quote:Lucille Werner niet in Playboy
De gezaghebbende Lingo-presentatrice Lucille Werner heeft een lucratief aanbod van het auto- en interviewblad Playboy afgeslagen. Playboy bood haar een naaktreportage aan zodat Lucille haar Mis(s)verkiezing voor gehandicapten kon promoten.
Lucille heeft lang getwijfeld vertelt ze op de website nl20.nl. “Ik dacht: laat ik het maar doen. Maar toen dacht ik: als ik het doe legt het weer zo de nadruk op mijn trendycap”. Trendycap is een door Lucille zelf verzonnen neologisme om haar lichte handicap uit te drukken. Lucille loopt moeilijk door zuurstofgebrek tijdens haar geboorte. Normale mensen noemen zoiets gewoon handicap, maar gezaghebbende presentatrices en zeer belangrijke bekende Nederlanders hebben natuurlijk nooit een handicap. Die spreken liever over “trendycap”, “mobiele aanpassing” of “talentvolle afwijking”.
Lucille is overigens niet de enige die de verlokkingen van het blad Playboy kan weerstaan. Eerder sloegen het per ongeluk bekend geworden niemendalletje Paris Hilton en de megatalentvolle super-actrice, voetbalvrouwtje en literair gigant Victoria Koblenko al een Playboy-aanbod af. Zangeres Laura Vlasblom wil al jaren erg graag maar Playboy wil haar niet. Het is nu alleen nog wachten op een naaktreportage van Patty Brard’s dochter.
Bron
Nogal inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:40 schreef Cairon het volgende:
Toontje dat de journalist aanneemt wat betreft Lucille Werner's handicap is dan ook vrij triest.
quote:de megatalentvolle super-actrice, voetbalvrouwtje en literair gigant Victoria Koblenko
Lucille Werner is NIET bekend geworden door haar handicap.... En blijkbaar ontbreekt het de meeste mensen hier aan synisme...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:40 schreef Cairon het volgende:
ik dacht dat trendycap een benoeming was voor mensen die met hun handicap juist faam hebben gemaakt, dus waarbij de handicap juist het meest spraakmakende deel is van een persoon waarbij mensen meer de nadruk leggen op de handicap dan degene die er aan vast zit.
Toontje dat de journalist aanneemt wat betreft Lucille Werner's handicap is dan ook vrij triest.
De laatste tijd is iedere discussie over Lucille Werner er een die gaat over haar handicap.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:49 schreef existenz het volgende:
Lucille Werner is NIET bekend geworden door haar handicap.... En blijkbaar ontbreekt het de meeste mensen hier aan synisme...
nieuwnieuws is van geenstijl..wat verwacht je anders?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:40 schreef Cairon het volgende:
De playboy wil alles hebben wat een vorm van tieten en een sleuf heeft en in het nieuws is... Werner is geen uitzondering hierbij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:55 schreef Cairon het volgende:
[..]
De laatste tijd is iedere discussie over Lucille Werner er een die gaat over haar handicap.
Vooral omdat ze zich zo inzet voor mensen met een handicap, en omdat ze juist met die agenda de laatste tijd in het nieuws komt, kun je zeggen dat Lucille's handicap wel degelijk een rol speelt in de keuze van playboy.
Helemaal niks, hij had vandaag blijkbaar gewoon het idee om dat plaatje over heel FOK! te verspreiden in tig verschillende topicsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:46 schreef Copycat het volgende:
En de relevantie is, K_o_C?
.quote:De gezaghebbende Lingo-presentatrice Lucille Werner heeft een lucratief aanbod van het auto- en interviewblad Playboy afgeslagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |