EL_Maikel nog een keer met stalken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom maak jij nou weer zoon lullig opmerking
Haaibaaike wat zijn we aggressiefquote:Op zondag 25 juni 2006 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
EL_Maikel nog een keer met stalken.
IK weet dat jij deze nicknaam had/of nogJe laat mij met rust.
Dat denk ik ook Bruce117quote:Op zondag 25 juni 2006 23:14 schreef Bruce117 het volgende:
Vandaag zal de drukste dag worden en waarschijnlijk ook blijven
Ja.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:14 schreef Bruce117 het volgende:
Vandaag zal de drukste dag worden en waarschijnlijk ook blijven
Wordt ik ook nog vals beschuldigt !!quote:
Dit was jouw eerste bericht voor mijquote:Op zondag 25 juni 2006 23:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom maak jij nou weer zoon lullig opmerking
Moet je nou zo offtopic gaanquote:Op zondag 25 juni 2006 23:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dit was jouw eerste bericht voor mij![]()
Dan moet je net als Tong aan quizjes doenquote:Op maandag 19 juni 2006 19:55 schreef Hathor het volgende:
Ik wist niet dat dit een wedstrijdje was.Nou, ik geloof toch echt dat tegen Tong iedereen kansloos is, die post net zoveel als de rest bij elkaar.
![]()
Ik snap niet dat je op die onzin reageert je maakt het jezelf moeilijkquote:Op zondag 25 juni 2006 23:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dit was jouw eerste bericht voor mij![]()
Was dat tegen jouwquote:Op maandag 26 juni 2006 00:05 schreef maril het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je op die onzin reageert je maakt het jezelf moeilijk
bovendien slaan jou reacties ook nergens op kortom....
zal wel los lopenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef DrDentz het volgende:
nu zal het gepost hier wel snel minder worden...
Pssst. Dit is het WK-forumquote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal wel los lopen
op naar wimbledon en de tour de france![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |