Ik ook. Ik was 3 laags gehecht. Ik moest ook in een bak met biotex zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:13 schreef Githa het volgende:
Ik meen dat ik met 5/6 weken nog hechtingen had, maar toen voelde het niet zo beurs meer.
Wel heeft het lang geduurd eer het weer een beetje 'normaal' en soepel voelde.
Het zal er natuurlijk ook aan liggen hoeveel hechtingen je hebt en op welke plek.
misschien zie ik het wel te simpel, maar als je eens niet kijkt naar wat je niet hebt, maar kijkt naar wat je wel hebt?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:25 schreef Luchtbel het volgende:
Jullie zijn lief, echt en ik ben blij dat er mensen zijn die het begrijpen. Lady je hebt dat inderdaad wel eens verteld en het is net even anders hier. Ik probeer namelijk mijn ouders echt zo veel mogelijk van me af te zetten, we hebben ook niet/ nauwelijks contact. Maar aan de andere kant heb ik wel contact met andere familieleden. Dus dat is best ingewikkeld allemaal. Voor hun goedkeuring ga ik niet meer, ik weet dat die nooit zal komen. Toch is er wel drang om soms gewoon te laten weten dat ik besta zeg maar. Ook voor Jolie, ik had graag gezien dat ze een leuke opa en oma had. Eigenlijk heeft ze die ook wel hoor. De moeder van mijn ex en haar vriend zijn hartstikke lief voor haar en de ouders van mijn vriend net zo (we kunnen best met z'n vieren naar de Ardennen hoor enzovoorts) Ik maak me gewoon ontzettend druk soms. Veel te
Maar ik ben weer bij m'n huisarts geweest en vanavond doen we een nieuwe poging tot slapen en we geloven er weer in
En dat terwijl het zo normaal is, bijna iedereen scheurt wel een beetje in of krijgt een knipquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:24 schreef dutchie het volgende:
Goh, ik ben blij met jullie reacties. Dit is toch iets wat een beetje een taboe-luchtje heeft. Ik lees veel herkenbare dingen, stelt weer even gerust.
Belaan, van mij zijn oplosbaar of hoe je dat ook noemt.
Ik heb er 5 las ik in de overdracht. Maar ik zie het al, gewoon even geduld hebben dus.
Als het zo simpel was, dan was dat inderdaad de oplossing geweest. Maar zo simpel is het niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien zie ik het wel te simpel, maar als je eens niet kijkt naar wat je niet hebt, maar kijkt naar wat je wel hebt?
een gevalletje count your blessings, zeg maar.
Was het maar zo simpel!quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:08 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, dan was dat inderdaad de oplossing geweest. Maar zo simpel is het niet.
Ik ook nietquote:
volgens mij werkt LB daar juist nu al heel hard aan, juist door het allemaal zo eerlijk onder ogen te zien. ik vind 't echt reteknap allemaal, ben zelf juist vaak van de kop-in-het-zand tactiek ook al weet ik dat dat niet echt bevordelijk is. dus: petje af hoor en heel veel succes ermee. fijn dat je vannacht goed geslapen hebt (dat las ik geloof ik ergens anders?) en dat je zo’n lieve geliefde hebt. en natuurlijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:00 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou zo graag voor je willen dat je NU je omslagpunt vind en eraan kan werken om met jezelf in het reine te komen.
maar luuke was vast geen 8 pondquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:44 schreef Lishe het volgende:
Gaan we nu opbieden?? Ik had 1 schaafplekje... .![]()
Argh! ik bedoelde dikkequote:Op maandag 3 juli 2006 20:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Fuente![]()
![]()
ik moet hier echt van lachen en huilen door elkaar heen.
Bedankt he![]()
![]()
![]()
Ja, ga toch maar heen. Nieuwe huisarts, leuke binnenkomer.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Even naar de huisarts, Ingrid. Helemaal als je bang bent voor een schimmel.
Ik heb het liefst een verwijzing voor de gyn. ik weet niet of het hoort, maar er zit een rare verdikking. De gyn heeft er toch meer verstand van.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:12 schreef poemojn het volgende:
De huisarts kan evt doorverwijzen naar een gyn of een verdovend zalfje voor schrijven, dus als je er last van hebt kun je het daar laten nakijken (en als je 't te intiem vindt voor de huisarts kun je ook meteen zelf een verwijzing vragen).
Mijn vrouwelijke HA zit maar op bepaalde dagen en ik MOEST naar de dokter met m'n schimmel....zit je daar tegenover een man, eerste keer dat we elkaar zagenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:15 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja, ga toch maar heen. Nieuwe huisarts, leuke binnenkomer.![]()
Ik heb al zóóóóó vaak een schimmel gehad. Dit voelt hetzelfde. En de zalf helpt niet.
Wel raar dat het alleen op die plek is. Maar ermee doorlopen lost ook niks op. Ik zal morgen meteen bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |