Je kunt mindere nummers in je hoofd hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Dankzij Brahimov zit ik nu constant met "Love rears it ugly head" in mijn hoofd
ik draai em nu ook![]()
Thanks, zal ongetwijfeld lukkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:32 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Je kunt mindere nummers in je hoofd hebben![]()
enneh, veel plezier bij PP!
ja dat kan ik me wel voorstellen. is dit weekend dan een training? geen wedstrijd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]Tillf-Bastogne-Tillf in dit geval.
Maar ik denk dat ik het bij de 120 km houd. 220 vind ik wat ver. Vooral omdat ik a.s. woensdag een wedstrijd moet (mag) rijden, en van 220 km ben ik in twee dagen niet volledig hersteld.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:33 schreef snellejelle het volgende:
speciaal voor Mirri weer de sportbar in de titel
Morgenvroeg 11 uur rijd ik aan, ga samen met een vriend van me... hotel zit in Brunssum en vandaar naar Landgraaf op en neer met het OVquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:33 schreef snellejelle het volgende:
TV, ga je morgen al vroeg naar limboland?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoezo is dat speciaal voor Mirri.
Kwam gewoon naar voren toen ik met [S begon, van een vorig topic, en ik dacht "ha, minder typen, altijd handig."
* Wombcat lui is
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:07 schreef Mirri het volgende:
Dit is toch de sportbar?
Ik herkende het niet, omdat er geen sportbar in de topictitel staat.
Bij het vorige sportbartopic trouwens ook niet.
Ik heb liever dat het er wel in staat.
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef Mirri het volgende:
[..]
neen, er hoeft geen 0 voor 40, dat deden we anders ook niet.![]()
De sportbar #40 Een titel.
Zo wil ik het hebben.![]()
Yup. Toertocht, met wat vrienden. Waarvan een deel geloof ik wel van plan is de 220 te rijden, maar een ander deel niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja dat kan ik me wel voorstellen. is dit weekend dan een training? geen wedstrijd?
wie ga je aan rijdenquote:
Aha kee, handig hoor! Ik ben wel een beetje jaloersquote:ga samen met een vriend van me... hotel zit in Brunssum en vandaar naar Landgraaf op en neer met het OV
Oe. Opletten morgen dus op de weg.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wie ga je aan rijden![]()
[..]
Aha kee, handig hoor! Ik ebn wel een beetje jaloers
Ow shit, als wij maar niet in de file komen bij Eindhoven vanwege dat Pinkpop.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morgenvroeg 11 uur rijd ik aan, ga samen met een vriend van me... hotel zit in Brunssum en vandaar naar Landgraaf op en neer met het OV
eindhovenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ow shit, als wij maar niet in de file komen bij Eindhoven vanwege dat Pinkpop.![]()
Wel veel plezier trouwens.![]()
Ga je het hele weekend naar Pinkpop?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morgenvroeg 11 uur rijd ik aan, ga samen met een vriend van me... hotel zit in Brunssum en vandaar naar Landgraaf op en neer met het OV
Voor een hoop mensen is Eindhoven op de weg naar Limburg.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eindhoven
pinkpop is in zuid-limburg
Jahaaa maar bij Eindhoven zitten de files.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eindhoven
pinkpop is in zuid-limburg
PLaceboquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ga je het hele weekend naar Pinkpop?
Placebo speelt er toch ook? Dt is leuk![]()
een van de weinige bands met een zanger die ik OK vind
Da's dialectquote:
Mwah.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hou toch op. de Red Hot Chili Peppers komen!![]()
![]()
En de zanger is ook![]()
Placebo is inderdaad erg tof... net als Hooverphonic en Skinquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ga je het hele weekend naar Pinkpop?
Placebo speelt er toch ook? Dt is leuk![]()
een van de weinige bands met een zanger die ik OK vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |