Nee, vorig jaar hebben ze ons allemaal meegesleept voor een weekend Slagharen en hebben ze van ons een opknapbeurt van de woonkamer gekregen. Dit jaar krijgen ze een kaartjequote:
Ik kom er iig nog lang niet in de buurtquote:
ik moet nog beginnenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kom er iig nog lang niet in de buurt.
Ik ookquote:
Zorg eerst maar eens dat je mij ziet in te halenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ze zeggen dat de mensen nu langer leven, dus we halen die schoonouders van es wel in hoor![]()
in tegenstelling tot jij heb ik geen trouwplannenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ze zeggen dat de mensen nu langer leven, dus we halen die schoonouders van es wel in hoor![]()
Zonde. De plannen zijn het leukstquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jij heb ik geen trouwplannen
Dacht ik ook. Dacht ik ga daar even SCen, heb ik geen reageer knopje...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. ik dacht dat ik een ban in WOW had...
WOW, dat was leuk. :')
En hoeveel jaar sta ik precies achter?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens dat je mij ziet in te halen.
ja, precies dat dus.. intussen biggelen de eerste zweetdruppels van m'n voorhoofd, raak ik zwaar in de stress en moet ik bijna kotsen van angst zeg.. Dat was echt eng.. de engste minuut van dit jaar... zeker wetenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Dacht ik ga daar even SCen, heb ik geen reageer knopje...
Dus ik van WTF heb ik nu weer verkeerd gedaan, dus ik naar het banmeld topic gerend. NIKS, ik zeg het je NIKS!
Bleek WOW gesloten
Bijna 11 jaarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
En hoeveel jaar sta ik precies achter?
lekker wijf besteld?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, wat een lekker weer
En mijn bestelling gaat vandaag binnen komen, nice
quote:
Is dat zoquote:
vast wel, daar houd ik me niet mee bezig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat zo. Is er ook zoiets voor lekkere mannen dan
.
Op zich wel.quote:
Is dat met plaatjes?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat is de letters die woorden vormen in je opnemen en begrijpen waar ze voor staan
Maar zonder Donald Duckquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, sorry
al zijn letters natuurlijk ook min of meer plaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |