Als je het volgende keer gewoon haalt, mag je dan vast wel de grote hatbox voor jezelf kopenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tsja...laten we het weer over Lush hebben
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:20 schreef lotje11 het volgende:
Wat zijn die Lushies stil, wat zijn die lushies stil, watzijn die lushies stil!!
Ik heb soms wel eens poeder aan mijn neus hoor, na het besnuffelen van Lushquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:10 schreef Melusine het volgende:
![]()
![]()
Ik zie die namen opeens in een heel ander licht.
Ach, we zijn ook niet veel beter dan de gemiddelde drugsverslaafde. *snirf*
De hele dag zitten we te snuiven, maar dan aan onszelf.![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:34 schreef Melusine het volgende:
Hehe.. ik als ik de winkel uitkom. Daar ruik je het minder goed, dan heb je echt van dat ballisticspoeder aan je neus!![]()
Ultralight is voor je gezicht maar daar zit wel wat bescherming in!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:34 schreef CherryLips het volgende:
Gat in de markt; Lush zonnebrandcrème!Factor 90 ofzo. Zou wel tof zijn.
Ik wil ook een button!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:52 schreef Vava het volgende:
Maeghanik las het idd als twee vriendjes
een voor Lush en een voor de rest
Ik heb een button van Lush
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil ook een button!
Ik moest ineens denken aan dat nummer van de Sugababes: Lush the button. Oh nee, dat was Push the button.
Zaterdagnachtflauwigheid. Excuus.
Uit Zweden meegejat?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:26 schreef Vava het volgende:
[..]maar wel grappig
ik maak er morgen wel ff een foto vanik heb hem in een fotolijstje gepropt, past precies!
nee zeg!quote:
Wha! Je wou zeggen dat je er nog voor betaald hebt ook?quote:Op zondag 11 juni 2006 01:38 schreef Vava het volgende:
[..]
nee zeg!ik ben een keurig meisje, ik jat niet
![]()
Hij was gratisquote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wha! Je wou zeggen dat je er nog voor betaald hebt ook?
Tsss..... Iets gratis van Lush, uit Nederland, en ik heb het gewoon niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Hij was gratisen niet uit Zweden maar gewoon uit Nederland
![]()
Dit is schandalig, ga je schamen!quote:Op zondag 11 juni 2006 01:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tsss..... Iets gratis van Lush, uit Nederland, en ik heb het gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |