de volgorde is willekeurigquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Correct.
Alleen de volgorde klopt niet.
we bestaan omdat we niet kunnen bestaanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:40 schreef BaajGuardian het volgende:
omdat we niet niet kunnen bestaan, logisch.
suckel
[afbeelding]
niksquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
we bestaan omdat we niet kunnen bestaan
wat heb jij op BG?
Is dat een retorische vraag?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:36 schreef remlof het volgende:
Om te feesten, te zuipen en te neuken!
Toch?
We zuipen om te feesten, we feesten en zuipen om te neuken, en we neuken om ons voort te planten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:36 schreef remlof het volgende:
Om te feesten, te zuipen en te neuken!
Toch?
is dat geen contradictio in terminis?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
niks
leren lezen gabbor, ik zei we bestaan omdat we niet niet kunnen bestaan.
pffff nog zon persoon dat niet leest, kom op Extrawaskrachtje..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oh, cute we bestaan omdat we niet kunnen bestaan? TRU meets POL?
Wat is er mis met je radio?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:47 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
is dat geen contradictio in terminis?
Oh, er staat idd niet niet. Jezus man, ik weet dat je onduidelijk schrijft, maar dit slaat echt alles. Maar goed, mijn fout, ik las het verkeerd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pffff nog zon persoon dat niet leest, kom op Extrawaskrachtje..
er staat niet niet, dus we bestaan omdat we niet niet kunnen bestaan.
dat maakt wel sense.
ah.. ff terugdenken, ah ja min en min maakt plus, dus we bestaan omdat we niet anders kunnen? Zeg dat dan gewoon.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
pffff nog zon persoon dat niet leest, kom op Extrawaskrachtje..
er staat niet niet, dus we bestaan omdat we niet niet kunnen bestaan.
dat maakt wel sense.
niet niet is welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Niet niet, uberhaupt een belachelijke constructie. *GRRRRRRRRRRRRRRRR*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |