Heb je morgen ergens een uurtje tijd?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:49 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Jammer, dan kan ik niet.
Ik zou het wel leuk gevonden hebben om te komen.
Zullen we anders iets afspreken voor volgende week, want ik vind het wel leuk om weer 'ns ergens op bezoek te gaan - ik wil overigens natuurlijk ook het poortje van B'ville open zetten!![]()
en de mijne als je langs wilt komenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:30 schreef Flurrie het volgende:
Blue ze je poort maar zowieso open, kom ik ook nog ff langs
btw, mijn poort staat weer open
Als je ruimte hebt graag.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:30 schreef Cutie het volgende:
Mijn poort staat open! wil je ook in mijn lijst, meld het dan even, dan voeg ik je toe!
Ja. Als je na 12 uur gekeken hebt wel jaquote:Op maandag 5 juni 2006 13:19 schreef Slappy het volgende:
Turnips zijn bij mij nu 105 waard (dat geld toch voor de hele dag toch??).
Mag ik je toevoegen???quote:Op maandag 5 juni 2006 18:13 schreef Cutie het volgende:
Flurrie, ik voeg je zo toe!
Mijn poort staat weer open!
DANK JE!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:42 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik voeg je wel even toe en dan kom ik over tien minuten online. Ik zit wel met een half oog voetbal te kijken dus echt lol zul je verder niet met mij beleven![]()
Hoi!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:12 schreef elfjuh-erica het volgende:
hooi!
als je wil mag je ook bij mij langs komen!
gezeliig...
dank je!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:41 schreef Cutie het volgende:
BLue007, ik voeg je straks ook even toe. Bij mij kun je een hoop fruit plukken.
Ik wil wel even langs komenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:32 schreef markwit het volgende:
Hoi!
Fruit: orange
Naam: Marek
Staat: Paradise
Code: 2964-2489-3411
Mijn poorten staan vaak open. Voor iedereen!
Done,. Ik heb perziken en Turnips gaan voor 145 bells,.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:24 schreef elfjuh-erica het volgende:
heey.. kunnen jullie me toevoegen?!?!
dan kunnen we ook bij elkaar langs gaan!
1-> Ja het spel is ook leuk als je geen wi-fi hebt. Alleen zal het spel dan niet zo snel vorderen als met wifi; Je kan niet bij andere op bezoek om ander fruit te halen of Turnips voor een goede prijs te verkopen.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:40 schreef Maraca het volgende:
Even wat vraagjes![]()
1. Is het spel ook leuk als je geen Wi-fi hebt? (ik ben van plan om die pas later aan te schaffen)
2. Mocht ik wi-fi kopen.. is het dan een kwestie van inpluggen in je USB en dan is het klaar? (heb trouwens draadloos internet)
![]()
ik heb ook draadloos internet, en gebruik geen wifi-stick om online te gaan. Ik weet niet of het afhangt wat voor modem of router je hebt... maar de stick is niet altijd nodig. zelf heb ik de Livebox..quote:Op zondag 11 juni 2006 09:40 schreef Maraca het volgende:
Even wat vraagjes![]()
(heb trouwens draadloos internet)
![]()
Is niet zo heel lastig. Als je in de game zit ga je naar de poort en moet je praten met de rechter poortwachter ( ben even de naam kwijtquote:Op zondag 11 juni 2006 10:43 schreef Maraca het volgende:
Oeh, dat is mooi want dan kan ik voor dat geld weer een nieuw spel kopen![]()
Volgens mij heb ik een Belkin, moet ik er alleen nog even achterkomen hoe dat allemaal werkt want we hebben het hier laten doen![]()
Merciquote:Op zondag 11 juni 2006 11:02 schreef Equinix het volgende:
[..]
Is niet zo heel lastig. Als je in de game zit ga je naar de poort en moet je praten met de rechter poortwachter ( ben even de naam kwijt) Dan zal hij op een gegeven moment aangeven dat je geen wifi hebt ingesteld en vragen of je de game wilt stopen om de wifi instellingen te regelen.
Hier moet je een zooi gegevens instellen, veel van deze gegevens kan je vinden door naar
Start > Run/uitvoeren te gaan en daar CMD in te typen.
Nu krijg je een command promt schermpje.
Type hier ipconfig /all en dan kan je de volgende gegevens zien.
IP range
Subnet Mask
Default Gateway
DNS server
Neem niet hetzelfde ip want dan krijg je conflicten.
Ow en dit kan je het beste doen op een computer of laptop die draadloos op internet zit.
Je wifi is als het goed is beveiligd. Dit kan je nakijken door op je AP in te logen
Mocht je wifi nog op default staan dan kan je dit doen door 192.168.2.1:88 in te voeren in je browser. Check deze url voor uitleg
http://setup.belkin.com/guide.html
De key die je in je AP vindt kopieer je in je ds et voila je DS kan online.
Ja, vertel vertel!! Cutie zou toch ook gaan? Ze had het er over dat er een AC viswedstrijd zou worden gehouden.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:44 schreef Thomper het volgende:
Zo, nog mensen naar de Gamersdag geweest? Niemand gezien helaas, maar het was een toffe dag. \o/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |