Ja, dan wel, maar kluiven vind ik dan weer niks. Carpaccio koop ik eens per maand als ik moet werkenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het is ook lekker
Maar te duur
Oh, ik vind kip ook niet echt altijd lekker hoor.
Goed gekruid met het liefst buskruiten lekker krokant
GIFKIKKAHHHHHquote:
De kip moet aan de buitenkant krokant zijn en van binnen heerlijk mals.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:23 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, dan wel, maar kluiven vind ik dan weer niks. Carpaccio koop ik eens per maand als ik moet werken![]()
JE BENT ME AAN HET VERLEIDEN.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De kip moet aan de buitenkant krokant zijn en van binnen heerlijk mals.
Zodat ik het zonder kluiven afkan
dendrobates azureusquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:33 schreef VASND het volgende:
Bleh, kwil nog niet naar bed.
Ja, best wel jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:38 schreef VASND het volgende:
blehh dat zuigt, zeker met dit weer.
hmhm.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, ken het alleen van het welbekende torrentprogamma
Halloquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:45 schreef carmiie het volgende:
yo
Jeweettoch.quote:
Thanks! ik moest nog ff mn saldo checken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik slaap nog niet
Ik was bezig een extra Postbank rekening aan te vragen
Wat the fuck moet je daar nou meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik slaap nog niet
Ik was bezig een extra Postbank rekening aan te vragen
Weet ik veel.quote:
Ik heb natuurlijk geen geld dus een rekening heeft voor mij totaal geen zinquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Het kost toch maar 9.95 euro per jaar.
en ik had nog een nieuwe Pinpas nodig en die kost ook zoiets
En hier krijg ik er 1 gratis bij.
Dus wat zou jij doen ?
ik heb ook niet veel geld.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk geen geld dus een rekening heeft voor mij totaal geen zin![]()
VASND_Ivo. nu ff wachten op 16 juni. says (2:02):quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:01 schreef Sebasser het volgende:
Nozace | Semi AFK | Knaxworst Wegzegt:
ik heb last van mijn keel
ehmm, volgens mij snap ik het niet helemaalquote:
Nou kijk,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ehmm, volgens mij snap ik het niet helemaal
Das al duidelijkerquote:
de bist gePWNT wie unne n00b!quote:
quote:
YEAHquote:@Home werkt voortdurend aan de kwaliteit en service van Internet Intensief. Daarom gaat de snelheid binnenkort omhoog. De nieuwe maximum downloadsnelheid wordt 8.000 kbit (8 Mbit) per seconde en de nieuwe uploadsnelheid 1.200 kbit (1,2 Mbit) per seconde. Daarmee gaat u aanmerkelijk sneller internetten, online gamen en e-mailen. ()
De nieuwe snelheid wordt in fasen ingevoerd vanaf 3 juli a.s. Vanaf deze datum kan het maximaal 2 weken duren voordat de nieuwe snelheid voor u gaat gelden.
hoiquote:
Met gym iets verkeerds gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Met gym iets verkeerds gedaan.
Deed salto, landde goed, en ging toen op de één of andere manier een rare zwaai met mn armen maken. Nu zit er ergens dat spiertje verkeerd, lachen doet zeer, doet trouwens de hele tijd zeer, kan nog maar amper keer fatsoenlijk ademhalen zonder dat het zeer doet
doet echt zo ontzettend zeerquote:
das kut......quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Deed salto, landde goed, en ging toen op de één of andere manier een rare zwaai met mn armen maken. Nu zit er ergens dat spiertje verkeerd, lachen doet zeer, doet trouwens de hele tijd zeer, kan nog maar amper keer fatsoenlijk ademhalen zonder dat het zeer doet
ziek melden voor het werk, en lekker in bed blijven liggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
doet echt zo ontzettend zeeren dan moet ik morgen nog werken ook. En ik wil 's avonds ook nog uit ..
Toch niet je linkerarm eh ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wat je zegtquote:
nee mn rechter. En das nog kutterquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toch niet je linkerarm eh ?
Met Gym heb ik mijn eerste botbreuk opgelopen in mijn linkerarm ..
dat kan ik al, aangezien ik eerst met links alles deedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Echt niet
Leer gewoon links schrijven en zo.
hoiquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:49 schreef Beroepsgokker het volgende:
hoi![]()
ik verveel me, iemand zin om te gokken??![]()
whehequote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:48 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ik heb daarnet een toffe renesite irl foto gemaakt
Pff, kutmensen zijn datquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat kan ik al, aangezien ik eerst met links alles deed
Wacht even.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wheheweer pauper cola van 13 ct gekocht?
ja hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pff, kutmensen zijn dat
Oh, Toffe foto van lieke van lexmond en jij trouwens
quote:
En is hij ook gegaan ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]![]()
Maar ik ga maar eens slapen
Ik hoor de telefoon van mijn depothouder om half 7 al zowat gaan
niks. Vind het grappig dat je met 4.95 betaalde voor die 21 centquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, wat nou
Het is best lekkere Cola voor dat geld hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |