Ach, dan krijgt ie weer wat tekengeld en dan is zo'n jongen weer een paar maandjes tevreden.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mijn gedachte, je hebt geen kut aan hem.
Wat ik wel raar vindt is dat ie halverwege vorig seizoen met zijn volle verstand zijn contract nog verlengd heeft.
De pest is, je maakt wel verlies op die jongen maar je hebt er gewoon niets aan en waar zijn opvolger vandaan komt boeit me niet, bij voorkeur een Fransoosquote:Op zondag 30 juli 2006 22:54 schreef Radegast het volgende:
Lekker verkopen die Reyes, echt meerwaarde vind ik hem niet hebben. Kan Arsenal met dat geld misschien eens een Engelse speler kopen.![]()
quote:Ashley Cole has told Arsenal that he does not want to play again for the Gunners. The England full-back held talks with vice-chairman David Dein on his return to training on Monday and confirmed he wants to leave the north London club.
The 25-year-old intends to inform manager Arsene Wenger of his decision later on Tuesday, and now his much publicised and controversial transfer to cross-town rivals Chelsea seems likely to go through.
Cole even said his goodbyes to the Arsenal backroom staff at the Colney training base and is highly unlikely to return to the club he joined as a schoolboy.
Whilst his career with the Gunners is clearly over, Wenger – in Austria with his team – refused to draw a line under his World Cup star's time at Arsenal.
“If Ashley is going to be sold, he will be informed, and if he is staying he will be informed about that as well,” Wenger said after Arsenal's 8-1 drubbing of Schwadorf.
“He is still under contract and no one else will decide what he does. He was only at the training ground for an hour because he told somebody he was sick. From what I understand he is not well.
“I am out in Austria so he did not say that to me.”
Cole's relationship with his club turned sour after it was revealed that the player had been ‘tapped up' by Chelsea in January last year. Secret talks were held back then with the Premiership champions which resulted in Chelsea, Jose Mourinho and Cole all receiving fines.
The affair left Cole with a nasty taste in his mouth, believing that he was left to hang out to dry by his club, and since then, the pacy defender has been gearing up to a move away.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:15 schreef jojomen4 het volgende:
Waarom zou je dat willen? Je pakt toch liever prijzen en gaat dus naar Real? Of pakt (vanaf nu naar de toekomst) meer prijzen bij Chelsea en je vult je zakken tot je niet meer kunt! Toekomst van Arsenal voor de komende jaren ziet er gewoon treurig uit.
Je hoeft toch geen glazen bol te hebben om te zien dat de toekomst van Arsenal er treurig uitziet. Of zie jij ze komende 5/10 jaar veel prijzen pakken zoals het er nu naar uitziet (10 jaar is misschien te veel)?quote:
Kan er naast zitten maar ik denk dat Arsenal de afgelopen 5 jaar op zijn minst eveneel of meer prijzen dan Real heeft gepaktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:15 schreef jojomen4 het volgende:
Waarom zou je dat willen? Je pakt toch liever prijzen en gaat dus naar Real?
Want?quote:Toekomst van Arsenal voor de komende jaren ziet er gewoon treurig uit.
Jij duft.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:42 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen glazen bol te hebben om te zien dat de toekomst van Arsenal er treurig uitziet. Of zie jij ze komende 5/10 jaar veel prijzen pakken zoals het er nu naar uitziet (10 jaar is misschien te veel)?
Niet omdat er iemand gaat vertrekken met misplaatste arrogantie. Als Cole blijft of weggaat zal Arsenal daar niet veel sterker of zwakker van worden. Na z'n lange blessure dit jaar is wel gebleken dat Clichy goed op die positie uit de voeten kan. Het gaat mij meer om het feit dat de meeste jongen uit de glorie periode van Arsenal toch wel een beetje verdwenen zijn of niet meer op hun topleeftijd zitten. De jongens die iedereen van de mat konden spelen (Bergkamp, Vieira, Wiltord, Campbell, Lauren en die Fransman die zo raar loopt waar ik ff niet op z'n naam kan komen) die zijn weg en ik denk dat met het geld wat Chelsea allemaal te besteden heeft Arsenal en de andere grote clubs niet echt om de titel mee zullen kunnen doen. Dan blijft de CL over waar Arsenal het normaal gesproken niet erg goed in doet (ze hadden dit jaar gewoon hun kans moeten grijpen) en de FA cup die ze dan wel nog vaak winnen (maar ik denk dat de andere clubs dus ook vaker in zullen zetten om die te winnen aangezien de PL niet te winnen is).quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kan er naast zitten maar ik denk dat Arsenal de afgelopen 5 jaar op zijn minst eveneel of meer prijzen dan Real heeft gepakt
[..]
Want?
Omdat er iemand gaat vertrekken met misplaatste arrogantie?
Hij heeft zowat het gehele afgelopen seizoen niet gespeeld en dat is prima vervangennotabene iemand die geen back was van origine, de linksback positie was iig niet de achilleshiel afgelopen seizoen.
Je hebt met Clichy trouwens ook iemand die er ook staat.
Ik duf helemaal niequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij duft.Je hebt daar wat mij betreft echt wel een glazen bol voor nodig.
Vervang Clichy maar door Flamini. Clichy is ook het grootste deel van vorig seizoen geblesseerd geweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Niet omdat er iemand gaat vertrekken met misplaatste arrogantie. Als Cole blijft of weggaat zal Arsenal daar niet veel sterker of zwakker van worden. Na z'n lange blessure dit jaar is wel gebleken dat Clichy goed op die positie uit de voeten kan. Het gaat mij meer om het feit dat de meeste jongen uit de glorie periode van Arsenal toch wel een beetje verdwenen zijn of niet meer op hun topleeftijd zitten. De jongens die iedereen van de mat konden spelen (Bergkamp, Vieira, Wiltord, Campbell, Lauren en die Fransman die zo raar loopt waar ik ff niet op z'n naam kan komen) die zijn weg en ik denk dat met het geld wat Chelsea allemaal te besteden heeft Arsenal en de andere grote clubs niet echt om de titel mee zullen kunnen doen. Dan blijft de CL over waar Arsenal het normaal gesproken niet erg goed in doet (ze hadden dit jaar gewoon hun kans moeten grijpen) en de FA cup die ze dan wel nog vaak winnen (maar ik denk dat de andere clubs dus ook vaker in zullen zetten om die te winnen aangezien de PL niet te winnen is).
De jonge spelers van Arsenal kunnen heel goed worden maar ik denk gewoon niet dat ze evenwichtiger dan Chelsea kunnen zijn, ook niet over 3/4 jaar (als je al ziet wat een talenten die gasten aan het kopen zijn).
Carlos heeft overigens wel een glazen bol. Misschien dat die weet wat er komend jaren met Arsenal gaat gebeuren en of Cole naar ons toe komt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij duft.Je hebt daar wat mij betreft echt wel een glazen bol voor nodig.
Komend seizoen gaat denk ik mede beslissend worden voor de toekomst van de PL.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Niet omdat er iemand gaat vertrekken met misplaatste arrogantie. Als Cole blijft of weggaat zal Arsenal daar niet veel sterker of zwakker van worden. Na z'n lange blessure dit jaar is wel gebleken dat Clichy goed op die positie uit de voeten kan. Het gaat mij meer om het feit dat de meeste jongen uit de glorie periode van Arsenal toch wel een beetje verdwenen zijn of niet meer op hun topleeftijd zitten. De jongens die iedereen van de mat konden spelen (Bergkamp, Vieira, Wiltord, Campbell, Lauren en die Fransman die zo raar loopt waar ik ff niet op z'n naam kan komen) die zijn weg en ik denk dat met het geld wat Chelsea allemaal te besteden heeft Arsenal en de andere grote clubs niet echt om de titel mee zullen kunnen doen. Dan blijft de CL over waar Arsenal het normaal gesproken niet erg goed in doet (ze hadden dit jaar gewoon hun kans moeten grijpen) en de FA cup die ze dan wel nog vaak winnen (maar ik denk dat de andere clubs dus ook vaker in zullen zetten om die te winnen aangezien de PL niet te winnen is).
De jonge spelers van Arsenal kunnen heel goed worden maar ik denk gewoon niet dat ze evenwichtiger dan Chelsea kunnen zijn, ook niet over 3/4 jaar (als je al ziet wat een talenten die gasten aan het kopen zijn).
Toch niet Robert Pires hè?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
en die Fransman die zo raar loopt waar ik ff niet op z'n naam kan komen)
niet nodig, we hebben Flamini en Clichy al voor de linksbackplaats.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gallas zou een optie zijn voor Arsenal, wanneer Cole weggaat.
daar wel, vooral ook omdat Senderos het begin van het seizoen gaat missen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef jojomen4 het volgende:
Voor centraal kan. Zeker nu Campbell weg is.
Als ie speelde deed ie het verre van slechtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:53 schreef jojomen4 het volgende:
Hleb komt toch ook bijn altijd van rechts en die heeft het toch niet slecht gedaan?
Lijkt me eerder van het geld van Colequote:Wat de Spaanse kranten melden is dat Arsenal hem wil halen van het geld wat ze van Reyes ontvangen.
idd, als je "Reyes" vervangt door "Cole"quote:Als je beide verhalen zo in elkaar schuift zo het zelfs een beetje kloppen.
Van mij mag het, Reyes heeft niet gebracht wat er van hem verwacht werd dus een gemis zal het niet zijnquote:Reyes speelt vanavond niet, wordt morgen of overmorgen verkocht wanneer Dein een afspraak heeft met Mijatovic, en daarna kopen ze Ribery.
En ik hoop van niet, dat zou misschien weleens ten koste kunnen gaan van van Persie die ik liever zie.quote:Ik hoop overigens dat Reyes vanavond basis staat, want op dit moment hoef ik die jongen niet bij Real te zien.
neequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:59 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft Reyes nog gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |