Dat heb ik ook ineens sinds een paar weken. Ik ben er niet mee heen geweest, hopelijk gaat het vanzelf over. Geen idee hoe het kan. Ik ben wel rugpatient en had in de zwangerschap wel last van mn bekken, maar erna niet meer.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef dutchie het volgende:
Even een vraag voor de moeders met bekkenklachten: Ik heb ineens sinds vanmorgen pijn in de overgang van mijn been naar de heup aan de voorkant.
Zo was het bij ons toen mijn vader verongelukte. Ik logeerde bij mijn zus en midden in de nacht ging de telefoon, de politie. Mijn zus zakte in elkaar en ik nam het over. Ik geloofde niet wat hij zei. Heb nog de hele tijd tussen dit telefoontje en de rit naar huis gedacht dat de man het mis had. Pa lag gewoon in het zh, het was niet goed, maar hij leefde nog. Pas thuis drong het besef door.quote:Op de kinderafdeling gelijk naar zijn kamertje gelopen, waar ik hoopte een slapende of zittende Thijs aan te treffen.
Maar nee, daar lag mijn knulletje alleen niet slapend, hij lagdaar levenloos.
Nee, gebruikt hij niet. Om prive redenen hebben we ruim 2 maand geen gemeenschap gehad. Dus ik denk dat het daar nu niet aan ligt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
een schimmelinfectie kan lang aanhouden hoor Ingrid, helaas weet ik er ook alles van, kuren gehad eitjes gehad zalf gehad, maar helpen ho maar.
Maar wat mij nu even te binnenschiet, het kan zijn dat jij en Djeez elkaar de schimmels over en weer verspreiden
Gebruikt Djeez ook zalf?
Want toen op een bepaald moment mijn partner ook de zalf gebruikte was het "geklier"eigenlijk heel snel over...
s6 ermee
Dat heb ik ook gehoord. Ik durf zulke middelen niet meer te gebruiken, sinds er zo'n reactie op had.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Volgens de huisarts zorgde het er juist voor de de zuurgraad "aangetast"word...
MAar goed dat is zijn woord ik ben geen dokter en nam dat toen maar voor lief.
Het beste was spoelen met lauw/warm water en wassen met je hand
Wat bedoel je precies? De schimmel?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:29 schreef poemojn het volgende:
zou je dat wel op internet gooien Ingrid?
Succes vanmiddag
Dank je!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ingrid ben blij dat je nu geen hork haden dat je weer iets gekregen hebt, hopelijk slaat deze pil wel aan, ik duim iig met je mee want zo een infectie is zo broeierig met deze temperaturen en vreselijk irritant.
Leuk dat je zo kan genieten met die kleine meid van je, trek je maar lekker niets aan van "commentaar" ieder kindje doet het lekker op zijn eigen tempo
Een kweekje is een goed idee. Het wordt nu eindelijk wat minder, maar is nog niet helemaal over.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:20 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, ik heb ook een paar keer een schimmel gehad. De HA zei dat als je er vaak last van hebt je dan een kweekje kan laten doen om te kijken war het evt. vandaan komt.
Belana, lekker hoor zo'n lekkere tuk tussendoor!
Ik ben door mijn rug gegaan. Het zit boven mijn stuitje volgens mij en beetje vast. Ik kan wel zitten en lopen, maar bukken en tillen is echt een ramp... Morgen maar ff de ha bellen voor spierverslappers.
Same here... (ik zou niet zo snel zeggen dat het niets voorstelt trouwensquote:Op zondag 30 juli 2006 21:52 schreef dutchie het volgende:
Echt, het stelt niets voor.
alhoewel ik heel erg blij ben als het zooitje op bed ligt![]()
Heel raar dat je kraamhulp bepaalt hoeveel uur zorg je krijgt. En in die 3 uur tijd kan ze ook niet veel meer doen dan dat natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:12 schreef Fuente het volgende:
Ik moet ook even iets kwijt over het gevoel na de bevalling. Het houdt me de laatste tijd erg bezig, misschien omdat Sara bijna 1 is. Het is een lang verhaal, maar ok.
Toen ik net bevallen was, was ik euforisch omdat ik 8,5 pond kind eruit geperst had en supertrots was op mijn meissie en mezelf. Maar een moedergevoel had ik absoluut niet.
Onze kraamverzorgster viel heel erg tegen. Ik zou 8 uur krijgen, en na 1 dag werd dat (door haar) teruggezet naar 3 uur, omdat ik dat wel aan zou kunnen. Ik durfde er niets van te zeggen omdat ik vreselijk labiel was in die tijd.
Die 3 uur dat ze er was, deed ze Sara in badje, ging zitten met een kop koffie, deed een was in de machine, mij controleren (hechtingen enz) en ging weer weg.
Volgens mij is dat wel redelijk 'normaal' zo rond de 3e dag, kraamtranen ofzo noemen ze dat toch? Ik kan me iig herinneren ook een dag gehad te hebben waarop ik alleen maar als een of andere labiele doos kon huilenquote:Na 3 dagen was ik helemaal op, het enige wat ik kon was huilen, ik kon niets hebben. Ik was de hele dag aan het aftellen: wanneer wordt Sara weer wakker? Moet ze nu weer aan mijn borsten hangen? Shit, ze huilt, moet ik haar nu weer oppakken? Ik wil dit niet, ik wil haar niet, ik wil helemaal niets.
quote:Op de 4e dag vroeg ik aan manlief, toen Sara huilde, of hij 'hem even uit zijn bedje wou halen'. Manlief zei verbouwereed dat Sara een meiske was, en ik wist het gewoon niet meer.
Uiteindelijk hebben we toch durven aangeven aan de verloskundige dat het absoluut niet ging, toen hebben we verlenging van de kraamzorg gekregen (een andere!) en een paar gesprekken met een consulente van het CB. De andere kraamhulp was een verademing, ze bleef 5 uur op een dag, leerde me andere manieren van voeden, zette me onder de douche, maakte ontbijt voor me, en als ze wegging had ik daadwerkelijk het gevoel dat ik het uurtje voor manlief thuiskwam kon overbruggen.
Toch ging het niet goed. Toen de kraamhulp weg ging uiteindelijk was ik op van de zenuwen, Sara huilde vreselijk veel, ik kon haar niet gewoon zoals iedere andere moeder oppakken, ik werd en ontzettend gestresd en nerveus van en manlief deed eigenlijk alles met haar, het enige wat ik deed was voeden, en zelfs dat stond me ontzettend tegen.
Na 3 weken zijn we overgegaan op de fles, dat scheelde voor mij al enorm. Sara bleef echter huilen, huilen en nog eens huilen. Manlief was inmiddels weer aan het werk en er zijn momenten geweest dat ik hem mailde dat als hij niet snel naar huis kwam, ik d'r wat zou doen met d'r gehuil.
Hoe het is overgegaan weet ik niet, maar uiteindelijk ging het beter. Sara zijn we gaan inbakeren wat sowieso voor meer rust zorgde, ze sliep ineens voeding naar voeding en ik kwam iets aan mezelf toe.
Inmiddels zijn dingen enorm verandert, Sara is mijn alles, mijn knuffelbuffel en ik ben vreselijk trots op haar, heb een oer-moedergevoel, in tegenstelling tot net na de bevalling want ze hadden d'r zo mogen meenemen van me.
Nu ze bijna een jaar is denk ik er veel aan terug. Ik voel me schuldig, dat ik niet van d'r hield, dat ik d'r niet kon troosten, ik baal dat ik geen borstvoeding ben blijven geven, en ik ben ontzettend kwaad. Kwaad omdat uit alles bleek dat het niet goed met me ging ( hoge polsslag, elke dag boven de 108, koorts zonder reden enz.
Waarom ik dit allemaal neerzet hier, geen idee, ik wil gewoon even m'n verhaal kwijt denk ik, en zit best in een dipje momenteel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |