Wat een hatelijk plek is nummer 11 tochquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:45 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe openingspost & de nieuwe stand (tot 700)...
Morgen of overmorgen het laatste staartje.
[afbeelding]
TSE +1 en een nieuwe vraag...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Norah Jones?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:21 schreef belsen het volgende:
Dat lijkt East Bay Ray wel, dusseh Dead Kennedys in een heel foute bezetting?
quote:(also known as
) is an alternative/rock band created by
guitarist/vocalist Tom DeLonge alongside former Hazen Street and Box Car Racer guitarist David Kennedy, ex-Distillers bassist Ryan Sinn and Offspring drummer Atom Willard.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:Da's die nieuwe band van die Blink 182 gozer....
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:53 schreef GLO het volgende:
Angel Mint?
Cap_Red+1quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
angels and airwaves
dat bestaat toch alleen uit negers?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:10 schreef jerver73 het volgende:
de la soul?
Ze zijn ongetwijfeld al wel eens langsgekomen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:08 schreef GLO het volgende:
Heel bekend
Geen hiphop, wel allegaartje uit Brooklynquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:18 schreef GLO het volgende:
Doe 's een hintje? Of alleen uit welk land desnoods. Heb nu echt geen idee in welke richting ik moet denken. Lijkt me geen hiphop, maar ja
Maar de Brooklyn Funk Essentials is vast te makkelijk gedacht?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:20 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Geen hiphop, wel allegaartje uit Brooklyn
die vind ik HEEL goed. Maar die zijn het niet. Dilated peoples ook niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar de Brooklyn Funk Essentials is vast te makkelijk gedacht?
Nee, serieuze muzikanten. Wel NL.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
wipneus & pim ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |