abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38556617
Volgens mij is het een mannetje.
Maar ja. Zeker weten doe ik het ook niet.

Het verschil

Het verschil tussen een beer en een zeug is makkelijk vast te stellen als je weet waar je op moet letten. Volwassen beren hebben balletjes en een piemel; de geslachtsdelen van een zeugje zien er ongeveer uit als een Y-vormige opening.
Let op! Beertjes kunnen hun ballen terugtrekken in hun lichaam, dus als je géén balletjes ziet, wil dat niet zeggen dat het een zeugje is!
Let op! Zeugjes kunnen verdikte vaginalippen hebben (ontstaat vaak door incontinentie) dus als je verdikkingen ziet, wil dat niet zeggen dat het balletjes zijn!

Drukken op de buik?

Je leest vaak dat je op de buik moet drukken, net boven de geslachtsdelen om zo die piemel naar buiten te drukken. Ik heb dat uitgetest bij Fido en Arion, mijn twee gecastreerde beertjes en bij Attilla, mijn ongecastreerde beertje, maar wat er ook gebeurde: er kwam geen piemel naar buiten. En dat hoeft ook helemaal niet, want bij een beer zie je (bijna altijd) de piemel, of althans de huid die om de piemel heenzit. Alleen als je twijfelt, zou je de druk-methode kunnen gebruiken, maar dan nog heb je meer kans om een piemel te zien als je de voorhuid terugduwt dan als je op de buik drukt.

http://www.degrotecavia.nl/geslacht.html
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 5 juni 2006 @ 13:24:28 #52
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38556733
wat het is kan ik je zó wel vertellen : onduidelijk

Je woont te ver weg ik heb een kind dat zit te snakken naar een cavia, spijtig genoeg zie ik 't nog niet zo zitten op zijn kleine kamer.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 5 juni 2006 @ 13:28:56 #53
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38556847
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:24 schreef deedeetee het volgende:
wat het is kan ik je zó wel vertellen : onduidelijk
Ik word gek van julie!!

Bianca, er komt niks naar buiten
Ik heb het vage vermoeden dat het een vrouwtje is. Sorry! Haha.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_38557269
Misschien makkelijkerder als je ff langs caviaopvang gaat? Daar kunnen ze vast in 1 keer zien of het een mannetje of vrouwtje is....
  maandag 5 juni 2006 @ 14:09:07 #55
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38557942
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:46 schreef SolidasRock het volgende:
Misschien makkelijkerder als je ff langs caviaopvang gaat? Daar kunnen ze vast in 1 keer zien of het een mannetje of vrouwtje is....
Ja, maar dan laat ik hem gelijk daar achter als het kan
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_38558094
quote:
Op maandag 5 juni 2006 14:09 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Ja, maar dan laat ik hem gelijk daar achter als het kan
Dat is idd een mogelijkheid, jammer dat er niet toevallig een Haagse FoKker is die hem/haar wilt.
pi_38560783
Een vrouwtje heeft niet zulke ballen! Heb je niks meer gehad aan die link die ik gegeven had met al die foto's?

En anders is er nog een ordinair trucje: Leg je hand op het geslachtsdeel. Als er veel warmte vanaf komt is het waarschijnlijk een ongecastreerd beertje, want caviaballen zijn altijd heel warm en zacht (goed, dit klinkt alsof ik dagelijks aan de balletjes van mijn cavia's zit maar dat is niet zo Je voelt het alleen heel goed door de stof van je kleding heen als je iets duns aan hebt of als je ze oppakt.

EDIT: ok, ik heb het even gevraagd aan een van de (in mijn ogen) beste caviafokkers (van www.combinatiemaja.nl ), die gokt toch op een zeug, maar het is sowieso een heel mager ding... Als je de caaf nog een poosje hebt, koop dan eens een maiskolf (suikermais), dat zet een beetje aan....

[ Bericht 23% gewijzigd door zoeperzazke op 05-06-2006 19:17:02 ]
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 20:52:56 #58
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38604720
quote:
Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Een vrouwtje heeft niet zulke ballen! Heb je niks meer gehad aan die link die ik gegeven had met al die foto's?

En anders is er nog een ordinair trucje: Leg je hand op het geslachtsdeel. Als er veel warmte vanaf komt is het waarschijnlijk een ongecastreerd beertje, want caviaballen zijn altijd heel warm en zacht (goed, dit klinkt alsof ik dagelijks aan de balletjes van mijn cavia's zit maar dat is niet zo Je voelt het alleen heel goed door de stof van je kleding heen als je iets duns aan hebt of als je ze oppakt.

EDIT: ok, ik heb het even gevraagd aan een van de (in mijn ogen) beste caviafokkers (van www.combinatiemaja.nl ), die gokt toch op een zeug, maar het is sowieso een heel mager ding... Als je de caaf nog een poosje hebt, koop dan eens een maiskolf (suikermais), dat zet een beetje aan....
Bedankt voor je moeite! Ik dacht zelf ook dat het een vrouwtje was, maar wat weet ik er nou van;). Ik probeer haar zoiezo vol te proppen met van alles, had nog allemaal hamsterstuff liggen (van die yoghurt drops ed), dat eet ze heel graag...Verder van allerlei groenten enzo. wat er maar over is

Ik ga er maar vanuit dat het een vrouwtje is.. Als iemand nog interesse heeft dan hoor ik het graag. (Mag je haar terug komen brengen als het een hem blijkt te zijn. )
pi_38604986
Dump de yoghurt drops, al die 'snoepjes' zijn regelrechte troep voor zo'n beestje.
Anyway, ik wil me misschien wel opofferen om de caaf op te vangen. Vind je het alleen erg om even wat geduld te hebben? Ik heb op een huurappartementje gereageerd (=ook plek als het een mannetje is) en over een week weet ik daar meer over.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:00:46 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38605033
is groente wel zo verstandig? volgens mij eten cavia's ook, net als honden, zich letterlijk dood. maar ik kan het mishebben en zijn cavia's de kippen onder de knaagdieren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38605090
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:00 schreef zoalshetis het volgende:
is groente wel zo verstandig?
Euh.. je weet wat een cavia eet en hoort te eten he?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:05:06 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38605242
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:01 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Euh.. je weet wat een cavia eet en hoort te eten he?
het is al te lang geleden dat ik met cavia's in een huis zat.

Meest gestelde vragen over de cavia.

Hoe oud kan mijn cavia worden
Een Cavia wordt gemiddeld 4-8 jaar oud. Echter we zien soms uitschieters naar twaalf jaar.
Wat mag mijn cavia eten?

Cavia's eten af en toe hun eigen ontlasting op (coprofagie). Dit doen ze om aan vitamines te komen (vitamine B). Echter, cavia's kunnen zelf géén vitamine C aanmaken. Daarom moeten ze elke dag extra vitamine krijgen (10 mg/ kg lichaamsgewicht per dag). Dit kan d.m.v. vitamine C druppels maar beter is om caviakorrel met extra vitamine C te geven.

Cavia's moeten elke dag:
- ruwvoer krijgen: hooi. Goed hooi moet fris ruiken en de geur hebben van een pas gemaaide weide.

- per dag maximaal 35 gram korrelvoeding per kg lichaamsgewicht. Beter geen gemengd voer! Met gemengd voer eet de cavia alleen de lekkere (ongezonde) zaden en laten ze de gezonde korrels (pellets) liggen. Hierdoor kan gemakkelijk buikklachten ontstaan.

-elke dag groenvoer (andijvie, boerenkool, gras) en fruit: appel, sinaasappel.
- Nooit in één keer het voer veranderen. Anders kan er diarree ontstaan.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 21:42:39 #63
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38606825
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 20:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Dump de yoghurt drops, al die 'snoepjes' zijn regelrechte troep voor zo'n beestje.
Anyway, ik wil me misschien wel opofferen om de caaf op te vangen. Vind je het alleen erg om even wat geduld te hebben? Ik heb op een huurappartementje gereageerd (=ook plek als het een mannetje is) en over een week weet ik daar meer over.
Oke. Ik zag het als 'dikmakertjes' maar echt gezond zal het inderdaad niet zijn. Het vind het wel lekker in ieder geval. Klinkt allemaal goed verder, heb er niet superveel haast mee, liefst heb ik haar in juli echter wel ergens anders ondergebracht, dan ga ik namelijk op vakantie, en om nou een oppas te moeten regelen voor een dier dat niet eens van mij is.. Als het echt niet anders kan, ok, zal hem /haar zeker niet koste wat kost de deur uit zetten, gaat me toch meer om een goed huis, Maar liever wel voor juli dus.
pi_38609643
Zoalshetis, leuke poging, maar er staan al meer links in dit topic met beter kloppende informatie.

Zo heeft een cavia niet 10 maar 20 mg vit c per dag nodig en een caaf die in de conditie als deze verkeerd misschien wel 30 a 40. Misschien heb je toevallig een potje vitamine C tabletjes in huis van het merk Roter, met citroensmaak, ook voor mensen? Geef deze een keer per dag aan de cavia. In het begin moet je meer moeite doen, na verloop van tijd gaan vrijwel alle cavia's dat lekker vinden. Zo weet je zeker dat ze voldoende binnen krijgen en deze caaf heeft het écht nodig.
Druppels in het water hebben geen zin, die zijn binnen een half uur opgelost en je houdt verontreinigd water over.

Een cavia wordt 4 tot 8 jaar oud, uitschieters zijn er tegenwoordig niet meer: 8 is een uitschieter. 4 tot 5 jaar is normaal.

Hooi is inderdaad noodzakelijk en goed voer ook. Jammer dat je niet dichterbij woont cutebutpsycho, ik had je graag geholpen...

Als het zover komt dat je op vakantie gaat en het diertje heeft nog geen onderdak en als Ev hem nog steeds wil, wil ik het beestje ook wel opvangen, maar dan moet het diertje wel voor de eerste week van augustus weer wegzijn. (dan ga ik weer weg).

Succes met de cavia!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 22:40:13 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38609763
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoalshetis, leuke poging, maar er staan al meer links in dit topic met beter kloppende informatie.

Zo heeft een cavia niet 10 maar 20 mg vit c per dag nodig en een caaf die in de conditie als deze verkeerd misschien wel 30 a 40. Misschien heb je toevallig een potje vitamine C tabletjes in huis van het merk Roter, met citroensmaak, ook voor mensen? Geef deze een keer per dag aan de cavia. In het begin moet je meer moeite doen, na verloop van tijd gaan vrijwel alle cavia's dat lekker vinden. Zo weet je zeker dat ze voldoende binnen krijgen en deze caaf heeft het écht nodig.
Druppels in het water hebben geen zin, die zijn binnen een half uur opgelost en je houdt verontreinigd water over.

Een cavia wordt 4 tot 8 jaar oud, uitschieters zijn er tegenwoordig niet meer: 8 is een uitschieter. 4 tot 5 jaar is normaal.

Hooi is inderdaad noodzakelijk en goed voer ook. Jammer dat je niet dichterbij woont cutebutpsycho, ik had je graag geholpen...

Als het zover komt dat je op vakantie gaat en het diertje heeft nog geen onderdak en als Ev hem nog steeds wil, wil ik het beestje ook wel opvangen, maar dan moet het diertje wel voor de eerste week van augustus weer wegzijn. (dan ga ik weer weg).

Succes met de cavia!
was geen 'leuke poging'. was een gezochte link om aan te tonen dat het voor mij dus te lang geleden is dat ik nog een cavia in huis had. en dat nat groenvoer dus wel goed is voor dit knaagdier.
pi_38609869
Nee ok, maar ik zou het zonde vinden als er verkeerde informatie wordt opgepikt in dit topic

ik ben nou eenmaal een caviagek
  dinsdag 6 juni 2006 @ 22:43:11 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38609916
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee ok, maar ik zou het zonde vinden als er verkeerde informatie wordt opgepikt in dit topic
ic. was gewoon van een caviasite. misschien weet jij het beter.
pi_38610914
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ic. was gewoon van een caviasite. misschien weet jij het beter.
Gelukkig wel Maar kijk als je meer wilt weten op www.degrotecavia.nl , daar staat heel veel erg kloppende info. En dan nog je eigen ervaringen...
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:10:52 #69
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38653698
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 22:37 schreef zoeperzazke het volgende:

Succes met de cavia!
Wat lief dat jullie allemaal zo hulpvaardig zijn!
Bedankt, ParanoidEv ik hoor nog wel wat je doet.. Is dat als dat van 't appartementje doorgaat dan trouwens voor permanent of niet?
pi_38659666
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Wat lief dat jullie allemaal zo hulpvaardig zijn!
Bedankt, ParanoidEv ik hoor nog wel wat je doet.. Is dat als dat van 't appartementje doorgaat dan trouwens voor permanent of niet?
Voor de caaf? Yup, dan heb ik ruimte voor 2 verschillende kuddes
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:45:57 #71
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38667586
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:53 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Voor de caaf? Yup, dan heb ik ruimte voor 2 verschillende kuddes
Oke
Leuk..
Ik wacht af
pi_38667635
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:45 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Oke
Leuk..
Ik wacht af
Ik ook. Lijkt me gezellig, uit huis en gelijk een roommate erbij!
pi_38667700
quote:
Op maandag 5 juni 2006 13:14 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Please kan dan nu iemand vertellen wat het is, dan kan ik ze offline halen.
.

Agossie, en dat beestje maar met de benen wijd. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 8 juni 2006 @ 19:57:50 #74
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_38667955

[ Bericht 83% gewijzigd door inkie1010 op 08-06-2006 20:10:04 (niet grappig) ]
pi_38668121

[ Bericht 100% gewijzigd door MrWes op 09-06-2006 10:56:02 (Voor voeding moet je in CUL zijn) ]
pi_38673369
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 21:00 schreef zoalshetis het volgende:
is groente wel zo verstandig? volgens mij eten cavia's ook, net als honden, zich letterlijk dood. maar ik kan het mishebben en zijn cavia's de kippen onder de knaagdieren.
Honden eten zich niet letterlijk dood; als ze gewend zijn altijd toegang te hebben tot bijvoorbeeld een volle zak voer, zullen ze zoveel eten als ze nodig hebben en niet meer. Cavia's idem dito.
Mijn cavia's hadden een soort van kleine "silo" met het eten er in, was het een paar keer in de week bijvullen en dan ging het goed
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38674508
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:07 schreef Elefes het volgende:

Mijn cavia's hadden een soort van kleine "silo" met het eten er in, was het een paar keer in de week bijvullen en dan ging het goed
Wat is een silo?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:15:04 #78
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_38678554
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:57 schreef Mickey98 het volgende:
Niet grappig bedoeld....cavia's zijn niet grappig...
pi_38679074
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Wat is een silo?
Als we het in context brengen is het waarschijnlijk duidelijker; als in "missile-silo". Als het blijkt dat ze misschien teveel eten, dan krijgen ze een mini nucleairracketje in één van de oogjes geschoten. Het systeem werkt gebaseerd op "een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen".

Er zijn wel gevallen bekend dat een cavia beide ogen verliest, maar wegens etische redeneringen hebben instanties besloten dat "domme cavia's" dan beter af zijn en een langzame verhongering dood moeten lijden. Dit zuivert de bloedlijn indien je meerdere cavia's in je micro-ecosysteem hebt zitten.

Ik geef toe... het ís cru mechanisme, maar nietemin erg érg effectief.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:33:42 #80
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_38679140
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:31 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Als we het in context brengen is het waarschijnlijk duidelijker; als in "missile-silo". Als het blijkt dat ze misschien teveel eten, dan krijgen ze een mini nucleairracketje in één van de oogjes geschoten. Het systeem werkt gebaseerd op "een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen".

Er zijn wel gevallen bekend dat een cavia beide ogen verliest, maar wegens etische redeneringen hebben instanties besloten dat "domme cavia's" dan beter af zijn en een langzame verhongering dood moeten lijden. Dit zuivert de bloedlijn indien je meerdere cavia's in je micro-ecosysteem hebt zitten.

Ik geef toe... het ís cru mechanisme, maar nietemin erg érg effectief.
MWAHAHAHAHA

Fokking! briljante uitleg...zou het niet beter kunnen!

pi_38679158
zeg eh ts zeg nu maar eerlijk dat ie van jezelf was he
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:52:43 #82
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_38679610
Als toch niet lukt om iets te vinden voor die cavia, kan ik eventueel wel bericht rondsturen om een thuis te vinden voor de cavia.
pi_38685995
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Wat is een silo?
Een soort hoog "torentje"/bakje waar je redelijk wat voer (brokjes of iets wat erop lijkt) in kan doen, aan de voorkant zit dan een breder stukje waar ze uit kunnen eten. Als ze eten, schuift het voer vanzelf zeg maar naar beneden, dus ze hebben zolang er voer in zit, altijd wat te eten.
Ik weet niet hoe ik het beter uit kan leggen

Een beetje dit idee, maar dan zonder al die klepjes enzo, gewoon een uitstulping/bakje onderaan.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38762377
Hoe is het met het caviaatje?
pi_38768288
Ik denk ook dat het een dame is.
pi_38770687
quote:
Op maandag 12 juni 2006 01:10 schreef Djep het volgende:
Ik denk ook dat het een dame is.
Waarom?
pi_38772440
Omdat het er zo uit ziet.

Het bovenste gedeelte van de geslachtsopening vind ik op een dame lijken. Dat puntje zal ik maar zeggen. Ook zegt TS dat als ze haar vinger er vlak boven legt en drukt, dat er dan niets uitkomt.
Ik heb al heel wat cavia's gesext, vandaar mijn opmerking.
  maandag 12 juni 2006 @ 11:33:09 #88
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38774136
quote:
Op zondag 11 juni 2006 22:03 schreef inkie1010 het volgende:
Hoe is het met het caviaatje?
Goed voor zover mijn caviapsychologische kennis reikt

Hier nog even een beschaafd fototje om evt. geintereseerden lekker te maken

En in koorrrrrrrrrr: Aaaaah

Hebben?

[ Bericht 25% gewijzigd door Cutebutpsycho op 12-06-2006 11:38:17 ]
pi_38774560
Mja zou wel willen.. maar denk niet dat dat nog past in huis
Daarbij kan het beestje niet los in huis lopen omdat mijn katten alles wat beweegt willen vangen.
Dus.. *kwijl*
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_38774561
awwwww

*mag niet kan niet nee echt niet*
Tap tap tap
  maandag 12 juni 2006 @ 11:59:39 #91
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38774910
ooooooooooooooo wat een lievie
* in zuid-limburg woont
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_38780091
quote:
Op maandag 12 juni 2006 11:33 schreef Cutebutpsycho het volgende:

Hebben?

Ik zou wel willen, maar ik heb gezworen nooit meer cavia's te nemen waar ik de afkomst niet van ken.. En ik heb het nu te druk met mijn eigen caafs, moet zo naar de DA voor een eierstokcyste bij een van mijn eigen caafs...

Issie al wat aangekomen?
pi_38783770
Ik weet het als het goed is deze week, ben benieuwd of ik hem kan komen adopteren.
  maandag 12 juni 2006 @ 17:41:29 #94
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_38784108
Wat een lievie

Past ie door de brievenbus ?
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_38784995
ben mijn vriendje nog aan het overhalen.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_38785112
Ehm.. ik dacht dat je zou wachten totdat ik zekerheid had, Cutebutpsycho?
  maandag 12 juni 2006 @ 19:28:19 #97
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38787303
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:19 schreef ParanoidEv het volgende:
Ehm.. ik dacht dat je zou wachten totdat ik zekerheid had, Cutebutpsycho?
Jaa, jij bent ook gegadigde nummer 1 laat dat duidelijk zijn
Maar een nummer 2 , 3 of 4 kan geen kwaad, aangezien ik haar toch echt kwijt moet zsm.
pi_38788311
quote:
Op maandag 12 juni 2006 19:28 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Jaa, jij bent ook gegadigde nummer 1 laat dat duidelijk zijn
Maar een nummer 2 , 3 of 4 kan geen kwaad, aangezien ik haar toch echt kwijt moet zsm.
Ok ik snap je
pi_38789413
Niet dat ik ParanoidEVs plekje in wil pikken, maar als het een vrouwtje is wil ik d'r wel hebben.
Woon je zelf in Den Haag, want dan wil ik wel even komen kijken naar de geslachtsdelen, haha
Via de foto blijft het vaag, maar ik zie minder bal als bij mijn gecastreerde beertje:)
  zondag 18 juni 2006 @ 13:24:29 #100
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_38968970
quote:
Op maandag 12 juni 2006 17:30 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik weet het als het goed is deze week, ben benieuwd of ik hem kan komen adopteren.
En?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')