abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38626395
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 14:59 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ach gut, de Anton Mussert van de 21ste eeuw roept al jááren hetzelfde. Ik begin er een beetje moe van te worden, als het me, bij tijd en wijle, niet zo boos maakte.

Deze maatpakfascist doet ook nu voorkomen alsof de koningin als de eerste de beste anjerverkoopster is behandeld. Terwijl zij alleen maar, zoals het een echte diplomate betaamt, ervoor heeft gekozen zich de gewoontes te laten welgevallen van haar gastheren. Zonder door hen onrespectvol behandeld te zijn, want ik neem aan dat zij, behalve de onuitgestoken hand, verder met alle égards is ontvangen.
Als ome Geert de Anton M van de 21 eeuw is, wie zijn dan de nazi's?
pi_38626652
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:54 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Nu zijn handengeven en vrouwenbesnijdenissen wel 2 uitersten of niet ?
Allebei achterlijke rituelen waar je niet aan toe hoort te geven. Zeker niet als koningin.

Jarenlang is hier strijd gevoerd voor de gelijkheid tussen man en vrouw en vervolgens grijpt de koningin de eerste de beste gelegenheid aan om die gelijkheid eventjes op zij te zetten om 'respect te tonen voor de islam'.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:24:23 #178
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_38626790
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:19 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Allebei achterlijke rituelen waar je niet aan toe hoort te geven. Zeker niet als koningin.

Jarenlang is hier strijd gevoerd voor de gelijkheid tussen man en vrouw en vervolgens grijpt de koningin de eerste de beste gelegenheid aan om die gelijkheid eventjes op zij te zetten om 'respect te tonen voor de islam'.
Je leest er ook echt in wat je erin wilt lezen he?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:32:47 #179
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_38626981
Die Wilders is echt een aandachtshoer en een domme schreeuwlelijkerd, niet te geloven dat een mens zo laag kan zinken.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_38627236
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:32 schreef Super7fighter het volgende:
Die Wilders is echt een aandachtshoer en een domme schreeuwlelijkerd, niet te geloven dat een mens zo laag kan zinken.
Best inhoudelijk...
pi_38627301
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:41 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Best inhoudelijk...
Daar kan je Wilders in elk geval niet van beschuldigen.
pi_38627633
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Moet Geert er eigenlijk niet voor gaan pleiten dat mannen elkaar ook gaan zoenen op de wangen bij de begroeting? Dat is natuurlijk ook pure ongelijkheid van man en vrouw. Die arme vrouwen moeten bij elke verjaardag toch maar weer die enge kriebelbaard van die oom met die rotte tanden en vieze adem op hun wang voelen kietelen.

Geert doe wat aan deze ongelijkheid van man en vrouw bij de begroeting!
Geert wil eigenlijk een klein wipje kunnen maken bij begroeting.
I´m back.
pi_38627813
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geert wil eigenlijk een klein wipje kunnen maken bij begroeting.
Moet kunnen toch?
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:11:10 #184
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_38627962
Aha, de moskee is al verworden tot een fundamentalisticshe moslimvrijstaat. Het is namelijk puur gelul dat het onderdeel is van de islam: in Marokko bijvoorbeeld is het schudden van handen tussen mannen en vrouwen helemaal geen probleem. Het gaat dus slechts om hun eigen fundamentalistische interpretatie, en het is dus onzin dat Bea of wie dan ook zich daar maar naar moet schikken. Zo ken ik er dan ook nog wel één.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:25:50 #185
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38628349
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 15:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als ome Geert de Anton M van de 21 eeuw is, wie zijn dan de nazi's?
Het grauw dat hem zijn stem gunt natuurlijk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_38640237
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:05 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Moet kunnen toch?
Jawel, maar als dat handen schudden er al niet in zit bij die moslims, dan kan hij naar dat kleine wipje ook fluiten natuurlijk. .
I´m back.
pi_38641201
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, maar als dat handen schudden er al niet in zit bij die moslims, dan kan hij naar dat kleine wipje ook fluiten natuurlijk. .
Nou, ik heb me door zekere vrienden die ooit het genoegen hebben gesmaakt de Arabische landen te mogen bezoeken laten vertellen dat ze bijkans langsrijdende auto's ingesleurd werden teneinde aldaar de herenliefde te bedrijven, en dat het enige moeite kostte om deze liefhebbers aan het verstand te brengen dat dat genoegen niet wederzijds was; ik verwacht aldaar dus geen problemen .
pi_38642053
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:37 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Nou, ik heb me door zekere vrienden die ooit het genoegen hebben gesmaakt de Arabische landen te mogen bezoeken laten vertellen dat ze bijkans langsrijdende auto's ingesleurd werden teneinde aldaar de herenliefde te bedrijven, en dat het enige moeite kostte om deze liefhebbers aan het verstand te brengen dat dat genoegen niet wederzijds was; ik verwacht aldaar dus geen problemen .
Okee, mag jij Geert vertellen dan. .
wie vertelt het de koningin???
I´m back.
pi_38643931
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 12:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De een hangt een wat orthodoxere vorm van het geloof aan dan de ander. Daarom loopt ook niet elke Jood met pijpenkrullen en niet elke christenmadam met zwarte kouzen. En geeft de ene wel een hand en de ander niet.
Kortom, het staatshoofd moet zich maar schikken naar iedere plaatselijke singulariteit. Wat hebben krullen en zwarte kousen eigenlijk te maken met handenschudden te maken, is het in Nederland gewoonte om bij ontmoetingen haar en kledingstukken uit te wisselen?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_38644233
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:10 schreef Apropos het volgende:

[..]

Kortom, het staatshoofd moet zich maar schikken naar iedere plaatselijke singulariteit. Wat hebben krullen en zwarte kousen eigenlijk te maken met handenschudden te maken, is het in Nederland gewoonte om bij ontmoetingen haar en kledingstukken uit te wisselen?
Nee, als je in Nederland de koningin ontmoet dan duw je jouw lid in de schede van de koningin. Normen en waarden zijn dat.
I´m back.
pi_38644358
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, als je in Nederland de koningin ontmoet dan duw je jouw lid in de schede van de koningin. Normen en waarden zijn dat.
Rechtstandig he! Niet links, niet rechts, maar recht door (de rode) zee!
pi_38644375
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:32 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Rechtstandig he! Niet links, niet rechts, maar recht door (de rode) zee!
Regels zijn regels.
I´m back.
pi_38644456
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Regels zijn regels.
Zo is het. Het gaat van kwaad tot erger als we dit soort basische gedragsuitingen in het ongerede laten geraken.
pi_38644498
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:37 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zo is het. Het gaat van kwaad tot erger als we dit soort basische gedragsuitingen in het ongerede laten geraken.
Idd we spreken hier dan ook over ons staatshoofd.
I´m back.
pi_38652291
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 01:10 schreef Apropos het volgende:

[..]

Begrijpend lezen doen ze tegenwoordig zeker niet meer aan op het VMBO?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_38653267
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Begrijpend lezen doen ze tegenwoordig zeker niet meer aan op het VMBO?
Ja, ''singulariteit'' is daar het heersende scheldwoord.
Kun je ook gewoon antwoord geven nadat ik mijn collegekaart heb laten zien? Het is toch zeker merkwaardig dat iedere gradatie van geloof met respect bejegend moet worden door de koningin? Dit geldt voor alle geloven. Als het in de ene kerk wel geldt, maar in de andere niet, waarom moet dan die ene stroming ontzien worden?

[ Bericht 8% gewijzigd door Apropos op 08-06-2006 14:44:50 ]
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_38657587
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:18 schreef Monidique het volgende:
Heel goed, zo gaat het kennelijk namelijk in een moskee.
Helemaal niet goed, de mannen daar krijgen daar namelijk het officiele staatshoofd van Nederland op bezoek.

Als je al te beroerd bent om daarvoor een uitzondering te maken, heb je niets in Nederland te maken.
pi_38657648
Ze was daar te gast. Het koningshuis weet wat het is om etiquette van andere culturen over te nemen. Als iedereen zo met elkaar om zou gaan, zou nederland er een stuk vrolijker uitzien gemiddeld genomen.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38657756
Als je in Japan bent, en je hebt de premier op bezoek, dan ga je die man toch ook geen hand geven omdat je dat in Nederlnad ook zo doet?

Onbeschoftheid en ongemanierdheid ten top.
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:50:41 #200
144250 doesss
Show me the money
pi_38659570
Wat door een heleboel mensen in hun drang om politiek correct te zijn gemakshalve wordt vergeten is, wat al in een andere post werd aangegeven, dat de imams die vrouwen geen hand geven een minderheid vertegenwoordigen.
En wel een meer fundamentele minderheid, een minderheid die zich kenmerkt door intollerantie jegens andere en andere gewoontes.
Deze minderheid moet je juist niet tegemoet komen in plaats daarvan zou men de energie moeten steken in de grote groep gematigde moslims.

Beatrix had nooit in deze moskee op bezoek moeten gaan.
Maar zoals gebruikelijk krijgen de mensen met de grootste mond de meeste aandacht.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')