Niks daarvan !quote:
Dan moet ik dus eerst een Fuif-Duif-pak laten makenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Niks daarvan !![]()
Ik betaal grif geld om een kansloze, puisterige puber op een hoer gehesen te zien worden...
...nou, dan zál ik ook een kansloze, puisterige puber op een hoer gehesen zien worden.
Voor mijn part kruip je er zelf maar op.
Als je maar wel beeldverslag hier uitbrengt.
En in volle glorie!quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:38 schreef Treinhomo het volgende:
Hij is er weer !!!
Moderator van eigen topic.
Wanneer ga je?quote:
Hop! Gratis naar de hoeren. Komop, je kan het!quote:
Fuif-Duif wil bier kopen voor het geld, dus ik hou het nog even.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:25 schreef frank07 het volgende:
hoe staan de zaken?
Anders gaan wij 2 toch gewoon mee als fotograafquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:47 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Fuif-Duif wil bier kopen voor het geld, dus ik hou het nog even.![]()
![]()
Hij mag best een biertje om even los te komen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:47 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Fuif-Duif wil bier kopen voor het geld, dus ik hou het nog even.![]()
![]()
Dat wil hij nietquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Anders gaan wij 2 toch gewoon mee als fotograaf.
Oh, daar gaan mijn 5 euro (ofzo)quote:
quote:*trekt aan haar![]()
![]()
Jij stelt je beschikbaar om Fuif-duif's oeroude lusten op te botvieren?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Ja hey... was dit helemaal vergeten. Tis dat mijn nageslacht me eraan herinnerde en ik net dit topic in de active topiclijst zag.
Wordt er nou verdomme nog geneukt of hoe zit het?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij stelt je beschikbaar om Fuif-duif's oeroude lusten op te botvieren?
Dus jij vertelt je kinderen dat je geld hebt gegeven aan twee kansloze sloebers om er van naar de hoeren te gaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Ja hey... was dit helemaal vergeten. Tis dat mijn nageslacht me eraan herinnerde en ik net dit topic in de active topiclijst zag.
Wordt er nou verdomme nog geneukt of hoe zit het?
Denk dat haar Fokkende zoon dit topic heel goed zelf kon vindenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:07 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dus jij vertelt je kinderen dat je geld hebt gegeven aan twee kansloze sloebers om er van naar de hoeren te gaan?
Ok...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |