foutcode bedoel ikquote:Op zondag 25 juni 2006 19:25 schreef EddyBibi het volgende:
je kan op die site je fotcode intypen
Leuk om jou ontmoet te hebben Zwaaliequote:Op zondag 25 juni 2006 22:03 schreef Zwaalie het volgende:
Leuk om je weer eens gezien te hebben Liz!!
ik heb bij nook via de catalogus al mijn tafels besteld, op 1 tafel kunnen er 4 en heb 2 kamers helemaal vol staan met tafels en die liggen ook allemaal vol, als jij er nóg meer hebt kan je het toch nog wel zo doen als mij dan gaan er iig al een heleboel een paar weken mee! maargoed het is maar een tip.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:08 schreef Blathers het volgende:
[..]
Lieverd, hoe leg ik 11.000 turnips op tafel? Zoveel tafels heb ik nietHet past net aan in mijn huis als ik het op de grond leg
Heb nu net 12.500 turnips gekochtIk hoop zo op een 400+ prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.. door een medebewoner + internet..
Maar hij accepteerd het nietWhat to do?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
whehehe, klopt, ben ff bij haar op bezoek geweest (ze zit ook in mijn dorp)quote:Op maandag 26 juni 2006 09:18 schreef Maraca het volgende:
Whehe
Monique:
I ran into meja the other day and we had tea together. Has that kid always been such a "fish lover"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |