abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40336704
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:29 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Mijn gedachte, je hebt geen kut aan hem.
Wat ik wel raar vindt is dat ie halverwege vorig seizoen met zijn volle verstand zijn contract nog verlengd heeft.
Ach, dan krijgt ie weer wat tekengeld en dan is zo'n jongen weer een paar maandjes tevreden.

Lekker verkopen die Reyes, echt meerwaarde vind ik hem niet hebben. Kan Arsenal met dat geld misschien eens een Engelse speler kopen.
  zondag 30 juli 2006 @ 22:58:49 #202
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40336856
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:54 schreef Radegast het volgende:

Lekker verkopen die Reyes, echt meerwaarde vind ik hem niet hebben. Kan Arsenal met dat geld misschien eens een Engelse speler kopen.
De pest is, je maakt wel verlies op die jongen maar je hebt er gewoon niets aan en waar zijn opvolger vandaan komt boeit me niet, bij voorkeur een Fransoos
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 30 juli 2006 @ 23:04:23 #203
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40337055
en het tegenbericht van Arsenal.com

Reyes - I am not looking for a move to Real Madrid
By Richard Clarke in Austria

Jose Antonio Reyes has scotched reports that he would like to leave Arsenal for Real Madrid.

The Spanish international was quoted in this morning's press as saying he was open-minded about a move to the Bernabeu. But, speaking to Arsenal.com from the Club's training base in Austria, Reyes said: "I don't know where these words have come from.

"But what I would like to say is that I am very happy at Arsenal. At the moment we are all training hard in preparation for the new season and I am excited about not only playing at Emirates Stadium but also helping Arsenal to challenge for honours."
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40338170
Ik ben het met jullie eens wat betreft Reyes, hij kan mij ook niet bekoren. Hij heeft te weinig finesse, rendement en ontwikkelt zich nauwelijks. Voor een mooi bedrag gewoon laten gaan.
That's all folks!
pi_40387528
quote:
Ashley Cole has told Arsenal that he does not want to play again for the Gunners. The England full-back held talks with vice-chairman David Dein on his return to training on Monday and confirmed he wants to leave the north London club.

The 25-year-old intends to inform manager Arsene Wenger of his decision later on Tuesday, and now his much publicised and controversial transfer to cross-town rivals Chelsea seems likely to go through.

Cole even said his goodbyes to the Arsenal backroom staff at the Colney training base and is highly unlikely to return to the club he joined as a schoolboy.

Whilst his career with the Gunners is clearly over, Wenger – in Austria with his team – refused to draw a line under his World Cup star's time at Arsenal.

“If Ashley is going to be sold, he will be informed, and if he is staying he will be informed about that as well,” Wenger said after Arsenal's 8-1 drubbing of Schwadorf.

“He is still under contract and no one else will decide what he does. He was only at the training ground for an hour because he told somebody he was sick. From what I understand he is not well.

“I am out in Austria so he did not say that to me.”

Cole's relationship with his club turned sour after it was revealed that the player had been ‘tapped up' by Chelsea in January last year. Secret talks were held back then with the Premiership champions which resulted in Chelsea, Jose Mourinho and Cole all receiving fines.

The affair left Cole with a nasty taste in his mouth, believing that he was left to hang out to dry by his club, and since then, the pacy defender has been gearing up to a move away.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:51:28 #206
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40387580
en de bron is?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40387607
Oh sorry.

Eurosport.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:53:58 #208
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40387659
Als ie dat daadwerkelijk gezegd heeft mag meneer vandaag nog oprotten.

Tis nog altijd een eer om voor ons te mogen spelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Vaduz- op 01-08-2006 16:54:38 (ziekte weg) ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:36:33 #209
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40389123
Komt ie maar lekker naar Real Al zal ie vast naar Chelsea gaan om z'n zakken te vullen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40389937
Ashley had een Gunner for life kunnen worden, nu is het bye bye lijkt me.
That's all folks!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:15:02 #211
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40390341
Waarom zou je dat willen? Je pakt toch liever prijzen en gaat dus naar Real? Of pakt (vanaf nu naar de toekomst) meer prijzen bij Chelsea en je vult je zakken tot je niet meer kunt! Toekomst van Arsenal voor de komende jaren ziet er gewoon treurig uit.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_40390691
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:15 schreef jojomen4 het volgende:
Waarom zou je dat willen? Je pakt toch liever prijzen en gaat dus naar Real? Of pakt (vanaf nu naar de toekomst) meer prijzen bij Chelsea en je vult je zakken tot je niet meer kunt! Toekomst van Arsenal voor de komende jaren ziet er gewoon treurig uit.

Heb jij een glazen bol?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:42:46 #213
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40391118
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:26 schreef Radegast het volgende:

[..]

Heb jij een glazen bol?
Je hoeft toch geen glazen bol te hebben om te zien dat de toekomst van Arsenal er treurig uitziet. Of zie jij ze komende 5/10 jaar veel prijzen pakken zoals het er nu naar uitziet (10 jaar is misschien te veel)?

En wat betreft Real Madrid. De statistieken geven aan dat die club de meeste prijzen pakt en dus volgens mij heb je dan meer kans om iets te winnen dan bij Arsenal. Verder denk ik dat bijna iedereen het er wel met me eens is dat als we vanaf nu gaan tellen tot over weer eens 10 jaar dat Real dan weer eens de meeste CL's heeft gewonnen, daar zijn we nu eenmaal goed in
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:28:15 #214
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40392204
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:15 schreef jojomen4 het volgende:
Waarom zou je dat willen? Je pakt toch liever prijzen en gaat dus naar Real?
Kan er naast zitten maar ik denk dat Arsenal de afgelopen 5 jaar op zijn minst eveneel of meer prijzen dan Real heeft gepakt
quote:
Toekomst van Arsenal voor de komende jaren ziet er gewoon treurig uit.
Want?

Omdat er iemand gaat vertrekken met misplaatste arrogantie?
Hij heeft zowat het gehele afgelopen seizoen niet gespeeld en dat is prima vervangennotabene iemand die geen back was van origine, de linksback positie was iig niet de achilleshiel afgelopen seizoen.
Je hebt met Clichy trouwens ook iemand die er ook staat.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40393914
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:42 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Je hoeft toch geen glazen bol te hebben om te zien dat de toekomst van Arsenal er treurig uitziet. Of zie jij ze komende 5/10 jaar veel prijzen pakken zoals het er nu naar uitziet (10 jaar is misschien te veel)?
Jij duft. Je hebt daar wat mij betreft echt wel een glazen bol voor nodig.
That's all folks!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:57:37 #216
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40394698
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kan er naast zitten maar ik denk dat Arsenal de afgelopen 5 jaar op zijn minst eveneel of meer prijzen dan Real heeft gepakt
[..]

Want?

Omdat er iemand gaat vertrekken met misplaatste arrogantie?
Hij heeft zowat het gehele afgelopen seizoen niet gespeeld en dat is prima vervangennotabene iemand die geen back was van origine, de linksback positie was iig niet de achilleshiel afgelopen seizoen.
Je hebt met Clichy trouwens ook iemand die er ook staat.
Niet omdat er iemand gaat vertrekken met misplaatste arrogantie. Als Cole blijft of weggaat zal Arsenal daar niet veel sterker of zwakker van worden. Na z'n lange blessure dit jaar is wel gebleken dat Clichy goed op die positie uit de voeten kan. Het gaat mij meer om het feit dat de meeste jongen uit de glorie periode van Arsenal toch wel een beetje verdwenen zijn of niet meer op hun topleeftijd zitten. De jongens die iedereen van de mat konden spelen (Bergkamp, Vieira, Wiltord, Campbell, Lauren en die Fransman die zo raar loopt waar ik ff niet op z'n naam kan komen) die zijn weg en ik denk dat met het geld wat Chelsea allemaal te besteden heeft Arsenal en de andere grote clubs niet echt om de titel mee zullen kunnen doen. Dan blijft de CL over waar Arsenal het normaal gesproken niet erg goed in doet (ze hadden dit jaar gewoon hun kans moeten grijpen) en de FA cup die ze dan wel nog vaak winnen (maar ik denk dat de andere clubs dus ook vaker in zullen zetten om die te winnen aangezien de PL niet te winnen is).

De jonge spelers van Arsenal kunnen heel goed worden maar ik denk gewoon niet dat ze evenwichtiger dan Chelsea kunnen zijn, ook niet over 3/4 jaar (als je al ziet wat een talenten die gasten aan het kopen zijn ).
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:59:21 #217
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40394759
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik duf helemaal nie We zullen zien of ik gelijk heb Waarschijnlijk niet.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:01:26 #218
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_40394822
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:57 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Niet omdat er iemand gaat vertrekken met misplaatste arrogantie. Als Cole blijft of weggaat zal Arsenal daar niet veel sterker of zwakker van worden. Na z'n lange blessure dit jaar is wel gebleken dat Clichy goed op die positie uit de voeten kan. Het gaat mij meer om het feit dat de meeste jongen uit de glorie periode van Arsenal toch wel een beetje verdwenen zijn of niet meer op hun topleeftijd zitten. De jongens die iedereen van de mat konden spelen (Bergkamp, Vieira, Wiltord, Campbell, Lauren en die Fransman die zo raar loopt waar ik ff niet op z'n naam kan komen) die zijn weg en ik denk dat met het geld wat Chelsea allemaal te besteden heeft Arsenal en de andere grote clubs niet echt om de titel mee zullen kunnen doen. Dan blijft de CL over waar Arsenal het normaal gesproken niet erg goed in doet (ze hadden dit jaar gewoon hun kans moeten grijpen) en de FA cup die ze dan wel nog vaak winnen (maar ik denk dat de andere clubs dus ook vaker in zullen zetten om die te winnen aangezien de PL niet te winnen is).

De jonge spelers van Arsenal kunnen heel goed worden maar ik denk gewoon niet dat ze evenwichtiger dan Chelsea kunnen zijn, ook niet over 3/4 jaar (als je al ziet wat een talenten die gasten aan het kopen zijn ).
Vervang Clichy maar door Flamini. Clichy is ook het grootste deel van vorig seizoen geblesseerd geweest
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:07:16 #219
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40395011
Godver, das mijn fout. Ik noemde Clichy omdat DG hem noemde. Heb er ff niet bij nagedacht toen ik het overnam. Clichy heb ik zelfs bijna nooit zien spelen maar die Flamini hield zich dit jaar wel goed op de been vond ik.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:40:37 #220
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40396004
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Carlos heeft overigens wel een glazen bol. Misschien dat die weet wat er komend jaren met Arsenal gaat gebeuren en of Cole naar ons toe komt.

Sorry voor een foto van een Madrileen in dit topic. Post hem alleen ff omdat we het over glaze bolle hebben.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:03:23 #221
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40396650
quote:

[..]

Komend seizoen gaat denk ik mede beslissend worden voor de toekomst van de PL.

Als Chelsea wederom faalt in de CL is het exit voor Mourinho denk ik aangezien ie dan 3 kansen heeft gehad en met het geld dat meneer Abrahamovic ter beschikking heeft gesteld de laatste jaren zal ie zijn conclussies trekken tov Mourinho denk ik.
Waar Mourinho een kei in is is iedereen tevreden te houden.
Ondanks dat ie zoveel namen heeft is er weinig gemor in de selectie, iets wat uitermate knap is.
Mijn inziens zijn er maar weinig trainers in de wereld die dat kunnen,de trainers die dat kunnen zitten goed onderdak.

Ben iig benieuwd of zijn opvolger zo'n groep wel tevreden kan houden want een kwalitatief goede groep staat niet garant voor resultaten met ene trainer die de groep niet aan kan, voorbeelden te over.

Wint Chelsea de CL wel heeft de PL een probleem de komende jaren.

Het is allemaal maar speculeren maar toch.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40397311
AZ - Arsenal aankomende vrijdag om 18:30 uur op Talpa...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:25:42 #223
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40397381
DG heeft ook een bol in z'n kamer staan zie ik Ik denk dat Mourinho nog wel mag blijven als ie de CL niet wint (denk zoiezo niet dat ze die zullen winnen).
pi_40421445
quote:

[..]

en die Fransman die zo raar loopt waar ik ff niet op z'n naam kan komen)
Toch niet Robert Pires hè?

Die loopt niet raar, die schrijdt majestueus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:40:58 #225
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40423108
Die ja, ik kwam z'n naam vanochtend al tegen toen die vertelde dat hij niet naar Villarreal is gekomen om af te bouwen. Volgens mij bouwde die bij Arsenal al een jaar of 2 af maar dat zal die zelf wel niet door hebben gehad.
pi_40423308
Een kunstenaar op noppen, maar wel in neerwaartse spiraal. Dat is wel zo ja. Hoewel hij twee jaar terug nog aardig wat goals maakte volgens mij.

Maar goed, geef die man een kwast en een baret en het is een kunstschilder. Een heuse artiest!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40479660
BBC,

Reyes still wants move to Madrid

Reyes says he has had problems adapting to life in England
Jose Antonio Reyes is confident of securing a move to Real Madrid, according to reports in Spain.
And the winger, 22, told Spanish daily Marca he hopes the move goes through before Arsenal's Champions League qualifying tie against Dinamo Zagreb.

If the move stalls, Reyes added he would prefer not to figure for the Gunners against the Croatian champions.

"Obviously, if I do (play), it will make a move to Real more difficult. But if I have to, I will play," Reyes said.

"The manager (Arsene Wenger) hasn't said anything to me and I don't know if I am going to play or not.

"I hope I don't or that everything will be resolved before then."

Uncertainty has surrounded the Spaniard's future in north London since he admitted hankering after a move to his homeland and Real Madrid earlier in the summer.

Reyes told Arsenal's website he was "very happy" at the club, but conflicting comments came out in Spain at the same time.

He told Spanish paper As he was "not looking for another club", but added: "I have always said that Madrid is one of my biggest targets. Everyone knows it.

"Clubs are looking for me but the only way that any team, including Madrid, can sign me is by speaking to Arsenal."

Reyes' Arsenal career has been under scrutiny since he fell victim to a hoax early in 2005.

He told a Spanish radio presenter - who Reyes thought was Real's sporting director Emilio Butragueno - that he was keen on a move to the Bernabeu.
pi_40482136
Ik hoop dat ze er gelijk werk van maken, dan kan Arsenal nog snel een opvolger regelen. Beter voor Reyes, beter voor Arsenal.
That's all folks!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:18:13 #229
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40482329
Raar verhaal dan wil die wel dan wil die niet
pi_40488077
Nu op Talpa!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:45:16 #231
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40488484
wat een sfeer
liberte en dan los gaan nee hoor
pi_40544957
Gallas zou een optie zijn voor Arsenal, wanneer Cole weggaat.
pi_40545033
Gallas op links lijkt me niet zo geslaagd, op rechts heeft Arsenal genoeg opties. Maar centraal zou het op zeker een aanwinst zijn.
That's all folks!
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:49:59 #234
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40546651
Ik vind het eik geen Arsenal-speler om eerlijk te zijn zeg ik gevoelsmatig.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:56:05 #235
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40546818
Ik vind het ook geen Arsenal speler. Ben in het algemeen ook helemaal geen fan van Gallas, al speelt ie de afgelopen 2 jaar wel goed dan. Houthakkertje vind ik het.

En als Cole dan voor 20 miljoen weg zou gaan.. wat moet je voor Gallas neerleggen dan? Je gaat toch niet al je geld teruggeven aan de vijand? Ik zeg.. verkoop Cole aan Real voor een goed bedrag of vraag de goudpot aan Chelsea.
  maandag 7 augustus 2006 @ 11:24:59 #236
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_40566621
Nu Cole niet bij de selectie zit voor de wedstrijd tegen Dinamo maken de geruchten alleen maar sterker dat Chelsea binnenkort zich gaat versterken met Cashley.

Ik reken op 25 miljoen pond. Laten ze de hoofdprijs betalen, niets meer en niets minder! Weg met die vent.

AFC zou zich er niet geloofwaardiger door maken door niet voor de hoofdprijs te gaan. Iedereen weet wel dat Chelski niet op een miljoen meer of minder kijkt. Profiteer er dan van zou ik zeggen.
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:12:08 #237
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40571929
En Campbell dus toch naar Pompey.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40572992
Morgen zal het wel te zien zijn in de pub lijkt me?
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:00:25 #239
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_40575429
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gallas zou een optie zijn voor Arsenal, wanneer Cole weggaat.
niet nodig, we hebben Flamini en Clichy al voor de linksbackplaats.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:06:57 #240
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40575632
Voor centraal kan. Zeker nu Campbell weg is.
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:14:37 #241
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_40575873
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef jojomen4 het volgende:
Voor centraal kan. Zeker nu Campbell weg is.
daar wel, vooral ook omdat Senderos het begin van het seizoen gaat missen.
En Cygan vind ik niet echt een goede vervanger. (Zacht uitgedrukt)
pi_40590032
Ik vind het wel een lacher voor Campbell, het is wel een poenpakker dus.
That's all folks!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:45:02 #243
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40601740
Gunners in daylight Ribery
Arsenal are expected to sign wantaway Marseille winger Franck Ribéry by the end of the week for around £13.5million.

The Guardian reports that the Gunners will tie up the signing this week after the France midfielder finally confirmed he wanted to leave the French outfit at the weekend.

Ribery was axed from the squad which drew 0-0 with Sedan on Sunday sparking rumours his time with the club was fast coming to an end.

His agent announced on Sunday that "a transfer offer for Franck" would be "registered with (Marseille chairman) Pape Diouf within 24 or 48 hours."

The Guardian insists the bid has been made by Arsenal and that the winger regards a move to London as the best option for his career.

Ribery's arrival will effectively be finalised by the departure of Ashley Cole, who is likely to complete his transfer to Chelsea this week for a fee of around £20m, and may also hasten the exit of Jose Antonio Reyes. The Spanish winger has been repeatedly linked with a return to his homeland after failing to settle in London.

Arsenal also want to sign William Gallas but Chelsea would be loathe to sell the Frenchman to their rivals having spent so long pursuing Cole, and the player himself is believed to favour a move to Spain.

ITV Sports

Op het WK heeft ie het niet slecht gedaan maar wat is het eigenlijk?
Een aanvaller zoals ie schijnbaar bij Marseille heeft gespeeld of een aanvallend ingestelde middenvelder zoals ie op het WK speelde?
In het 2e geval zou ik zijn evt komst niet begrijpen, zeker met het aantal middenvelders wat je al hebt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:53:16 #244
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40601961
Hleb komt toch ook bijn altijd van rechts en die heeft het toch niet slecht gedaan? Wat de Spaanse kranten melden is dat Arsenal hem wil halen van het geld wat ze van Reyes ontvangen. Als je beide verhalen zo in elkaar schuift zo het zelfs een beetje kloppen.

Reyes speelt vanavond niet, wordt morgen of overmorgen verkocht wanneer Dein een afspraak heeft met Mijatovic, en daarna kopen ze Ribery.

Ik hoop overigens dat Reyes vanavond basis staat, want op dit moment hoef ik die jongen niet bij Real te zien.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:57:45 #245
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40602118
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:53 schreef jojomen4 het volgende:
Hleb komt toch ook bijn altijd van rechts en die heeft het toch niet slecht gedaan?
Als ie speelde deed ie het verre van slecht
quote:
Wat de Spaanse kranten melden is dat Arsenal hem wil halen van het geld wat ze van Reyes ontvangen.
Lijkt me eerder van het geld van Cole
quote:
Als je beide verhalen zo in elkaar schuift zo het zelfs een beetje kloppen.
idd, als je "Reyes" vervangt door "Cole"
quote:
Reyes speelt vanavond niet, wordt morgen of overmorgen verkocht wanneer Dein een afspraak heeft met Mijatovic, en daarna kopen ze Ribery.
Van mij mag het, Reyes heeft niet gebracht wat er van hem verwacht werd dus een gemis zal het niet zijn
quote:
Ik hoop overigens dat Reyes vanavond basis staat, want op dit moment hoef ik die jongen niet bij Real te zien.
En ik hoop van niet, dat zou misschien weleens ten koste kunnen gaan van van Persie die ik liever zie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_40602501
Ribery is volgens mij hetzelfde type speler als Ljungberg (meer aanvaller, dat wel) maar dan vanaf rechts. Hij past opzich wel in het Arsenal plaatje.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:58:50 #247
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_40625811
Dinamo Zagreb-Arsenal 0-3
2x Fabregas, 1x Van Persie

dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:59:54 #248
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40625858
Heeft Reyes nog gespeeld?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:02:10 #249
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_40625950
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:59 schreef jojomen4 het volgende:
Heeft Reyes nog gespeeld?
nee
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:03:09 #250
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40625995
kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')