Ik ga wel kijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga morgen de wedstrijd tegen Ivoorkust skippen, draait hier om 04.00. Beetje een kuttijd. Argentie - NL begint om 07.00. Das al een stuk beter.
Sky3 komt er niet op omdat er dus al 2 betaalde sportzenders zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:21 schreef poohy het volgende:
[..]
Ik ga wel kijkenNederland - Argentinie zou ik eventueel ook kunnen kijken, maar dan moet ik mijn baas vragen of ik wat later kan beginnen
![]()
Hoe is het trouwens met je SKY3 afgelopen?
En nog bedankt voor het uitzoekenJammer dat het niet voordeliger is om uit Auckland te vertrekken
![]()
@wonderer: je hebt wel gelijk maar in dit geval is het niet goedkoper om een retourticket te kopen
Dat zou kunnen idd, ik denk wel dat ik ga kijken vannacht. Wedstrijd is dan afgelopen om 06.45 ongeveer. Blijf ik op tot The Warehouse opengaat, moet namelijk nog een dvdtje fikken voor iemand die ik na morgen niet weer zie.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:27 schreef poohy het volgende:
Waarschijnlijk heeft men gekozen voor het Sky Pakketje met SKY1 en 2? Wel jammer hoorMaar je gaat dus wel kijken vanochtend
![]()
Vandaag de eerste voetbalfan tegen gekomen op het werk, een Ier. Hij verklaarde mij voor gek dat we geen SKY hebbenVoor de rest krijg ik medelijdende blikken van mijn collega's als ik over soccer begin
![]()
Ow. Da's jammer. 1500 piek is een hoop geldquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:21 schreef poohy het volgende:
[..]
@wonderer: je hebt wel gelijk maar in dit geval is het niet goedkoper om een retourticket te kopen
Zodadelijk naar de kroeg, wedstrijd begint om 0.00 uur. Kroeg vol met Fillipino ´s, Australiers en Engelsen. De kroeg heeft er een soort BBQ bij, dus wel lekkerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:39 schreef maartena het volgende:
Hier begint de wedstrijd om 09:00 - ik zit dan op mijn werk.
Mijn vrouw kijkt wel natuurlijk, en ik kijk online via Sopcast wel even mee, want ESPN Radio zend ze niet uit op radio, alleen op TV. En uiteraard via de website met de live updates
Ben ik een keer geweest. Bijzonder onwezelijk om dat te zien en mee te maken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
Had ik overigens al gemeld dat ik in juli een stop maak in Seoul en vandaar ook de grens met Noord Korea bezoek?
In Zuid of Noord of de grens?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ben ik een keer geweest. Bijzonder onwezelijk om dat te zien en mee te maken.
Zuid, en een excursie naar de grens. De grens is heel onwezelijk.quote:
Ik heb wat zitten meelezen en posten in het Noord Korea topic. Erg indrukwekkend alleen al om het te lezen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zuid, en een excursie naar de grens. De grens is heel onwezelijk.
Mijn zus, die uit Dili, Oost Timor vertrokken is nadat de VN het non-critical personel heeft geevacueerd..... zat tot enkele dagen geleden te wachten op Bali tot ze weer terug kan, maar zit momenteel in Jakarta om haar visum voor Indonesie te verlengen (wat gelukt is tot 12 juli), en gaf per e-mail al aan dat ze in een "foute Oranje NL kroeg" ergens in Jakarta met veel Heineken bier en Bitterballen om 23:00 lokale tijd de wedstrijd ging kijken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zodadelijk naar de kroeg, wedstrijd begint om 0.00 uur. Kroeg vol met Fillipino ´s, Australiers en Engelsen. De kroeg heeft er een soort BBQ bij, dus wel lekker![]()
Die kroeg moet 'Bugils' wel zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Mijn zus, die uit Dili, Oost Timor vertrokken is nadat de VN het non-critical personel heeft geevacueerd..... zat tot enkele dagen geleden te wachten op Bali tot ze weer terug kan, maar zit momenteel in Jakarta om haar visum voor Indonesie te verlengen (wat gelukt is tot 12 juli), en gaf per e-mail al aan dat ze in een "foute Oranje NL kroeg" ergens in Jakarta met veel Heineken bier en Bitterballen om 23:00 lokale tijd de wedstrijd ging kijken.
Toch leuk, die Nederlandse saamhorigheid..... waar je ook zit ter wereld.
Ik heb geen idee.... Maar ik heb goed/veel contact met mijn zusje, en ik kreeg gisteren een mailtje van d'r, waarin ze zei het voetbal te kijken in een Nederlandse kroeg.quote:
Is dat een haat/liefde verhouding zoals Nederland/Duitsland, en VS/Canada? Of zit er historisch gesproken meer achter?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:53 schreef qwerty_x het volgende:
de sfeer hier op kantoor is te snijden na de 6-0
Argentinië is nou niet echt het meest geliefde land hier
Leuk zeg, zo aan de andere kant van de wereld.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:37 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.... Maar ik heb goed/veel contact met mijn zusje, en ik kreeg gisteren een mailtje van d'r, waarin ze zei het voetbal te kijken in een Nederlandse kroeg.
Inderdaad.... Het is nog even afwachten met alle onlusten van de afgelopen weken of ze weer terug kan naar Dili, Oost Timor om verder te werken aan het VN irrigatieproject waar ze deel van uit maakt. Haar appartement en auto staan nog in Dili, en al haar spulletjes etc...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Leuk zeg, zo aan de andere kant van de wereld.
Er zit ergens een Nederlandse kroeg in Los Angeles, krijg er wel eens mailtjes over.... maar ik geloof niet dat ze s'ochtends heel vroeg open gaan voor voetbal. Bovendien is het een uur rijden, ik kijk wel gewoon thuis op TV (als ik niet werk....)quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:47 schreef Jaguarized het volgende:
We hebben hier geen Oranje café, wel een London Underground Pub.
nederlands commentaar is een luxe die ik al vele jaren niet meer kenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:15 schreef wonderer het volgende:
Nederlands voetbal met spaans commentaar
Ik kan de Engelstalige zender niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |