abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38920472
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 12:15 schreef Roycovic het volgende:
Normaal ben ik alleen een forum lezer, maar vind dit zo`n geweldig topic dat ik niet achter kan blijven.

Mijn dagelijkse fietsroute naar school (alweer 14 jaar geleden of zo) bestond uit een oversteek met een veerpontje. Nu loopt de oprit naar het veerpontje erg stijl naar beneden af.
Als er een boot over de rivier vaart, dan brengt dit golven met zich mee. Als het dan ook nog vriest, dan laten die golven op de stijle oprite een bevroren ijsbaantje achter.

Als er dan een domme brugpieper (uhh Ik ) met volle vaart naar beneden gaat en vlak voor de maas wil remmen (veerpont was aan de overzijde) dan slipt hij en vliegt hij met fiets, boekentas en al, zo de maas in
Daarna nog in de ijzige kou verder naar school gefiets, helde dag op school en weer terug naar huis. Ben wel een week flink verkouden geweest.
Hoe ben je daar weer uitgekomen met fiets en verzopen boeken enzo?
pi_38920817
Uhmz ik had dus vandaag theori voor de motor,
Ik stap dus om 13.00 in de auto lekker vroeg.

Kom ik daar aan alles vergeten pasfoto (zat in me jas maja die had ik dus niet bij me)dus ik denk ja kan ik dus net zo goed weer naar huis.

Maar omdat ik had gereseveerd dacht ik ga me ma even afmelden net zo netjes, zecht ze ja maar in de stad hier vlakbij kun je ook foto's laten maken ik der heen en weer terug met foto's.

Zecht ze je hebt je uitreksel toch wel bij je k zo omg :S uitreksel??
Dus kan ik maandag voor de derde keer erheen.
Maja omgaan met tegenslagen hahaha, me ma lachte me uit.

Eigenlijk kwam het door deze site waar ik dus op had gekeken wat ik mee moes nemen http://www.motorexamens.nl/exam.php?cid=11 daar staat dus ook niet bij dat je uitreksel nodig had.

Maja aan de andere kant met brommer en auto hadi k hem ook nodig dusja

[ Bericht 15% gewijzigd door Geerd op 16-06-2006 15:55:07 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_38922716
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:59 schreef PoloPower het volgende:
Pas nog, moest ik wat afrekenen, ik haal mn pas 4x door dat ding, en ik denken dat dat pinapparaat niet werkt terwijl er vanaf de eerste keer doorhalen al "voer pincode in" op het display stond. Maar dat had ik blijkbaar niet zien veranderen ofzo.
Meisje achter de kassa "u kunt uw pin al invoeren hoor" Ik uhmm ohja, sja ik moest er vroeg uit uit vandaag, dus ik ben nog en beetje duf. Snel afgerekent en weggegaan.

(ik was die dag ook echt heel duf, dus verbazen doet 't me niet)
Ik ging een keer boodschappen doen bij de Plus en daar staat op een andere manier dan ik gewend ben aangegeven wanneer je je pincode moet invoeren. Dus ik haal mijn pas er door en kijk de kassajuffrouw wat wazig aan totdat ze zegt dat ik mijn pincode kan invoeren
pi_38923210
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:59 schreef niksie het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad laatst ik doe recreatiewerk (als bijbaantje), en moest op een gegeven moment gaan penaltyschieten als activiteit. Er deden echt alléén maar jongens mee, en 1 meisje. Nou, iedereen mocht 3 keer schieten en niemand van de jongens scoorde... Toen was dat meisje aan de beurt, en die scoorde wel! Dus ik: Zíe je wel dat meiden kunnen voetballen!
Meisje: Eh...ik ben een jongen hoor ...Shit en het erge was dat alle papa's van die jochies stonden te kijken, ook van dat 'meisje' ...die keek me niet al te vrolijk aan !
haha, zo moest ik ook eens een hockeywedstrijd fluiten (meisjes C ofzo). Op een gegeven moment viel het me op dat eentje wel erg op een jongetje leek (kort haar, broekje ipv. rokje aan etc.). Dus ik de wedstrijd stilleggen, andere scheidsrechter bij me roepen om zijn oordeel te vragen. Hij dacht het ook, dus ik naar dat "jongetje" toe om te vragen. Ineens al die teamgenootjes met zon kinderen-voor-kinderen-stemmetje: NEE HOORWRWR zij is een meisje!!!! Ook al die ouders aan de kant meedoen enzo, helemaal verontwaardigd . Ik heb maar snel weer door laten spelen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:40:25 #280
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_38923460
Ga je lekker even naar het toilet op je werk waar je nog niet zo lang werkt. Rustig zitten en ondertussen spelletje snake spelen. Wil je opstaan merk je in 1 keer dat het rond je voeten wel erg nat is. Bljik je precies tussen de bril en de toiletpot hebt lopen doorzeiken (ja dat kan als man.. ).. Heel de vloer zeiknat (leuke woordspeling) van je eigen urine.

"Okay wat te doen dan?" .. alles weer aantrekken en dan de schoonmaaksters bellen of ze het komen opruimen. Nee dat is echt voor lul aangezien je collega's dat doorgaan hebben. Okay dan maar met toiletpapier alles opruimen. Wat een pokke karwei waar je nog zeer regelmatig de plee voor moet doorspoelen om het toilet niet te laten verstoppen.

Bljiken de onderkant van je pijpen ook nog eens nat te zijn, waardoor je de hele dag naar je collega's gaat zitten te kijken of zij niet toevallig iets ruiken wat niet normaal is (terwijl je zelf helemaal niets ruikt natuurlijk).
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_38924148
stap ik met een maat van me in de lift, drukken we op het knopje en de lift ging omhoog.
op een gegeven moment stopt hij, maar de deur ging niet open.
Wij beginnen aan de deur te trekken enzo, klinkt er opeens een stem achter ons:
"Moeten jullie er soms uit?"
het wordt tijd dat ik mijn avatar update
pi_38924979
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Tony_Teletext het volgende:
stap ik met een maat van me in de lift, drukken we op het knopje en de lift ging omhoog.
pi_38926386
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:34 schreef Palomar het volgende:

haha, zo moest ik ook eens een hockeywedstrijd fluiten (meisjes C ofzo). Op een gegeven moment viel het me op dat eentje wel erg op een jongetje leek (kort haar, broekje ipv. rokje aan etc.). Dus ik de wedstrijd stilleggen, andere scheidsrechter bij me roepen om zijn oordeel te vragen. Hij dacht het ook, dus ik naar dat "jongetje" toe om te vragen. Ineens al die teamgenootjes met zon kinderen-voor-kinderen-stemmetje: NEE HOORWRWR zij is een meisje!!!! Ook al die ouders aan de kant meedoen enzo, helemaal verontwaardigd . Ik heb maar snel weer door laten spelen
Zoiets moet je gewoon tactisch oplossen door naar de naam te vragen Maar dan zul je net zien dat ze Chris of Robin heet
pi_38932765
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Tony_Teletext het volgende:

Nou vooruit dan maar...

Ik heb sinds een paar weken mijn motorrijbewijs en tevens een motor ter beschikking. Nu was ik lekker in zeeland aan het toeren in mijn eentje en kwam bij het stoplicht links naast een golf GTI'tje te staan. De petjes in de gti waren me aan het opjutten om een wedstrijdje te doen, en ik had zoiets van: kom maar op, van de motor verlies je het.

Dus bij groen trek ik hard op en....schakel in z'n neutraal. Met lekker het gas erop dus veel herrie maar niet vooruit komen.

Was ik ff blij dat ik het vizier van mijn helm dicht had, ik moet knalrood zijn geweest.

[ Bericht 16% gewijzigd door octopussy op 16-06-2006 22:58:29 ]
  vrijdag 16 juni 2006 @ 23:26:16 #285
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_38933728
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:33 schreef Geerd het volgende:
Eigenlijk kwam het door deze site waar ik dus op had gekeken wat ik mee moes nemen http://www.motorexamens.nl/exam.php?cid=11 daar staat dus ook niet bij dat je uitreksel nodig had.
Grapjas:
quote:
Meenemen op de dag van je motor theorie examen:

Geld: Kosten klassikaal ¤30,10 (kosten zonder examen bij vrijstelling ¤14,60.)
Theorie examenkaart: Deze kun je kopen bij de CBR balie in het examencentrum.
1 pasfoto: Zwart-wit of kleur, recht van voren.
Legitimatie: Paspoort of Identiteitskaart.
Uittreksel van het bevolkingsregister : Jonger dan een half jaar.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_38934081
nou ik had net weer een leuke hoor
op een feestje en ik moest even naar het toilet
dus ik sta daar in de gang en duw de klink slapjes omlaag en trek aan de deur en die geeft niet mee
dus ik denk die is bezet
dus ik wachten
en wachten
en nog meer wachten
had ik de klink gewoon niet helemaal naar beneden geduwt
naja
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 16 juni 2006 @ 23:49:17 #287
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38934238
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef Beach het volgende:
Vroeger op school was ik gewend om bij de deuren van de ingang ze open te doen door tegen het glas te duwen.
Keer kom ik aanlopen, duw hard tegen het glas om zodoende de deur te openen.
Maar wat bleek; het glas was weg dus ik donder zo door dat gat heen

Keer tijdens fietsen, kom ik er na anderhalf uur achter dat ik een gat van meer dan 10 cm lang bij mn kruis heb in mn broek
En al die tijd vrolijk rondgefietst zonder het door te hebben.
De terugweg met mn benen zo dicht mogelijk langs mn frame en mn jas zover mogelijk naar beneden teruggefietst

Keer wilde ik peuken halen dus keihard fietsen.
Ga ik als een motorrijder de bocht door; bekende verhaal van trapper->weg.
Ga ik vol om plaat waar 2 mensen staan.
Ik doen alsof het totaal geen pijn doet en snel weer terug naar huis.

Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_38934821
Naar iemand terugzwaaien en dan er achter komen dat diegene naar iemand achter je zwaait.

In gedachten zijn verzonken, en terwijl je zo in gedachten bent gekke bekken trekken.

Verder was ik een keer superslaperig. Mijn vriendin zei toen wat tegen me waarop ik antwoorde: 'twee boterhammen met pindakaas' Vraag me niet hoe ik erop kwam, maar het sloeg totaal nergens op.
pi_38935233
Ik werkte eens als vakantiebaantje bij een soort van kartbaan. Ik had als taak om oa. die autootjes na gebruik weer op hun plaats te zetten. Ik zag mn 'collega's' allemaal heel stoer met 1 been in de kabine gasgeven en het andere been een beetje half op het frame, zodat je er snel in en uit kon stappen (en dus niet helemaal in het nauwe stoeltje hoeft te kruipen). Dat wilde ik dus ook even heel stoer gaan doen, maar eenmaal mn voet op het gaspedaal kwam ik erachter dat je niet zoals bij een auto met 1 voet kunt gasgeven en remmen. Het rempedaal zat aan de andere kant met de stuurpen ertussen
Gevolg was dat ik keihard tegen allemaal andere geparkeerde autootjes aanknalde en vervolgens dwars door de slagboom reed En dit allemaal onder het toeziend oog van bezoekers die in de rij stonden . Eenmaal tot stilstand duwde ik het wagentje maar op zn plaats en ging suggestief een beetje in het motorblok/achteras kijken alsof het aan de remmen lag
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:40:25 #290
150341 Mr_Ban
Ban for the money
pi_38935411
blijkbaar net mn huisbaas (menneke) betrapt tijdens het klooien met zn holmaatje... (check eigen topic). Geen flauw idee wat ik nou morgen tegen die gast moet gaan zeggen
Ik wou dat ik hier niks getypt had...
  zaterdag 17 juni 2006 @ 00:45:13 #291
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_38935505
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:31 schreef Palomar het volgende:
Ik werkte eens als vakantiebaantje bij een soort van kartbaan. Ik had als taak om oa. die autootjes na gebruik weer op hun plaats te zetten. Ik zag mn 'collega's' allemaal heel stoer met 1 been in de kabine gasgeven en het andere been een beetje half op het frame, zodat je er snel in en uit kon stappen (en dus niet helemaal in het nauwe stoeltje hoeft te kruipen). Dat wilde ik dus ook even heel stoer gaan doen, maar eenmaal mn voet op het gaspedaal kwam ik erachter dat je niet zoals bij een auto met 1 voet kunt gasgeven en remmen. Het rempedaal zat aan de andere kant met de stuurpen ertussen
Gevolg was dat ik keihard tegen allemaal andere geparkeerde autootjes aanknalde en vervolgens dwars door de slagboom reed En dit allemaal onder het toeziend oog van bezoekers die in de rij stonden . Eenmaal tot stilstand duwde ik het wagentje maar op zn plaats en ging suggestief een beetje in het motorblok/achteras kijken alsof het aan de remmen lag
OMG, loser

alsof die bezoekers niet doorhadden dat dat een schaamte-ontwijkende-activiteit (SOA) was
ik ben lief :)
pi_38935663
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:45 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

OMG, loser

alsof die bezoekers niet doorhadden dat dat een schaamte-ontwijkende-activiteit (SOA) was
Ze keken iig wel ernstig

Heb toen tegen zo'n gast van de technische dienst die erbij stond gezegd dat de rem het niet deed en die heeft hem toen helemaal nagekeken enzo in de werkplaats
pi_38938471
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:26 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Grapjas:
[..]
EUh ja omdat ik dus een mailtje heb gestuurd ja hier komt tie:

Beste Geerd,

Wat een slordige fout van ons!!
Bij deze veranderd, erg bedankt voor je tip!

Ben je geslaagd voor je theorie?

Groeten,

Tim Jansen
Rijlestheorie.nl

----- Original Message -----
From: "Website Formulier" <form@motorexamens.nl>
To: <tim-jansen@planet.nl>
Sent: Friday, June 16, 2006 3:52 PM
Subject: Website

> SUBMITTED FORM DATA:
>
>
> Name: Geerd Hilbert
> Email: gj_hilbert@zonnet.nl
> Message: Goedemiddag.
>
> Ik had even een tip/klacht over jullie site.
> Bij info&tips waar ik dus gister keek omdat ik vandaag motortheorie
> had, Zag ik wat ik dus allemaal mee moes nemen maar kun je ook even
> der bij zetten dat je een uitreksel van het gemeentehuis moet hebben?
> Zodat der niet meer mensen voor niks der heen gaan?
>
> Groeten Geerd
>
> Form submitted at: 2006-06-16 15:52:46 by 81.58.130.19
>
>
>
Ik zwaai naar dieren.
pi_38938619
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 09:47 schreef Geerd het volgende:

[..]
Knap van die Tim Jansen dat hij snapte wat je bedoelde. Wat een onleesbare brief.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:08:44 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38938661
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 10:05 schreef m021 het volgende:

[..]

Knap van die Tim Jansen dat hij snapte wat je bedoelde. Wat een onleesbare brief.
Inderdaad . Ik had een mailtje teruggestuurd met de opmerking dat het maar een geluk is dat er geen IQ-test moet worden afgelegd .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:03:24 #296
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_38942159
Ach, hij heeft al 4 leestekens gebruikt; hij had ook minder kunnen gebruiken. En hij probeert tenminste hoofdletters te gebruiken!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_38942388
Ach zo erg ist ook weer niet, nie zo piepen man
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:30:02 #298
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_38942671
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:03 schreef MichielPH het volgende:
Ach, hij heeft al 4 leestekens gebruikt; hij had ook minder kunnen gebruiken. En hij probeert tenminste hoofdletters te gebruiken!
blahahaha
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_38943097
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:15 schreef Geerd het volgende:
Ach zo erg ist ook weer niet, nie zo piepen man
Zo erg is het niet?
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 09:47 schreef Geerd het volgende:

> Ik had even een tip/klacht over jullie site.
> Bij info&tips waar ik dus gister keek omdat ik vandaag motortheorie
> had, Zag ik wat ik dus allemaal mee moes nemen maar kun je ook even
> der bij zetten dat je een uitreksel van het gemeentehuis moet hebben?
> Zodat der niet meer mensen voor niks der heen gaan?
>
> Groeten Geerd
Mocht je je afvragen waarom ik 'jullie' en 'je' fout heb gerekend: als je het eerst over jullie (meervoud) hebt kun je het later niet over je (enkelvoud) hebben. Bovendien is het onbeleefd om iemand die je niet kent aan te spreken met 'je'.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_38943324
Een aantal jaren geleden dacht ik, "kom, laat ik eens gezellig een kroegje gaan pakken."

Het was erg druk en gezellig, moest ik ineens heel nodig schijten.
Ik zit op de plee Nelson Mandelo op sterk water te zetten, veeg af en spoel door, was m'n handen en ga weer aan de bar zitten.
Ik denk: "wat ruik ik toch ineens" zeg tegen de man die naast me zit, heb je stront onder je schoenen of zo jeezus. Maar nee dat was het niet. ik een paar plaatsen verderop gaan zitten ruik ik het nog!

Maar naar huis gegaan en thuis meteen trui en broek ff in de wasmachine gooien, zat me daar toch een bruine streep op m'n lange trui, daar kwam dus die stank vandaan!

Was wel degelijk meest beschamende moment ooit, heb die trui ook nooit meer gedragen.
Letterlijk een geval van "een bruine trui"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')