Een week geleden zat je boven de 200. Niet in topics van vorig jaar kijkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef es70 het volgende:
@ Meneer 200+ blabla:
De PR's:
776. (744) es70 196.
Nouquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
LIgt er vast aan welke oorlog je neemt
Is dat zoquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een week geleden zat je boven de 200. Niet in topics van vorig jaar kijken
Je stond toen in de top5 van die dag ofzo. Het viel nogal opquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat zo. Dat hou ik allemaal niet bij hoor
.
Je houdt me in de gaten...
Wat, nieuwe PR lijstjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:13 schreef dolle_hond het volgende:
die lijstjes heb ik nog niet verwerkt
spemvotjequote:Op donderdag 1 juni 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat zo. Dat hou ik allemaal niet bij hoor
.
Je houdt me in de gaten...
Vandaag kom ik er ook wel boven.
Oh, dat had ik verdrongenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je stond toen in de top5 van die dag ofzo. Het viel nogal op![]()
Laterquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Kan het niet volgen hoor,
tot laters ofzo
It's a bloody shamequote:
Have funquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Kan het niet volgen hoor,
tot laters ofzo
niet als jij het bentquote:
Ywquote:
Nou...quote:
Dat is nou photobucketquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:21 schreef Stuart het volgende:
Veel plezierquote:
Jaquote:
Jij mag wel ff balen hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:30 schreef leonieke het volgende:
Hoi
ff balen als het mag
De zaal waar we willen trouwen is bezet volgend jaar op 4 aug, dus is ons kerkelijk huwelijk verplaatst naar 14-07-07. Ook wel een leuke datum, maar toch jammer dat ht niet dezelfde datum kon zijn als wettelijk huwelijk...
damnquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:30 schreef leonieke het volgende:
Hoi
ff balen als het mag
De zaal waar we willen trouwen is bezet volgend jaar op 4 aug, dus is ons kerkelijk huwelijk verplaatst naar 14-07-07. Ook wel een leuke datum, maar toch jammer dat ht niet dezelfde datum kon zijn als wettelijk huwelijk...
thxquote:
Tofquote:
Ook jij thxquote:
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
thx![]()
Nu heeft mijn ma natuurlijk wel pech, want die heeft het al tegen de helft vd familie gezegd (wat ze eigenlijk niet mocht doen aangezien wij dat zelf wilden doen), mag ze nu weer die familie aflopen om de nieuwe datum te zeggen![]()
Eerst nog gedacht om wettelijk huwelijk te verplaatsen, maar da's te moeilijk omdat er al aangifte is gedaan op het stadhuis.
Nu nog ff 'Les Poppies' opzetten en je baalmoment is al weer bijna verdwenenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel een beetjeIk trek me daaraan op
![]()
Ja tuurlijk, binnen vijf jaar ben ik daar wel over hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu nog ff 'Les Poppies' opzetten en je baalmoment is al weer bijna verdwenen.
Heb je trouwens teruggelezenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:41 schreef leonieke het volgende:
wat valt er terug te lezen danquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je trouwens teruggelezen, of was het wat teveel
.
Ik heb een stuk teruggelezen, maar ik had gepost op de eerste pagina van #208 en heb het maar opgegevenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je trouwens teruggelezen, of was het wat teveel
.
Ik zou haar op de hoogte houden van mijn online-beha bestelling enzoquote:
aha!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou haar op de hoogte houden van mijn online-beha bestelling enzo.
Die is toch nog niet toegekomen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou haar op de hoogte houden van mijn online-beha bestelling enzo.
Ik had mijn pakje binnen vandaagquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb een stuk teruggelezen, maar ik had gepost op de eerste pagina van #208 en heb het maar opgegeven![]()
Wat is er gebeurd?
Dat is vlugquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik had mijn pakje binnen vandaag. Ze zijn prima (op wat stomme strikjes na die ik eraf moest slopen)
.
Deze strikjes hadden zelfs nog een 'gouden' hartje als bonusquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is vlug![]()
Hehe, ik moet eerlijk toegeven dat ik meestal bh's in winkels koop met strikjes en die ook direct afknip hoor![]()
Maar wat leuk: vlug en gepast![]()
Ga je er nog kopen?
Hormonen zijn zowiezo k*tquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef leonieke het volgende:
Hmz, een lingerie-tic heb ik ook al niet![]()
Qua kleren heb ik eigenlijk totaaaaaaal geen tic...
Die mannelijke hormonen toch![]()
Hoiquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben wederom net op tijd
Hoi seksbommen van me![]()
Bwa soms is het een voordeel, ik kan al mijn niet-vrouwelijke dingen op die hormonen schuivenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |