abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 09:31:47 #151
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:25:59 #152
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39513611
Jullie zijn lief, echt en ik ben blij dat er mensen zijn die het begrijpen. Lady je hebt dat inderdaad wel eens verteld en het is net even anders hier. Ik probeer namelijk mijn ouders echt zo veel mogelijk van me af te zetten, we hebben ook niet/ nauwelijks contact. Maar aan de andere kant heb ik wel contact met andere familieleden. Dus dat is best ingewikkeld allemaal. Voor hun goedkeuring ga ik niet meer, ik weet dat die nooit zal komen. Toch is er wel drang om soms gewoon te laten weten dat ik besta zeg maar. Ook voor Jolie, ik had graag gezien dat ze een leuke opa en oma had. Eigenlijk heeft ze die ook wel hoor. De moeder van mijn ex en haar vriend zijn hartstikke lief voor haar en de ouders van mijn vriend net zo (we kunnen best met z'n vieren naar de Ardennen hoor enzovoorts) Ik maak me gewoon ontzettend druk soms. Veel te
Maar ik ben weer bij m'n huisarts geweest en vanavond doen we een nieuwe poging tot slapen en we geloven er weer in
pi_39518014
LB Niet slapen is killing en veroorzaakt ook heel veel piekeren enzo. Dus ik hoop dat dat snel wat beter gaat. En logisch dat je af en toe onzeker bent, je hebt zelf geen goed voorbeeld gehad dus je moet het nu allemaal maar zelf uitzoeken. Ik weet zeker dat Jolie hartstikke gek op je is en het is een waanzinnig lief meisje, dus ik denk dat dat helemaal goed gaat komen met d'r. Maar het is ook ingewikkeld, geen contact met je ouders maar wel nog met familie, een die hartstikke lief is maar dat is ook weer eng, zo druk zijn met je werk en studie, alles om Jolie straks een betere toekomst te geven maar nu weer schuldig voelen of je wel genoeg tijd met d'r doorbrengt en als je dan tijd hebt niet weten wat je moet doen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 20:57:15 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39518483
Even voor degenen die gehecht zijn na de bevalling; hoe lang na de tijd lieten bij jullie de hechtingen los? Ik dacht altijd dat het binnen 2 weken was, maar ik denk dat ik iets te enthousiast was met die gedachte.
Zeker met dit weer voelt het zo 'broeierig down there'. Geen pijn, alleen ja ik weet niet. Lekker vaag hè, sorry. Zijn toch altijd van die moelijke onderwerpen zeg maar.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_39518799
Ik had veel oplosbare hechtingen maar van loslaten heb ik nooit iets gemerkt. Moet ook zeggen dat ik direct na de bevalling iedere keer in bad ging zitten waar ik de wilde kastanje badschuim van kruidvatmerk (soort badedas) in had. Komt ook omdat het bij mij wat hard was waar ik ben gehecht en de huid soepel moest blijven. Ik ga nu nog regelmatig in bad met dat spul, maakt het lekker soepel.
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 21:08:59 #156
81992 Githa
pi_39518924
Hier duurde het ook een tijdje Dutchie, zeker langer als 2 weken.
Wat ik als tip kreeg was om in een bodempje water met soda te gaan zitten voor 10 min. Het helpt met los weken, voorkomt ontstekingen en het frist nog eens op ook

Maar met dit weer lijkt het me helemaal vreselijk...bleegh!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:10:45 #157
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39518976
Weet je nog hoe lang erna je ze nog echt voelde? O Githa antwoordde ook al. Maar een bak met soda, sunil of biotex, blggh nog niet echt zin in.
Ik spoel nog steeds of douche het schoon, maar ik durf er zelf ook niet zo goed aan te komen. Toch nog wel wat pijnlijk. En bang dat ik meer kapot maak ofzo.
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 21:13:23 #158
81992 Githa
pi_39519052
Ik meen dat ik met 5/6 weken nog hechtingen had, maar toen voelde het niet zo beurs meer.
Wel heeft het lang geduurd eer het weer een beetje 'normaal' en soepel voelde.
Het zal er natuurlijk ook aan liggen hoeveel hechtingen je hebt en op welke plek.
pi_39519103
Die tip van mij doet precies hetzelfde. Het badschuim maakt soepel en is goed tegen ontstekingen. Ik heb er vanaf de dag na de bevalling ingezeten. Ook nadat het gevoel bij de hechtingen wegwas omdat ik nog lange tijd last heb gehad van aambeien. Daarom doe ik nog wel eens.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:15:19 #160
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39519112
Oké, dan weet ik een beetje wat ik verwachten kan. Ik wil ook teveel te snel.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:18:02 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_39519199
bij mij moesten ze eruit gehaald en dat gebeurde na een dag of 5 ofzo?
stormy waters...
sailin'
pi_39519239
De verloskundige heeft na een dag of vier wel één hechting eruit gehaald voor wat bewegingsvrijheid. Ik had veel onderhuidse hechtingen, lijkt me alles eruithalen niet zo gemakkelijk.
pi_39519243
Bij mij waren het wel oplosbare ofzo, maar er stond zo'n druk op dat ze ze toen inderdaad na een dag of 5 eruit gehaald hebben. Wat een opluchting was dat
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39519371
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:13 schreef Githa het volgende:
Ik meen dat ik met 5/6 weken nog hechtingen had, maar toen voelde het niet zo beurs meer.
Wel heeft het lang geduurd eer het weer een beetje 'normaal' en soepel voelde.
Het zal er natuurlijk ook aan liggen hoeveel hechtingen je hebt en op welke plek.
Ik ook. Ik was 3 laags gehecht. Ik moest ook in een bak met biotex zitten.
Ik had geen blauwe plek, maar zwarte. Ws duurde het daarom lang voordat het niet meer beurs aanvoelde.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:24:01 #165
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39519372
Goh, ik ben blij met jullie reacties. Dit is toch iets wat een beetje een taboe-luchtje heeft. Ik lees veel herkenbare dingen, stelt weer even gerust.
Belaan, van mij zijn oplosbaar of hoe je dat ook noemt.
Ik heb er 5 las ik in de overdracht. Maar ik zie het al, gewoon even geduld hebben dus.
pi_39519520
Wel iets wat ik helemaal niet wil weten, ik kan 't me van mezelf ook niet meer herinneren.
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 23:00:02 #167
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39522870
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:25 schreef Luchtbel het volgende:
Jullie zijn lief, echt en ik ben blij dat er mensen zijn die het begrijpen. Lady je hebt dat inderdaad wel eens verteld en het is net even anders hier. Ik probeer namelijk mijn ouders echt zo veel mogelijk van me af te zetten, we hebben ook niet/ nauwelijks contact. Maar aan de andere kant heb ik wel contact met andere familieleden. Dus dat is best ingewikkeld allemaal. Voor hun goedkeuring ga ik niet meer, ik weet dat die nooit zal komen. Toch is er wel drang om soms gewoon te laten weten dat ik besta zeg maar. Ook voor Jolie, ik had graag gezien dat ze een leuke opa en oma had. Eigenlijk heeft ze die ook wel hoor. De moeder van mijn ex en haar vriend zijn hartstikke lief voor haar en de ouders van mijn vriend net zo (we kunnen best met z'n vieren naar de Ardennen hoor enzovoorts) Ik maak me gewoon ontzettend druk soms. Veel te
Maar ik ben weer bij m'n huisarts geweest en vanavond doen we een nieuwe poging tot slapen en we geloven er weer in
misschien zie ik het wel te simpel, maar als je eens niet kijkt naar wat je niet hebt, maar kijkt naar wat je wel hebt?

een gevalletje count your blessings, zeg maar.
  woensdag 5 juli 2006 @ 07:49:46 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_39530517
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:24 schreef dutchie het volgende:
Goh, ik ben blij met jullie reacties. Dit is toch iets wat een beetje een taboe-luchtje heeft. Ik lees veel herkenbare dingen, stelt weer even gerust.
Belaan, van mij zijn oplosbaar of hoe je dat ook noemt.
Ik heb er 5 las ik in de overdracht. Maar ik zie het al, gewoon even geduld hebben dus.
En dat terwijl het zo normaal is, bijna iedereen scheurt wel een beetje in of krijgt een knip
Ik kan me dus niet herinneren of het in principe oplosbare ware. Ze gingen alleen zo zeer doen na een paar dagen en het zag er goed uit, dus toen heeft de vk ze weg geknipt en dat was erg prettig!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:11:01 #169
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39530623
Ik hoorde van de week op een voorlichtingsavond dat de hechtingen oplosbaar zijn maar dat ze ze er toch na een dag een 5/6 uithalen. Uiteraard alleen de uitwendige dan.
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:12:34 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_39530634
Ja, zie je wel!
Dutch, heb jij geen nacontrole van de vk ofzo? je moet echt ff laten kijken of er niet al wat uit kan, dat scheelt zo enorm!!
stormy waters...
sailin'
pi_39532065
Poeh volgens mij heeft het hier ook wel even geduurd eer de hechtingen eruitwaren, voorzover ik me dat nog kan herrinneren, want echt lekker was het niet.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:23:15 #172
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39532882
Mijn hechting (ja, ik had er maar één en de tweede keer helemaal geen scheur/hechting of wat dan ook) ging er binnen een week vanzelf uit. Het bleef wel pijnlijk, maar dat lag meer aan het gekneusde gevoel volgens mij...

Luchtbel, ik vind je verhaal redelijk ingewikkeld (ik zit natuurlijk in een totaal andere situatie en ben een heel ander iemand, ik vind het heerljik om met de kinderen thuis te zijn) maar ik wou je in ieder geval laten weten dat het 'gevecht' om een goede moeder te zijn hier ook speelt. Ik ben vaak niet in staat om intensief met de kinderen te spelen en de hele tijd bezig te houden, en dan voel ik me óók niet 'goed genoeg' ofzo...Je hebt altijd het idee dat je het beter kunt doen en dat kan best wel eens dwarszitten. Maar als Jolie tevreden en vrolijk is als je bij haar bent dan doe je het toch goed?

Sterkte en succes met alles...
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:08:57 #173
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_39536116
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 23:00 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

misschien zie ik het wel te simpel, maar als je eens niet kijkt naar wat je niet hebt, maar kijkt naar wat je wel hebt?

een gevalletje count your blessings, zeg maar.
Als het zo simpel was, dan was dat inderdaad de oplossing geweest. Maar zo simpel is het niet.
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 12:19:13 #174
81992 Githa
pi_39536422
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:08 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Als het zo simpel was, dan was dat inderdaad de oplossing geweest. Maar zo simpel is het niet.
Was het maar zo simpel!
Ik vraag me ook steeds af waarom ik me zo voel terwijl ik een lieve vriend heb een schat van een zoon, een mooi huisje en ga zo maar door, maar er is iets wat dat ongelukkige gevoel terweeg brengt en dát zul je moeten ondekken en aanpakken en vaak ligt dat veel dieper dan je denkt en zeker niet makkelijk op te lossen.

Bepaalde dingen hebben er voor gezorgd dat je nu in deze situatie zit en acceptatie is dan soms moeilijk en hoe zorg je er dan voor dat het je niet deert...dat je wel gewoon vol zelfvertrouwen kunt zijn en gewoon een beetje gelukkig voelen...

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik wil zeggen, gevoel is soms zo een complex iets...maar ik weet wel een beetje wat je voelt LB, ik hoop dat jij ook snel je geluk vind ik weet zeker dat het je gaat lukken met de juiste hulp en de juiste mensen om je heen.
Een voor jullie.
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2006 @ 13:00:58 #175
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39537735
ik bedoel het ook niet zo simpel als het er staat hoor
maar ik vind het zo jammer dat je straks misschien net als ik erachter komt dat je de helft van je leven hebt laten verpesten door anderen.
ik zou zo graag voor je willen dat je NU je omslagpunt vind en eraan kan werken om met jezelf in het reine te komen.
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:22:04 #176
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39538480
Githa.... Dikke kus.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:30:12 #177
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39538751
ik had geen hechtingen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:43:35 #178
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39539212
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:30 schreef pinquit het volgende:
ik had geen hechtingen
Ik ook niet
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:44:50 #179
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39539261
Gaan we nu opbieden?? Ik had 1 schaafplekje... .
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_39539840
ik heb iets van 8 hechtingen, heb ook een aardige knip gekregen!
ze hebben bij mij na 6 a 7 dagen het knoopje eruit gehaald omdat ik daar heel veel last van had. Verder zijn mijn hechtingen oplosbaar, en heb er nu geen last meer van.
Heb alleen nog last van mijn stuitje :S
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_39540136
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou zo graag voor je willen dat je NU je omslagpunt vind en eraan kan werken om met jezelf in het reine te komen.
volgens mij werkt LB daar juist nu al heel hard aan, juist door het allemaal zo eerlijk onder ogen te zien. ik vind 't echt reteknap allemaal, ben zelf juist vaak van de kop-in-het-zand tactiek ook al weet ik dat dat niet echt bevordelijk is. dus: petje af hoor en heel veel succes ermee. fijn dat je vannacht goed geslapen hebt (dat las ik geloof ik ergens anders?) en dat je zo’n lieve geliefde hebt. en natuurlijk Jolie , jullie maken er samen vast wat moois van, kan bijna niet anders.

githa, jij ook sterkte!

van die hechtingen heb ik ook aardig verdrongen. wel weet ik dat de biotex-badjes hier zeer goed werk gedaan hebben en een beginnende onsteking in de kiem gesmoord hebben.
pi_39541496
Luchtbel
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:55:36 #183
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39543403
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:44 schreef Lishe het volgende:
Gaan we nu opbieden?? Ik had 1 schaafplekje... .
maar luuke was vast geen 8 pond
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  FOK!fotograaf woensdag 5 juli 2006 @ 17:25:21 #184
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_39546184
quote:
Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Fuente ik moet hier echt van lachen en huilen door elkaar heen.
Bedankt he
Argh! ik bedoelde dikke van hier, solly meis

Edit: het is ik, fuente, op mijn man zijn PC
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:53:02 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39551905
Met Bix eens is. Mevrouw Bel, uiteindelijk redt u het wel. Ik doe het je niet na.

Morgen toch maar eens bellen met de vk over die hechtingen. Want ze hebben ze bij de controle gewoon laten zitten. Zag er mooi uit zei ze.
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:55:41 #186
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39551996
Als je er geen last van hebt laten ze ze zitten hoor Dutch. Ze lossen vanzelf op.
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:57:19 #187
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39552075
Sjak, dat weet jij dan weer. Dat zijn toch dingen die je nog helemaal niet weten wilt als je nog niet bevallen bent?
Maar serieus, dank je.
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:58:10 #188
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39552114
Ik heb veel te veel tijd om me in te lezen
Lekker douchen!
  woensdag 5 juli 2006 @ 21:05:05 #189
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39552391
Ik had al zoiets in de gaten.
pi_39671925
Iemand enig idee of ik nu nog last van de knip kan hebben?
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2006 @ 22:20:10 #191
81992 Githa
pi_39672226
Wat heet last?
  zondag 9 juli 2006 @ 22:28:39 #192
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_39672648
denk dat je dat zelf het beste kunt oordelen Ingrid19
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_39673104
Tja, het doet zeer, precies waar ze is begonnen met knippen zeg maar.
Ook met vrijen doet het soms nog zeer.
En ik ben bang dat ik weer een schimmel heb, maar dan alleen aan die kant.
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2006 @ 22:37:36 #194
43556 miss_dynastie
pi_39673203
Even naar de huisarts, Ingrid. Helemaal als je bang bent voor een schimmel.
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2006 @ 22:38:32 #195
81992 Githa
pi_39673312
Het kan best zijn dat het zo nu en dan een pijnlijk/gevoelig gevoel geeft, het is en blijft een litteken, maar als je er continue last van hebt zou ik gewoon even langs de dokter gaan, zeker als je zelf al denkt een schimmel te hebben.
Niet moeilijk, gewoon even laten nakijken dus.
pi_39675144
De huisarts kan evt doorverwijzen naar een gyn of een verdovend zalfje voor schrijven, dus als je er last van hebt kun je het daar laten nakijken (en als je 't te intiem vindt voor de huisarts kun je ook meteen zelf een verwijzing vragen).
pi_39675281
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Even naar de huisarts, Ingrid. Helemaal als je bang bent voor een schimmel.
Ja, ga toch maar heen. Nieuwe huisarts, leuke binnenkomer.
Ik heb al zóóóóó vaak een schimmel gehad. Dit voelt hetzelfde. En de zalf helpt niet.
Wel raar dat het alleen op die plek is. Maar ermee doorlopen lost ook niks op. Ik zal morgen meteen bellen.
pi_39675411
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:12 schreef poemojn het volgende:
De huisarts kan evt doorverwijzen naar een gyn of een verdovend zalfje voor schrijven, dus als je er last van hebt kun je het daar laten nakijken (en als je 't te intiem vindt voor de huisarts kun je ook meteen zelf een verwijzing vragen).
Ik heb het liefst een verwijzing voor de gyn. ik weet niet of het hoort, maar er zit een rare verdikking. De gyn heeft er toch meer verstand van.

Gelukkig is verder alles ok!
pi_39692590
Ben naar de ha geweest. Ze heeft alles goed bekeken. Ziet er normaal uit en alles is goed genezen. Het is een litteken, dus het kan al;tijd gevoelig blijven.
Wel heb ik een miniscuul wondje,wat dus blijkbaar moeilijk geneest.
Daar heb ik nu zalf voor. Hopelijk helpt het!
pi_39692908
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:15 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ja, ga toch maar heen. Nieuwe huisarts, leuke binnenkomer.
Ik heb al zóóóóó vaak een schimmel gehad. Dit voelt hetzelfde. En de zalf helpt niet.
Wel raar dat het alleen op die plek is. Maar ermee doorlopen lost ook niks op. Ik zal morgen meteen bellen.
Mijn vrouwelijke HA zit maar op bepaalde dagen en ik MOEST naar de dokter met m'n schimmel....zit je daar tegenover een man, eerste keer dat we elkaar zagen Ik heb wel voet bij stuk gehouden dat ie moest kijken trouwens, hij had er niet zoveel zin an, kon je wel merken (en geef 'm es ongelijk) maar ja, ik had geen zin in weer halve maatregelen.

En hij blijkbaar ook niet, in de apotheek hebben ze hem nog gebeld of ie het wel zeker wist dat ik zoveel medicatie moest krijgen

Kom ik 'm in de week erop nog zeker drie keer tegen gewoon buiten de praktijk ARGH!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')