Moeilijk hoor! Het lligt er ook aan wat je wilt gaan doen en wat je interesses zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 10:25 schreef Jaguarized het volgende:
Poohy, hoe lang heb ik in Wellington nodig?1 of 2 dagen?
Lekker snobbistisch, in je eentje 2 dezelfde autos in de garage hebben staanquote:Op maandag 12 juni 2006 05:30 schreef StefanP het volgende:
Ja, ik heb er nog aan gedacht maar toen ik vooraf de route plande heb ik het maar niet gedaan. Bijna 14 uur was al veel te lang
http://i6.tinypic.com/1428llz.jpg
Bijna identiek, onder de motorkap ligt het grootste verschil. Deze heeft bijna 800pk.
Is het ook zo vies warm? Het is hier al weken 35 graden en ik ben gisteren uit ellende niet eens meer gaan hardlopen, iets wat ik normaal elk weekend doen. Ik wou het vanochtend doen in de hoop dat het koeler was (vandaag ben ik vrij) maar het was om 10 uur alweer 32 graden en kokend heet. Om dan een uur te gaan lopen... dan ben ik de hele dag kapot.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:12 schreef maartena het volgende:
Ik hoor wat krekels chirpen hier, en het is de hele dat 30+ graden geweest....
Met de Cable Car ga je naar de botanische tuinen. Dat treintje vertrekt in het centrum. Voor de rest weet ik eigenlijk weinig over Wellington, want ik heb mijn interesse wel zo'n beetje verlorenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:21 schreef Jaguarized het volgende:
Museum wil ik sowieso zien en de Cable Car ook. Is iets als het Karori Wildlife Sanctuary nog interessant?![]()
Mount Victoria? Of is dat waar je met de Cable Car ook komt? Of Eastbourne?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:25 schreef poohy het volgende:
[..]
Met de Cable Car ga je naar de botanische tuinen. Dat treintje vertrekt in het centrum. Voor de rest weet ik eigenlijk weinig over Wellington, want ik heb mijn interesse wel zo'n beetje verloren![]()
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:21 schreef Jaguarized het volgende:
Ben je er blij mee dat ze er is?Komt ze vaak?
Lijkt me wel leuk af en toe familie over de vloer. In November komen m'n ouders ook, terwijl ik er nu nog niet eens ben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Derde keer al in 15 maanden tijd.
Nee, het is hier een woestijn klimaat, dus een droge hitte. Momenteel is het tussen de 25 en 30 graden, en het is allemaal prima te doen. Van Texas tot Florida is het gewoon erg vochtig als het warm is, dat heb je in "the south" natuurlijk. Aan deze kant van de Rockies is de luchtvochtigheid een stuk lager, dus zelfs 35+ graden is nog redelijk uit te houden.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:04 schreef StefanP het volgende:
Is het ook zo vies warm? Het is hier al weken 35 graden en ik ben gisteren uit ellende niet eens meer gaan hardlopen, iets wat ik normaal elk weekend doen. Ik wou het vanochtend doen in de hoop dat het koeler was (vandaag ben ik vrij) maar het was om 10 uur alweer 32 graden en kokend heet. Om dan een uur te gaan lopen... dan ben ik de hele dag kapot.
Het hoort een stuk koeler te zijn, maar de onafgebroken rij dagen met "100" is echt te veel van het goede aan het worden. Waar blijven de 80s?
Ach, al was het alleen maar om weer es Nederlands te kunnen pratenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:02 schreef Jaguarized het volgende:
Ik neem het overigens mee naar achteren van de duikschool. Duiken in juni lijkt me een beetje koud overigens.
Daarom zit ik ook op fok.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, al was het alleen maar om weer es Nederlands te kunnen praten
quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Ook mijn voornaamste reden om hier te zitten eigenlijk.... zo hou ik mijn eigen taal tenminste in stand
Ik heb een mooie deal gevonden! Normaliter kost een ticket zo rond de $300 per persoon, omdat Portland niet echt een frequent bezochte bestemming is. Gerekend vanaf Los Angeles.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:18 schreef Jaguarized het volgende:
Wat betaal je nou eigenlijk voor een ticket Portland aangezien je in de VS 1001 airlines hebt..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |