quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:47 schreef NanKing het volgende:
Hoe staat het er eigenlijk voor? En hoe zeker is het dat het gaat gebeuren?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:52 schreef Rosbief het volgende:
Er moet tenslotte wel een fotoreportage komen van 'de daad'
zekerquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:52 schreef Rosbief het volgende:
Er moet tenslotte wel een fotoreportage komen van 'de daad'
als in "prikken" ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
zodra fuif-duif hier weer opduikt kunnen we een datum voor hem gaan prikken![]()
![]()
Waarschijnlijk hebben ze daar een eeuwban voorquote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef Crazy_Horse het volgende:
Keep this topic alive!!
moet zeggen dat ik de heren in [SEX] al een tijdje niet meer voorbij heb zien komen..
Vind dat wel jammer opzich, kon altijd wel lachen om die topics![]()
Dan heeft-ie nog niet gerekend op de fok! knokploeg!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:59 schreef midje het volgende:
dit is gewoon een hendig sjieke actie van pony lover om 100 euro bijelkaar te sprokkelen
Moet je eerst weten waar hij woont.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Dan heeft-ie nog niet gerekend op de fok! knokploeg!![]()
Ik zie de beide heren d'r voor aan dat ze die vijftig euro opmaken in de kroegquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:26 schreef jogy het volgende:
Ik zou trouwens zo de rest van het bedrag willen doneren mocht het niet zo zijn dat ik er geen flikker van geloof dat ze ook daadwerkelijk gaan.
je kunt toch meegaan voor de pics? Hou je er ook nog wat zicht op of je geld wel goed wordt besteedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:26 schreef jogy het volgende:
Ik zou trouwens zo de rest van het bedrag willen doneren mocht het niet zo zijn dat ik er geen flikker van geloof dat ze ook daadwerkelijk gaan.
Ik heb een euro of 40 ontvangen, die staat er nog steeds maar het schiet nu dus niet echt meer opquote:Op vrijdag 23 juni 2006 05:11 schreef Sebasser het volgende:
Wat is de tussenstand PL ?
aan toezeggingen wel ja, maar dat is nooit allemaal overgemaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:23 schreef gronk het volgende:
Euro of 40? Volgens mij zou je over de 50 moeten zitten!
Nee nog steeds nietquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee nog steeds nietIk val alleen op pony lovers
![]()
In de OP post je dat er 45 euro was, plus mijn drie euro. Dan zit je al op 48 euro.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:26 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
aan toezeggingen wel ja, maar dat is nooit allemaal overgemaakt.
Ik zeg ook ongeveer, maar het is goed mogelijk dat het idd 48 is.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:34 schreef gronk het volgende:
[..]
In de OP post je dat er 45 euro was, plus mijn drie euro. Dan zit je al op 48 euro.
Hey, je moet wel je prioriteiten (goed) stellen hèquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik zeg ook ongeveer, maar het is goed mogelijk dat het idd 48 is.![]()
Na woesdag heb ik tijd, dan verzin ik wat om hier nog iets van te maken.
Euh ja, dat doe ik ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, je moet wel je prioriteiten (goed) stellen hè![]()
Neuh, je stelt ze verkeerdquote:
nee, ik ben de moeder van P-Lquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, je stelt ze verkeerd![]()
En waarom zit je dan te fokken? hè? jaaaaaaaaaaa lul je daar maar 's uit![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mag ik bij jou de hand van je zoon vragen dan![]()
Zolang hij me elk weekend WKD geeft is dat een dealquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:03 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja hoor je mag hem hebben, zul je wel lief voor hem zijn en een beetje opletten dat hij niet te veel melk drinkt. Verder mag hij geen hamsters en wordt hij boos als je het over gieters hebt.![]()
ik zal het hem zeggen, kan ik hem dan maandag om 12 uur langsbrengen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zolang hij me elk weekend WKD geeft is dat een deal![]()
s goeie shizzle jeweetsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik zal het hem zeggen, kan ik hem dan maandag om 12 uur langsbrengen?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |