quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:33 schreef BazzieK het volgende:
CBR1000RR![]()
Repsol Uitvoering![]()
GSX-R 750![]()
Blonde Snol![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar bed, genoeg gekletst vandaag![]()
Geef mij die motorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:33 schreef BazzieK het volgende:
CBR1000RR![]()
Repsol Uitvoering![]()
GSX-R 750![]()
Blonde Snol![]()
Nee dank je, neukvoor krijgen is makkelijker dan 13k euro sparenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:51 schreef yup het volgende:
[..]
Geef mij die motormaar jij mag die wijf houden
Ja joh, stel je voor het gaat over motoren ...quote:
Damn check zijn been, das geloof ik niet de juiste hoek waarin zijn onderbeen staatquote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:22 schreef hicham het volgende:
HondaNeemt niet weg dat je er met een mooi promofilmpje nog best wat van kan maken
Als je'm vanuit de juiste hoek fotografeert ziet ie 'r ook best mooi uit![]()
[afbeelding]
[..]
Ja joh, stel je voor het gaat over motoren ...
>> http://www.motorcycle.com/mo/mccagiva/01raptor.htmlquote:For me, the proof of any bike is how I feel when the time comes to surrender the test machine. On the morning I was due to return the Cagiva, I felt blue. I really didn't want to hand the keys back. I found every excuse I could to delay the return by a few more hours and I spent them all riding the bike. With too little luggage room and not enough comfort, it's not a great bike for touring. A well-ridden sportbike will trounce it on both handling and absolute speed. But point it down some twisty back roads and it'll return you to home with a huge smile and a burning desire to go back for more. Roll it slowly through your neighborhood and it'll turn heads. The styling may not be everyone's cup of high-octane fuel but it does it for me and it gets loads of attention when parked.
Verdict? A good combination of Japanese engineering and Italian flair. A good choice if you want a roadster that shouts, "I'm different!"
Meesterlijk iddquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:56 schreef hicham het volgende:
Mogguh Makster, vergeet je niet de Cagiva Raptor 1000 in je zoektocht naar een nieuwe bike![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best of both all worlds
- Dik
- Naked
- Poser
- Koppel
- Herrie
Als je volgend jaar erachter komt dat je geen tijd hebt om op dat ding te rijden dan koop ik 'm van je over![]()
[afbeelding]![]()
Egyptenaar
Kentekenplaat rechtsvoor
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
't ken zelfs plat![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
>> http://www.motorcycle.com/mo/mccagiva/01raptor.html
Had iemand nog wat te zeggen? [afbeelding]
Volgens mij vergelijkbaar met Ducati tochquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Meesterlijk idd![]()
![]()
Alleen stervens duur geloof ik![]()
Hmm, zal is kijken danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij vergelijkbaar met Ducati tochEn aangezien je toch al naar een Monster op zoek bent...
![]()
Nou peer ik 'm
Nice nicequote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:56 schreef hicham het volgende:
Mogguh Makster, vergeet je niet de Cagiva Raptor 1000 in je zoektocht naar een nieuwe bike![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best of both all worlds
- Dik
- Naked
- Poser
- Koppel
- Herrie
Als je volgend jaar erachter komt dat je geen tijd hebt om op dat ding te rijden dan koop ik 'm van je over![]()
[afbeelding]![]()
Egyptenaar
Kentekenplaat rechtsvoor
[afbeelding]
't ken zelfs plat![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Cagiva Raptor [afbeelding] Had allang op school moeten zijn, wat ik wel niet voor je over heb![]()
Heyquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey Fully, hoe is de weersverwachting voor maandag bij jou in de buurt ?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hey![]()
[afbeelding]
15 of 16 graden C. dus, gister was die verwachting maar 13 graadjes![]()
Dus ik neem aan dat het wel een redelijke dag wordt![]()
Jammer dat die ollie-kickflip mislukte, slechte afzet ...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:22 schreef hicham het volgende:
HondaNeemt niet weg dat je er met een mooi promofilmpje nog best wat van kan maken
Als je'm vanuit de juiste hoek fotografeert ziet ie 'r ook best mooi uit![]()
[afbeelding]
[..]
Ja joh, stel je voor het gaat over motoren ...
Op MF staat er 1 te koop.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:56 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best of both all worlds
- Dik
- Naked
- Poser
- Koppel
- Herrie
[afbeelding]![]()
Egyptenaar
Kentekenplaat rechtsvoor
[afbeelding]
't ken zelfs plat![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Cagiva Raptor [afbeelding] Had allang op school moeten zijn, wat ik wel niet voor je over heb![]()
Ik heb de OP eraf geschoten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:04 schreef dribbel79 het volgende:
Goeiedag zeg, compleet topic (over vuurwapens denk ik) gemist...gelijk de traditie van de OP's ter ziele gegaan...waar gaat dat heen??
met zwarte velgen ziet het er best wel netjes uit denk ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:31 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk een idee hoe die er met donkere kuipruit uit zou zine..best OK dacht ik zo...
-edit- Nee, de velgen van mij zijn gewoon zwart
Nah, das een V-Raptorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:00 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Op MF staat er 1 te koop.
ik vind de TL toch mooier..
nog steeds gemengde gevoelens?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef Makster het volgende:
De KLX is op transport naar Venlo![]()
![]()
Naja op naar wat nieuws![]()
Ja opzich wel gemengde gevoelsn ja want het is gewoon een prono bakquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
nog steeds gemengde gevoelens?
Toch wel eerst een kruisje geslagen hè?
Je avatar klopt niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef Makster het volgende:
![]()
Wil ik ook welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Collega komt net met 8 McFlurry's binnen![]()
ff ijsje eten
Verstandig van hem, bij lange snelwegritten draait het big end vanzelf een keer zonder olie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef Makster het volgende:
![]()
Je avond wat?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:54 schreef kratjuh het volgende:
Kom ik thuis, voorbereiding gemaakt, word ik op msn aangesproken dat m'n avondprogramma komt te vervallen ...
Ik zou met 2 vrienden + een vriendin van een van hun + mijn vriendin op stap gaan, maar die vriendin van hun kon al niet meer mee, en vandaag hoor ik dat die andere 2 ook niet meer kunnen ..quote:
Wazig mensquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:05 schreef Worldbeater het volgende:
Hij moet naar de bioscoop met zijn vriendin.![]()
Zit net op MF te kijken, is de koopster van de KLX nog echt boos op mij ook.![]()
Ze heeft hem notabene vorig jaar gekocht, en afgelopen week liep het ding pas klem.![]()
De zuiger was zwart, nou die was bij het vervangen van de nokkenaskettingen echt brand en brandschoon.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |