quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef Falco het volgende:
Met FOK! wordt het dan toch nog een leuke BB
Dat was leuk.quote:
Hahaha kijk dat grappige gezicht van Joost toch eens, ik schiet spontaan weer in de lach.quote:
Voor Pinball wordt 't z'n 5e, trouwens.quote:
Klef, moi?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
En nu zal die suffe Bocal (o.i.d.) ook wel weer snel langskomen om iets van het geklef te zeggen.![]()
quote:Wat schattig trouwens, hoe de behoeft aan baasje-spelen direct al weer opbloeit bij -what's in a name- teamlead.![]()
quote:
Die laatste quote slaat toch niet op míj hè?quote:
Het wordt pas mijn tweedequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Voor Pinball wordt 't z'n 5e, trouwens.
U vraagt, wij draaien.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:53 schreef Pinball het volgende:
Er was nog iets met Joost toch?
Iets wat hij nog moest doen of zo...
Wat was het nou ook al weer?
Je hebt 'm bewáárd?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Die laatste quote slaat toch niet op míj hè?![]()
Pas op hoor, of ik post je bank.![]()
Pinball = Frans van Dusschoten.quote:
Ja hij hangt in de kelder.quote:
Nah.. eigenlijk mijn derde, die andere 2 heb ik ook niet echt meegedaan.quote:
Dat was het!quote:
Die is dood.quote:
Dat heet een intermezzo!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:54 schreef Falco het volgende:
Het verhaaltje wordt in de war geschopt door jou Stereotomy!
Niet zo Cynisch.quote:
De bannerquote:
Is hij er nou al eens voor uit gekomen????quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
"Kijk mij, ik ben een imbeciele kasthomo"
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef Jumparound het volgende:
je schaduw staat verkeerd![]()
Goedemorgen trouwens
Ik heb gewoon deel 1 gemist!
ik vind het nu al leuk!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef Falco het volgende:
Met FOK! wordt het dan toch nog een leuke BB
Helaas is ze drie dagen later al overleden.quote:Ik blijf knokken want ik ben nog niet klaar met mijn leventje ...
....................................quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Voor de mensen die vorig jaar BB5 intensief via fok gevolgd hebben is er een trieste mededeling. User Mabelle is begin van deze maand overleden. Tijdens BB5 gaf ze al aan vaak moe te zijn, later is gebleken dat ze een zeldzame longziekte had.
Op 2 juni gaf ze nog aan dat ze het niet zonder slag of stoot op zou geven:
[..]
Helaas is ze drie dagen later al overleden.
Ik post het hier omdat ik weet dat hier veel mensen uit de BB5 tijd rondposten.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:53 schreef Gert het volgende:
Ja ik kreeg ook een mailtje van VOL. Er werd niet in gezwaaid.![]()
De avond ervoor is de live kickoff.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:27 schreef Kokstra het volgende:
Start op 21 augustus, 19.00. Kan nog veranderen natuurlijk.
http://www.talpa.tv/adver(...)NGENAUGUSTUS2006.pdf
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Voor de mensen die vorig jaar BB5 intensief via fok gevolgd hebben is er een trieste mededeling. User Mabelle is begin van deze maand overleden. Tijdens BB5 gaf ze al aan vaak moe te zijn, later is gebleken dat ze een zeldzame longziekte had.
Op 2 juni gaf ze nog aan dat ze het niet zonder slag of stoot op zou geven:
[..]
Helaas is ze drie dagen later al overleden.
Ik post het hier omdat ik weet dat hier veel mensen uit de BB5 tijd rondposten.
Heb jij al geruchten gehoord?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef BVO het volgende:
Kutwijf Judith uit BB4 doet tegenwoordig een belspel op SBS 6.
quote:Op zondag 11 juni 2006 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga mij dus écht niet tussen dat gepeupel begeven met hun inhoudsloze VMBO geleuter. [afbeelding]
ik dacht dr al te herkennen... Maar wist t niet zeker..quote:Op zondag 2 juli 2006 20:43 schreef BVO het volgende:
Kutwijf Judith uit BB4 doet tegenwoordig een belspel op SBS 6.
O jee, daar gaan we weer....quote:Op zondag 2 juli 2006 23:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zullen we hem dit jaar maar een slagje groter maken dan?
Dat zou best kunnen.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:33 schreef Breuls het volgende:
Ik zag op de site een Versatel logo. Dat betekent zeker dat de livestreams bij hen in het TV-pakket komen?
Nee, ik heet Antonio.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
Is jouw voornaam Auke, als het geen Anne is?![]()
Ga maar met andere zwaaiers meeten.quote:Op maandag 3 juli 2006 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
De eerste Fries die zo heet moet ik nog tegenkomen![]()
Wacht, wacht! Jij bent die sukkel van die "Pizza di Pappa" reclamequote:Op maandag 3 juli 2006 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ga maar met andere zwaaiers meeten.![]()
En for the record: Mijn ouders waren import en hadden een pizzeria.
Ik hoop het niet, heb er weinig zin in mezelf blauw te betalen. Ik wil gewoon weer gratis live-streams.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:33 schreef Breuls het volgende:
Ik zag op de site een Versatel logo. Dat betekent zeker dat de livestreams bij hen in het TV-pakket komen?
Moet er wel genoeg animo voor zijn denk ik zo en dus media aandacht d.m.v fora's?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:49 schreef Gert het volgende:
Maar waar de streams ook erg geschikt voor zijn, is het op gang houden van de aandacht voor het programma. Enkele streamers hebben een bepaald voorval gezien, dit gaat rondzingen op internet en voor je het weet wordt het "nieuws" op een radiostation genoemd, of wijdt De Telegraaf er een stukje aan.
Op TV zie ik het al voldoende voorbij komen in elk gevalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Moet er wel genoeg animo voor zijn denk ik zo en dus media aandacht d.m.v fora's?
Hier op FOK! is iig animo genoeg denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Moet er wel genoeg animo voor zijn denk ik zo en dus media aandacht d.m.v fora's?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
Met je moeder achter de computer samen moet het toch wel goed komen, Bong?
Haaaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Op TV zie ik het al voldoende voorbij komen in elk geval![]()
Hoi trouwens<<<<om te wennen alvast
![]()
'looooooquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaai
Heb je er ook weer zin in ?in BB ?
Morwenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
Ja, het begint wel weer te kriebelen hoorEn jij ook, aangezien je "ook" zegt
![]()
Jammer genoeg nietquote:
Weekje of 6 nogquote:
Nope eind augustus ga ik eerst lekker op vakantiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weekje of 6 nogEj, we moeten ook gebruik maken van de boot heh en het mooie weer. Eind Aug. gaan we wel weer als zombies achter de streams zitten
![]()
Zullen we watersex hebben, Stereo?quote:
Ik ben een meisje uit de polder, jodeleehodeliehahoquote:
zekers zekers!! kan nie wachtenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
'loooooo![]()
![]()
Ja, het begint wel weer te kriebelen hoorEn jij ook, aangezien je "ook" zegt
![]()
Ja dat heb ik nou echt te vaak.. mare mij Jomanda noemenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:12 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
Wil mss hobje/jomanda mij niet aanspreken op msn als ik net in dit topic zit![]()
Wat een triest verhaalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben een meisje uit de polder, jodeleehodeliehaho
Ik krijg al hoogtevrees op zolder, jodeleehodeliehaho
In de bergen van Tirol, daar woont mijn lieve Hans
Tussen hem en mij is het nooit veel geweest
Want Hans heeft watervrees
Mja, vanavond ruzie met vriendin gehad, hebben we de laatste tijd wat vakerquote:
Herkenbaar........quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, vanavond ruzie met vriendin gehad, hebben we de laatste tijd wat vaker
Zal wel het warme weer zijn
Maarja. Ik ga toch maar proberen te slapen. En iets van mijn leven te maken, a.k.a. tentamens halen. Doeidoei
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:46 schreef APK het volgende:
Binnenkort ben ik weer helemaal op de hoogte van alle privé-problemen van de zwaaiende BB-Brigade.![]()
Hoe is het eigenlijk met je huismus?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:46 schreef APK het volgende:
Binnenkort ben ik weer helemaal op de hoogte van alle privé-problemen van de zwaaiende BB-Brigade.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |