Maar Djourou vind ik ietswat te licht maar wie weer verrast ie mij positief als ie een paar wedstrijden de kans krijgt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Djourou kan zijn kans nu wel pakken, Cygan wil je inderdaad niet in zo'n belangrijke rol zien...
Ondanks dat het maar een oefenwedstrijdje was vond ik Cygan er zeker niet goed uitzien, snel lozen die gast.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:30 schreef F1Bas het volgende:
Cygan was een eitje voor Huntelaar.
Grimandi heeft niet echt veel gespeeld destijds...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is echt zo'n persoon voor erbij en dan zie je dat zo iemand nog aan veel wedstrijden komt ook. Net als Grimandi destijds.
Die ben je dus over 2 weken kwijt.quote:28/7/2006 16:52
Arsenal en Chelsea zijn in gesprek over een transfer van Ashley Cole. The Gunners houden echter een flinke slag om de arm.
'Terwijl we nu spreken is hij nog steeds onze speler, en totdat er iets verandert zal hij onze speler blijven', verklaarde voorzitter David Dein op de website van Arsenal. 'Er zijn enkele discussies gaande, maar meer kan ik er op dit moment niet over zeggen.'
Chelsea zit al jaren achter Cole aan. The Blues kregen zelfs een boete opgelegd omdat ze al eens illegaal de linksback hadden benaderd. Ook coach José Mourinho en Cole zelf kregen destijds een geldstraf.
Cole zou zijn uitgekeken op Arsenal en graag willen vertrekken, ook al staat de 25-jarige verdediger nog tot 2008 onder contract bij de club waar hij al vanaf zijn zestiende speelt.
Chelsea-coach Mourinho wil hem maar al te graag inlijven. Asier Del Horno vertrok deze week naar Valencia, waardoor Wayne Bridge als enige linksback is overgebleven in de Londense selectie. William Gallas draafde vorig seizoen geregeld op aan de linkerflank, maar de Franse centrale verdediger was daar zelf niet al te blij mee.
bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=82337/sc=7217c9
Voor dat geld kom ik hem persoonlijk brengen zelfs.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:53 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien dat Arsenal met 20 miljoen tevreden is en hij liever naar Spanje komt.
Dat je er uberhaupt nog op in gaatquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:39 schreef Gunner het volgende:
De markt voor Engelse spelers is gewoon zodanig verziekt dat AFC/AW daar gewoon niet in mee wil gaan. Jammer voor al het Engelse talent, maar op een gegeven moment is er een grens bereikt.
Voor Theo Walcott is 5m pond betaald, de rest (7m) is depending on appearances etc etc
Mijn gedachte, je hebt geen kut aan hem.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:06 schreef VoreG het volgende:
Lekker laten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |