in Oost-Timor is het een tering-bende naar het schijnt. De Aussies zijn binnengetrokken, de voormalige kolonisator Portugal ook, en de andere voormalige kolonisator Indonesië zwijgt zich dood in het geheel. Maar ja, het armste land van de wereld geloof ik zowat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Inderdaad.... Het is nog even afwachten met alle onlusten van de afgelopen weken of ze weer terug kan naar Dili, Oost Timor om verder te werken aan het VN irrigatieproject waar ze deel van uit maakt. Haar appartement en auto staan nog in Dili, en al haar spulletjes etc...
Maar het is wel leuk. Ik heb wel eens met mijn broertje in Nederland (s'middags), ik in de VS (s'ochtends vroeg) en zij op Oost Timor (s'avonds) in een MSN chat gezeten, best leuk!En wij hebben thuis 2 telefoonlijnen dus ik had van de week op 1 lijn mijn moeder aan de telefoon (voor $0.04 per minuut), en op de andere lijn mijn zus....(voor ehm... vast iets van $3 per minuut). Was wel grappig.
Oh wat een mazzelquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:00 schreef Jaguarized het volgende:
Channels 7:00AM 7:30AM 8:00AM 8:30AM 9:00AM 9:30AM
SKY Sport 1 2006 Fifa World Cup Germany + 2006 Fifa World Cup Germany +
Hoera Argentinie - NL kan ik ook hier kijken!
Live Radio 1 stream? Heb ik wel eens gedaan....quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:55 schreef qwerty_x het volgende:
nederlands commentaar is een luxe die ik al vele jaren niet meer ken
Mijn zus heeft ook geen Internet in haar appartement. Wel een of andere indonesische satelliet tv ofzo. Als ze wil internetten gaat ze naar het VN compound, die hebben een relatief snelle satelliet verbinding, en ze mag ook in het weekend (zaterdag/zondag) gewoon naar haar kantoor toe, dus ze gaat dan vaak om even met Nederland en mij in Amerika te chatten enzo. Ze hebben in Dili ook een paar internet cafe's, maar dat is dus snelheidje 9600bps enzo.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:55 schreef indahnesia.com het volgende:
in Oost-Timor is het een tering-bende naar het schijnt. De Aussies zijn binnengetrokken, de voormalige kolonisator Portugal ook, en de andere voormalige kolonisator Indonesië zwijgt zich dood in het geheel. Maar ja, het armste land van de wereld geloof ik zowat.
Haha.. dat communicatie-centrum ja.. ik kan het me maar moeilijk voorstellen. Ik heb over twee weken niet eens een vaste lijn
In de VS worden alle wedstrijden uitgezonden op ESPN2 (en sommigen op ABC). Daarvoor moet je wel kabel tv hebben, want die zit niet in de ether. Er is idd ook een Mexicaans/Amerikaans station die de wedstrijden uitzend.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:15 schreef wonderer het volgende:
Nederlands voetbal met spaans commentaar
Ik kan de Engelstalige zender niet vinden.
Ik hoop dat de rust snel weerkeert, het is niet goed voor de relatie tussen o.a. Indonesië en Australië om dit nog lang zo door te laten sudderen, een burgeroorlog daar is niemand bij gebaat.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:28 schreef maartena het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ook geen Internet in haar appartement. Wel een of andere indonesische satelliet tv ofzo. Als ze wil internetten gaat ze naar het VN compound, die hebben een relatief snelle satelliet verbinding, en ze mag ook in het weekend (zaterdag/zondag) gewoon naar haar kantoor toe, dus ze gaat dan vaak om even met Nederland en mij in Amerika te chatten enzo. Ze hebben in Dili ook een paar internet cafe's, maar dat is dus snelheidje 9600bps enzo.
Maar nu dus even een paar weken al niet meer, en het is dus nog even afwachten. Een Australische vriendin die WEL achtergebleven was, heeft intussen bij haar appartement haar autosleutels en wat waardevollen dingen gepakt, en haar auto op het vliegveld geparkeerd wat in handen is van de Australiers. Dus die staat redelijk veilig. Het word al wat rustiger trouwens, en men verwacht over een week of twee mischien weer terug te keren. Tot die tijd is het voor haar dus wachten op Bali of in Darwin, Australie.
Ze kiest ook wel weer het armste land ter wereld geloof ik.
Volgens mij hebben we hier alleen ABC (we hebben maar 16 zenders) en die zond niks uit. Maar die Spaanstalige zender was ook prima verderquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:30 schreef maartena het volgende:
[..]
In de VS worden alle wedstrijden uitgezonden op ESPN2 (en sommigen op ABC). Daarvoor moet je wel kabel tv hebben, want die zit niet in de ether. Er is idd ook een Mexicaans/Amerikaans station die de wedstrijden uitzend.
Dan heb je inderdaad geen kabeltelevisie (of satelliet) en dus geen ESPN. ABC zend alleen wedstrijden uit in het weekend, of als twee wedstrijden tegelijk worden gespeeld. ESPN is de eerste keuze. Mischien toch eens tijd om een DirectTV abonnementje af te sluiten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij hebben we hier alleen ABC (we hebben maar 16 zenders) en die zond niks uit. Maar die Spaanstalige zender was ook prima verder
In Los Angeles (de stad waar de meeste Koreanen wonen ter wereld, op 1 uitzondering na: Seoul) is ook een Koreaans station te ontvangen, en er is een een station dat zich spitst op de andere Aziatische markten, met uitzendingen in het Vietnamees, Filipijns, en Chinees. Ik heb verder ook nog CTTV-9, een Chinees TV station. Van de Mexicaanse channels heb ik er een stuk of 6 denk ik..... en er is een apart Digitaal abonnement met een stuk of 30 Spaanse zenders.quote:Best raar als je er zo over nadenkt... een Marokkaanse zender in Nederland, met Marokkaanse reclames en nasynchronisatie enzo? Iedereen zou moord en brand schreeuwen.
Wellicht. Maar al die aziaten (Koreanen, Chinezen, Vietnamezen) die nu hun eigen TV stations hebben zijn toch echt een heel stuk later gekomen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:17 schreef qwerty_x het volgende:
het verschil is alleen dat die spaanstaligen eerder in het zuidwesten zaten dan de engelstaligen .........
Ach... zoveel interessants is er nou ook weer niet op de Amerikaanse TV... House is het enige dat we nu kijken, en mijn man kijkt dan Seinfeld enzo, als het zo uitkomt. Maar daarom heeft ie ook zo'n goedkoop pakket. 't Is trouwens wel kabel, omdat we ook internet via de kabel hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad geen kabeltelevisie (of satelliet) en dus geen ESPN. ABC zend alleen wedstrijden uit in het weekend, of als twee wedstrijden tegelijk worden gespeeld. ESPN is de eerste keuze. Mischien toch eens tijd om een DirectTV abonnementje af te sluiten.
[..]
*kuch* earth to qwerty_xquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Is dat een haat/liefde verhouding zoals Nederland/Duitsland, en VS/Canada? Of zit er historisch gesproken meer achter?
Nee hoor, het is $1500 (nieuwzeelandse) dus omgerekend zo'n 800 euroquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ow. Da's jammer. 1500 piek is een hoop geldMaar vier keer overstappen is ook niet te doen natuurlijk.
Daar heb ik een zelf samengesteld (linux) mediacenter voor. Ik gebruik het tegenwoordig zelfs om naar het lokale npr station te luisterenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:44 schreef maartena het volgende:
Vooral een DVR is heel erg handig...
Ik ga in Juli een paar weekjes naar Spanje en dat koste me ook al $1400 (amerikaanse $). ok gibraltar is eigenlijk UK, maar goed, het ligt tegen spanje aan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:17 schreef poohy het volgende:
[..]
Nee hoor, het is $1500 (nieuwzeelandse) dus omgerekend zo'n 800 euro![]()
Klopt. Je kan rond die tafel die precies op de grens staat zodat beide delegaties gewoon in hun eigen gebied kunnen blijven lopen en zodoende in Noord Korea uitkomen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb wat zitten meelezen en posten in het Noord Korea topic. Erg indrukwekkend alleen al om het te lezen.Welke tour vanuit Seoul heb jij genomen? De USO? Ik las dat je in een van de barrakken mag rondlopen en dat je dus eigenlijk van Zuid naar Noord kan lopen aangezien de barak precies op de grens staat?
MrSASO is een Marokkaan, en jij hebt te kennen gegeven dat je Marokkanen niet leuk vond.... volgens mij zoiets...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |