Wat is HBO niveau? managen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar het blijft vooral bij programmeren en modelleren?
Dan blijf je onder je HBO niveau zitten.
Neuh, dat ook weer niet, maar op een HBO opleiding leer je vooral de organisatorische kant de informatica.quote:
Bij HBO BI leer je de organisatorisch kant ja, een hoop bullshit waar je een klein beetje van leert hoe het niet gaat in het bedrijfsleven. Ja het zou wel zo moeten gaan maar dan is het project nooit op tijd af, 10x zo duur en krijg je geen klantenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Neuh, dat ook weer niet, maar op een HBO opleiding leer je vooral de organisatorische kant de informatica.
Je hebt het dan over ontwerpen, beschrijven, project leiden, project coordineren, adviseren, uiteindelijk misschien managen.
Misschien dat HTS meer de nadruk legt op de techniek, HBO doet dat echt niet.
Nu twee jaar klaarquote:
Dan zou ik toch maar eens opslag vragen . . . . .quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:45 schreef Carda het volgende:
[..]
Bij HBO BI leer je de organisatorisch kant ja, een hoop bullshit waar je een klein beetje van leert hoe het niet gaat in het bedrijfsleven. Ja het zou wel zo moeten gaan maar dan is het project nooit op tijd af, 10x zo duur en krijg je geen klanten
Maar euuh, ontwerpen en beschrijven doe ik wel hoor.
Ach jah, klein bedrijf, weinig geld. Ik zit goed hiero.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar eens opslag vragen . . . . .
En tsja ik weet als geen ander dat je opleiding bijna nooit aansluit op het bedrijf waar je gaat werken (Duale opleiding via de ING), maar het draait ook vooral om het op een bepaald niveau leren denken.
Als jij je dus bezighoudt met ontwerpen en documenteren, plus dat je zelf alles programmeert, dan verdien je in mijn optiek te weinig.
Nou ben benieuwd wat voor baan je dan hebtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nu twee jaar klaarSterker nog; ben in 98 begonnen, maar ja vond het ook niet de meest motiverende studie, vooral niet in het begin.... later wel zeer ok, en nu heb ik een baan die precies aansluit, en dus ook erg leuk is
![]()
vanaf 1850 ongeveer, afhankelijk van je ervaring.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:41 schreef Oss het volgende:
Hoeveel verdient een Oracle-ontwikkelaar?
Bij ons zijn SAP profs ook altijd welkom hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
SAP doet het ook leuk. Maar wel mensen met veel ervaring. Mocht je over die vaardigheden beschikken dan mot je maar eens solliciteren bij Capgemini. Die zitten er namelijk om te springen
Ik ben ICT adviseur in een ziekenhuis; 4 dagen 9 uur in de weekquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd wat voor baan je dan hebtJe bent een jaar eerder klaar dan ik dus, misschien dat ik met je samen heb gewerkt met NDD ofzo?
![]()
NieuweDingenDoen, of was je nog niet zo ver?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ben ICT adviseur in een ziekenhuis; 4 dagen 9 uur in de week
NDD?
Hoezo zit je thuis met een ww uitkering als je MCSE + itil + ambi hebt ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:27 schreef R.T.F.M. het volgende:
Bruto loon 1500,-![]()
Leeftijd: 27
Functie: WW uitkering
Organisatie: UWV
Ervaring: 6 jaar
Telefoon: nee
Auto: Nee
Opleidingen: mcse, netware, itil, AMBI, etc.
Nu bezig met HBO BI
Overgekwalificeerd ben je dan vaakquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo zit je thuis met een ww uitkering als je MCSE + itil + ambi hebt ?
Dan kan je toch makkelijk aan de bak komen .
Helaas, dat valt vies tegen, athans in het noorden van het land.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo zit je thuis met een ww uitkering als je MCSE + itil + ambi hebt ?
Dan kan je toch makkelijk aan de bak komen .
Lekker!!quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:55 schreef ToMaSZ het volgende:
Leeftijd: 24
Baan: Tester in AZ
Opleiding HBO niet afgemaakt, nog even wat inleverklusjes![]()
Ervaring: 1,5 Jaar
Leasebak en telefoon: nee, zorg.
36 uur per week
Loon 2500 bruto, na september opwaarderend van instroomschaal naar functionele schaal (+2 schalen..)
Huh?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:05 schreef Robar het volgende:
Als je puur alleen programmeur bent, dan werk je denk ik ook onder HBO niveau.
Ligt nogal aan de visie van het bedrijf waar je werkt.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:36 schreef hace_x het volgende:
[..]
Huh?
Kan aan mij liggen, maar onder 'programmeur' versta ik het gehele vak van analyse, ontwerp, ontwikkeling, en zo meer en zo verder. Jij bedoelt heel misschien 'code klopper' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |