abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:17:58 #151
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_39129184
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:32 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ja hey had ik al gezegd
Oke.. Nouja, in ieder geval bedankt voor de moeite PE

En Troeta, you've got mail!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_39264203
Wuppie en ik zijn veilig thuisgekomen.
Wuppie was onderweg heel rustig en liet zich net rustig aaien in het hokje.
Ik laat d'r nu even zitten met wat andijvie en dan mag ze straks Shaggy en Jessie ontmoeten....wat lijken die trouwens groot nu als je weer een kleintje hebt!
  maandag 26 juni 2006 @ 21:19:51 #153
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39264253
Hee wat leuk, ik hoop dat ze het goed met de anderen kan vinden
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39264314
Heb je 4 dagen voor een cavia moeten reizen ?
Wat een dierenvriendin
pi_39266168
hihi uurtje maar, valt wel mee

Volgens mij gaat het goed tussen de cavia's...maar moet nog even afwachten natuurlijk...
pi_39266431
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het was dan ook bloedserieus bedoeld, een kennis van m'n pa uit Tanzania wist vroeger altijd prachtig te vertellen wat ze met goed doorvoede cavia's als die van mijn zus deden: bakken en opeten!

En wees niet zo'n zeikwijf...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39266550
o...wat grappig en origineel ben jij......

doei!
pi_39268504
krijgen we nieuwe foto's te zien? In het caviatopic misschien? Ik ben nu wel heel benieuwd hoe het verder gaat! Of het echt 100% zeker een zeug is nu en waar ze oud mag worden!
I had a signature once. It was awful.
  maandag 26 juni 2006 @ 23:39:25 #159
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_39270232
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:18 schreef Troeta het volgende:
Wuppie en ik zijn veilig thuisgekomen.
Wuppie was onderweg heel rustig en liet zich net rustig aaien in het hokje.
Ik laat d'r nu even zitten met wat andijvie en dan mag ze straks Shaggy en Jessie ontmoeten....wat lijken die trouwens groot nu als je weer een kleintje hebt!
Hee hoi

Wuppie!! Leuke naam! En andijvie vond ze hier ook altijd lekker!
Vind het wel leuk om haar zo nog een beetje te volgen haha..
Heb toch ruim een maandje voor haar gezorgd. Maar nogmaals ben echt blij dat ik via deze weg een goed baasje voor haar heb kunnen vinden!

Denk je trouwens dat het echt een zeugje is? En hoe klinkt het verder met je andere caafs? Hoop dat dat een beetje goed gaat!
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_39271749
Ja is 'het' een zeug???

Veel plezier met je nieuwe caaf!!!!

Ik was vanmi helaas getuige van het inslapen van een erg jonge caaf die wrs door vit c tekort verlamming aan de achterhand kreeg. Haar zusje was enkele weken geleden al ingeslapen vanwege dezelfde problemen. Iemand van een dierenopvang kwam ermee
pi_39292828
Hoi
Ja volgens mij is het echt een zeug...ik heb er echt lang naar getuurd en in geknepen en vergeleken met Jessie.
En Shaggy loopt achter d'r aan als een geile beer, terwijl die gecastreerd is.

De eerste ontmoeting ging goed, maar in het hok gaat het wat stroefjes, Wuppie was eigenlijk meteen heel bijdehand tegen Shaggy en Jessie en dat vonden ze geloof ik niet zo grappig, dus ze word best wel opgejaagd door ze.
Wel sneu om te zien, maar hoort erbij denk ik.
Ze kan iig wel op het huisje springen en dat kunnen Shaggy en Jessie niet met hun dikke kontjes, dus ze kan wel de rust opzoeken.
Ik zal ze zo even eruit laten, misschien helpt dat.
En ik zal vanavond ff wat fotootjes uploaden, dan kan je d'r weer ff zien cutebutpsycho

Wat een zielig verhaal Djep, dan hebben ze geloof ik helemaal geen vitamine c gehad in hun leven.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:44:51 #162
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_39305370
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 18:36 schreef Troeta het volgende:
Hoi
Ja volgens mij is het echt een zeug...ik heb er echt lang naar getuurd en in geknepen en vergeleken met Jessie.
En Shaggy loopt achter d'r aan als een geile beer, terwijl die gecastreerd is.

De eerste ontmoeting ging goed, maar in het hok gaat het wat stroefjes, Wuppie was eigenlijk meteen heel bijdehand tegen Shaggy en Jessie en dat vonden ze geloof ik niet zo grappig, dus ze word best wel opgejaagd door ze.
Wel sneu om te zien, maar hoort erbij denk ik.
Ze kan iig wel op het huisje springen en dat kunnen Shaggy en Jessie niet met hun dikke kontjes, dus ze kan wel de rust opzoeken.
Ik zal ze zo even eruit laten, misschien helpt dat.
En ik zal vanavond ff wat fotootjes uploaden, dan kan je d'r weer ff zien cutebutpsycho

Wat een zielig verhaal Djep, dan hebben ze geloof ik helemaal geen vitamine c gehad in hun leven.
Hoi!
Leuk om zo nog wat over haar (hihi, had ik toch gelijk ) te lezen. Hoop dat het goed komt met de andere 2 erbij, en ben erg benieuwd naar de foto's!
pi_39330067
Waar blijven die foto's!

Of heb je "haar" dood geknepen toen je naar dat piemeltje aan het zoeken was?
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:58:01 #164
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_39337418
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:21 schreef AlohaXa het volgende:
Waar blijven die foto's!

Of heb je "haar" dood geknepen toen je naar dat piemeltje aan het zoeken was?
Zeg doe's ff niet zo zielig!

Ben ook benieuwd naar de foto's ja!
pi_39341071
Neee, niet doodgeknepen!!!! Daar is wuppie veels te leuk voor
En ik was m'n uploadprogrammaatje even kwijt, maar hier zijn alvast wat foto's.
Ik heb nog niet heel veel gemaakt, want wuppie schrikt steeds van de flits.

Het gaat trouwens al een stuk beter! ze slapen al lief tegen elkaar aan en eten samen gaat ook erg goed gelukkig!
pi_39345446
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:38 schreef Troeta het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Het gaat trouwens al een stuk beter! ze slapen al lief tegen elkaar aan en eten samen gaat ook erg goed gelukkig!
Wahaha

Waarom lijken die andere twee op pluizenbollen en wuppie niet?
pi_39345519
Omdat die pluizebollen rexen of teddy's zijn en wuppie ene gladhaar. En een mooie zeg! Ze ziet er echt goed uit. Ze heeft een leuke tekening, mooie grote donkere oren en grote ogen, schitterend. Ook ziet haar vacht er goed uit, hopelijk komt dat helemaal goed met de andere twee! Geniet maar lekker van haar!
I had a signature once. It was awful.
pi_39345593
Je kan ook beter een goede lamp er boven zetten dan flitsen.
Das stuk fijner voor de caafs ook

Er zijn bijzonder weinig dieren die niet bang zijn voor flitsen.
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_39347899
Wat een leuke foto's troeta!! Zo te zien heeft Wuppie het wel naar haar zin! Ze is echt mooi! En die andere twee pluizenbolletjes natuurlijk ook
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:47:22 #170
78780 deedeetee
pi_39351645
Leuke foto 's en wat ziet dat pluizige er grappig uit. Maar Wuppie steekt er met haar gladde glimmende vachtje heel mooi tegen af
pi_39352322
wuppie krijgt de groeten van haar naamgenoot:

donderdag 29 juni 2006 @ 14:58:56 #172
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_39355914
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 08:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Omdat die pluizebollen rexen of teddy's zijn en wuppie ene gladhaar. En een mooie zeg! Ze ziet er echt goed uit. Ze heeft een leuke tekening, mooie grote donkere oren en grote ogen, schitterend. Ook ziet haar vacht er goed uit, hopelijk komt dat helemaal goed met de andere twee! Geniet maar lekker van haar!
Jaja, en vinden jullie ook niet dat ze ietsjes dikker is geworden sinds de eerste foto's? Jaa die heb ik lekker volgepropt met vanalles hoor
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:38 schreef Troeta het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Aaaaaaaaaaaaaaaaahw

Heb ik die nou echt zomaar weggegeven!! Ik wil dr terug!

Haha, stiekem wel maar ik ben hardstikke blij dat ze goed terecht is gekomen. Had veel erger kunnen aflopen met een cavia die op straat loopt.. Dan heeft ze het toch maar getroffen... Ze ziet er happy uit op de foto's hier zat ze zo alleen...

Heel veel plezier met haar Troeta, is ze trouwens al wat minder bang?

Knuffel voor Wuppie van 't "ex baasje"
pi_39363570
Ja, ik weet het Uhmmie, maar dit was s'avonds en heb daar geen goede lamp..en ik wilde alleen ff de eerste ontmoeting vastleggen.
Ze zijn trouwens banger voor het geluid, bij elk piepje hoor je brrrr brrrr

Het is inderdaad een verschil die vacht, Wuppie voelt zo lekker glad aan, terwijl ik 2 jaar terug perse teddy's of rexen wilde

Nou, ook al zat ze ff alleen Cutebutpsycho, ze ziet er echt onwijs goed verzorgd uit! Zo gezond als een vis! Ben blij dat je d'r opgevangen hebt!
En ik zal je goed op de hoogte houden van d'r.
Ze is al wat minder bang inderdaad, ik deed net de ijskast open en hoorde d'r vrolijk meepiepen
Dus het gaat goed!

En groetjes terug!!
pi_39364173
Dus nu mag ik eentje van de "rex" of "teddies" hebben?
pi_39370548
absoluut nooit niet

Rex én Teddy trouwens
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:56:09 #176
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_39375435
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef Troeta het volgende:
Ja, ik weet het Uhmmie, maar dit was s'avonds en heb daar geen goede lamp..en ik wilde alleen ff de eerste ontmoeting vastleggen.
Ze zijn trouwens banger voor het geluid, bij elk piepje hoor je brrrr brrrr

Het is inderdaad een verschil die vacht, Wuppie voelt zo lekker glad aan, terwijl ik 2 jaar terug perse teddy's of rexen wilde

Nou, ook al zat ze ff alleen Cutebutpsycho, ze ziet er echt onwijs goed verzorgd uit! Zo gezond als een vis! Ben blij dat je d'r opgevangen hebt!
En ik zal je goed op de hoogte houden van d'r.
Ze is al wat minder bang inderdaad, ik deed net de ijskast open en hoorde d'r vrolijk meepiepen
Dus het gaat goed!

En groetjes terug!!
Gelukkig dat ze gezond is Heb niet zoveel verstand van die beestjes en ze stond letterlijk van de ene op de andere dag voor de deur dus dan weet je het nooit.

Vind het leuk op de hoogte gehouden te worden ja! Was vandaag appel aan het snijden en dacht nog even van "even stukje voor de cavia..." oohnee, die hebben we niet meer..

Mn kat zit ook al de hele tijd sip te staren naar de plek waar de kooi stond.. (zat ie altijd gebiologeerd naar te kijken )

Maar wuppie foto's >> altijd leuk! Dat je nog maar lang plezier van haar mag hebben.
pi_39888979
Met Wuppie gaat het erg goed!!
Ze is lekker gegroeid en dikke vriendjes geworden met Shaggy en Jessie..maar ze hebben helaas niet meer zoveel energie om de hele dag te spelen.

het piepen om eten snapt ze alleen niet zo, ze piept bij de verkeerde kastdeur en ook als ze het eten al gekregen heeft, erg schattig.
In de tuin vind ze het ook erg gezellig met het grote konijn.
Ze rent nog steeds het hok door als ik langsloop of d'r wil pakken, maar ze blijft wel rustig op schoot zitten.
Hier 2 fotootjes, hierna zal ik gewoon verder gaan in het centrale caviatopic.

maandag 17 juli 2006 @ 08:39:24 #178
78780 deedeetee
pi_39897343
Leuke foto 's vooral die met konijn
Je kunt wel zien dat Wuppie het erg goed heeft bij je Troeta.
pi_39897444
Caaf ziet er goed uit zo

(en hij heet hetzelfde als mijn kat.. dat kan alleen maar positief zijn!)
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  maandag 17 juli 2006 @ 12:02:32 #180
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_39901947
Aaaaah wat leuk om "mijn" caviaatje weer eens te zien! Wat lieefff!

*zwaait naar Wuppie en is blij dat Wuppie het zo te zien naar dr zin heeft*

Whoei, mijn goede daad voor 2006 Thanks Troeta

Oh trouwens, hier piepte ze ook zomaar om niks af en toe. Helemaal als je met plastic zakken aan het rommelen was (terwijl haar eten gewoon uit een blik kwam )

Veel plezier nog met haar. Ik blijf dr wel volgen in het centrale topic!!
pi_39903340
Ik kom hem vanavond halen ok
M'n signature, wat doe je :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')