abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43997227
quote:
Pamela scheidt wegens Borat

De commotie rondom de film Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan kent geen grenzen. Wat enkelen al vermoedden, is bevestigd. Borat is de oorzaak van de scheiding tussen Pamela Anderson en Kid Rock.

Na vier maanden huwelijk deed een hardnekkige ruzie rondom Borats film het koppel de das om. Kid Rock kon niet verdragen dat de rondborstige blondine een rolletje had in de film. In de film raakt Borat enorm verliefd op Pamela en reist hij zelfs naar Californië om haar op te zoeken. "Kid Rock was ziedend na het zien van de film. Hij zei tegen zijn vrouw dat ze zichzelf kleineerde. Ook heeft hij haar uitgemaakt voor hoer en slet", aldus een ingewijde bron.

Volgens Pamela hebben Kid Rocks bizarre woedeaanvallen en onzekerheid bijgedragen aan de scheiding. "Kid Rock is een ongelukkige en boze man. Hij vond Pamela's vrienden niet leuk en daarnaast was hij zeer jaloers op haar ex, Tommy Lee."
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 29 november 2006 @ 17:27:40 #252
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43997290
Gaat het nu om bont of om borat?

Kid rock is ook niet de slimste als hij met Pamela trouwt en vervolgens valt over haar sexy imago. Pam is niet slim als ze van te voren niet wist hoe hij over dierenrechten denkt.
ik zeg dan weer niets nieuws.
... is a mismatch forever
  Moderator / Miss SHO woensdag 6 december 2006 @ 11:13:07 #253
22592 crew  Ole
pi_44187375
Dus toch.
quote:

TUESDAY DECEMBER 05, 2006 11:00PM EST UPDATED

By Julie Jordan

After more than a year together, Jennifer Aniston and Vince Vaughn have decided to part ways. "After Jennifer's trip to London several weeks ago, Jennifer and Vince mutually agreed to end their relationship but continue to be good friends today," reps Stephen Huvane and John Pisani tell PEOPLE exclusively.

The statement ends weeks of speculation that Aniston and Vaughn’s relationship has been cooling off. Vaughn has been filming Fred Claus in London since late September, while Aniston has been busy working in Los Angeles and New York.

Despite their distance, both had made efforts to ensure the relationship was still going strong. In October, Vaughn, 36, threatened to sue several tabloid newspapers that alleged he was seen kissing a mystery blonde and had ended his relationship with Aniston, 37. The actress also shot down rumors of a rift on Oct. 11 when she told Oprah Winfrey that the two were still together.

Aniston visited Vaughn in London in late October after spending nearly a month apart. The two took in the London sights and caught a matinee showing of the musical Wicked. The actress returned to L.A. a few days later.

The couple began dating in the summer of 2005 while working on The Break-Up in Chicago. "She's awesome," Vaughn told PEOPLE that June. "She has just a wonderful warmth and likeability about her."

Rumors of a romance began to swirl almost immediately when they started filming – especially after the costars appeared touchy-feely at the film's wrap party last year – but both insisted they were just friends.

Aniston told Vanity Fair, "I adore Vince Vaughn, but I'm not going out with Vince Vaughn." Vaughn told Katie Couric on the Today show at the time, "(Jen's) been great, and we've been having a great time shooting the movie. But that's really been the extent of it."

But by that fall they were back in Chicago, near Vaughn's Lake Forest hometown, where they were spotted kissing and cuddling at various bars and restaurants – and even having lunch with his mother, Sharon, and stepfather.

Though they never publicly discussed their romance, the couple were soon deflecting wedding rumors. In April, Aniston called in to The Oprah Winfrey Show to deny a tabloid report that Winfrey was planning an $8 million wedding for her and Vaughn.

"(The rumors) are so unbelievable," Aniston told Winfrey. "It sounds like you're giving me Santa Barbara." Asked if she had anything to announce, Aniston said, "No wedding, no moves, no, no."

A few weeks later, Vaughn himself joked to Winfrey, "I'm expecting a pretty good band for $8 million." He also told the talk-show host, "Jennifer's great. She's one of my favorite people. ... She's just really smart and funny and easy to be with – very considerate. She's great."

This past summer, the couple traveled to The Break-Up premieres all over the world, and, although they avoided being photographed together on the red carpet, were seen taking a romantic boat ride in Paris, catching a Cubs game in Chicago and visiting an aquarium in Sydney.

"Vince and Jennifer are the real thing," a Vaughn friend told PEOPLE at the Los Angeles premiere of The Break Up in May. "They're both in a really great place."

Aniston herself said on the red carpet that night, "I'm just happy. There's no reason to be anything else, is there?"

But in August, Aniston told PEOPLE that published reports that the couple were engaged were "insane" and that "people are getting fed a lot of bull."

After doing a well-received stint in the 6th Annual 24 Hour Plays on Broadway benefit in October, Aniston has been back in L.A. Vaughn will be shooting Fred Claus in London through this month.
Give People This Holiday and Save 37% Next: Rachel Bilson & Adam Brody SplitAdd PEOPLE News to: My AOL | My Google | My MSN | My Yahoo Now on PEOPLE.com
Star Tracks
Paris & Nicole: Santa's Babes
The Simple Life duo get an audience with the jolly fella in West Hollywood. Plus: The Billboard Awards, Beyoncé and more

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_44533173
Gordon en Bartho zijn uit elkaar. Zie telegraaf.

Maar ja met Gordon kunnen we wel aan de gang blijven in dit topic
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 12:24:49 #255
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44533334
kan gordon geen eigen topic krijgen? dan kan ik het tenminste overslaan
  Moderator / Miss SHO maandag 18 december 2006 @ 18:22:01 #256
22592 crew  Ole
pi_44545171
`
quote:
Gordon en Bartho uit elkaar?
door onze redactie

Foto: Sacha Park
AMSTERDAM - Gordon liet gisteren niets van zich horen, maar volgens SBS6 zijn de populaire zanger en zijn vriend Bartho Boer uit elkaar. Gordon is in zijn eentje naar Zuid-Afrika vertrokken om daar de feestdagen te vieren. Vlak daarvoor zouden de twee geliefden met elkaar gebroken hebben. Afgelopen maanden riep Gordon tegen iedereen die het wilde horen dat Bartho de liefde van zijn leven was.
pi_44545525
Andersom dus niet en dat zal wel een reden hebben
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  maandag 18 december 2006 @ 18:59:46 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_44546386
Pamela, anders leer je eerst je man-in-spe en schoonfamilie eens goed kennen of zo .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_44621582
Volgens de telegraaf zijn Daan Schuurmans en Bracha ook al weer uit elkaar.

'Daan en Bracha uit elkaar!'
door onze redactie Privé
AMSTERDAM - Daan Schuurmans en Bracha van Doesburg vieren kerst alleen... Het stel zou een punt achter hun relatie hebben gezet. De vonk tussen de twee acteurs sprong eind september over op de set van het toneelstuk Closer . Daan verliet zelfs zijn verloofde Jennifer Hoffman voor Bracha...

De vermeende breuk wordt woensdag gemeld door Shownieuws. Waarom de 34-jarige Daan en de negen jaar jongere Bracha uit elkaar zouden zijn, is niet bekend. De relatie tussen Jennifer Hoffman (25) en Daan liep na zes jaar en een bijna-huwelijk spaak toen hij verliefd werd op zijn tegenspeelster.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:07:22 #260
130351 jannet1234
keep happy, no matter what
pi_44629028
en dan nu weer huilend terug naar jennifer????
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 december 2006 @ 16:50:49 #261
22592 crew  Ole
pi_44632058
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:07 schreef jannet1234 het volgende:
en dan nu weer huilend terug naar jennifer????
Hopelijk laat ze dat niet toe!
pi_44632871
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:50 schreef Ole het volgende:

[..]

Hopelijk laat ze dat niet toe!
Verder hoeft ze dat echt niet zelf te weten
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 december 2006 @ 19:36:58 #263
22592 crew  Ole
pi_44636440
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:15 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Verder hoeft ze dat echt niet zelf te weten
Nee, want Daan is stom!
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 20:26:03 #264
43556 miss_dynastie
pi_44868243
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Raymond van Barneveld en zijn vrouw gaan scheiden. Het schijnt dat hij al woont bij zijn nieuwe vlam (wie weer een ex is van een één of andere engelse darter)
Ik woon bij ze (nu dus bij haar) om de hoek en vond Sylvia er al zo slecht uitzien vandeweek, dit zal het verklaren...

Hoorde dit vanmorgen op de radio maar heb nog geen bron gevonden btw.
Ik zapte net langs het darten en meende toch echt Sylvia van Barneveld in de zaal te zien zitten...
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 21:11:30 #265
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44869740
ja, ze zit er, maar het is al heel lang bekend dat hij met de ex van darryl fitton gaat.
pi_44869745
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zapte net langs het darten en meende toch echt Sylvia van Barneveld in de zaal te zien zitten...
Die heeft natuurlijk weer een relatie met wéér een andere darter
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 21:11:47 #267
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2006 @ 21:12:26 #268
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44869776
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:11 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Die heeft natuurlijk weer een relatie met wéér een andere darter
ik moet dr niet aan denken, het zijn of van die latten of vetkleppen met bierspoilers
ze zal toch wel wat beters kunnen krijgen?
pi_44869876
Raymond van Barneveld heeft een snackbarhoofd. Daar zit je toch niet op te wachten als vrouw?
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:16:11 #270
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44869905
Dus een lat of een vetklep is niet goed genoeg
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:17:17 #271
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44869943
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef Liejannuh het volgende:
Raymond van Barneveld heeft een snackbarhoofd. Daar zit je toch niet op te wachten als vrouw?
Waarom niet? Misschien is hij wel heel erg lief
pi_44870022
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef Bep het volgende:

[..]

Waarom niet? Misschien is hij wel heel erg lief
Nou, ik word altijd een beetje misselijk van de snackbarlucht.
Dus het maakt niet echt uit hoe lief hij is, als ik al misselijk word van de lucht dan houdt het toch vrij snel op.
Weinig romanstisch als je steeds ligt te kokhalzen in iemands nabijheid.
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:22:48 #273
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44870095
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef Liejannuh het volgende:
Hij heeft niet alleen een snackbarhoofd, ik vind hem helemaal nogal snackbar eigenlijk
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:23:28 #274
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_44870118
Wie zegt nou dat Barney naar de snackbar ruikt???
pi_44870209
Nou, dat gevoel wekt Raymond van Barneveld bij mij en Marietje_34 op.
Bij George Clooney heb ik echt die associatie niet hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')