Lesbo. Pan. Jij?quote:
Mijn god. Ik verwachtte deze opmerking al. Hoe voorspelbaar kun je zijn, zeg!quote:
Maar toch heb je je er ooit schuldig aan gemaakt!quote:
Nooit in R&P, trouwens.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar toch heb je je er ooit schuldig aan gemaakt!Bah! Verderfelijk!
Mijn god. Ik verwachtte deze opmerking al. Hoe voorspelbaar kun je zijn, zeg!quote:
Zoals? Het einde van de wereld?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
Ja, kinderen, ga nu maar weer fijn buiten spelen.
Ik ga nu even wachten op iets veel belangrijkers!![]()
Ze komen de Playgirl brengen bij je?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
Een orgasmequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
Erik?quote:
Twee orgasmen?quote:
In feite verzoek je nu de godenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga huilen als nu Canisfire ofzo dit topic binnen komt wandelen!
Hemels, dat willen we zien.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga huilen als nu Canisfire ofzo dit topic binnen komt wandelen!
Zo voorspelbaar zal hij nou ook weer niet zijn. Tochquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef DaMart het volgende:
Je bent toch niet aan het uitloggen om met je Canisfirekloon ineens heel spontaan deze topic binnen te komen he, Buup?
Ik zie 'm er wel voor aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef rena het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar zal hij nou ook weer niet zijn. Toch![]()
Maar nu leest hij dit.quote:
Ach, Bupa is gewoon vreemd. Kan hij ook niks aan doen, maar medelijden heb ik er niet mee.quote:
Dat gaat nog bést moeilijk als Canisfire een kloon van ELM is.quote:
Klopt (wel op een positieve manier, though). Klopt gedeeltelijk. Mooi zo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, Bupa is gewoon vreemd. Kan hij ook niks aan doen, maar medelijden heb ik er niet mee.
Ik vind rena en Bupa allebei leukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er om rena te back-uppen, al heeft ze het vaak niet nodig en lukt het me ook niet..
Nuecken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
Bupa's antipathie jegens rena is fascinerend!Wat heeft rena gedaan, dat zij de altijd-zo-vreedzame Bupatih zo weet te agiteren?!
Het maakt zowel rena als Buup voor mij interessanter...![]()
![]()
![]()
Daar houd je wel van, hè. Iemand van achteren rugdekking geven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er om rena te back-uppen, al heeft ze het vaak niet nodig en lukt het me ook niet..
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:03 schreef Zhenar het volgende:
Bupa's antipathie jegens rena is fascinerend!Wat heeft rena gedaan, dat zij de altijd-zo-vreedzame Bupatih zo weet te agiteren?!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar houd je wel van, hè. Iemand van achteren rugdekking geven.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Meer dan van voorspelbare grappen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, je voelt je gewoon bedreigd. Zeg dat dan gewoon!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb het niet zo op wannabe's. That's all.
Lekker boeiendquote:
Wannabe-wie?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb het niet zo op wannabe's. That's all.
Hij wil dat je het bij hem doetquote:
Dat is het nu juist!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef rena het volgende:
[..]
Lekker boeiendBupa is gewoon een triest geval die andere mensen afkraakt om zelf leuker te lijken
Bupatih kraakt zat mensen af.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is het nu juist!Bupatih kraakt bijna nooit mensen af, zij het omwille van een gebbetje... Maar bij jou lijkt het angstaanjagend oprecht
![]()
Ze kwam hier voor het eerst rondquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Maar rena is soms best te pruimen, hoor.
Ze moet alleen niet de wannabe-weetikveelwie uithangen, maar gewoon zichzelf wezen!
Dat heb ik geleerd van Oprah! [afbeelding]
Maar rena was in het begin, toen ze hier pas net postte, heel anders dan nu.Ze gedraagt zich anders. Waarom? Hmm, misschien wil ze op een bepaald iemand lijken.
Misschien is ze onzeker.
Misschien heeft ze gewoon last van gespleten persoonlijkheden.
Zo triest vind ik Bupa niet hoor. Hij probeert gewoon de stemming erin te houden!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef rena het volgende:
[..]
Lekker boeiendBupa is gewoon een triest geval die andere mensen afkraakt om zelf leuker te lijken
WTFquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Maar rena is soms best te pruimen, hoor.
Ze moet alleen niet de wannabe-weetikveelwie uithangen, maar gewoon zichzelf wezen!
Dat heb ik geleerd van Oprah! [afbeelding]
Maar rena was in het begin, toen ze hier pas net postte, heel anders dan nu.Ze gedraagt zich anders. Waarom? Hmm, misschien wil ze op een bepaald iemand lijken.
Misschien is ze onzeker.
Misschien heeft ze gewoon last van gespleten persoonlijkheden.
Zet het maar snel in je sig, voordat het wordt aangepastquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:10 schreef rena het volgende:
[..]
WTFWil je mij dit even uitleggen? Woord voor woord
?
Ik kraak nooit iemand oprecht af. Ik ben ook nooit oprecht boos op iemand.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is het nu juist!Bupatih kraakt bijna nooit mensen af, zij het omwille van een gebbetje... Maar bij jou lijkt het angstaanjagend oprecht
![]()
Verbeteren is niet hetzelfde als afkrakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |