abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38468177
quote:
Lucille Werner niet in Playboy

De gezaghebbende Lingo-presentatrice Lucille Werner heeft een lucratief aanbod van het auto- en interviewblad Playboy afgeslagen. Playboy bood haar een naaktreportage aan zodat Lucille haar Mis(s)verkiezing voor gehandicapten kon promoten.

Lucille heeft lang getwijfeld vertelt ze op de website nl20.nl. “Ik dacht: laat ik het maar doen. Maar toen dacht ik: als ik het doe legt het weer zo de nadruk op mijn trendycap”. Trendycap is een door Lucille zelf verzonnen neologisme om haar lichte handicap uit te drukken. Lucille loopt moeilijk door zuurstofgebrek tijdens haar geboorte. Normale mensen noemen zoiets gewoon handicap, maar gezaghebbende presentatrices en zeer belangrijke bekende Nederlanders hebben natuurlijk nooit een handicap. Die spreken liever over “trendycap”, “mobiele aanpassing” of “talentvolle afwijking”.

Lucille is overigens niet de enige die de verlokkingen van het blad Playboy kan weerstaan. Eerder sloegen het per ongeluk bekend geworden niemendalletje Paris Hilton en de megatalentvolle super-actrice, voetbalvrouwtje en literair gigant Victoria Koblenko al een Playboy-aanbod af. Zangeres Laura Vlasblom wil al jaren erg graag maar Playboy wil haar niet. Het is nu alleen nog wachten op een naaktreportage van Patty Brard’s dochter.

Bron
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:40:01 #2
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38469001
ik dacht dat trendycap een benoeming was voor mensen die met hun handicap juist faam hebben gemaakt, dus waarbij de handicap juist het meest spraakmakende deel is van een persoon waarbij mensen meer de nadruk leggen op de handicap dan degene die er aan vast zit.

Toontje dat de journalist aanneemt wat betreft Lucille Werner's handicap is dan ook vrij triest.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:41:05 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38469034
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:40 schreef Cairon het volgende:

Toontje dat de journalist aanneemt wat betreft Lucille Werner's handicap is dan ook vrij triest.
Nogal inderdaad.
Temeer daar ook deze Lucille een tof wijf is.
En sinds wanneer wordt Playboy aangeduid als auto en interviewblad?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:41:39 #4
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_38469053
quote:
de megatalentvolle super-actrice, voetbalvrouwtje en literair gigant Victoria Koblenko
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_38469120
Is er al eens een Fok mod in de playboy geweest eigenlijk?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_38469167
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

vrijdag 2 juni 2006 @ 11:45:08 #7
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_38469184
zo, de smaak van die journalistis duidelijk! victoria for life! .
maar goed, ik dacht dus hetzelfde als cairon, maar volgens mij heeft die betreffende jourbalist het wat anders verwoord. althans anders.... .
put
your
clothes
on!
pi_38469314
Dat je het lef hebt om dat zo te zeggen, die journalist is gevaarlijk bezig lijkt me zo...
pi_38469338
quote:
ik dacht dat trendycap een benoeming was voor mensen die met hun handicap juist faam hebben gemaakt, dus waarbij de handicap juist het meest spraakmakende deel is van een persoon waarbij mensen meer de nadruk leggen op de handicap dan degene die er aan vast zit.

Lucille Werner is NIET bekend geworden door haar handicap.... En blijkbaar ontbreekt het de meeste mensen hier aan synisme...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_38469534
Ik denk dat niemand behoefte heeft om die talentloze lelijke mankepoot naakt te zien.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_38469541
quote:
Het is nu alleen nog wachten op een naaktreportage van Patty Brard’s dochter.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:55:47 #12
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38469586
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:49 schreef existenz het volgende:

Lucille Werner is NIET bekend geworden door haar handicap.... En blijkbaar ontbreekt het de meeste mensen hier aan synisme...
De laatste tijd is iedere discussie over Lucille Werner er een die gaat over haar handicap.

Vooral omdat ze zich zo inzet voor mensen met een handicap, en omdat ze juist met die agenda de laatste tijd in het nieuws komt, kun je zeggen dat Lucille's handicap wel degelijk een rol speelt in de keuze van playboy.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_38469674
quote:
nieuwnieuws is van geenstijl..wat verwacht je anders?
pi_38470398
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:55 schreef Cairon het volgende:

[..]

De laatste tijd is iedere discussie over Lucille Werner er een die gaat over haar handicap.

Vooral omdat ze zich zo inzet voor mensen met een handicap, en omdat ze juist met die agenda de laatste tijd in het nieuws komt, kun je zeggen dat Lucille's handicap wel degelijk een rol speelt in de keuze van playboy.
De playboy wil alles hebben wat een vorm van tieten en een sleuf heeft en in het nieuws is... Werner is geen uitzondering hierbij.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:53:47 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38471711
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:46 schreef Copycat het volgende:
En de relevantie is, K_o_C?
Helemaal niks, hij had vandaag blijkbaar gewoon het idee om dat plaatje over heel FOK! te verspreiden in tig verschillende topics
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:54:41 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38471738
Dan gaat ie hier nu weg .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:31:43 #17
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_38484032
quote:
De gezaghebbende Lingo-presentatrice Lucille Werner heeft een lucratief aanbod van het auto- en interviewblad Playboy afgeslagen
.

Oh ,heet het tegenwoordig zo.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_38484074
Wat een geweldig sarcasme weer in dat nieuwsbericht
pi_38501507
tis juist jammer dat ze niet erin gaat.......
Tjaka
  Donald Duck held zaterdag 3 juni 2006 @ 13:12:57 #20
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_38501541
nogal apart geschreven stukje inderdaad.
maar ik wist niet eens dat zij een handicap had.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 3 juni 2006 @ 13:55:06 #21
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_38502520
het goede nieuws ontgaat me
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:03:04 #22
150557 Franciscus_van_Assisi
Alle dieren tellen mee!
pi_38502694
Credo unam, sanctam, catholicam et apostolicam Ecclesiam.
  maandag 5 juni 2006 @ 21:27:29 #23
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_38572507
Heerlijk geschreven, dat nieuwsbericht. En maar goed ook, want die Lingo bimbo hoef k niet naakt te zien.
Nee jij bent lekker. =X
pi_38575220
Jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')