quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:47 schreef NanKing het volgende:
Hoe staat het er eigenlijk voor? En hoe zeker is het dat het gaat gebeuren?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:52 schreef Rosbief het volgende:
Er moet tenslotte wel een fotoreportage komen van 'de daad'
zekerquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:52 schreef Rosbief het volgende:
Er moet tenslotte wel een fotoreportage komen van 'de daad'
als in "prikken" ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
zodra fuif-duif hier weer opduikt kunnen we een datum voor hem gaan prikken![]()
![]()
Waarschijnlijk hebben ze daar een eeuwban voorquote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef Crazy_Horse het volgende:
Keep this topic alive!!
moet zeggen dat ik de heren in [SEX] al een tijdje niet meer voorbij heb zien komen..
Vind dat wel jammer opzich, kon altijd wel lachen om die topics![]()
Dan heeft-ie nog niet gerekend op de fok! knokploeg!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:59 schreef midje het volgende:
dit is gewoon een hendig sjieke actie van pony lover om 100 euro bijelkaar te sprokkelen
Moet je eerst weten waar hij woont.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Dan heeft-ie nog niet gerekend op de fok! knokploeg!![]()
Ik zie de beide heren d'r voor aan dat ze die vijftig euro opmaken in de kroegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:26 schreef jogy het volgende:
Ik zou trouwens zo de rest van het bedrag willen doneren mocht het niet zo zijn dat ik er geen flikker van geloof dat ze ook daadwerkelijk gaan.
je kunt toch meegaan voor de pics? Hou je er ook nog wat zicht op of je geld wel goed wordt besteedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:26 schreef jogy het volgende:
Ik zou trouwens zo de rest van het bedrag willen doneren mocht het niet zo zijn dat ik er geen flikker van geloof dat ze ook daadwerkelijk gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |