quote:Cruz en Matthew McConaughey uit elkaar
AMSTERDAM - De 'meest sexy man ter wereld', Matthew McConaughey, is weer beschikbaar. Hetzelfde kan echter worden gezegd over de Spaanse schone Penélope Cruz. De twee zijn namelijk uit elkaar.
De woordvoerder van Cruz heeft dat vrijdag gezegd.
McConaugheys zaakwaarnemer bevestigde wat het Amerikaanse weekblad People al eerder meldde. People was ook het blad dat McConaughey bestempelde als 'stuk der stukken'. De beide acteurs schitterden samen in de film Sahara uit 2005.
quote:Oscar-winnares Hilary Swank gaat scheiden
LOS ANGELES - Oscar-winnares Hilary Swank gaat scheiden van acteur Chad Lowe. Een woordvoerster van Swank maakte dat vrijdag bekend. Het stel was acht jaar getrouwd, maar leefde al sinds januari gescheiden.
De advocaat van het paar zei tegen het magazine People dat „ Hilary Swank en Chad Lowe gezamenlijk besloten hebben te scheiden. Ze zullen vrienden blijven en hebben zeer veel respect voor elkaar”.
De 31-jarige actrice won een Oscar voor beste actrice voor haar rol in de film Million Dollar Baby. Ook kreeg ze de prestigieuze prijs voor haar rol in Boy's Don't Cry.
Chad speelde onder meer rollen in de televisieserie ER, Medium en CSI: Miami. Hij is de broer van Rob Lowe, die in 1993 een Emmy won voor zijn rol in de televisieserie Life goes on.
quote:
Zijn ex-vrouw, Denise Richards, doet het nog volop met Richie Sambora van Bon Jovi. Dus ik neem aan dat Charlie en Denise toch écht uit elkaar zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:12 schreef Maraca het volgende:
Hoe zit het eigenlijk nu met Charlie Sheen en zijn (ex) vrouw?
Echt?? Maar Richie is toch niet voor haar van Heather Locklear afgegaan??quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Hills het volgende:
[..]
Zijn ex-vrouw, Denise Richards, doet het nog volop met Richie Sambora van Bon Jovi. Dus ik neem aan dat Charlie en Denise toch écht uit elkaar zijn.
En Denise maakt Charlie ook helemaal zwart in de media, met allerlei beschuldigingen, dus ik denk ook niet dat het ooit nog goedkomtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:01 schreef Hills het volgende:
[..]
Zijn ex-vrouw, Denise Richards, doet het nog volop met Richie Sambora van Bon Jovi. Dus ik neem aan dat Charlie en Denise toch écht uit elkaar zijn.
Nee, de aanleiding voor die breuk schijnt een oud assistente van Richie te zijn geweest, die hem nogal compromitterende foto's heeft gestuurd, welke Heather gezien heeft.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:25 schreef Furia het volgende:
Echt?? Maar Richie is toch niet voor haar van Heather Locklear afgegaan??
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:27 schreef Catootje het volgende:
Ik dacht dan penelope en matthew zouden gaan trouwen? Wat kan er dan in korte tijd zo mis gaan? Dirty details wil ik!!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:38 schreef Catootje het volgende:
over en uit voor Cammie D. en JT () volgens perezhilton.com!!!
Cameron Diaz & Justin Timberlakequote:
Dat is wel snel gegaan!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:20 schreef ChatGirl het volgende:
Sonja Silva gaat scheiden
AMSTERDAM - Sonja Silva (29) gaat scheiden van haar man Eddy Stuy. De prachtige presentatrice/actrice maakt vandaag officieel bekend dat zij en haar partner korte tijd al niet meer samen wonen. "Het gaat niet meer. We willen niet meer samen verder. Maar er is geen ruzie."
Sonja en Eddy, die opnameleider is, hebben een anderhalf jaar oud zoontje Damian. Begin van dit jaar liet Sonja haar borsten nog opereren. Toen vertelde ze dat ook te doen voor haar echtgenoot. "Een eerdere borst operatie was mislukt. Mijn ene borst was gedraaid. Ik wil het ook voor mijn lieve schat perfect hebben." Tijdens dat interview vertelde ze overigens ook dat ze overwoog nog een kind te nemen. Eddy en Sonja trouwden al enkele maanden nadat ze elkaar hadden ontmoet in maart 2004.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)a_gaat_scheiden.html
Maar natuurlijk!quote:
Vooralsnog niets meer dan geruchten, dusquote:American gossip columnist Janet Charlton is claiming that Cameron Diaz and Justin Timberlake have gone their separate ways. On her new website, janetcharltonshollywood.com, the tattle tail brands Cameron "clingy" and says Justin is "poised to leave on a world tour and he wants to be free". No word yet on whether the rumours are true or not, with the publicity-shy pair so far refusing to comment. (
Rob Estesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:14 schreef Turbomuis het volgende:
HOLLYWOOD - Former Melrose Place stars Josie Bissett and Rob Estes have split after 13 years of marriage.
Bissett, who played Jane Mancini in the hit soap, has filed for divorce, claiming the relationship is irreparably broken.
The couple have two young children, Mason and Maya.
[afbeelding]
Ik las het ook net.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Carmen Electra en Dave Navarro zijn ook uit elkaar
Er zijn geen details naar buiten gebracht. Vriendschappelijk uit elkaar, meer niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik zag toevallig een paar weken terug nog een rerun van hun MTV RLS.
Jammer.
Welke redenen zijn aangedragen?
idd..quote:
quote:Carmen Electra gaat na drie jaar huwelijk scheiden van muzikant Dave Navarro. Dat heeft een woordvoerder van de actrice bekendgemaakt. Het stel gaat 'vriendschappelijk' uit elkaar. Verdere details werden niet naar buiten gebracht.
Electra en Navarro trouwden in 2003. MTV filmde de ceremonie en de voorbereidingen voor de serie 'Till death do us part: Carmen & Dave'.
De 34-jarige Electra werd bekend als opvolger van Pamela Anderson in de tv-serie Baywatch. Ze speelde in films als 'Scary movie' en 'Starsky & Hutch'. De 39-jarige Navarro is bekend als gitarist van de rockgroep Jane's Addiction. Ook speelde hij korte tijd in de Red Hot Chili Peppers. Momenteel presenteert hij de Amerikaanse talentenjacht Rock Star.
Duh!quote:
Had al weggehaald.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duh!
Ik geef alleen wat uitgebreidere info, jonguh!
Ze is prachtig.. en heeft een borstvergrotign..quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:20 schreef ChatGirl het volgende:
Sonja Silva gaat scheiden
AMSTERDAM - Sonja Silva (29) gaat scheiden van haar man Eddy Stuy. De prachtige presentatrice/actrice maakt vandaag officieel bekend dat zij en haar partner korte tijd al niet meer samen wonen. "Het gaat niet meer. We willen niet meer samen verder. Maar er is geen ruzie."
Sonja en Eddy, die opnameleider is, hebben een anderhalf jaar oud zoontje Damian. Begin van dit jaar liet Sonja haar borsten nog opereren. Toen vertelde ze dat ook te doen voor haar echtgenoot. "Een eerdere borst operatie was mislukt. Mijn ene borst was gedraaid. Ik wil het ook voor mijn lieve schat perfect hebben." Tijdens dat interview vertelde ze overigens ook dat ze overwoog nog een kind te nemen. Eddy en Sonja trouwden al enkele maanden nadat ze elkaar hadden ontmoet in maart 2004.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)a_gaat_scheiden.html
en ik dacht dat je ze een verkleining hadquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:11 schreef Laton het volgende:
[..]
Ze is prachtig.. en heeft een borstvergrotign..![]()
voor haar man..
![]()
Weinig prachtigs aan wmb.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_uit_elkaar.htmlquote:Carmen en Dave uit elkaar
AMSTERDAM - De scheidingspapieren liggen klaar voor Carmen Electra en muzikant Dave Navarro. Na drie jaar hebben ze een punt achter hun huwelijk gezet...
Carmen (34) en Dave (39) lieten in 2003 hun trouwerij filmen door MTV voor hun programma Till death do us part.
Een troost: de twee gaan vriendschappelijk uit elkaar. Verdere details zijn nog niet naar buiten gebracht.
Bron: http://www.perezhilton.com/quote:News of his separation from Carmen Electra was just announced, but rock 'n' roll bad boy already has a new girlfriend!!!
It gets more scandalous!!!
An insider tells Life & Style Weekly that Dave Navarro is practically living with his girlfriend of five months, socialite Sarah Howard, even though he and his soon to be ex-wife, Carmen Electra, continued to pretend to be together at public outings.
"Carmen is so focused on her career, she doesn't even care. Dave told Sarah it's totally over between him and Carmen. Everybody knows about Dave and Sarah now," she says.
Hmmm. Sarah is cute and all, but she ain't no Carmen Electra.
Downgrade!
even een paar posts teruglezen kan geen kwaad hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:11 schreef Laton het volgende:
[..]
Ze is prachtig.. en heeft een borstvergrotign..![]()
voor haar man..
![]()
Weinig prachtigs aan wmb.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:02 schreef Ole het volgende:
[..]
even een paar posts teruglezen kan geen kwaad hoor![]()
is op 22 juni al gepost.quote:
Johquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_uit_elkaar.html
En verder nog
[..]
Bron: http://www.perezhilton.com/
Die vond ik serieus leuk samen. Mooie man met een mooie en leuke vrouw.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Komt niet echt als een verassing.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik vond hem erg eng, die Davequote:Op woensdag 19 juli 2006 01:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die vond ik serieus leuk samen. Mooie man met een mooie en leuke vrouw.![]()
Helaas.![]()
quote:Dave Navarro spreekt zich uit over scheiding
(Novum) - Dave Navarro heeft zich op zijn weblog uitgesproken over zijn scheiding met actrice Carmen Electra. Daarmee wil de muzikant vooral de geruchten ontkennen dat hij een nieuwe vriendin heeft. Nadat dinsdag bekend werd dat het stel uit elkaar ging, circuleerden er verhalen op het internet over een nieuwe liefde voor Dave. "Ik heb geen andere vriendin", stelt hij.
De muzikant vertelt de afgelopen tijd druk te zijn geweest met het programma Rock Star dat hij presenteert en het opnemen van zijn nieuwe album. "Ik heb het überhaupt veel te druk gehad om met iemand samen te wonen in New York", ontkent hij de geruchten.
De 39-jarige gitarist vertelt verder op zijn blog dat hij nog bevriend is met Carmen. "We houden nog steeds van elkaar. We zijn elkaars beste vrienden en zullen dat altijd blijven." Het stel heeft nog steeds veel contact. "We helpen elkaar door deze moeilijke tijd heen."
Navarro wil verder niets over de scheiding zeggen. "Ik denk dat jullie wel kunnen begrijpen dat ik mijn privéleven verder privé wil houden." De rocker sprak nog wel zijn dank uit naar zijn fans. "Ik wil jullie bedanken voor jullie liefde en steun."
Navarro en Baywatch-babe Electra kondigden dinsdag hun scheiding aan. Ze trouwden in 2003. MTV filmde de huwelijksceremonie en de voorbereidingen voor de serie 'Till death do us part: Carmen & Dave'.
quote:Prince beëindigt tweede huwelijk
LOS ANGELES - Funkrocker Prince en zijn tweede echtgenote gaan scheiden. Dat heeft de advocaat van de 48-jarige zanger woensdag tegen het Amerikaanse entertainmentmagazine People gezegd.
Prince beloofde op oudjaarsdag 2001 in Hawaiï tijdens een ceremonie van Jehova's getuigen eeuwige trouw aan Manuela Testolini (29). De vrouw uit het Canadese Toronto werkte bij een liefdadigheidsorganisatie van Prince. Het stel had geen kinderen.
De artiest, bekend van nummers als Purple Rain en 1999 was in het midden van de jaren '90 kort getrouwd met achtergrondzangeres en danseres Mayte Garcia. Zij kregen een kind dat kort na de geboorte overleed.
quote:Actrice Liesbeth Kamerling gaat scheiden
AMSTERDAM - Liesbeth Kamerling gaat scheiden. De geruchten deden al geruime tijd de ronde dat de actrice en haar man Frans Pahlplatz een punt achter hun huwelijk zouden zetten.
Tegenover Shownieuws heeft Liesbeth nu bevestigd dat de relatie met de vader van haar eenjarige zoontje Valentijn inderdaad voorbij is. Frans is de tweede echtgenoot van Liesbeth.
quote:ER Star Maura Tierney, Husband Split
FRIDAY JULY 28, 2006 01:45PM EST
Tierney (left) and Morrissette
Photo by: Jean Catuffe / INF
ER actress Maura Tierney has filed for divorce from her husband of 13 years.
The actress, who also starred on the sitcom NewsRadio, cites irreconcilable differences with her husband, actor Billy Morrissette, in court papers filed in Los Angeles.
Tierney, 41, and Morrissette, 43, have been separated since March 7, according to the papers. They have no children.
Tierney, who plays Abby Lockhart on ER, told PEOPLE in 2004 that the medical skills she learned on the show have come in handy: She once diagnosed Morrissette's appendicitis. "He had localized pain in his lower right abdomen and a fever," she said. "He was also diaphoretic (perspiring). I said, 'I really think you need to go to the doctor.' The surgeon said it might have burst if we had waited. And the nurse let me help draw his blood."
Tierney has also appeared films including Primary Colors, Liar Liar and Welcome to Mooseport.
Morrissette has appeared in the movie Scotland, Pa., which he also directed, and on Mad About You, Party of Five and Diagnosis Murder.
Carmen Electra schijnt het te "doen" met Jamie Foxx. Beide zijn samen gesignaleerd in een club. In showbizland doe je het dan al snel.quote:
ach ja,gaat snel bij de sterren he.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Carmen Electra schijnt het te "doen" met Jamie Foxx. Beide zijn samen gesignaleerd in een club. In showbizland doe je het dan al snel.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Abby uit E.R. gaat ook scheiden. Abby is leuk
[..]
quote:Relatieproblemen Barkers
Het gerucht gaat dat er relatieproblemen zijn tussen Blink 182 drummer Travis Barker en zijn vrouw Shanna. Ze gingen laatst ieder apart naar dezelfde nachtclub. Toen Shanna zag dat Travis op de foto ging met een aantrekkelijke vrouw, gooide ze haar drankje naar de vrouw en het glas naar haar man. De woordvoerder van Travis wilde hierover geen commentaar geven.
ik moet hard lachen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef Radegast het volgende:
Mariska Hulscher gaat weer scheiden.
Net twee maandjes getrouwd.![]()
Meen je niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef Radegast het volgende:
Mariska Hulscher gaat weer scheiden.
Net twee maandjes getrouwd.![]()
Zou me niets verbazen. Maar uit het stuk blijkt dat de twijfels (en dus het vreemdgaan?) al uit de tijd voor de bruiloft stamden. Trouw dan niet, denk ik danquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:17 schreef JaneDoe het volgende:
t schijnt dat die ary vreemdging
nou dan zou ik ook niet langer blijven hangen dan nodig is
2 maanden is lullig, maar om bij een vreemdgaander te blijven plakken...
als dat zo is, is dat idd een domme zet geweestquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Maar uit het stuk blijkt dat de twijfels (en dus het vreemdgaan?) al uit de tijd voor de bruiloft stamden. Trouw dan niet, denk ik dan.
Mijn posting worden altijd gesloten.quote:Kijkt u eens .![]()
Precies, zo denk ik er ook over. Als je al twijfelt voor het huwelijk, trouw dan niet. Een afgeblazen bruiloft levert altijd nog minder ellende op dan een huwelijk wat je doorzet en waarvan je van te voren eigenlijk al weet dat het niet goed is. Twijfels die er voor een huwelijk al zijn worden na die gebeurtenis alleen maar erger en niet minder.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Maar uit het stuk blijkt dat de twijfels (en dus het vreemdgaan?) al uit de tijd voor de bruiloft stamden. Trouw dan niet, denk ik dan.
Tuurlijk niet, die hebben toch een feestje gehad? Lekker houden hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:00 schreef Sanneke het volgende:
zouden ze de kadootjes nu terug geven aan de bruiloftsgasten??
![]()
Toen ze gingen trouwen waren de twijfels wegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er ook over. Als je al twijfelt voor het huwelijk, trouw dan niet. Een afgeblazen bruiloft levert altijd nog minder ellende op dan een huwelijk wat je doorzet en waarvan je van te voren eigenlijk al weet dat het niet goed is. Twijfels die er voor een huwelijk al zijn worden na die gebeurtenis alleen maar erger en niet minder.
nee zo werkt dat niet huh, ik vond een apart topic zeker wel op zijn plaats!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef Copycat het volgende:
And it's a wrap!!! Sterren in Scheiding #2.
Kijkt u eens.
edit: kijk is aan, kom nog bekende tegen ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:17 schreef JaneDoe het volgende:
Misschien viel ie wel gewoon heel erg tegen in de huwelijksnacht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Mariska Hulscher hield niet genoeg van haar man, en wil daarom scheiden.
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)genoeg_van_Ary_.html
Dan had je de Televaag van donderdag moeten lezen, dat was een lekker ouderwets negatief stuk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Misschien viel ie wel gewoon heel erg tegen in de huwelijksnacht.
zoiets dacht ik ook al. Plus dat ze tegelijkertijd weer ff lekker met haar kop in 'de bladen' stond, dat schijnen dat soort wijven nodig te hebben. Ik vind het echt zo'n stomme doos, die Mariskaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:59 schreef schatje het volgende:
Je zou bijna denken dat het om het geld te doen is geweest. Trouwfoto's in het glossy blad Jackie waar het paar 10.000 euro voor heeft gekregen. Foto's van de gesponsorde huwelijksreis op Bali in de Story (bedrag???). En tenslotte haar verhaal in de Telegraaf waar ze ongetwijfeld ook een aardig zakcentje aan heeft overgehouden.
quote:Mariska Hulscher licht 'flitsscheiding' toe
Amsterdam - Mariska Hulscher heeft een tweede persverklaring rondom haar echtscheiding uitgegeven. Volgens Mariska is dit omdat er geruchten de ronde doen over de reden van de scheiding. Zelf zegt zij:’ Ongeveer een week na de bruiloft had ik het gevoel dat ik niet genoeg van Ary hield om met hem getrouwd te blijven’.
Manlief Ary zou vervolgens zeer verbolgen zijn over het besluit van Mariska om na slechts twee maanden al te willen scheiden. Momenteel botert het dus niet zo tussen beide ex-echtelieden, die zoals in de eerste persverklaring stond 'als vrienden uit elkaar zijn gegaan'.
vooral ook grappig dat zij nu een cursus "niet voor watjes" is begonnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk ook dat het niet voor niets is dat ze overal ontslagen wordt, ze zal wel niet het zonnetje in huis zijn dan.
Sja van hoeah naar hoeah. Neukt t zelfde.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:53 schreef Duiveltja het volgende:
Nu begint het i-want-half spelletje van de advocaten.
Overigens gaan nu de geruchten dat Dave Navarro na zijn split met Carmen Electra, het gezellig maakt met Jenna Jameson.
Wel een beetje een drama dat Mariska en Arie een beetje met al die vage types 1 topic moet delen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |