Wat ik eigenlijk bedoel maar niet mag zeggen: Neem zelf eens initiatief om te bellen en vraag of we al iets voor je hebben willen regelen, want anders schieten we toch niet op met je aanvraag!Je hebt toch al een contract, dus we hebben je al binnen......quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:46 schreef longinus het volgende:
Binnen 24 uur nemen we kontakt met je op![]()
Gebruikerservaringen op Tweakers waren goed en het is 1 van de weinige telefoons met alle mogelijkheden die ik zoek, dus euuuh, ja...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:50 schreef tonks het volgende:
FF wat anders.. weet je zeker dat je een MDA Pro wilt?
Daar wordt dus nog contact over opgenomen met me... Althans, dat werd beloofd... Maar ja, dat hebben ze dus al 3 keer eerder beloofd zonder dat ik er vervolgens nog iets over hoorde...quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef Xcalibur het volgende:
kan je niet die order bij T-mobile annuleren (incl credit check enzo), en dan naar een T-mobile winkel gaan en het daar ter plekke afsluiten?... heb je en geen lopende aanvraag en het is voor de 6e?
*gemaild*quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:56 schreef Chinless het volgende:
in dat geval ff mailtje naar ronnie.linders@home.nl mail k da nr wel ff
He Wilbert opzich slim,alleen je kan geen abbo nemen bij tmobile met een nieuw toestel en behoud van je nummer. tmobile prepaid met nummerbehoud naar tmobile abbo kan alleen via de klantenservice met behoud van je eigen gsm. terwijl tmobile toch wel de meest gunstige abbos van dit moment heeft.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:24 schreef IkWilbert het volgende:
Ik heb het zo geregeld dat mijn abo wordt omgezet naar prepaid (T-Mobile) 8 juni wordt het omgezet... ga dan wel ff rustig bekijken wat ik wil en bij de aanvraag van een nieuwe abo vraag ik nummerbehoud aan. Zo kan ik mooi mijn nummer behouden zonder al dat gezeur.
Succes Kasta, houd ons op de hoogte.
De SPV M3000 bedoel je? Dat is de Qtek 9100 en niet de Qtek 9000quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef heiden6 het volgende:
Wat je nu kunt proberen is contact opnemen met een andere provider of men daar iets kan regelen en dan de boel bij T-Mobile annuleren. Orange heeft exact hetzelfde toestel met een ander logo'tje erop (die heeft m'n oma ook), dus misschien is dat een optie.
Volgens mij klopt hier geen ene fuck van. Je kunt tegenwoordig van vrijwel alle providers naar een ander overstappen, zowel prepay-abonnement, abonnement-abonnement, als prepay-prepay. Het is ook nog mogelijk om je abonnement om te zetten naar een prepay-systeem bij dezelfde provider met hetzelfde nummer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
He Wilbert opzich slim,alleen je kan geen abbo nemen bij tmobile met een nieuw toestel en behoud van je nummer. tmobile prepaid met nummerbehoud naar tmobile abbo kan alleen via de klantenservice met behoud van je eigen gsm. terwijl tmobile toch wel de meest gunstige abbos van dit moment heeft.
Geheel onbeperkt? Zou kunnen, mag wel wat kosten dan zeker...quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
De SPV M3000 bedoel je? Dat is de Qtek 9100 en niet de Qtek 9000.
En daarnaast, zover ik weet is T-mobile de enige met een (betaalbaar) onbeperkt internet toegang abonnement...
Heiden6 in de ruim 5 jaar die ik in de telecom zit is het nog nooit mogelijk geweest om via welke winkel dan ook je tmobile prepaid nummer om te zetten naar een tmobile abbo met behoud van je nummer. Alleen via de klantenservice zoals ik al eerder heb vermeld. Dit is de enige uitzondering op alle andere mogelijkheden. alle andere te verzinnen overzettingen zijn prima te regelen behalve dezequote:Op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt hier geen ene fuck van. Je kunt tegenwoordig van vrijwel alle providers naar een ander overstappen, zowel prepay-abonnement, abonnement-abonnement, als prepay-prepay. Het is ook nog mogelijk om je abonnement om te zetten naar een prepay-systeem bij dezelfde provider met hetzelfde nummer.
.
Dat wil ik dus ook doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben twee weken terug overgestapt van een T-Mobile-abonnement naar een KPN-abonnement, en dat heb ik heel goed in de gaten gehouden.
geheel onbeperkt voor maar 9,50 per maand. beter als wat kpn de klant biedtquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Geheel onbeperkt? Zou kunnen, mag wel wat kosten dan zeker...
Gaarne, je weet me te vinden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook doenweet ik wie ik daar op aan kan spreken
U hoort misschien nog van mij hehehehe
Misschien dat T-Mobile het zo heeft geregeld dat je dan naar de klantenservice moet, mijn punt was alleen dat het overal kan. Het zou ook wel erg dom zijn om die mogelijkheid niet te bieden, dan zou je echt klanten verliezen omdat mensen een ander nummer moesten nemen of moesten overstappen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef nelisb het volgende:
[..]
Heiden6 in de ruim 5 jaar die ik in de telecom zit is het nog nooit mogelijk geweest om via welke winkel dan ook je tmobile prepaid nummer om te zetten naar een tmobile abbo met behoud van je nummer. Alleen via de klantenservice zoals ik al eerder heb vermeld. Dit is de enige uitzondering op alle andere mogelijkheden. alle andere te verzinnen overzettingen zijn prima te regelen behalve deze
klopt idd wat je zegt, het is dom. er zijn inderdaad prepaid klanten van tmobile die hierdoor overstappen naar een andere provider. maar ook genoeg die alsnog een nieuw nummer nemen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:12 schreef heiden6 het volgende:
Misschien dat T-Mobile het zo heeft geregeld dat je dan naar de klantenservice moet, mijn punt was alleen dat het overal kan. Het zou ook wel erg dom zijn om die mogelijkheid niet te bieden, dan zou je echt klanten verliezen omdat mensen een ander nummer moesten nemen of moesten overstappen.![]()
KPN en T-Mobile werken samen op dit gebied.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:10 schreef nelisb het volgende:
[..]
geheel onbeperkt voor maar 9,50 per maand. beter als wat kpn de klant biedt![]()
samenwerken waarmee??quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
KPN en T-Mobile werken samen op dit gebied.
Ik zie op de site meerdere tarieven staan, waarvan die veruit de goedkoopste is. Er moet een catch zijn.
Mwa, 9,50 per maand vind ik nou niet echt prijzig...quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef heiden6 het volgende:
Geheel onbeperkt? Zou kunnen, mag wel wat kosten dan zeker...
De Gtek 9000 en 9100 zijn in ieder geval bij KPN beschikbaar en waarschijnlijk sowieso wel te regelen via GSMShop.nl ofzo, als je je daaraan wilt wagen.
Wel eens geprobeerd met GPRS-snelheid te internetten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwa, 9,50 per maand vind ik nou niet echt prijzig...
En het probleem in dit geval is, is dat T-mobile het toestel onder zijn eigen naam een paar honderd euro goedkoper aanbied.. En ja, het is (intern) exact hetzelfde toestel als de Qtek.
Collega van me heeft de Qtek 9100 met hetzelfde abo en dat is best goed te doen hoor...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd met GPRS-snelheid te internetten?![]()
Ach, om af en toe te emailen ofzo is het zeker nuttig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Collega van me heeft de Qtek 9100 met hetzelfde abo en dat is best goed te doen hoor...
En ach, op het werk en thuis heb ik sowieso een wlan netwerkje tot m'n beschikking als backup.
QTEK 9000 heeft ook UMTS, en dat zit ook in dat 9,50 abo (wel gecapped). Pas als je je telefoon aan je laptop hangt zie je dat het best snel is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:03 schreef tonks het volgende:
Ik had ook de Qtek 9100 met dat 9,50 gprs gedoe.. het is echt gewoon 9,50 soms gebruik je dan 100 euro aan gprs kosten en dan staat er GPRS 100 euro en later staat er ergens -100 euro ofzo. GPRS is inderdaad niet erg snel maar ff een mailtje lezen of ns tijden zoeken of zelfs fokken gaat prima!
Met GPRS is natuurlijk wel behoorlijk traag, maar je gebruikt het toch ook alleen maar voor als je "onderweg' bent. Voor die 9,50 kan je ook gratis op alle Hotspots van T-Mobile (en dat zijn er ook al behoorlijk wat en worden er steeds meerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Collega van me heeft de Qtek 9100 met hetzelfde abo en dat is best goed te doen hoor...
En ach, op het werk en thuis heb ik sowieso een wlan netwerkje tot m'n beschikking als backup.
Ben opzich niet van plan om bij T-Mobile te blijven. Zit te denken om de overstap te maken naar vodafone met een nieuwe Nokia N80quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
He Wilbert opzich slim,alleen je kan geen abbo nemen bij tmobile met een nieuw toestel en behoud van je nummer. tmobile prepaid met nummerbehoud naar tmobile abbo kan alleen via de klantenservice met behoud van je eigen gsm. terwijl tmobile toch wel de meest gunstige abbos van dit moment heeft.
bij een bedrijf ben je geen persoon hoor, je bent gewoon een nummer, voor jouw 20 anderen die geen gezeik opleverenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:18 schreef kastanova het volgende:
For fucks sake, wat een service... En dan te bedenken dat ik daar een 2-jarig contract af wilde sluiten.
Over het intrekken van de order zou T-mobile dus ook contact met me opnemen, maar dat doen ze dus simpelweg niet...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
je bent niet de lul, je moet gewoon zorgen dat t-mobile dat contract intrekt (lees ff de rest niet meer, geen zin in) dan debitel opbellen en zeggen dat je de opzegging wilt intrekken en dan opnieuw een porterings verzoek indienen, doe dit dan samen met het aansluiten van je nieuwe abo, dan gaat nl je nieuwe provider je abo opzeggen bij debitel en gaat het in 99,99999999% van de gevallen gewoon goed!
Naja, ze vroeg me op een gegeven moment nog wel hoe ik nog zo kalm bleef, maar ja... Jij werkt ook op een klantenservice... Kwaad worden op zo'n agent schiet ook niet echt op... Hij volgt slechts procedures en vangt de klappen op, doorverbinden met een supervisor gebeurt toch niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:46 schreef heiden6 het volgende:
Je zou er agressief van kunnen worden, van zoiets. Zou kunnen natuurlijk.
Allemaal al te laat...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:24 schreef ROG het volgende:
Porteren naar bijvoorbeeld een Orange prepaid (onbeperkt geldig) en doorporteren naar T-Mobile abo?
Nah, dan zal ik ook heraansluitkosten moeten betalen of niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef nelisb het volgende:
heb je debitel al gebeld voor een heraansluiting of wil je dat niet?
Dat is sowieso geen optie eigenlijk... Dit nummer heb ik al jaren en is in veel gevallen het enige contactgegeven...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:18 schreef nelisb het volgende:
gewoon een nieuw nummer dan maar!!! soms ook weleens makkelijk
Als ze een beetje coulant zijn niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dan zal ik ook heraansluitkosten moeten betalen of niet?
Sta al een kwartiertje in de wacht, zal m'n best eens doen...quote:
Joh... Is echter een beetje lastig als het debitel callcenter Zondag en Maandag (pinksteren) gesloten is...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
had je nu minimaal 1 dag van te voren naar debitel opgebeld om de opzegging af te zeggen dan was je nr behouden gebleven, nu wens ik je veel succes, maar ik ben zeer bang dat je je nummer kwijt bent, die gaat nu namelijk al de grote poule in van nummers die gerecycled gaan worden
als je gewoon 3 weken voordat je contract afloopt ergens anders iets aanvraagd heb je nooit maar dan ook nooit gezeik.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef IkWilbert het volgende:
Wat een gezeik ook altijd met ovestappen... wordt tijd dat dit aangepakt wordt en dat overstappen simpeleren en minder frusterend wordt.
inderdaad, of verbaasd zijn dat 10 werkdagen geen 10 weekdagen zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
als je gewoon 3 weken voordat je contract afloopt ergens anders iets aanvraagd heb je nooit maar dan ook nooit gezeik.
makkelijker als nu kan nummerbehoud niet worden.
doe telecomwerk nu ruim 5 jaar en degene waarbij het fout gaat zijn altijd de personen die minder dan 2 weken komen voordat hun huidige nummer afloopt.
nou dat is het al geworden hoor! als je 3 jaar geleden gaat kijken was het een drama wat nooit goed ging, toen moest je de bestaande opzegtermijn plus 2 weken aanhouden, tegenwoordig dus 10 werkdagen, dat was een ramp! tegenwoordig is het gewoon goed geregeld, enige wat verder nog wel eens "fout" gaat is de routing, maar dit is altijd na een telefoontje opgelost, moeten ze gewoon ff bij de oude provider in de peecee zetten dat de gesprekken naar de nieuwe provider moeten gaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:44 schreef IkWilbert het volgende:
Wat een gezeik ook altijd met ovestappen... wordt tijd dat dit aangepakt wordt en dat overstappen simpeleren en minder frusterend wordt.
Of Debitel vergeet om in de 66 brieven die ze je sturen het JUISTE nummer en procedure zetten om je sim-kaart te activerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou dat is het al geworden hoor! als je 3 jaar geleden gaat kijken was het een drama wat nooit goed ging, toen moest je de bestaande opzegtermijn plus 2 weken aanhouden, tegenwoordig dus 10 werkdagen, dat was een ramp! tegenwoordig is het gewoon goed geregeld, enige wat verder nog wel eens "fout" gaat is de routing, maar dit is altijd na een telefoontje opgelost, moeten ze gewoon ff bij de oude provider in de peecee zetten dat de gesprekken naar de nieuwe provider moeten gaan
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat soort dingen geef ik als voorbeeld dat je dat soort dingen nooit via internet moet regelen..
huh das toch gewoon 0900DEBITEL?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Of Debitel vergeet om in de 66 brieven die ze je sturen het JUISTE nummer en procedure zetten om je sim-kaart te activerenHet is dat ik via een goeie Google, uitkwam bij het privé mailadres van een helpdeksmedewerker van Debitel die me het nummer van hun receptie kon geven, anders kon ik nu nog niet bellen met m'n nieuwe abbo.
Maar de nummerportering verliep vlekkeloos, dat dan weer wel![]()
Nope. Dat nummer kun je alleen gebruiken als je nummer bekend is bij Debitel. Als je nummer geporteerd is werkt dat niet. Dan kom je in de eindeloze cyclus van: Uw nummer is niet bekend, druk sterretje. Uw sim wordt geactiveerd... wacht 30 min./24 uur/zes dagen.... *not gonna happen*.quote:
Niet bij Debitelquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
ow dat soort dingen dat je die moet ingeven gewoon # doen dan kom je er vanzelf uit bij de klantenservice
Als je een laptop voor 50 piek via markplaats besteld, geef ik je gelijk, maar bij een groot, notabene internationaal bedrijf, mag je toch verwachten dat ze hun zaken op orde hebben en hun afspraken nakomen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat soort dingen geef ik als voorbeeld dat je dat soort dingen nooit via internet moet regelen..
I know, ben VOIP specialist bij 1 van de grotere providers geweest.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom heb je je Debitel-abonnement niet door T-Mobile laten opzeggen? Naar mijn weten moet je wanneer je je nummer wil behouden, nooit zelf opzeggen omdat de nummerportering dan door de huidige telco wordt geblokkeerd met de melding dat er een opzegprocedure in werking is. Althans, dit is het geval bij vaste telefonie.
Dat werd me in ieder geval wel door T-mobile verteld... En overigens ook door Debitel bevestigd.quote:Is de nummerbehoudprocedure bij mobiele telefonie anders dan bij vaste telefonie?
Naja, dat is dus in mijn geval ook het probleem geweest;quote:Ik kom zelf helaas vaak tegen dat een klant zijn KPN-abonnement heeft opgezegd terwijl hij zijn nummer wilde meenemen naar UPC. KPN houdt zo'n porteringsverzoek dan tegen, en dan moet de klant ervoor zorgen dat de opzegging ongedaan wordt bij KPN (en dan mag je hopen dat de klant de juiste medewerker bij KPN aan de lijn krijgt die op de hoogte is van de procedures)...
Weer eens iets nieuws geleerd. Nu weet ik trouwens ook waarom ik geen calls voor UPC Mobile afhandel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:02 schreef kastanova het volgende:
Dat werd me in ieder geval wel door T-mobile verteld... En overigens ook door Debitel bevestigd.
Retentie, escalatie, 2e lijn, senior, teammanager, etc.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij T-Mobile zullen ze toch wel een retentie-afdeling hebben? Zij hebben doorgaans wel wat meer bevoegdheden (of kunnen harder schreeuwen naar de andere afdelingen toe). Maar ik lees net dat je niet doorverbonden mag worden met die retentie-afdeling (waar is die afdeling dan in godsnaam voor?!), of lees ik het verkeerd?
Wat is de functie-omschrijving van de klantenservice/helpdesk-miepen bij T-Mobile? Moeten ze de incidenten niet bijhouden en waarnodig bijsturen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Retentie, escalatie, 2e lijn, senior, teammanager, etc.
Ik schrijf zelf (mede) de procedures voor de afhandeling tussen de verschillende afdelingen en filialen bij klantenservices, vandaar dat ik de termen en procedures enigszins ken...
Bij ons (en bij elk callcenter wat ook maar enigszins in de buurt wil komen van een COPC certificering) is het echter zo dat er geen garanties gegeven mogen worden als ze niet nagekomen (kunnen) worden, ook met betrekking tot terugbelafspraken.
Het is notabene een fatal error.
Dat kun je van de part-time telefoniste van Jan's Ketelhuis te Schubbekutteveen misschien nog enigszins begrijpen, maar van mensen waarvan het notabene hun baan is om mensen te helpen met dergelijke problemen niet.
En bij mij doen ze het notabene vrijwel ieder gesprek....
Tja, toen ik zelf nog escalaties inschoot en klantcontact had, hield ik ook gewoon een lijstje van klantnamen en samenvattingen van de probleemomschrijving bij en dan ging ik in een rustig uurtje even kijken of het inmiddels allemaal op was gelost.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat is de functie-omschrijving van de klantenservice/helpdesk-miepen bij T-Mobile? Moeten ze de incidenten niet bijhouden en waarnodig bijsturen?
Als ik zelf iets escaleer, verwacht ik binnen afzienbare tijd (afhankelijk van de situatie binnen 1 á 4 uur) terugkoppeling. Wanneer ik geen terugkoppeling krijg, blijf ik doorzeuren totdat ik wel terugkoppeling heb gekregen. Daarna blijf ik het bijhouden (en doorzeuren) totdat het probleem is opgelost. Bij T-Mobile werkt het blijkbaar anders.
Jammer dat ik tot begin januari 2008 bij T-Mobile aan een contract vast zit.![]()
Helaas dus niet. En dit is al vaker voorgekomen. Debitel is zowiezo een baggerbedrijf. Van T-mobile had ik beter verwacht..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je een laptop voor 50 piek via markplaats besteld, geef ik je gelijk, maar bij een groot, notabene internationaal bedrijf, mag je toch verwachten dat ze hun zaken op orde hebben en hun afspraken nakomen....
En dat is dus controleerbaar in de winkel zelf. groot voordeelquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:12 schreef DaMook het volgende:
Mooi kut als ik het zo lees, ik ben overgestapt van vadafone naar kpn (via de winkel) en dat is gelukkig wel goed gegaan, ik zou dit nummer echt niet kwijt willen. Bij mijn zegde kpn trouwens mijn vodafone abbo op, en ik denk ook dat daar hier de kink zit
.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar toen ik dus laatst belde met de vraag waarom alle beloftes met betrekking tot terugbellen niet nagekomen waren, kon ze niet eens tickets/calls/incidenten vinden...
0 terugbelafspraken? Als al deze terugbelafspraken niet worden geregistreerd, dan hoeft die senior ook niet terug te bellen.quote:Maar ik zou nu al 4x teruggebeld worden door een senior? Hoeveel terugbelafspraken hebben die senioren op een dag? En dan ook nog een probleem met dit in de betreftregelen?
dan zakt je broek toch echt af hoor!quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:27 schreef kastanova het volgende:
Fucking briljant... Bel ik tig keer met het verhaal dat ik mijn nummer kwijt ben vanaf 6 juni....
Was zojuist m'n nummer weer geheractiveerd... Voicemail....
Staat er een bericht van T-mobile op m'n voicemail...
Dat ze me telefonisch niet konden bereiken... De voicemail was van 7 juni op m'n fucking mobiele nummer!.
.
Ah excuus, in verband met al het relationele gedoe is dit topic er een beetje bij ingeschoten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
En, hoe is het afgelopen?
Oftewel, T-mobile neemt mijn abonnementskosten bij Debitel, de heraansluitenkosten én hun eigen abonnementskosten voor hun rekeningquote:Geachte heer Blokhuis,
Naar aanleiding van ons telefonische onderhoud van vandaag kan ik u het volgende berichten.
Zoals overeengekomen ben ik bereid om de maandelijkse kosten die uw huidige provider in rekening brengt tot en met de datum dat uw nummerportering plaatsvindt te vergoeden. Ook ben ik bereid om de in rekening gebrachte heraansluitkosten te vergoeden. Ik verzoek u vriendelijk om de laatste door u ontvangen factuur van uw huidige provider naar mij te versturen. U kunt hiervoor replyen op dit e-mailbericht.
Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Die heb ik nadat ik persoonlijk contact opnam met de bezorgdienst al vrij snel gekregen...quote:
Kasta, de ex en het geldquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
hoop dat de relazzieproblemen ook goed opgelost zijn/worden, wat ook de uitkomst is
goede keusquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Daarom ga ik altijd naar de winkel (Phonehouse) die leveren het werk meteen af.
:s de teringquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kasta, de ex en het geld
Have fun, 11 delen.
Een vriend van me werk er ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
goede keusdaar heb ik altijd in de winkels gewerkt... als mijn rug weer goed is ga ik maar weer verder als account manager daar
Ah, er zijn dus toch nog medewerkers aanwezig die *iets* kunnen doen. Stelt me toch enigzins gerust (ik zit tot januari 2008 vast aan T-Mobilequote:Op woensdag 28 juni 2006 22:40 schreef kastanova het volgende:
Oftewel, T-mobile neemt mijn abonnementskosten bij Debitel, de heraansluitenkosten én hun eigen abonnementskosten voor hun rekening.
Volgens mij lazen ze gewoon mee in dit topic.
Desalniettemin, een behoorlijke goed coulancebeleid die luitjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |