Please tell us more dr. science.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:49 schreef SnowcreaM het volgende:
Het is natuurlijk onmogelijk voor de homostellen om jongen te krijgen.
homosexuele eendenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:05 schreef MOD het volgende:
Wat zou er onnatuurlijk aan moeten zijn?
Necrofilie onder homosexuele eenden bestaat ook is onlangs onderzocht.
Misschien, maar misschien ook niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:11 schreef HostiMeister het volgende:
ja dat is onnatuurlijk als je het strikt evolutionair neemt...
misschien is het ook dat sommige homo en bi mannen beter scoren bij vrouwenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien, maar misschien ook niet.
Stel nou dat homo's bijvoorbeeld beter blijken te zijn in het entertainen dan hun soortgenoten. Dan zou dat hun rol kunnen zijn binnen een gemeenschap. Waardoor ze - door ontspanning te bieden - wel degelijk meehelpen aan het voortbestaan van die gemeenschap. En dus indirect ook aan het evolueren van een bepaalde soort.
Maar goed, puur letterlijk gezien ben ik het wel met je eens.
Als ik de inhoud van je post zie én je username, zou ik bijna denken dat je zo'n macho bent die ik hierboven bedoelquote:
ik denk dat ik me hier bij aansluit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:46 schreef Lestat het volgende:
Het is niet onnatuurlijk, maar wel abnormaal.
Noem nog eens een voorbeeld als je wilt?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:35 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
ik denk dat ik me hier bij aansluit.
zoals zoveel abnormale dingen toch 'natuurlijk' zijn. de natuur kent veel afwijkingen.
Alleen is die keuze al voor de bevruchting gemaakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk dat het een keuze is.
Je kiest daarvoor of je kiest niet daarvoor.
Whehe!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Stel nou dat homo's bijvoorbeeld beter blijken te zijn in het entertainen dan hun soortgenoten.
Ik heb ooit een collega gehad die homo was. Als hij had kunnen kiezen, was hij toch mooi hetero geweest...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk dat het een keuze is.
Je kiest daarvoor of je kiest niet daarvoor.
Bedoelt ie met die opmerking niet dat je ervoor kunt kiezen of je homoseksualiteit onnatuurlijk vindt of niet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega gehad die homo was. Als hij had kunnen kiezen, was hij toch mooi hetero geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |