FuifDuif en McC.zijn blijkbaar bang voor bier.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Je bedoelt 'laat ponylover maar lekker een biertje drinken'.![]()
Door jou wel al dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:18 schreef Jimbo het volgende:
is dr nauw al geneukt ?
Nee gekkie, ponylover heeft nog geen aanstalten gemaakt om 't geld wat op zijn bankrekening is binnengekomen naar Fuifduif en McC te brengen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:20 schreef Stali het volgende:
[..]
FuifDuif en McC.zijn blijkbaar bang voor bier.
Ik zou het ook niet durven... zelfs niet als 33 jarige vrouw.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:24 schreef gronk het volgende:
[..]
Nee gekkie, ponylover heeft nog geen aanstalten gemaakt om 't geld wat op zijn bankrekening is binnengekomen naar Fuifduif en McC te brengen.![]()
Vink'ook prima. Horen we ook niets van. Wat gebeurt er normalerwijs met mensen die iets aanbieden (V&A-stijl) en die hun afspraken niet nakomen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet durven... zelfs niet als 33 jarige vrouw..
Nou laat die lover het maar aan zijn pony's besteden dan. Hoewel ik eerder begreep dat hij een biermeet zou organiseren?
Hij komt heus nog wel met een leuk meet-voorstel. Daar ben ik in ieder geval al van begin af aan vanuit gegaan. Maar je hebt wel een punt, een aantal users hebben flink wat overgemaakt en ook van de genen met minder kwam het vaak ook van de studiefinanciering en dat is niet breed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:46 schreef gronk het volgende:
[..]
Vink'ook prima. Horen we ook niets van. Wat gebeurt er normalerwijs met mensen die iets aanbieden (V&A-stijl) en die hun afspraken niet nakomen?![]()
Precies. Dus laat dat meet-voorstel maar komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij komt heus nog wel met een leuk meet-voorstel. Daar ben ik in ieder geval al van begin af aan vanuit gegaan. Maar je hebt wel een punt, een aantal users hebben flink wat overgemaakt en ook van de genen met minder kwam het vaak ook van de studiefinanciering en dat is niet breed.
Ik kom hier zondag even op terugquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Precies. Dus laat dat meet-voorstel maar komen.![]()
Nou, wat voor geniaal plan had je in gedachten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:58 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik kom hier zondag even op terug(nu echt hoor )
![]()
Geenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:54 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou, wat voor geniaal plan had je in gedachten?![]()
Dan wens ik jullie veel plezier met mijn vijf Euro, want op zo'n bosJosti-samenzijn zul je mij niet zien...quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:58 schreef Pony-Lover het volgende:
dus we moeten het maar opzuipen op een meetb.v. de Bagger-meet
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan wens ik jullie veel plezier met mijn vijf Euro, want op zo'n bosJosti-samenzijn zul je mij niet zien...
Je mag ze ooik terug hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan wens ik jullie veel plezier met mijn vijf Euro, want op zo'n bosJosti-samenzijn zul je mij niet zien...
Doe dat dan maarquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan wens ik jullie veel plezier met mijn twee Euro, want op zo'n bosJosti-samenzijn zul je mij niet zien...
Wat een vooruitziend blik had ik toch ook hèquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:26 schreef jogy het volgende:
Ik zou trouwens zo de rest van het bedrag willen doneren mocht het niet zo zijn dat ik er geen flikker van geloof dat ze ook daadwerkelijk gaan.
Jij bent gwoon gierig en dat probeer je te verhullen op deze manier...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat een vooruitziend blik had ik toch ook hè.
weet je hun adres niet? stuur je ze een uitnodiging voor een mistery party.. op de wallenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:42 schreef Pony-Lover het volgende:
als iemand nog een manier weet om ze te dwingen vind ik het ook goed hoor.
dan kom ik het geld wel brengen.
heb je een zus?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
weet je hun adres niet? stuur je ze een uitnodiging voor een mistery party.. op de wallen
Joh, held, anders ga jij even lekker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Crazy_Horse het volgende:
Ik had me toch iets meer van deze actie voorgesteld.. en waarom gaan de beide heren nou eigenlijk niet??![]()
Zo'n klunzig nummertje is dan weer van mij he..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, held, anders ga jij even lekker..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |