Ja daarom hoop ik dat hij vandaag aankomt, anders hebben we misschien een probleem..quote:Op maandag 19 juni 2006 12:11 schreef AlohaXa het volgende:
Hebben jullie de cavia per post verstuurd?
Een grapje neem ik aanquote:Op maandag 19 juni 2006 12:18 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja daarom hoop ik dat hij vandaag aankomt, anders hebben we misschien een probleem..
Ik geloof dat ze hem goed in bubbeltjespapier gewikkeld heeft dus dat is het probleem niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er een sticker met 'breekbaar' op zit. En 'this side up'.
Er is een centraal cavia-topic voor deze vragen. Maar wat denk je zelf.. zo'n lekker luie aardappel die zichzelf onder een deur kan laten kruipen?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:50 schreef Spacehamster het volgende:
Muizen en hamsters kunnen hun ribben bijna platmaken zodat ze onder deuren door kunnen lopen.
Kunnen cavia's dat ook? (Niet met deuren natuurlijk, maar dat ribbenkast truukje dus)
Gewoon hard duwen, dan passen ze vrijwel overal doorheen.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:50 schreef Spacehamster het volgende:
Muizen en hamsters kunnen hun ribben bijna platmaken zodat ze onder deuren door kunnen lopen.
Kunnen cavia's dat ook? (Niet met deuren natuurlijk, maar dat ribbenkast truukje dus)
quote:Op maandag 19 juni 2006 12:55 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Er is een centraal cavia-topic voor deze vragen. Maar wat denk je zelf.. zo'n lekker luie aardappel die zichzelf onder een deur kan laten kruipen?
Of diegene die dacht dat het echt was vroeg er gewoon omquote:Op maandag 19 juni 2006 14:02 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
![]()
Die bubbeltjesfolie opmerking ook. P_Ev, soms ben je briljant!!![]()
Je houd ons wel in spanning héquote:Op maandag 19 juni 2006 14:59 schreef ParanoidEv het volgende:
De post is echt laat vandaag overigens.
Ey, je denkt toch niet dat ik die vraag had gesteld met de gedachte dat jullie het echt met de post hadden verstuurd hequote:Op maandag 19 juni 2006 14:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Of diegene die dacht dat het echt was vroeg er gewoon om
De post is echt laat vandaag overigens.
Een reclamefolder netquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:59 schreef Uhmmie het volgende:
11 uur.. vind ik een mooie tijd voor de postbode.
Ga eens gauw kijken P_ev
Ik begin me serieus af te vragen of er echt niks mis is met de post, gezien we iedere dag wel een envelopje krijgen ofzo..raar!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Een reclamefolder netIk denk dat ze de postduif afgeschoten hebben ofzo.
Nee we wachten nu dus totdat ik nieuws krijg of ik binnenkort kan verhuizen maar we hebben sinds zaterdag al geen enkele post meer gehad..quote:
Kosten? Ik koop geen cavia's, zal ik ook nooit doen ook. Ik adopteer ze alleen en dan geef ik het geld aan de opvang als die er is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:40 schreef AlohaXa het volgende:
Misschien tijd om de fakkel door te geven aan iemand anders.. Zeg nou eens eerlijk hoeveel kost een cavia nu, hooguit 5 euro ofzo. Dan heb je ook nog eentje die geen trauma heeft van de gekke TS kat.
Yes!! Ik wilde ehm namelijk!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:49 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Kosten? Ik koop geen cavia's, zal ik ook nooit doen ook. Ik adopteer ze alleen en dan geef ik het geld aan de opvang als die er is.
Maar TS moet er inderdaad misschien eens van af, als je iemand anders kan vinden mag je van mij. Anders houd ik nu alles op en dat is ook niet het beste voor het beestje.
Nah hoor, als hij nergens kwijt kan en ik krijg die brief achteraf neem ik hem natuurlijk nog wel hoor. Maar ik bedoel, TS wilde hem niet houden en dan is het vervelend als ik alles op loop te houden nu.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:51 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm vervelend hoor
Niks afpakken, het is niet mijn caaf en als jij het echt kan binnenkort moet je het gewoon doen hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:00 schreef Troeta het volgende:
Ik wil haar wel! Serieus, als het een vrouwtje is.
Maar wil d'r niet van jou afpakken Paranoid
Maar ik was al van plan om naar het Knagertje te gaan voor een opvangcavia en als deze cavia daar straks heen gebracht moet worden, kan het net zo goed onderling.
Nou ik zou dat dus vorige week via de post te horen krijgen maar ik heb er niet veel hoop meer op nu ze toch zo laat ermee zijn. En het is 'per direct' bewoonbaar dus dat zal geen weken zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef Troeta het volgende:
haha, ja maar al sjij graag wilde
Wanneer hoor je wat van je huisje dan? En wanneer zou je daar dan inkunnen als je het krijgt?
En moet de cavia echt snel weg?
OMGquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:24 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm verhuizen ey... pas wel op dat je dit niet doet met je cavia![]()
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1501/7c8815aa/index.html
lachen, al is het concept al jaren geleden door nederland bedacht... goede 'invulling'...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:24 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm verhuizen ey... pas wel op dat je dit niet doet met je cavia![]()
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1501/7c8815aa/index.html
Appartementje. Ach het komt wel voor elkaar voordat de zomervakantie afgelopen is hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:14 schreef Troeta het volgende:
Ahhhhhhh dat filmpje!!!
Anders wachten we CutebutPsycho wel even af Paranoid
Mag die beslissen.
Wel jammer van je huisje trouwens!
Ehm ik begrijp dat je dus niet zeker bent van je appartementje? Jammer... begrijp ik goed dat het dan niet door kan gaan? Zoals ik al zei, jij zou de eerste zijn omdat jij als eerste serieuze interesse hebt getoond, maar voor mij is het ook wel zaak dat ze zo snel mogelijk weg is.. buiten het feit dat ik al genoeg dieren heb, ze bij mn ouders moet staan omdat ik zelf op kamers woon en dit daar niet kan, heb ik ook nog een kat die er gek van wordquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:14 schreef Troeta het volgende:
Ahhhhhhh dat filmpje!!!
Anders wachten we CutebutPsycho wel even af Paranoid
Mag die beslissen.
Wel jammer van je huisje trouwens!
Klinkt als een leuk caafjequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ze is trouwens al ietsje aangekomen, (kan niet meer door het raampje van haar huisje terwijl dit eerst wel kon) en veel minder bang. Rent elke avond rondjes door de kooi, springt als een gek, piept om eten etc. Nu zal ze wel weer bang zijn als ze naar een nieuwe omgeving gaat, maar het is in ieder geval een vrolijk beestje als je het mij vraagt!
Moet alleen dus wel de post even komenquote:En het is 'per direct' bewoonbaar dus dat zal geen weken zijn En anders zou ie een weekje m'n reservekooi in mogen. Hij moet toch 3 weken in quarantaine.
Ja hey had ik al gezegdquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:26 schreef Troeta het volgende:
Ik wil d'r graag hoor!
Mail me maar op mentiera@gmail.com
Woon je in Den Haag??
Paranoid, vind jij het ok dan?? hihi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |