Sterf. Sukkel. Ik ga mijn vis voeren. Vier zinnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wow, 1 zin! Kom op, je kan het! Probeer de volgende reactie eens 2 zinnen!
Ding ding ding, we got a winnerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sterf. Sukkel. Ik ga mijn vis voeren. Vier zinnen.
letterlijke quote blz 9:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf Alstu, lees je maar ff in.
Vooral pagina 9 is interessant.
Buiten het feit dat dat wel een mooi stukje grammaticale BAGGER is zie ik geen 95% staan. Ik snap wel dat die 37,5% mogelijk verantwoordelijk is voor 95% van de criminaliteit, maar dat kan ik echt nergens terugvinden.quote:Met inbegrip van de tweede generatie is dus 37,5% van alle in Nederland woonachtige geregistreerde verdachten van een misdrijf van allochtone afkomst is
Zie mijn post 4 posts hierboven, ik heb al aangegeven dat dat cijfer niet kloptequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
letterlijke quote blz 9:
[..]
Buiten het feit dat dat wel een mooi stukje grammaticale BAGGER is zie ik geen 95% staan
Dus domme prietpraat van je, en zowiezo zie ik niet in wat Taida hiermee te maken heeft. Hebben we eindelijk een allochtoon die hard wil leren mag het niet en pesten we haar het land uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou vooruit; die 95% is overdreven. Maar feit blijft dat de allochtone medelander van de 1e en 2e generatie toch een erg groot aandeel hebben in de criminaliteit.
Ach en dat is ook totaal niet relevant in deze discussie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
letterlijke quote blz 9:
[..]
Buiten het feit dat dat wel een mooi stukje grammaticale BAGGER is zie ik geen 95% staan. Ik snap wel dat die 37,5% mogelijk verantwoordelijk is voor 95% van de criminaliteit, maar dat kan ik echt nergens terugvinden.
Okee.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Ho, stop!
Jij zegt dat het hetzelfde is, ik niet.
Jij zegt toch dat wanneer je niemand gevaar toebrengt je gewoon 150 kan rijden?
En dat je je dus in dat geval niet aan de regels hoeft te houden?
Ik heb daar mijn bedenkingen over.
Idem. Ik kan haar wel waarderen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:05 schreef t-8one het volgende:
Ik moedig haar aan, we kunnen veel van zulke doorzetters gebruiken ipv al die pauperstudenten die 6-7 jaar over hun 4 jarige studie doen.
Go Taida, Go Taida
Het gaat erom dat het beleid wat we nu voeren ergens voor nodig is, en dat uitzonderingen maken voor mensen alleen maar leidt tot meer van dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:05 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus domme prietpraat van je, en zowiezo zie ik niet in wat Taida hiermee te maken heeft. Hebben we eindelijk een allochtoon die hard wil leren mag het niet en pesten we haar het land uit.
Nou dat vind ik dus niet. Netjes? Misschien niet. Maar zo werkt de wereld nu eenmaal.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:08 schreef Robar het volgende:
Het gaat er bij mij alleen maar om dat Taida op een oneerlijke manier zich in Nederland heeft weten te vestigen en dat zij daarmee het recht heeft verloren om in Nederland af te studeren.
Waar heb jij het over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:11 schreef WanEnOonlie het volgende:
Als Terminator meekijkt: wat is het verschil tussen iemand uitmaken voor kutcrimineel en graftekkel? Persoonlijke mening?
In FB graagquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:11 schreef WanEnOonlie het volgende:
Als Terminator meekijkt: wat is het verschil tussen iemand uitmaken voor kutcrimineel en graftekkel? Persoonlijke mening?
pssst slecht voorbeeld, antillianen hebben een Nederlands paspoort.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het beleid wat we nu voeren ergens voor nodig is, en dat uitzonderingen maken voor mensen alleen maar leidt tot meer van dit soort gevallen.
Waarom Taida houden en de Antilliaan die niet kan leren, maar wel goed houtjes kan verven niet? Dat is dan toch onmenselijk!? Het ideaal beeld zou zijn:
We moeten iedereen hier houden, iedereen is welkom, krijgt een goeie uitkering/geld/opleiding whatever, en leeft nog lang en gelukkig. Eens? Maar wie gaat dat betalen? Precies! Dat kan niet! Het is onbetaalbaar!
En daarom is zo`n beleid belangrijk, en is het ook belangrijk dat je geen uitzonderingen gaat maken op die regels, want dan staan ze letterlijk in de rij om hier te mogen blijven.
Omdat je nu op een verkeerde manier je standpunt wat betreft het soepel toepassen van de regels beargumenteerd. Taida mag blijven, want veilig 150 rijden moet ook kunnen, zo komt dat over. Dat vind ik nu een verkeerde manier van soepel regeltjes toepassen. Beetje simpel gezegd misschien, maar zo komt het over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Okee.
Waarom?
En Scorpie... beetje dom om te lullen over 95% en me dan van een bron te voorzien die net effe iets anders zegt.
Je kan elke nationaliteit daar in vullen, maar dat begreep je wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef t-8one het volgende:
[..]
pssst slecht voorbeeld, antillianen hebben een Nederlands paspoort.
Laten we het eens hebben over die doodsverwensing in jouw foto bovenschrift of hoe dat ook heten magquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien over die doodsverwensing mijn kant op?
Joh, mij maakt het niet uit hoor, ik ben er voor de rest ook niet op ingegaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Laten we het eens hebben over die doodsverwensing in jouw foto bovenschrift of hoe dat ook heten mag
Dat is ook precies hoe ik het bedoel. Regels moeten er zijn, maar mensen zijn belangrijker.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Omdat je nu op een verkeerde manier je standpunt wat betreft het soepel toepassen van de regels beargumenteerd. Taida mag blijven, want veilig 150 rijden moet ook kunnen, zo komt dat over. Dat vind ik nu een verkeerde manier van soepel regeltjes toepassen. Beetje simpel gezegd misschien, maar zo komt het over.
Jij snapt blijkbaar niet dat antillianen gewoon de Nederlandse nationaliteit hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan elke nationaliteit daar in vullen, maar dat begreep je wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |