Ja, inderdaad...quote:Op maandag 5 juni 2006 16:50 schreef DrDentz het volgende:
Hij zegt ook, het is niet Theo Arnhem, het is Vitesse Arnhem![]()
Zolang hij er geld voor vangt wel ja...quote:Op maandag 5 juni 2006 22:34 schreef WebForce het volgende:
Wapenaar kan je wel goed hebben denk, leeft echt voor de groep volgens mij...
Ja, is dat niks voor Vitesse?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:28 schreef MaxPower het volgende:
Neumann?
Ik zie het zo gebeuren.quote:
Aad de Mos?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:39 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik zie het zo gebeuren.
En anders zie ik Maaskant nog wel komen.![]()
Je bedoelt kampioen ontslag krijgen en vreemd overkomen via interviews?quote:
Misschien is hij verkeerd ingelicht?quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik wou hem er net neer zetten. Opmerkelijk want Willem zat gisteren bij Studio Zomeravond ofzo en daar vertelde hij dat hij NIET naar Vitesse ging.
bron: vi.nlquote:Sturing nieuwe baas jeugdopleiding PSV
7/6/2006 14:23
Edward Sturing loopt binnenkort in trainingspak van PSV. De coach die opstapt bij Vitesse wordt hoofd opleidingen bij de Eindhovense club. De 42-jarige Eerbeker tekende woensdag een tweejarig contract en gaat per 1 juli aan de slag.
Sturing is de opvolger van Joop Brand, die na drie jaar De Herdgang verlaat. Brand en Sturing kennen elkaar omdat zij samenwerkten in de jeugdopleiding van Vitesse. 'Joop Brand en (coach Ronald, red.) Koeman weten hoe ik werk, ik kijk uit naar een zeer uitdagende functie', vertelde Sturing op de website van PSV.
'De verantwoordelijkheid over de jeugdopleiding komt bij mij, terwijl Gerrit van Tilburg een groot organisatorisch deel voor zijn rekening neemt. Ik zal dus heel veel op het veld staan, tussen de spelers. Dat is wat ik graag wil en wat men ook van mij verlangt. Het veldwerk, aan de slag met de jeugdtrainers, spelers beoordelen. Een enorme uitdaging', lichtte Sturing zijn werkzaamheden toe.
Sturing werkte eerder als hoofd opleidingen bij Vitesse en zat sinds maart 2003 als hoofdcoach op de bank bij de Arnhemse eredivisionist.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Je bedoelt kampioen ontslag krijgen en vreemd overkomen via interviews?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:43 schreef MaxPower het volgende:
Of: "Ik heb nu andere dingen te doen." "Wat dan?" "Schijten."
Mooi.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:46 schreef Elvislives het volgende:
Wel goeie speler voor jullie trouwens, zeker weten!
Die freelance journalist, Marco Verweij, werd ook als een prachtig lullig typetje neergezet. Schaaf die suikerklontjes in zijn nek gooit: "Dat vind ik heel onprofessioneel van je!"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:46 schreef Elvislives het volgende:
of vd schaaf die radio-interviews verpest door constant te toeteren.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die freelance journalist, Marco Verweij, werd ook als een prachtig lullig typetje neergezet. Schaaf die suikerklontjes in zijn nek gooit: "Dat vind ik heel onprofessioneel van je!"
Hopelijk valt het mee dus.quote:Vitesse spreekt met vierde kandidaat
Vitesse gaat in gesprek met een vierde kandidaat voor de nog altijd vacante positie van hoofdtrainer. "Allerlei namen gingen over de buhne, maar we hebben tot nu toe slechts met drie kandidaten gesproken", licht directeur Paul van der Kraan toe. "En er volgt op korte termijn een gesprek met een vierde kandidaat. We kunnen ook uit één van de twintig sollicitanten een trainer pakken, maar we leggen de lat liever hoog, dus duurt het langer." Vitesse sprak alleen met Jan Boskamp, Willem van Hanegem en Gerard van der Lem. "Van der Lem heeft andere opties. Dat is zijn goed recht, maar wij ook."
Die heeft een Vitesse-verleden, dus dat is geen optie.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:06 schreef Beschouw het volgende:
John van den Brom geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |