Er komt iig nog een linksbuiten (bv. Due) is dus verteld door Streuer.
Verder moet er idd nog een (reserve) spits komen, maar niet een waardoor Benson daalt wat mij betreft. Die zal er ook echt wel komen, want met 2 spitsen kom je der niet. Wat als de nieuwe trainer 442 wil spelen?
Een speler voor op rechts is ook geen overbodige luxe, want als Hersi geschorst/geblesseerd is hebben we daar niets, en Hersi is al niet eens een echte rechtsbuiten. Hier heb ik alleen niet echt vertrouwen in dat die komt.
Blondelle dit jaar erbij, Van Driel moet dus de 3e keep worden. Die 2e keep Velthuizen lijkt me trouwens een goede keep. Natuurlijk niet direct, maar goede stand-in en mischien voor later meer. Sterk, lang. Geen idee of het ook echt zo is.
Nogmaals, in mijn ogen dus alleen nog Wapenaar en Janssen weg. Die eerste zie ik helaas niet vertrekken (jammer), die tweede eigenlijk ook niet (niet heel erg). Al jarenlang gaat dat gerucht, nooit iets van terecht gekomen. Wapenaar dan nog maar 1jaar uitfluiten, en voor Janssen zal dit toch wel echt het laatste jaar worden dan (mss zelfs winterstop, of wie weet deze zomer al). Zeker als van Basten hem nog eens oproept, en onze tandeloze Arnhemmer nog caps krijgt ook.