WTF?quote:megatalentvolle super-actrice, voetbalvrouwtje en literair gigant Victoria Koblenko
Net ook of zij erom gevraagd heeft dat iedereen er de nadruk op legt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:24 schreef Omnifacer het volgende:
kan iemand die lucille werner niet een paar groene ballen geven om mee te knikkeren ofzo? dat gezeur over dr handicap... ik krijg er het apezuur van...
Wat is dit nou voor een kutkick?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net ook of zij erom gevraagd heeft dat iedereen er de nadruk op legt.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:51 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik dacht dat de dochter van Patty Brard vrij dik was.
Staat in 't artikel.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:20 schreef static het volgende:
Ik snap de link met Patty en haar dochter niet.
Je leest dit artikel, en je denkt... "wat is dit met dubbele en valse toon geschreven"... schrijfstijl bevalt me helemaal niet... denigrerend bijna...quote:
dat is ze iig nietquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:51 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik dacht dat de dochter van Patty Brard vrij dik was.
Klopt, inderdaad. Net of ze om deze handicap gevraagd heeft en het nu uitbuit. Het is juist knap dat ze ondanks haar handicap presentatrice geworden is. Het getuigt van weinig respect om zo te praten/schrijven. Waarschijnlijk heeft hij ook niet Lucille bij Villa Felderhof gezien, daar sprak ze ook over wat haar echt bezighield, ook vroeger als kind. Hetzelfde zie ik ook bij m'n zusje nu. (M'n zusje is ook enorm van fan van Lingo en Lucille maar dat spreekt voor zich denk ik.) Ik hoop echt dat m'n zusje net zoals Lucille denkt en er gewoon voor gaat. (Kinderen met een handicap die de jeugd goed doorkomen hebben sowieso ruggengraat. Zeker als je begint te puberen zijn je 'looks' heel belangrijk. M'n zusje hield zich nog wel sterk toen ze hoorde dat ze spalken moest maar af en toe dan is ze er echt verdrietig om. Hier thuis is het heel normaal (zou me niet eens in kunnen beelden hoe het anders zou zijn geweest) maar op visite, waar andere kinderen zijn, is ze wel af en toe bang om omver gelopen te worden.)quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:38 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Je leest dit artikel, en je denkt... "wat is dit met dubbele en valse toon geschreven"... schrijfstijl bevalt me helemaal niet... denigrerend bijna...![]()
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
(Zie nu pas dat ik dit artikel paar maanden gekickt heb.Volgens mij kwam ik er via de FP op.
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |