abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juni 2006 @ 19:11:48 #271
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38927172
http://portal.omroep.nl/radio?nav=utzlCsHdDoBlFyG
Nederlands commentaar

Helaas geen live beelden beelden beschikbaar hier
pi_38928294
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:59 schreef maartena het volgende:

[..]

Inderdaad.... Het is nog even afwachten met alle onlusten van de afgelopen weken of ze weer terug kan naar Dili, Oost Timor om verder te werken aan het VN irrigatieproject waar ze deel van uit maakt. Haar appartement en auto staan nog in Dili, en al haar spulletjes etc...

Maar het is wel leuk. Ik heb wel eens met mijn broertje in Nederland (s'middags), ik in de VS (s'ochtends vroeg) en zij op Oost Timor (s'avonds) in een MSN chat gezeten, best leuk! En wij hebben thuis 2 telefoonlijnen dus ik had van de week op 1 lijn mijn moeder aan de telefoon (voor $0.04 per minuut), en op de andere lijn mijn zus....(voor ehm... vast iets van $3 per minuut). Was wel grappig.
in Oost-Timor is het een tering-bende naar het schijnt. De Aussies zijn binnengetrokken, de voormalige kolonisator Portugal ook, en de andere voormalige kolonisator Indonesië zwijgt zich dood in het geheel. Maar ja, het armste land van de wereld geloof ik zowat.

Haha.. dat communicatie-centrum ja.. ik kan het me maar moeilijk voorstellen. Ik heb over twee weken niet eens een vaste lijn
  vrijdag 16 juni 2006 @ 19:56:57 #273
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38928340
Hoera. En nu slapen.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:00:09 #275
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38928445
Channels 7:00AM 7:30AM 8:00AM 8:30AM 9:00AM 9:30AM
SKY Sport 1 2006 Fifa World Cup Germany + 2006 Fifa World Cup Germany +

Hoera Argentinie - NL kan ik ook hier kijken!
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:00:19 #276
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38928451
Poeh.. dat was nog best spannend! Helemaal op de radio
Ik ben nu over mijn slaap heen

Toch zo maar naar bed
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:01:57 #277
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38928507
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:00 schreef Jaguarized het volgende:
Channels 7:00AM 7:30AM 8:00AM 8:30AM 9:00AM 9:30AM
SKY Sport 1 2006 Fifa World Cup Germany + 2006 Fifa World Cup Germany +

Hoera Argentinie - NL kan ik ook hier kijken!
Oh wat een mazzel
Nou ja, ze zitten in de kwartfinalies. En die worden hier live uitgezonden op de normale zenders, jaja. Morgen maar even naar de 'hoogtepunten' kijken
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:21:25 #278
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38929072
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 18:55 schreef qwerty_x het volgende:
nederlands commentaar is een luxe die ik al vele jaren niet meer ken
Live Radio 1 stream? Heb ik wel eens gedaan....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:28:02 #279
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38929238
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 19:55 schreef indahnesia.com het volgende:
in Oost-Timor is het een tering-bende naar het schijnt. De Aussies zijn binnengetrokken, de voormalige kolonisator Portugal ook, en de andere voormalige kolonisator Indonesië zwijgt zich dood in het geheel. Maar ja, het armste land van de wereld geloof ik zowat.

Haha.. dat communicatie-centrum ja.. ik kan het me maar moeilijk voorstellen. Ik heb over twee weken niet eens een vaste lijn
Mijn zus heeft ook geen Internet in haar appartement. Wel een of andere indonesische satelliet tv ofzo. Als ze wil internetten gaat ze naar het VN compound, die hebben een relatief snelle satelliet verbinding, en ze mag ook in het weekend (zaterdag/zondag) gewoon naar haar kantoor toe, dus ze gaat dan vaak om even met Nederland en mij in Amerika te chatten enzo. Ze hebben in Dili ook een paar internet cafe's, maar dat is dus snelheidje 9600bps enzo.

Maar nu dus even een paar weken al niet meer, en het is dus nog even afwachten. Een Australische vriendin die WEL achtergebleven was, heeft intussen bij haar appartement haar autosleutels en wat waardevollen dingen gepakt, en haar auto op het vliegveld geparkeerd wat in handen is van de Australiers. Dus die staat redelijk veilig. Het word al wat rustiger trouwens, en men verwacht over een week of twee mischien weer terug te keren. Tot die tijd is het voor haar dus wachten op Bali of in Darwin, Australie.

Ze kiest ook wel weer het armste land ter wereld geloof ik.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:30:57 #280
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38929303
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 18:15 schreef wonderer het volgende:
Nederlands voetbal met spaans commentaar

Ik kan de Engelstalige zender niet vinden.
In de VS worden alle wedstrijden uitgezonden op ESPN2 (en sommigen op ABC). Daarvoor moet je wel kabel tv hebben, want die zit niet in de ether. Er is idd ook een Mexicaans/Amerikaans station die de wedstrijden uitzend.
-
pi_38929664
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:28 schreef maartena het volgende:

[..]

Mijn zus heeft ook geen Internet in haar appartement. Wel een of andere indonesische satelliet tv ofzo. Als ze wil internetten gaat ze naar het VN compound, die hebben een relatief snelle satelliet verbinding, en ze mag ook in het weekend (zaterdag/zondag) gewoon naar haar kantoor toe, dus ze gaat dan vaak om even met Nederland en mij in Amerika te chatten enzo. Ze hebben in Dili ook een paar internet cafe's, maar dat is dus snelheidje 9600bps enzo.

Maar nu dus even een paar weken al niet meer, en het is dus nog even afwachten. Een Australische vriendin die WEL achtergebleven was, heeft intussen bij haar appartement haar autosleutels en wat waardevollen dingen gepakt, en haar auto op het vliegveld geparkeerd wat in handen is van de Australiers. Dus die staat redelijk veilig. Het word al wat rustiger trouwens, en men verwacht over een week of twee mischien weer terug te keren. Tot die tijd is het voor haar dus wachten op Bali of in Darwin, Australie.

Ze kiest ook wel weer het armste land ter wereld geloof ik.
Ik hoop dat de rust snel weerkeert, het is niet goed voor de relatie tussen o.a. Indonesië en Australië om dit nog lang zo door te laten sudderen, een burgeroorlog daar is niemand bij gebaat.

Hopelijk kan je zus straks ook weer gewoon terug. Het is toch van de pot gerukt dat VN-hulpverleners hun werk gewoon niet eens kunnen uitvoeren omdat een groepje lamlendige opstandelingen dingen loopt te 'slopen'.

En ach, tot die tijd is Bali of Darwin ook geen slecht verblijf vermoed ik zo.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 21:11:44 #282
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_38930327
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:30 schreef maartena het volgende:

[..]

In de VS worden alle wedstrijden uitgezonden op ESPN2 (en sommigen op ABC). Daarvoor moet je wel kabel tv hebben, want die zit niet in de ether. Er is idd ook een Mexicaans/Amerikaans station die de wedstrijden uitzend.
Volgens mij hebben we hier alleen ABC (we hebben maar 16 zenders) en die zond niks uit. Maar die Spaanstalige zender was ook prima verder

Best raar als je er zo over nadenkt... een Marokkaanse zender in Nederland, met Marokkaanse reclames en nasynchronisatie enzo? Iedereen zou moord en brand schreeuwen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 16 juni 2006 @ 21:17:54 #283
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_38930463
het verschil is alleen dat die spaanstaligen eerder in het zuidwesten zaten dan de engelstaligen .........
zonnig Brasil
  vrijdag 16 juni 2006 @ 21:25:31 #284
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38930616
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 21:11 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij hebben we hier alleen ABC (we hebben maar 16 zenders) en die zond niks uit. Maar die Spaanstalige zender was ook prima verder
Dan heb je inderdaad geen kabeltelevisie (of satelliet) en dus geen ESPN. ABC zend alleen wedstrijden uit in het weekend, of als twee wedstrijden tegelijk worden gespeeld. ESPN is de eerste keuze. Mischien toch eens tijd om een DirectTV abonnementje af te sluiten.
quote:
Best raar als je er zo over nadenkt... een Marokkaanse zender in Nederland, met Marokkaanse reclames en nasynchronisatie enzo? Iedereen zou moord en brand schreeuwen.
In Los Angeles (de stad waar de meeste Koreanen wonen ter wereld, op 1 uitzondering na: Seoul) is ook een Koreaans station te ontvangen, en er is een een station dat zich spitst op de andere Aziatische markten, met uitzendingen in het Vietnamees, Filipijns, en Chinees. Ik heb verder ook nog CTTV-9, een Chinees TV station. Van de Mexicaanse channels heb ik er een stuk of 6 denk ik..... en er is een apart Digitaal abonnement met een stuk of 30 Spaanse zenders.

Overigens kun je in Nederland al Marokkaanse TV ontvangen via de satelliet, en hebben ze een eigen omroep op het publieke bestel. Maar inderdaad.... een Marokkaans commercieel TV station met eigen reclames enzo? DAT zou natuurlijk weer niet kunnen..... ik zie Rita Verdonk en Geert Wilders nu al stampvoeten in de Tweede Kamer!
-
  vrijdag 16 juni 2006 @ 21:29:16 #285
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38930695
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 21:17 schreef qwerty_x het volgende:
het verschil is alleen dat die spaanstaligen eerder in het zuidwesten zaten dan de engelstaligen .........
Wellicht. Maar al die aziaten (Koreanen, Chinezen, Vietnamezen) die nu hun eigen TV stations hebben zijn toch echt een heel stuk later gekomen.
-
  vrijdag 16 juni 2006 @ 21:54:05 #286
71919 wonderer
pi_38931262
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 21:25 schreef maartena het volgende:

[..]

Dan heb je inderdaad geen kabeltelevisie (of satelliet) en dus geen ESPN. ABC zend alleen wedstrijden uit in het weekend, of als twee wedstrijden tegelijk worden gespeeld. ESPN is de eerste keuze. Mischien toch eens tijd om een DirectTV abonnementje af te sluiten.
[..]
Ach... zoveel interessants is er nou ook weer niet op de Amerikaanse TV... House is het enige dat we nu kijken, en mijn man kijkt dan Seinfeld enzo, als het zo uitkomt. Maar daarom heeft ie ook zo'n goedkoop pakket. 't Is trouwens wel kabel, omdat we ook internet via de kabel hebben.

Zitten erover te denken om een goeie nieuwe TV te kopen voor de films, want die kijken we wel
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_38931799
Ach, ik heb ook de limited basic variant met alleen de 15 ofzo local channels (ABC etc). Ik kijk amper tv en het prijs verschil tussen deze variant ($9) en de standaard kabel ($45) vond ik net te groot, dat is ook de enige reden waarom ik nog niet ben overgestapt op digitale tv (start met $65 hier). Ik heb daarentegen wel HBO erbij genomen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:28:42 #288
71919 wonderer
pi_38932039
Ja, HBO lijkt me ook wel lekker... maar ach. Op dit moment is het zeker de moeite nog niet.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:44:34 #289
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38936294
Ik ben vrij goed uitgerust met TV.... Digitale kabel, HBO, en DVR. Vooral een DVR is heel erg handig... daarmee kan ik dingen opnemen op de ingebouwde harde schijf, terugspoelen, reclame skippen, etc, etc... Ik betaal zo'n $70 voor alle kabelzaken, plus nog eens $45 voor Internet.... dus inderdaad niet goedkoop. Maar wij gebruiken het dan ook wel.
-
  zaterdag 17 juni 2006 @ 01:53:06 #290
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38936386
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:38 schreef maartena het volgende:

[..]

Is dat een haat/liefde verhouding zoals Nederland/Duitsland, en VS/Canada? Of zit er historisch gesproken meer achter?
*kuch* earth to qwerty_x
-
  zaterdag 17 juni 2006 @ 04:17:14 #291
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38937459
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ow. Da's jammer. 1500 piek is een hoop geld Maar vier keer overstappen is ook niet te doen natuurlijk.
Nee hoor, het is $1500 (nieuwzeelandse) dus omgerekend zo'n 800 euro
pi_38937671
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 01:44 schreef maartena het volgende:
Vooral een DVR is heel erg handig...
Daar heb ik een zelf samengesteld (linux) mediacenter voor. Ik gebruik het tegenwoordig zelfs om naar het lokale npr station te luisteren
pi_38937679
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 04:17 schreef poohy het volgende:

[..]

Nee hoor, het is $1500 (nieuwzeelandse) dus omgerekend zo'n 800 euro
Ik ga in Juli een paar weekjes naar Spanje en dat koste me ook al $1400 (amerikaanse $). ok gibraltar is eigenlijk UK, maar goed, het ligt tegen spanje aan.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 05:26:55 #294
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38937694
Voor allle fokkers die in het buitenland wonen, Goedenavond, Middag, morgen, nacht.
It`s all good.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 05:47:50 #295
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38937727
Met redneck stem: The Stars at night, are big and bright.
Alle Rednecks samen: Deep in the hart of Texas.
Speciaal voor die Redneck in spe.
Whuhahahaa, neem me niet kwalijk, moergen ben ik dit allemaal vergeeten denk ik.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 05:51:54 #296
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_38937734
He StefanP, niet boos worden he ookal ben ik een smerige parasiet in jou ogen.
It`s just fun and drunken maddnesss enzo.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 07:45:21 #297
46960 StefanP
polemicist
pi_38937886
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_38938154
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:53 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Ik heb wat zitten meelezen en posten in het Noord Korea topic. Erg indrukwekkend alleen al om het te lezen. Welke tour vanuit Seoul heb jij genomen? De USO? Ik las dat je in een van de barrakken mag rondlopen en dat je dus eigenlijk van Zuid naar Noord kan lopen aangezien de barak precies op de grens staat?
Klopt. Je kan rond die tafel die precies op de grens staat zodat beide delegaties gewoon in hun eigen gebied kunnen blijven lopen en zodoende in Noord Korea uitkomen.

Zoals Michael Palin een keer in 1 van zijn reisprogramma ´s zei. Het trieste ervan is eigenlijk dat het geen grens is. Korea blijft verscheurd door een grens. Ik weet niet of je destijds weleens bij de Oost-West Duitse grens bent geweest ? Dit is het kwadraat in idiotie daarvan.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:19:02 #299
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38938765
Noord Korea? Daar zou ik wel eens foto's van willen zien!
-
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:22:27 #300
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_38938810
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 07:45 schreef StefanP het volgende:
MrSASO is een Marokkaan, en jij hebt te kennen gegeven dat je Marokkanen niet leuk vond.... volgens mij zoiets...
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')