quote:
Dat is ruim een Euro per stuk... dan ga ik liever eerst even sparenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
¤5,- overmaken naar Danny (administratiekosten ofzo) en je krijgt inzage in je notes, dacht ik.
Goed nieuws! Ik ben ondertussen wél bezig om níet zo te blijven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je zelfmedelijden is ook stom!![]()
Maar verder ben je leuk![]()
Erik kan erg grappig zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verder? Verder? Wat blijft er verder nog over dan?
Het is dat ik weet dat het allemaal niet zo serieus is, maar anders zou ik hier alweer boos voer kunnen wordenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Verder? Verder? Wat blijft er verder nog over dan?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed nieuws! Ik ben ondertussen wél bezig om níet zo te blijven.
Als je maar niet zo'n in roze geklede, extravagante homo wordt die staat te springen op de boot tijdens de Gay Parade!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goed nieuws! Ik ben ondertussen wél bezig om níet zo te blijven.
Natuurlijk is het niet serieus.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat het allemaal niet zo serieus is, maar anders zou ik hier alweer boos voer kunnen worden.
Zie je dan niet dat Bupa een deurtje openzet voor anderen om jou op te hemelen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat het allemaal niet zo serieus is, maar anders zou ik hier alweer boos voer kunnen worden.
Puhlease! Ik vind die verwijfde mannen niksquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je maar niet zo'n in roze geklede, extravante homo wordt die staat te springen op de boot tijdens de Gay Parade!
Idd!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je maar niet zo'n in roze geklede, extravante homo wordt die staat te springen op de boot tijdens de Gay Parade!
Ik zie hem er wel voor aanquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:
Ik lust mijn eten niet als het boos kijkt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Rena, het mag overduidelijk zijn dat je me nog niet goed kent.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Puhlease! Ik vind die verwijfde mannen niks.
Dat is mijn meest gemaakte typefout, maar meestal zie ik het op tijd om te verbeteren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lust mijn eten niet als het boos kijkt.
Spuit 11!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Daar zul je ze hebben, hoor!
Erik, Zhenar, LeBeau, CDP en de rest!
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Daar zul je ze hebben, hoor!
Erik, Zhenar, LeBeau, CDP en de rest!
Nee, sorry, voor dit soort praktijken ben ik niet in.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoezo verwijfd?! Negeer die middelste![]()
Gelukkig voor mij nu niet!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is mijn meest gemaakte typefout, maar meestal zie ik het op tijd om te verbeteren.
Jullie zijn allebei net zo homoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar!Wat een toeval dat we allebei hetzelfde plaatje uitkozen!
En hij stond bij Google Afbeeldingen nog wel op de tweede pagina ofzo!
Maar hij was perfectquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar!Wat een toeval dat we allebei hetzelfde plaatje uitkozen!
En hij stond bij Google Afbeeldingen nog wel op de tweede pagina ofzo!
Je noemt me slimquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:04 schreef rena het volgende:
[..]
Wel hoor.De slimme mensen zijn vaak het ergst
![]()
Ja.quote:
Wij steken tenminste tijd en moeite in onze posts!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar hij was perfect![]()
Wij voelen gewoon goed aan welk plaatje bij welk moment past![]()
Klopt, allebei nietquote:
Doorklikken naar volgende googlepagina's... een onderschatte bezigheidquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wij steken tenminste tijd en moeite in onze posts!
Het siert ons, Zhenar!
Net zo gevoelig als ik voor negatieve opmerkingen ben, ben ik ook voor positievequote:
Truste!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:08 schreef rena het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga slapen. En de hond uitlaten. Ik denk dat ik het laatste maar eerst doe.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Auf wiedersehen, sletjes van me
Trusten, pop.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:08 schreef rena het volgende:
Ik kreeg al een beeld bij het hond uit laten terwijl je ging slapen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:08 schreef rena het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:09 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga tv kijken en daarna slapen. Ik denk dat ik het laatste maar eerst doe.
Oh, nee. Juist niet!
Of, wacht...ik doe het gewoon tegelijk!![]()
Dan wens ik jou ook een goede nacht toe!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:09 schreef Bupatih het volgende:
Oh, nee. Juist niet!
Komt er nog iets leuks op dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:09 schreef Bupatih het volgende:
Oh, nee. Juist niet!
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Komt er nog iets leuks op dan?
Trusten. En de rest ook..
Damn, je hebt het door.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:12 schreef DaMart het volgende:
We gaan wel massaal tegelijk naar bed zeg... een buitenstaander zou denken dat het een groot pyamafeest is of zo![]()
Nee, ik doe zonder.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt toch niet je doorschijnende nachtpon bij je he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |