quote:
quote:
Jaloezie is een nare eigenschap, Hitapubquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Jullie hebben elkaar toch toegevoegd op MSN.Ga elkaar dáár het hemd van het lijf vragen!
Niet zo zuurpruimerig doen, engel met een b ervoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Jullie hebben elkaar toch toegevoegd op MSN.Ga elkaar dáár het hemd van het lijf vragen!
Ja super geweldig te gek gaaf geil cool. Natuurlijk.quote:
Jaloers? Op wie? Jou?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:14 schreef rena het volgende:
[..]
Jaloezie is een nare eigenschap, Hitapub![]()
Ik beleef elke dag homoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:15 schreef rena het volgende:
[..]
Ja super geweldig te gek gaaf geil cool. Natuurlijk.Nog iets homo beleefd vandaag
![]()
GA OOIT DOOD NA EEN VREEDZAAM EN MOOI LEVEN ZONDER DAT JE ENIGE PIJN LIJDT!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:14 schreef alwaysthebest het volgende:Bupatih
! HOI PIEPELOI! HOE IS HET?
Ben je altijd al geweestquote:
Ja, met mij gaat het ook goed ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
GA OOIT DOOD NA EEN VREEDZAAM EN MOOI LEVEN ZONDER DAT JE ENIGE PIJN LIJDT!
Lik mijn teelbal.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:16 schreef rena het volgende:
[..]
Ben je altijd al geweestMaar ik begin deze discussie niet weer opnieuw
![]()
En dan een enge ziekte oplopen zeker? Ik ben niet gekquote:
Vanwaar die "quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:18 schreef rena het volgende:
[..]
En dan een enge ziekte oplopen zeker? Ik ben niet gek![]()
![]()
Laat atb dat maar doen, die doet het graag
![]()
Enkel zijn mooi gevormde kontje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:18 schreef rena het volgende:
[..]
En dan een enge ziekte oplopen zeker? Ik ben niet gek![]()
![]()
Laat atb dat maar doen, die doet het graag
![]()
Ik moest ook lachen, kapoen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanwaar die ""? Je reactie was helemaal niet grappig.
Maar typisch dat jíj er wel om moest lachen. Jij hebt toch al een gebrek aan humor!
Geile webcamseks!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cybersex afspraakjes maak je maar via MSN!![]()
Dan is er tenminste nog iemand die er om lachtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vanwaar die ""? Je reactie was helemaal niet grappig.
Maar typisch dat jíj er wel om moest lachen. Jij hebt toch al een gebrek aan humor!
Jij bent de persoonlijke kontenkruiper van rena, dus dat zegt wel weer genoeg.quote:
Ik heb het nog beter getroffen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:21 schreef rena het volgende:
[..]
Dan is er tenminste nog iemand die er om lachtEn dan nog zo'n geweldig persoon ook
![]()
And damn proud of it.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent de persoonlijke kontenkruiper van rena, dus dat zegt wel weer genoeg.
Je bedoelt dat we je uit medeleven vriendelijk toelachen als je een grapje probeert te maken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het nog beter getroffen.Ik lach om mijn eigen grapjes én anderen ook!
Win-win-situatie!
Ik geef lekker niks om wat anderen vinden en doe lekker mijn eigen ding in plaats van zo'n meeloper te zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het nog beter getroffen.Ik lach om mijn eigen grapjes én anderen ook!
Win-win-situatie!
Ik heb het over het échte leven!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we je uit medeleven vriendelijk toelachen als je een grapje probeert te maken?
Dat is de instelling!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ik geef lekker niks om wat anderen vinden en doe lekker mijn eigen ding in plaats van zo'n meeloper te zijn![]()
![]()
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat we je uit medeleven vriendelijk toelachen als je een grapje probeert te maken?[afbeelding]
Dat doe ik toch ook, muffe muts. Alleen lachen mensen er om.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ik geef lekker niks om wat anderen vinden en doe lekker mijn eigen ding in plaats van zo'n meeloper te zijn![]()
![]()
En het is nog lekker ookquote:
In het echte leven is het, mondeling, makkelijker om ad rem te zijn natuurlijk!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het over het échte leven!
Waar ik nóg succesvoller en grappiger ben dan hier! Jaja, ik weet dat dat moeilijk voor te stellen is, aangezien het niveau wat ik hier behaal al te hoog is voor jullie, maar het kan echt!
Misschien lachen ze je uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook, muffe muts. Alleen lachen mensen er om.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook, muffe muts. Alleen lachen mensen er om.
Dat ook, natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
In het echte leven is het, mondeling, makkelijker om ad rem te zijn natuurlijk!![]()
Je heet Ad Rem?quote:
Als ik zo zielig was, had ik mijn hele levensverhaal hier wel in R&P geplempt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:27 schreef rena het volgende:
[..]
Ik moet nu wel om je lachen. Omdat je zo zielig bent
![]()
Dan ben je niet zielig, maar een aandachtshoer. Dus, waar wacht je nog op, post je levensverhaal in R&P!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik zo zielig was, had ik mijn hele levensverhaal hier wel in R&P geplempt!
Ach, bij jou is het toch zo'n standaard verhaaltjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Flauw.quote:
Misschien moet ik, bij wijze van waarschuwing, mijn ervaringen daarmee even herhalen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel gedaan. Ik had last van spontane lachbuien. De slappe lach, zeg maar.
Dankzij R&P ben ik daar vanaf, en geworden wie ik nu ben! Een melancholieke gothic met borderline, die dagelijks een rol krasloten moet hebben uit pure zelfbescherming
Je denkt toch niet dat ik Bupatih kennis laat maken met de overweldigende humor die diep in mij wacht op het perfecte moment om eruit te knallen?quote:
Nu ben je wel erg wannabupatihquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik Bupatih kennis laat maken met de overweldigende humor die diep in mij wacht op het perfecte moment om eruit te knallen?
Euh...streep het allemaal maar door!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, bij jou is het toch zo'n standaard verhaaltjeJeugdtrauma's, misbruikt, gescheiden ouders, en nu constant aandacht en bevestiging nodig van andere mensen
![]()
Posten van een levensverhaal laat ik wel aan jou over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan ben je niet zielig, maar een aandachtshoer. Dus, waar wacht je nog op, post je levensverhaal in R&P!
Die tijd heb ik achter me gelaten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Posten van een levensverhaal laat ik wel aan jou over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |