Op TV zie ik het al voldoende voorbij komen in elk gevalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Moet er wel genoeg animo voor zijn denk ik zo en dus media aandacht d.m.v fora's?
Hier op FOK! is iig animo genoeg denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Moet er wel genoeg animo voor zijn denk ik zo en dus media aandacht d.m.v fora's?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:41 schreef Stereotomy het volgende:
Met je moeder achter de computer samen moet het toch wel goed komen, Bong?
Haaaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Op TV zie ik het al voldoende voorbij komen in elk geval![]()
Hoi trouwens<<<<om te wennen alvast
![]()
'looooooquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaai
Heb je er ook weer zin in ?in BB ?
Morwenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
Ja, het begint wel weer te kriebelen hoorEn jij ook, aangezien je "ook" zegt
![]()
Jammer genoeg nietquote:
Weekje of 6 nogquote:
Nope eind augustus ga ik eerst lekker op vakantiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weekje of 6 nogEj, we moeten ook gebruik maken van de boot heh en het mooie weer. Eind Aug. gaan we wel weer als zombies achter de streams zitten
![]()
Zullen we watersex hebben, Stereo?quote:
Ik ben een meisje uit de polder, jodeleehodeliehahoquote:
zekers zekers!! kan nie wachtenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
'loooooo![]()
![]()
Ja, het begint wel weer te kriebelen hoorEn jij ook, aangezien je "ook" zegt
![]()
Ja dat heb ik nou echt te vaak.. mare mij Jomanda noemenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:12 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
Wil mss hobje/jomanda mij niet aanspreken op msn als ik net in dit topic zit![]()
Wat een triest verhaalquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben een meisje uit de polder, jodeleehodeliehaho
Ik krijg al hoogtevrees op zolder, jodeleehodeliehaho
In de bergen van Tirol, daar woont mijn lieve Hans
Tussen hem en mij is het nooit veel geweest
Want Hans heeft watervrees
Mja, vanavond ruzie met vriendin gehad, hebben we de laatste tijd wat vakerquote:
Herkenbaar........quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, vanavond ruzie met vriendin gehad, hebben we de laatste tijd wat vaker
Zal wel het warme weer zijn
Maarja. Ik ga toch maar proberen te slapen. En iets van mijn leven te maken, a.k.a. tentamens halen. Doeidoei
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:46 schreef APK het volgende:
Binnenkort ben ik weer helemaal op de hoogte van alle privé-problemen van de zwaaiende BB-Brigade.![]()
Hoe is het eigenlijk met je huismus?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:46 schreef APK het volgende:
Binnenkort ben ik weer helemaal op de hoogte van alle privé-problemen van de zwaaiende BB-Brigade.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |