hij is okequote:
Ik zoek mijn nest maar eens op, welterusten alvastquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zoek mijn nest maar eens op, welterusten alvast
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Goochel
Automotive Design topic![]()
[afbeelding]
dat brushen moet je me toch eens lerenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Goochel
Automotive Design topic![]()
[afbeelding]
De grootste truc ervan is dat je op echte foto's goedkijkt wat maakt dat je diepte ziet in een platte fotoquote:
dat zie ik opzich wel (denk ik) maar het lukt me nooit een clean brush te maken en uiteindelijk loop ik maar wat te knoeien met smudgequote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De grootste truc ervan is dat je op echte foto's goedkijkt wat maakt dat je diepte ziet in een platte foto
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:17 schreef BaraCuda het volgende:
Zo maar eens ff bij die garage in de buurt naar een Mr2 kijken
http://www.autozeeland.nl/php/auto_detail.php?id=59825quote:
het lukt me nooit om vloeiende of strakke lijnen te maken daarvoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:21 schreef Sjoewe het volgende:
Kan je geen nieuwe layer aan maken? Of krijg je geen lijnen in de layer?
Ik trek trouwens geen lijnen maar maak selecties met de pen-tool. Dan krijg je mooie ronde selecties.
Zijn veel tutorials over te vinden
[afbeelding]
lachequote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.autozeeland.nl/php/auto_detail.php?id=59825
Klopt het is deze ^^^ een 91er, wil gewoon even voelen wat het verschil tussen een 91er is en een 94erMaar dat hoeft die verkoper niet te weten
Ga je vandaag nog dingen voor in je huis kopen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
het lukt me nooit om vloeiende of strakke lijnen te maken daarvoor![]()
ik ga morgen wel eens serieuzer naar kijken![]()
heb net gefietst, ga straks mijn keuken definitief in de bestel molen gooienquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog dingen voor in je huis kopen?![]()
De Definitie volgens Alexxxxx:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:39 schreef Jimmeh het volgende:
[..]en dat is? Ken alleen een bojo'tje en een peu'tje
![]()
Beter zoekenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:42 schreef Fugie het volgende:
ik heb dikke velgen gezien, maar ze kosten teveel
300 is teveelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:45 schreef lipje het volgende:
[..]
Beter zoeken
Stonden bij de bandenboer hier een paar redelijke setjes voor 300 euri per set.
pauperquote:
ze hebben ook wel een ferrari en MB sl500 voor jequote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jawel, maar daar heb ik geen geld voor
Mja vallen beide net buiten het budget denk ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef vlad het volgende:
[..]
ze hebben ook wel een ferrari en MB sl500 voor je![]()
een collega van mij heeft z'n mr2 te koop staan voor 500¤ ofzoietsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja vallen beide net buiten het budget denk ik
om een mr2 te vinden is al een hele opgave
94+ met leer is een must, airco zou toch wel welkom zijn
500?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:12 schreef vlad het volgende:
[..]
een collega van mij heeft z'n mr2 te koop staan voor 500¤ ofzoiets![]()
een rooie 84-er?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:12 schreef vlad het volgende:
[..]
een collega van mij heeft z'n mr2 te koop staan voor 500¤ ofzoiets![]()
nee, een zwarte 85ér (geloof ik). loopt iig niet meer, uitlaat rot, distr.riem moet vervangen worden, net als wielophanging en al die zooiquote:
Wat ben jij vrolijk opeensquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:44 schreef BoJo het volgende:
het gedrocht!
[afbeelding]
was orgineel dit:
[afbeelding]![]()
helemaal niet, dat was een Drentse groetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat ben jij vrolijk opeens
[afbeelding]
PIcsquote:
voorbeeldplaatjesquote:
groen is naar beneden naar het gras op de grond en blauw is naar boven naar de blauwe luchtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:02 schreef Fugie het volgende:
wat zijn de groene blauwe en zwarte draad die uit me elektrische antenne komen
zwart lijkt me massa maar groen en blauw kan ik niet plaatsenIemand een idee?
alle drie aan elkaar knopen tochquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
groen is naar beneden naar het gras op de grond en blauw is naar boven naar de blauwe lucht![]()
ik heb geen idee![]()
![]()
t is weer weekendquote:
quote:
neequote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:12 schreef lipje het volgende:
in je nieuwe huisje heb jij geen ruimte voor een kookeiland
blauw is de signaaldraad die je aan je radio moet knopenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:02 schreef Fugie het volgende:
wat zijn de groene blauwe en zwarte draad die uit me elektrische antenne komen
zwart lijkt me massa maar groen en blauw kan ik niet plaatsenIemand een idee?
thanks Ijsmeisquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
Gefeliciteerd Beaujeaux!
Alexxxxxquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom komen julie altijd tegelijk ijsmeis en Hugster...
Apart zijn julie twee geweldige mensen, maar zodra jullie bij elkaar komen word het een semi-kleffe teringbende
Kuthoerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief
Een lieve takketrut![]()
![]()
![]()
![]()
Flauwquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
te laat
leuke feestjes hebben jullie
ik hoorde vandaag pas goed dat als ik bijv flink door trek en daarna het gas los laat er plofjes en roffels uit mijn uitlaat komtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:01 schreef BaraCuda het volgende:
Olaaa
Heerlijk benzine nutteloos zitten verbranden![]()
Nietes!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Alex, jij komt elke keer als wij komenDat is óók toeval
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, volgens mij ben je blond of niet?
Was het zo erg?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nietes!
Gister heb ik me groen en blauw zitten ergeren bij het teruglezen
Das tof plofjes en roffelsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag pas goed dat als ik bijv flink door trek en daarna het gas los laat er plofjes en roffels uit mijn uitlaat komt![]()
*mompelt iets over ola en ijs*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]nou nee ik begrijp je gewoon vaak verkeerd
![]()
ik verveel mequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Das tof plofjes en roffels![]()
Mijnes roffelt alleen
Ja hallo wil je nou echt dat ik zover moet gaan doordenken enzo?quote:
zeg het maarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef Hugster het volgende:
roffels en knallen zijn OK btw
Wanneer kom je nou eens langs bo
word ie gespoten?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Net nog blanke lak van een alfa 155 kofferbak staan krabben![]()
Tsk, zo moeilijk was ie nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja hallo wil je nou echt dat ik zover moet gaan doordenken enzo?
Als ik gaar ben moet je het gewoon simpel houden
okay ik wacht op een technische OK verklaring van jou danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg het maar
alleen nu nog ff niet filmen want ik heb een ander vaag naaimachine geluid nog in het vooronder zitten![]()
Is dat vrouwtje wat verkracht werd onder je motorkap heel toevallig opgestaan uit haar dood?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
zeg het maar
alleen nu nog ff niet filmen want ik heb een ander vaag naaimachine geluid nog in het vooronder zitten![]()
als ie erg warm is en ik parkeer hem ff een tijdje en als ik hem daarna start dan loopt ie eventjes onregelmatig te roffelen en rochelenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:10 schreef BaraCuda het volgende:
m'n golfje type 1 knalde plofte een pruttelde ook.... beetje teveel benzine krijg je dat effect
Die volvo doet helemaal niks speciaals![]()
Nee, die blanke lak laat gewoon losquote:
mjah morgen als het droog blijft even kijken met m'n pa... paps denkt dat de lucht toevoer pijp misschien lek is en daardoor zo'n vaag geluid veroorzaakt bij het aanzuigen van de motor. Ook gelijk dat filter maar goed vast zetten, word dat gerammel echt zatquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
okay ik wacht op een technische OK verklaring van jou dan![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, die blanke lak laat gewoon los
zolang die rijd blijft hij rijden, maar zal uiteindelijk wel op de sloop belanden
Ik heb hem al hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet zo he, anders kun je die godfather wel vergeten
![]()
Oh ik dacht dat ik een onderhandel positie hadquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb hem al hoorOf wat was de bedoeling?
Veel succesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik een onderhandel positie had![]()
Moet al die dvd's nog branden![]()
Nouja het is 18 graden ik gok 16 graden aan het strand, omdat gelijk met z'n allen naar het strand te gaan snap ik dan niet helemaalquote:
Niet teveel eh?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:28 schreef BoJo het volgende:
ik ben aan het kijken wat ik mogelijk aan de muur ga hangen![]()
Een projectieschermquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:28 schreef BoJo het volgende:
ik ben aan het kijken wat ik mogelijk aan de muur ga hangen![]()
neuh.. ene kant komt m'n tv te hangen... misschien wat boven de bank... maar dan heb ik nog 2 muren in de slaap kamer die kaal staanquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:30 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn huis(als die nog ooit komt
) Komt helemaal in het teken van Audio Video en Licht te staan
Berg ledverlichting erin enzo
![]()
Complete bioscoop
Een mooi groot schilderijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
neuh.. ene kant komt m'n tv te hangen... misschien wat boven de bank... maar dan heb ik nog 2 muren in de slaap kamer die kaal staan![]()
m'n broer heeft mooie poster met daarop blauwe spotjes gericht, ziet er heel tof uit...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
neuh.. ene kant komt m'n tv te hangen... misschien wat boven de bank... maar dan heb ik nog 2 muren in de slaap kamer die kaal staan![]()
ik vind foto's mooier, heb bij iemand een hele brede landschaps foto gezien aan de muur... vond ik ook vetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een mooi groot schilderijAlleen dan niet geschilderd maar bedrukt.
Bij landscapes staan aantal hele mooiequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:32 schreef BoJo het volgende:
veel te veel keus hier http://www.allposters.com![]()
Ledjesquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
m'n broer heeft mooie poster met daarop blauwe spotjes gericht, ziet er heel tof uit...
Met licht kun je een ruimte/muur echt heel mooi maken![]()
Ja, een foto bedrukt op een groot doek danquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind foto's mooier, heb bij iemand een hele brede landschaps foto gezien aan de muur... vond ik ook vet![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind foto's mooier, heb bij iemand een hele brede landschaps foto gezien aan de muur... vond ik ook vet![]()
Ja dat soort spul jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ledjes:
Volledig huis verlicht met LED's - DEEL 2
[afbeelding]
dat vind ik echt niet mooiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ledjes:
Volledig huis verlicht met LED's - DEEL 2
[afbeelding]
Ik vind de kamer ook wat minder. Maar de gang en de keukenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:37 schreef vlad het volgende:
[..]
dat vind ik echt niet mooiveel te strak, stijf en koud
ja vind ik ook bij dat huis, is totaal niet gezellig daar...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:37 schreef vlad het volgende:
[..]
dat vind ik echt niet mooiveel te strak, stijf en koud
staat er iets in dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat soort spul jaAlleen dat huis vind ik veul te groot voor wat er allemaal in staat
Wat dat betreft kun je beter een kleiner huis hebben vind ik, is veel gezelliger dan zo'n grote balzal met niks erin...quote:
Sorry, ik vind het ook mooiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:41 schreef BoJo het volgende:
ik vind dat juist mooi, weinig spullen, lekker strak![]()
denk dat dat ook een verschil is tussen Randstedelingen en boeren![]()
iddquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je beter een kleiner huis hebben vind ik, is veel gezelliger dan zo'n grote balzal met niks erin...
Al kun je die ruimte ook gezellig maken, alleen hebben hun dat niet voor elkaar
ik wilde het eerst ook doen maar bij nader inzien nogal onzinnig voor een starters woning.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:41 schreef vlad het volgende:
vind die ledjes verwerkt in de vloer wel erg gaaf![]()
Echt nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan heeft Hugo je prima geinjecteerd.
puik werk Huug![]()
![]()
Strak is wel mooi, maar kijk die muur achter die bankquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:41 schreef BoJo het volgende:
ik vind dat juist mooi, weinig spullen, lekker strak![]()
denk dat dat ook een verschil is tussen Randstedelingen en boeren![]()
foto's afdrukken op canvas :quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoezo dat?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wilde het eerst ook doen maar bij nader inzien nogal onzinnig voor een starters woning.![]()
ja oke daar ben ik het wel met je eens, mooi schilderij oid zou niet misstaan. Ik dacht dat je meer van die alles bijelkaar geraapt meuk en 86 spulletjes en verschillende kleuren etc bedoeldequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Strak is wel mooi, maar kijk die muur achter die bank
8 meter lang wit stukdas gewoon lelijk en zo stikt het daar van de lege witte muren...
Die keuken en interieur zijn wel mooi, maar de ruimte is gewoon saai..
mjah maar ik heb even goed nagedacht en ik zie die woning toch echt meer als een investering. Plannen voor de vloer zijn ook gewijzigd omdat ik het onzinnig vond om een hele dure vloer te plaatsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
[..]
hoezo dat?je wou er max. 10 jaar wonen toch en er komt een geheel nieuwe vloer in. dat is de gelegenheid om dat in te bouwen. naderhand lijkt me dat alleen maar een grotere klus.
maar hoeveel kosten die ledjes eigenlijk?
Neeeee verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja oke daar ben ik het wel met je eens, mooi schilderij oid zou niet misstaan. Ik dacht dat je meer van die alles bijelkaar geraapt meuk en 86 spulletjes en verschillende kleuren etc bedoelde![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar ik heb even goed nagedacht en ik zie die woning toch echt meer als een investering. Plannen voor de vloer zijn ook gewijzigd omdat ik het onzinnig vond om een hele dure vloer te plaatsen.
Komt allemaal wel bij een woning waar ik wel zoiets heb van dit word de plek waar ik mijn kids wil zien opgroeien etc.![]()
Je ringracerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja hoe je het ook went of keert ze zullen er ooit komen![]()
dan hebben we een probleem. Ik wil ooit toch echt wel kidsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je ringracer![]()
Als je een vriendin hebt die geen kinderen wil hou denk jij er dan over?![]()
Dure vloer + kinderenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar ik heb even goed nagedacht en ik zie die woning toch echt meer als een investering. Plannen voor de vloer zijn ook gewijzigd omdat ik het onzinnig vond om een hele dure vloer te plaatsen.
Komt allemaal wel bij een woning waar ik wel zoiets heb van dit word de plek waar ik mijn kids wil zien opgroeien etc.![]()
Oh okquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan hebben we een probleem. Ik wil ooit toch echt wel kids![]()
Enne die Ring racer staat voor volgend jaar op de planning, kids duurt nog wel een paar jaar![]()
Als ze op mij lijken heb je binnen de kortste keren een mooi circuit voor speelgoedautootjes met permanente stift en een mesje gekrast in je hardhouten vloerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ze op mij lijken komt dat helemaal goed![]()
Dan neem je toch zulke kids?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan hebben we een probleem. Ik wil ooit toch echt wel kids![]()
Enne die Ring racer staat voor volgend jaar op de planning, kids duurt nog wel een paar jaar![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze op mij lijken heb je binnen de kortste keren een mooi circuit voor speelgoedautootjes met permanente stift en een mesje gekrast in je hardhouten vloer
grofquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:59 schreef vlad het volgende:
[..]
Dan neem je toch zulke kids?
1x in de maand een kleurplaat sturen is voldoendeen kan je wel een ringracer en dure vloer aanschaffen
![]()
als ze dat flikken zijn ze per direct onterft en staan ze op marktplaatsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze op mij lijken heb je binnen de kortste keren een mooi circuit voor speelgoedautootjes met permanente stift en een mesje gekrast in je hardhouten vloer
Waarom vingers in het stopcontact steken als er ook spijkers in de buurt zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:00 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik heb zulke dingen echt nooit gedaan... ook nooit de drang om m'n vingers in stopcontacten te steken en dergelijke![]()
Nee hoor, dan ge je liefdevol hun luier verschonenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:00 schreef vlad het volgende:
[..]
als ze dat flikken zijn ze per direct onterft en staan ze op marktplaats![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, dan ge je liefdevol hun luier verschonen
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik met mn grote zware AH tas door de braderie heenzeulen..
overal staan midden op de straat van die moeders met kinderwagens met daaromheen kroelende mensen 'agossiegossiegossie' te doen voor ene slapend kind
aso's, herrie, teveel vis en sateluchten en dode vogels op de straat
kom langs joh! gezellig!
Ik ook, je wil niet weten hoeveel zin/ideeen ik heb om een eigen huis te verbouwenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef vlad het volgende:
verveel me![]()
wou dat ik al een eigen huisje had![]()
kom hier maar schilderen en een kattenren bouwen, om te oefenenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:16 schreef vlad het volgende:
verveel me![]()
wou dat ik al een eigen huisje had![]()
ik leef nog jammer he.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgens mij is ook_gek dood
een FOkster uit Scheveningen:
[..]
Ah, nou ja das beter dan dat je nog gewoon helemaal leeft jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik leef nog jammer he.
Ben alleen helemaal helemaal naar de klote
quote:
ja maar het is al aangeslotenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:36 schreef vlad het volgende:
[..]
blauw is de signaaldraad die je aan je radio moet knopen(als het goed is komt er ook een blauwe draad uit je radio (die nu dus nog niet aangesloten is, hier moet ie bijop
)
en die groene moet je even rood verven, want dan is het de plus, anders heb ik geen flauw ideewant groen is meestal voor de luidsprekers
![]()
Zullen we naar holland casino gaan om jouw pokerverslaving te voldoen?quote:
zo heb ik bij een slechte beslissing aan een blackjack tafel ook het geld van een vriend van me verloren die bij me had ingezetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zullen we naar holland casino gaan om jouw pokerverslaving te voldoen?
Als je goed bent mag je met mijn geld pokeren
ik had in mijn jeep zo'n antenne die je achter je binnenspiegel plakt. Gaf behoorlijk ontvangstquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:01 schreef Fugie het volgende:
weet iemand een leuke binnenantenne voor me opeltje![]()
Ohhh... dan verveel ik me lieverquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo heb ik bij een slechte beslissing aan een blackjack tafel ook het geld van een vriend van me verloren die bij me had ingezet
ik moet het nog regelmatig aanhoren![]()
voor pokeren moet je flink budget hebben wil je in het casino beetje goed voor de dag komen en mee kunnen gaanquote:
eh nee en neequote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:06 schreef Fugie het volgende:
ja en die antenne heb je nu toevallig nog liggne of weet je de naam van bo![]()
anders heb ik er nix aan eh
en nu bbq'en, doei
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:06 schreef hermandeperman het volgende:
Heerlijk dagje gehad
Beetje gecruised enzo, ff bij de Maas gechilled, voor ¤100 () boodschappen gedaan, terrasje gepakt, en in een wapenwinkel geweest (
)
!
Oi
[afbeelding]
ja geeft niet joh, denk dat ik aankomende week eens ga bellen om te kijken of er uberhaupt wel ergens plaats isquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:10 schreef ThaFreak het volgende:
oja bojo morgen begint ik echt aan de meet-site![]()
druk laatste tijd dus tis er een beetje bij in geschoten![]()
ik moet nog van alles doen maar heb totaal geen zinquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:10 schreef BoJo het volgende:
pfff ik ben in zo'n ik wil wat doen maar ik weet niet wat of er is niemand waarmee bui![]()
op zich wel handig jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja geeft niet joh, denk dat ik aankomende week eens ga bellen om te kijken of er uberhaupt wel ergens plaats is![]()
Ik kan niet, maar anders had een roadtrip naar oslo niet misstaanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:10 schreef BoJo het volgende:
pfff ik ben in zo'n ik wil wat doen maar ik weet niet wat of er is niemand waarmee bui![]()
ik kan nu ook niet... hmm... blijft weinig over dan thuis blijven of een rondje rijden ofzo. In je eentje naar de bios is ook not donequote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan niet, maar anders had een roadtrip naar oslo niet misstaan
Ik ga naar m'n eigen bioscoop vanavondquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan nu ook niet... hmm... blijft weinig over dan thuis blijven of een rondje rijden ofzo. In je eentje naar de bios is ook not done![]()
ik heb geen zin om thuis te blijvenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga naar m'n eigen bioscoop vanavond![]()
Meesterlijk jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:07 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
leuk he wapen winkels, tijd geleden dat ik er in 1ntje geweest ben![]()
Daarstraks al gedaan, maat tegen me.... zo wel een lege snelwegquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet naar oslo nee![]()
denk dat ik straks maar een rondje ga rijden ofzo.
wat is jouw max eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daarstraks al gedaan, maat tegen me.... zo wel een lege snelwegen voor hij klaar was met z'n zin was ik al weer op weg naar de 230
mijne zou standaard 215 moeten zijn maar bij 180 had ik 4 km teller afwijking en ik heb hem op 230 gehad.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
240 zeggen zeg, net zat ik op 230 en hij ging nog wel harder maar dat duurt wel even
tellerafwijking zou ik moeten checken met m'n tomtomquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijne zou standaard 215 moeten zijn maar bij 180 had ik 4 km teller afwijking en ik heb hem op 230 gehad.![]()
hier kan ik eigenlijk nergens zonder zorgen zo hard helaas...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
tellerafwijking zou ik moeten checken met m'n tomtomkan ik vanavond als het rustig is wel ff doen
A58 is echt perfect, breed brede berm met weilanden daar naast...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
hier kan ik eigenlijk nergens zonder zorgen zo hard helaas...![]()
hoop jequote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
A58 is echt perfect, breed brede berm met weilanden daar naast...
De plekken waar ze staan te flitsen weet ik dus enigste wat nog probleem kan zijn is zo'n undercoverhond...maar die zie ik snel genoeg denk ik
quote:radar ze a58 bergen op zoom ri goes thv hmp 125.2 bij afslag rilland onder viaduct
radar nb a58 breda ri tilburg thv hmp 51.4 na parkeerplaats hoge aard bij viaduct
Breda -Tilburg -eindhoven valt niet onder het leuke stukje A58quote:
Dan hebben ze wel smaakquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:55 schreef BoJo het volgende:
in Slovenie rijden ze met een 156 GTA videowagen![]()
Rijdt hierheen, ik verveel me ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:00 schreef BoJo het volgende:
denk dat ik zo maar ff een rondje ga rijden dan![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
De tering, het heeft geen nut meer mee te doen, ik ben bij voorbaat kansloos![]()
Kon ik ook niet ... ben ermee begonnen toen toendertijd de betreffende Fok!topics begonnenquote:
Nintendo of Citroën?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik heb bijna een DS gekocht!
gaaf he
Ik hoop nintendoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nintendo of Citroën?
-edit-
ik gok op de Citroën
nee, privequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:31 schreef Jimmeh het volgende:
Bijna gekocht klinkt dan wel weer alsof het om een autohandel gaat
Wheheh dat zijn de mooie momentenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:07 schreef ThaFreak het volgende:
sjonnie in zijn 205GTI staat voor aap![]()
net even naar hengelo en ik sta daar op een gegeven moment bij het stoplicht, aan de andere kant een leuk uitziende 205gti.....had de muziek een beetje hard staan dus ik hoorde hem in het begin niet (bij was aan het revven)....
wil die wegtrekken bij het stoplicht en ja hoor![]()
bokbokbok deed de auto
![]()
je zag mensen op straat gewoon lachen om die kerel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:14 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/billardtricks/
knap stukje pool![]()
Prive blijft ook handel tochquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, prive
altijd al een DS willen hebben, fantastiche auto's
en bijna, omdat er meerdere "kopers" zijn
geen ervaring meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:26 schreef Fugie het volgende:
bas jonge, kneus
dat is al je je koppeling op laat komen maar vergeet gas te geven, dan bokt je motor (schokt je auto) en slaat ie af
x3.5 hierquote:
ik heb toen ik mijn rijbewijs net een week had wel een (volgens eigenaar) gechipte E46 330 touring af laten slaanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
x3.5 hiermaar iedereen die een snellere auto instapt heeft wel eens moeite met het verschil in koppeling en laat 'm daardoor afslaan. Zelfs F1-coureurs.
Bij het stoplicht boeit dat zekerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:30 schreef Fugie het volgende:
in mijn eigen auto heb ik nog weleens dat ie afslaat, lekker boeiend
ik heb gewoon mijn muziek keihard aan, slaat ie af dan doe ik eerst nog ff een dansje en dan ga ik weer verder.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bij het stoplicht boeit dat zeker![]()
maar die mafkezen verliezen de controle over de wagen als ze een bochtje met 16km/h nemenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
x3.5 hiermaar iedereen die een snellere auto instapt heeft wel eens moeite met het verschil in koppeling en laat 'm daardoor afslaan. Zelfs F1-coureurs.
automaat nemen, slaat nooit afquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb gewoon mijn muziek keihard aan, slaat ie af dan doe ik eerst nog ff een dansje en dan ga ik weer verder.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:36 schreef Fugie het volgende:
ik heb niet eesn door oftie afslaat, keiharde basen doen alles trillen binnen een straal van 5 meter
Maar je vindt het niet erg dat je over paar jaar helemaal doof bent?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:44 schreef Fugie het volgende:
vandaag mijn sub opnieuw afgesteld, stond op na een kwartier rijden oorpijn vermogen, mijn rechteroor is nog steeds naar de klote
he?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar je vindt het niet erg dat je over paar jaar helemaal doof bent?
neuh, hebben ze gehoorapparaten voor uitgevonden. bovendien hoef ik dan niet meer naar mijn eigen slappe geouwehoer te luisterenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar je vindt het niet erg dat je over paar jaar helemaal doof bent?
Wat voor één?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
neuh, hebben ze gehoorapparaten voor uitgevonden. bovendien hoef ik dan niet meer naar mijn eigen slappe geouwehoer te luisteren
iemand trouwens nog een digitale camera kaufen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |