6 uur tijdsverschil met Europa. Ik geloof dat alleen tegen Argentinie op een beetje onmogelijke tijd is, dat is om 9 uur europese tijd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ohja bij jullie is het nog 4 uur eerder dan hier.
01.00 is niet zo kansloos vind ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:58 schreef poohy het volgende:
De eerste wedstrijd van Nederland is inderdaad een kansloze tijdIk vrees dat ik die wedstrijd ook ga missen
![]()
tis alleen kut als ze dan verliezen, je vreselijk laat je bed induikt en de volgende dag ook nog moet werkenquote:
Gelukkig heb ik vakantie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
tis alleen kut als ze dan verliezen, je vreselijk laat je bed induikt en de volgende dag ook nog moet werken![]()
Ik heb die toen ook ingevuld, maar nog niets gekregen. Jij wel Maarten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:21 schreef maartena het volgende:
*This offer is available in the U.S. only while supplies last. Limit one per customer. Please allow 6-8 weeks for delivery.
Ik heb em dus ingevuld.Ik laat het wel weten.....
Ja, een mailtje van Microsoft een paar weken geleden dat uitlegde dat de actie zolang de voorraad strekt was, en de voorraad strekte niet meer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:14 schreef devzero het volgende:
uit een ander topic over usb sticks van microsoft
Ik heb die toen ook ingevuld, maar nog niets gekregen. Jij wel Maarten?
Voorgoed?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, hier nog even een tvp-tje. Over 24 dagen vertrek ik naar Indonesië, met dezelfde temperaturen als in Nederland zo'n beetje op dit moment.
in mijn sig staan twee topics met wat achtergrond info, voor de liefhebbers.
Da's vroeg opstaan op je vrije zondagochtendquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:02 schreef maartena het volgende:
Ik mag zondag om 06:00 op om Nederland tegen Servie te zien spelen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |