Oke.. Nouja, in ieder geval bedankt voor de moeite PEquote:
Het was dan ook bloedserieus bedoeld, een kennis van m'n pa uit Tanzania wist vroeger altijd prachtig te vertellen wat ze met goed doorvoede cavia's als die van mijn zus deden: bakken en opeten!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hee hoiquote:Op maandag 26 juni 2006 21:18 schreef Troeta het volgende:
Wuppieen ik zijn veilig thuisgekomen.
Wuppie was onderweg heel rustig en liet zich net rustig aaien in het hokje.
Ik laat d'r nu even zitten met wat andijvie en dan mag ze straks Shaggy en Jessie ontmoeten....wat lijken die trouwens groot nu als je weer een kleintje hebt!
Hoi!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:36 schreef Troeta het volgende:
Hoi
Ja volgens mij is het echt een zeug...ik heb er echt lang naar getuurd en in geknepen en vergeleken met Jessie.
En Shaggy loopt achter d'r aan als een geile beer, terwijl die gecastreerd is.
De eerste ontmoeting ging goed, maar in het hok gaat het wat stroefjes, Wuppie was eigenlijk meteen heel bijdehand tegen Shaggy en Jessie en dat vonden ze geloof ik niet zo grappig, dus ze word best wel opgejaagd door ze.
Wel sneu om te zien, maar hoort erbij denk ik.
Ze kan iig wel op het huisje springen en dat kunnen Shaggy en Jessie niet met hun dikke kontjes, dus ze kan wel de rust opzoeken.
Ik zal ze zo even eruit laten, misschien helpt dat.
En ik zal vanavond ff wat fotootjes uploaden, dan kan je d'r weer ff zien cutebutpsycho
Wat een zielig verhaal Djep, dan hebben ze geloof ik helemaal geen vitamine c gehad in hun leven.
Zeg doe's ff niet zo zielig!quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:21 schreef AlohaXa het volgende:
Waar blijven die foto's!![]()
Of heb je "haar" dood geknepen toen je naar dat piemeltje aan het zoeken was?![]()
Wahahaquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:38 schreef Troeta het volgende:
Neee, niet doodgeknepen!!!! Daar is wuppie veels te leuk voor
En ik was m'n uploadprogrammaatje even kwijt, maar hier zijn alvast wat foto's.
Ik heb nog niet heel veel gemaakt, want wuppie schrikt steeds van de flits.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat trouwens al een stuk beter! ze slapen al lief tegen elkaar aan en eten samen gaat ook erg goed gelukkig!
Jaja, en vinden jullie ook niet dat ze ietsjes dikker is geworden sinds de eerste foto's? Jaa die heb ik lekker volgepropt met vanalles hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Omdat die pluizebollen rexen of teddy's zijn en wuppie ene gladhaar. En een mooie zeg! Ze ziet er echt goed uit. Ze heeft een leuke tekening, mooie grote donkere oren en grote ogen, schitterend. Ook ziet haar vacht er goed uit, hopelijk komt dat helemaal goed met de andere twee! Geniet maar lekker van haar!
Aaaaaaaaaaaaaaaaahwquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:38 schreef Troeta het volgende:
Neee, niet doodgeknepen!!!! Daar is wuppie veels te leuk voor
En ik was m'n uploadprogrammaatje even kwijt, maar hier zijn alvast wat foto's.
Ik heb nog niet heel veel gemaakt, want wuppie schrikt steeds van de flits.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het gaat trouwens al een stuk beter! ze slapen al lief tegen elkaar aan en eten samen gaat ook erg goed gelukkig!
Gelukkig dat ze gezond isquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef Troeta het volgende:
Ja, ik weet het Uhmmie, maar dit was s'avonds en heb daar geen goede lamp..en ik wilde alleen ff de eerste ontmoeting vastleggen.
Ze zijn trouwens banger voor het geluid, bij elk piepje hoor je brrrr brrrr
Het is inderdaad een verschil die vacht, Wuppie voelt zo lekker glad aan, terwijl ik 2 jaar terug perse teddy's of rexen wilde
Nou, ook al zat ze ff alleen Cutebutpsycho, ze ziet er echt onwijs goed verzorgd uit! Zo gezond als een vis! Ben blij dat je d'r opgevangen hebt!
En ik zal je goed op de hoogte houden van d'r.
Ze is al wat minder bang inderdaad, ik deed net de ijskast open en hoorde d'r vrolijk meepiepen
Dus het gaat goed!
En groetjes terug!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |