abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38475249
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:32 schreef PsyCha het volgende:
Eergister liep ik met mijn gulp open op straat. Zo erg.
Ik ga daaroverheen met: een smetteloos witte spijkerbroek aanhebben. Totdat je na een dag wandelen in de stad erachter komt dat er op je kont een enorme vieze vlek zit die op geen andere wijze te interpreteren is dan dat ik in mijn broek gescheten zou hebben. Geen idee hoe en wanneer, en hoeveel mensen het gezien hebben, vandaar dat het een beschamend moment in mijn eentje was.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38475430
Toen ik nog in de B1 speelde, moesten we een keer een wedstrijd thuis voetballen. Dus wij in ganzenpas door de kleedkamergang (smal gangetje) lopen, en de voorste zegt "Scorpie, kijk uit waar je loopt he!" (ik liep 2/3e) dus ik zeg: Hoezo!?

Volgende moment lag ik 2 meter lager in een ventilatiegat, hadden ze het rooster weggehaald om schoon te maken en waren ze niet zo bijdehand dat ff te melden, wij liepen dicht op elkaar dus dan zie je het wat lastiger...
pi_38477482
Oke op verzoek...nog een zeer beschamend moment...

1e keer dat ik na lange tijd een goede vriend weer eens zag moest er voor het avondeten boodschappen gedaan worden. Al vrolijk kleppend doen we dus de boodschappen en tjah...dan moet er dus ook afgerekend worden. Hij zegt tegen mij : Mrij pak even een doos wil je anders is het zo onhandig sjouwen...Dus ik kijk om me heen en zie recht voor me een paar dozen staan...
wat ik dus NIET had gezien was dat die dozen al eigendom waren van een oud bejaard vrouwtje die net gebukt stond haar boodschappen in een omakarretje te laden... dus ik pak die doos...loop weg...hoor ineens EEJ! zie me vriend keihard lachen samen met de kassajuf...draai me om en zie dus die oma heel boos naar mij kijken...

oke...toen kon ik dus ook wel door de grond zakken...
hier word ik nog steeds mee gepest
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_38477582
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef Ereshkigal het volgende:

1e keer dat ik na lange tijd een goede vriend weer eens zag moest er voor het avondeten boodschappen gedaan worden. Al vrolijk kleppend doen we dus de boodschappen en tjah...dan moet er dus ook afgerekend worden. Hij zegt tegen mij : Mrij pak even een doos wil je anders is het zo onhandig sjouwen...Dus ik kijk om me heen en zie recht voor me een paar dozen staan...
wat ik dus NIET had gezien was dat die dozen al eigendom waren van een oud bejaard vrouwtje die net gebukt stond haar boodschappen in een omakarretje te laden... dus ik pak die doos...loop weg...hoor ineens EEJ! zie me vriend keihard lachen samen met de kassajuf...draai me om en zie dus die oma heel boos naar mij kijken...

Hahaha
"Moet jij geen spullen afpakken van oude vrouwtjes?"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38477714
Ja lach er maar om !
de laatste keer dat ik met hem de winkel in moest heb ik gewoon gezorgt dat we een boodschappen tas bij hadden !
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_38477715
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef Ereshkigal het volgende:

Hahahahhahahaha.
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:54 schreef Ereshkigal het volgende:
Ja lach er maar om !
de laatste keer dat ik met hem de winkel in moest heb ik gewoon gezorgt dat we een boodschappen tas bij hadden !
pi_38477830
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:03 schreef Sheepcidus het volgende:

Ik maak er een toneelstuk van door eerst in mijn tas te kijken oid, en dan voor mijn kop te slaan.
Dat doe ik wel eens als ik iemand iets had beloofd en het dan vergeet mee te nemen. Dan zegt diegene van "en, heb je x nog meegenomen?" En dan ga ik zo in mijn tas zoeken, om op een gegeven moment te zeggen "hè wat raar, ik weet toch zeker dat ik het erin heb gestopt".

Best wel zielig eigenlijk.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_38477908
Ik was eens aan het kamperen in zeeland, en na het ochtendwas ritueel had ik effe gedoucht en me haren gewassen. Daarna besloot ik maar eens naar het nabije dorp te fietsen (1 km) om brood te halen.

Terwijl ik fiets zie ik allemaal mensen kijken, sommige doen niks andere kijken zoals-> .
Dus ik loop de supermarkt in en zie in de reflectie van de draaideur mezelf met een opvallende schuimkop .

Toen ben ik maar even naar de wc gelopen om daar alle schampoo nog eens goed uit te wassen

pi_38481782
Ik verplaatste me rond mijn 16e eens op mijn brommer over een fietspad toen een tegemoedkomende automobilist het niet nodig vond om zijn groot licht voor me te dimmen. Ik, puber met kort lontje, stort me vol overgave op mijn eigen verlichting en begin, blik op het stuur gericht, met mijn licht te flitsen. Nog voordat ik het voel zie ik onder mijn voeten het asfalt verdwijnen en plaats maken voor gras. Oeps, berm. Vestandig als ik ben laat ik het gas los en de brommer vaart minderen, hard remmen in een zachte berm zal namelijk geheid tot een val leiden. Ja toch? Dan weer een landschapsverandering, het gras maakt plaats voor een hoop coniferen van ongeveer een meter hoog. En zo kiep ik met een zeer suffe snelheid face down in de bosjes. Snel opstaan, hard vloeken en naar huis. Alsof de val an sich al niet beschamend genoeg was kwam ik er thuis achter dat er een stuk conifeer uit mijn vizier stak...
pi_38482235
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 18:03 schreef Kimsomnia het volgende:
Ik verplaatste me rond mijn 16e eens op mijn brommer over een fietspad toen een tegemoedkomende automobilist het niet nodig vond om zijn groot licht voor me te dimmen. Ik, puber met kort lontje, stort me vol overgave op mijn eigen verlichting en begin, blik op het stuur gericht, met mijn licht te flitsen. Nog voordat ik het voel zie ik onder mijn voeten het asfalt verdwijnen en plaats maken voor gras. Oeps, berm. Vestandig als ik ben laat ik het gas los en de brommer vaart minderen, hard remmen in een zachte berm zal namelijk geheid tot een val leiden. Ja toch? Dan weer een landschapsverandering, het gras maakt plaats voor een hoop coniferen van ongeveer een meter hoog. En zo kiep ik met een zeer suffe snelheid face down in de bosjes. Snel opstaan, hard vloeken en naar huis. Alsof de val an sich al niet beschamend genoeg was kwam ik er thuis achter dat er een stuk conifeer uit mijn vizier stak...
Och kaartlezen, autorijden, gebonk, he kut ik rij in een groenstrook! Gas los sturen, door wat struikgewas rijdend, rijbaan weer op. Stoppen, alarmlichten aan, en wat takken verwijderen tussen wiel en spatbord. (oude Kever)
pi_38487628
op de wc bellen maar omdat je niet wilt dat diegene hoort dat je poept, trek je niet door....
je spreekt met dezelfde af en terwijl deze persoon vraagt waar de wc is en naar de wc loopt, je beseft dat je nog niet had doorgetrokken,............

plaatje bij mijn eerste gedachte:

You've just been F'd in the A
  vrijdag 2 juni 2006 @ 21:43:47 #87
92279 N.icka
Windforce 11
pi_38487977
Ik heb zo'n kleine dwangneurose , als ik de deur uit ga heb ik honderd keer gekeken of alles uit is , kranen dicht zijn ed. Dan ga ik weg en sluit de voordeur om hem daarna weer open te doen en alles nog eens te controleren.

Ben altijd benieuwd wat de buren dan van me denken

btw , het is wel mn enige dwangneurose
pi_38489439
Op m'n 2e werkdag bij de AH een paar potjes augurken laten vallen. Heel eenvoudig. Je zet een doos met augurken zo neer op je karretje dat er twee potjes ruim uitsteken. Zonder daar verder bij na te denken zet je de overige gurken op hun plaats in het schap, totdat enkel die twee potjes nog over blijven en dus met veel lawaai op de grond vallen. Dat op zich was niet zo erg. Het stomste was om vervolgens met stoffer, blik en scherven achter iemand aan door de klapdeuren naar het magazijn te lopen en niet beseffen dat klapdeuren meestal terugkomen en dus stoffer en blik uit je hand slaan. Dat moet er best wel stom uit hebben gezien.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_38492800
Niet ikzelf, maar een vent kwam vorige week bij me de bus in. Hij was echt onwijs dik, maar hij ging dus voor me zitten, en had echt twee stoeltjes nodig. Nee hoor ; zakt tie alsnog keihard door allebei de stoeltjes heen, keihard op de grond
pi_38493497
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 01:02 schreef m021 het volgende:

[..]

Tordeert? Torderen betekent ineendraaien / verwringen. Dus de deur verwrong?
Ja Deur bleef boven tegen het kozijn gedrukt, maar had aan de zijkant en onderkant vrijspeling, als je de deur dan doordrukt druk je te onderkant 'open' terwijl de bovenkant op z'n plaats blijft, glas kan daar niet goed tegen.
De status 'bagger-user' voorbij
pi_38493951
Ik fietste laatst met een flesje AA in de ene hand richting huis, toen ik op mijn MP3 speler even het nummer wilde veranderen. Helaas ging het fietsen zonder handen en zonder te kijken om de een of andere reden niet zo geweldig, en ik reed de bosjes in. Je had m'n tegenliggers eens moeten zien lachen
pi_38494281
Wat ik trouwens ook regelmatig heb is dat iemand die ik nog nooit heb gezien half op me afloopt en enthousiast lacht en dat ik dan terugstaar en een onzeker glimlachje laat doorschemeren en ademhaal om kennelijk een "Ken je me nog?" gesprekje te beginnen, en dat die persoon dan doorloopt naar iemand achter mij.
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
  zaterdag 3 juni 2006 @ 00:43:55 #93
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_38494521
Overkomt me bij drukke popconcerten... Ik sta dan meestal voor mijn man en hij pal achter mij (is 1,5 kop groter). Mochten we dan op een concert zijn waar ook ballads tot het repertoire behoren dan ga ik steevast tegen mijn man aanleunen en hij slaat dan altijd zijn armen om me heen.

Mijn man gaat echter ook wel eens een biertje halen tussendoor of naar het toilet, en neemt niet altijd de moeite om dat even tegen me te zeggen als ik volop sta te genieten, dan wil hij me niet storen..

Dan start er een ballad, en voor ik het weet leun ik tegen een wildvreemde aan, die al de plaats van mijn man heeft ingenomen, en als die wildvreemde dan niet snel genoeg zijn of haar armen om me heen slaat doe ik dat zelf wel even door achterlangs naar die armen te 'grabbelen', zonder mijn blik van het podium af te wenden. Ik sta dan dus gewoon tegen een wildvreemde op te schurken. Zéér beschamend.

Meestal zijn de reacties wel leuk, lacherig.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 3 juni 2006 @ 01:06:28 #94
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_38494890
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:03 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Ik maak er een toneelstuk van door eerst in mijn tas te kijken oid, en dan voor mijn kop te slaan.
Dat zal er ook wel lijp uitzien.

verkapte tvp
Heb ik ook weleens gedaan, men kan dan van veraf goed zien dat je iets vergeten bent
Asjemenou
pi_38497393
Ik zat op de middelbare school op een gegeven moment in dezelfde klas met nog een Els en een Allison. Die Allison werd regelmatig 'Al' genoemd. Als er "Els" werd geroepen en ik keek op, was het regelmatig "nee, de andere Els " (zij was populairder ) En als er "Al" werd geroepen, wilde ik ook nog wel eens opkijken om vervolgens te moeten constateren dat de s op het einde niet volgde en ik dus niet had moeten reageren..
pi_38500529
Niet in m'n eendje, maar wel ZWAAR beschamend...

In de tweede had ik mijn plek nog niet echt gevonden, dus toen trok ik op met een stel ongelooflijke stoners. Dus kwam het ervan dat ik in de coffeeshop terecht kwam met hun. Aangezien ik helemaal niet zo'n type ben, en er ook zwaar jong uitzag, viel ik al heel erg op. Toen ze vroegen wat we wilden drinken, kreeg ik het ook nog voor elkaar om om sinaasappelsap te vragen

O mijn god ik schaam me nog steeds echt
Geen gezeik.
pi_38500671
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef Netsoenev het volgende:
We huurden een vakantiehuisje in een piepklein Frans dorpje in Bretagne, het was er altijd zo rustig dat je ieder moment verwachte dat er een stuk tumbleweed voorbij kwam rollen, vergezeld door een riedeltje uit een mondharmonica.
Mijn slaapkamer had een balkon met twee van die grote naar buiten openslaande deuren, het was heerlijk om 's nachts die deuren open te laten staan, de gordijnen dicht te doen en in slaap te vallen bij het licht krakende geluid van de krekels. Als ik dan de volgende ochtend wakker werd liep ik altijd rechtstreeks naar het raam, poedelnaakt, mijn ogen nog half dicht, trok de gordijnen open en rekte me uitgebreid uit terwijl ik de heerlijke frisse buitenlucht opsnoof en uitkeek over het pleintje onder mijn balkon.
Dat ochtendritueel ging iedere dag goed, tot de laatste dag van de vakantie was aangebroken. Ik werd wakker, liep naar het raam, trok de gordijnen open, opende langzaam mijn ogen en besefte toen pas dat er die dag op het normaal zo verlaten pleintje een braderie gehouden werd.

Voor wie Monty Python's 'Life of Brian' gezien heeft:

[afbeelding]
pi_38502260
Als ik iétsiepietsie teveel alcohol opheb, doe ik de meest beschamende dingen.
Dan word ik echt super opgefokt, ga ik rondjes lopen enzo. En het allerergste was toen ik es een keer toen van m'n fiets ben gevallen, een half uur bewusteloos was, en een ambulance moest komen.
Sindsdien pas ik wel wat beter op. Mijn god, dat was echt het meest beschamende moment in mn hele leven. Ben nooit meer naar die tent geweest waar ik uit was.

En in de bus val ik altijd in slaap, de stadsbus niet dan, maar vooral de Interline/Hanzeliner slaapt zo lekker, helemaal erg als ik wakker probeer te blijven en je dan opeens met je hoofd wegvalt. Gister had ik 't ook weer, alleen viel dit keer de tas met vuile was van m'n schoot, al m'n was in het gangpad, ondergoed enzo.

Oh en hyperventilatie en paniekaanvallen zijn ook elke keer wel weer redelijk beschamend. Op zich.
  Redactie Frontpage zaterdag 3 juni 2006 @ 23:54:59 #99
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_38517662
Ik heb ooit eens met m'n vriend in de Mac gegeten in Groningen (herenstraat). Ik was bezig met m'n mobiel en legde die weg om te eten. Toen weklaar waren, netjes dienblad leeggegooid en naar buiten. Ik controleer altijd of ik alles heb, en was m'n telefoon kwijt. Jawel, die had ik op het dienblad laten liggen - en in de prullenbak getiefd. WIj weer naar binnen, een medewerker aangesproken en het uitgelegd. Die heeft de prullenbakzak meegenomen naar achter, leeggegooi en m'n telefoon eruit gevist.

Het gebeurde wel vaker sindsdien leg ik nóóit meer m'n telefoon op een dienblad
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_38522926
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 12:27 schreef samchestido het volgende:

Toen ze vroegen wat we wilden drinken, kreeg ik het ook nog voor elkaar om om sinaasappelsap te vragen
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')