Ja, Echt? Had ik niet verwacht. Niet echt een stad waar topsporters zich vestigenquote:
Dat eerste staat me aan, je laatste zin dan weer niet Mich...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Doelpuntje gemaakt, ook één voorbereid.
Lekker trouwens dat die aap van een DAM een tijdje weg is, kunnen we lekker relaxt het WK volgen.
Geen Theo Maassen actie in gedachte gehad?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:46 schreef borisz het volgende:
ik heb trouwens de wereldbeker van heeeel dichtbij gezien op een paar cmhij stond in berlijn in de grote voetbal voor het brandenburger tor
Wat, dat Arjan er één heeft voorbereid?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat eerste staat me aan, je laatste zin dan weer niet Mich...
Ja, maar waarom natrappen naar DAM, nergens voor nodig toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat, dat Arjan er één heeft voorbereid?
[afbeelding]
Sta ik ook nog op.
Jij bent die enigszins gezette heer met dat baardje?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat, dat Arjan er één heeft voorbereid?
[afbeelding]
Sta ik ook nog op.
Ik verwoord een collectief gevoel van tevredenheid Sand. Anders had je een heel irritant WK gehad, met gedoe over Sudacas, allerlei vragen, zuigen en trollen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar waarom natrappen naar DAM, nergens voor nodig toch?
jewel,quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geen Theo Maassen actie in gedachte gehad?
Nja, leuk voor je persoonlijke vete, maar om m dan nog even de toevoeging aap te geven...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik verwoord een collectief gevoel van tevredenheid Sand. Anders had je een heel irritant WK gehad, met gedoe over Sudacas, allerlei vragen, zuigen en trollen.
En Cultheld, ja, dat klopt.
Als je liever een ander dier had gezien, dan kan ik het editen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nja, leuk voor je persoonlijke vete, maar om m dan nog even de toevoeging aap te geven...
Maar ja, boeiend ook.
Whehehequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als je liever een ander dier had gezien, dan kan ik het editen.
Wat ik vandaag hoorde wel, zeker door de promotie van Vitesse Delft.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het al zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |