abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38458151
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:10 schreef nelisb het volgende:

[..]

geheel onbeperkt voor maar 9,50 per maand. beter als wat kpn de klant biedt
KPN en T-Mobile werken samen op dit gebied.

Ik zie op de site meerdere tarieven staan, waarvan die veruit de goedkoopste is. Er moet een catch zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_38458713
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

KPN en T-Mobile werken samen op dit gebied.

Ik zie op de site meerdere tarieven staan, waarvan die veruit de goedkoopste is. Er moet een catch zijn.
samenwerken waarmee??

welke site?
waarvan die veruit de goedkoopste is??? wie of wat waarzo?
pi_38458872
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef heiden6 het volgende:

Geheel onbeperkt? Zou kunnen, mag wel wat kosten dan zeker...

De Gtek 9000 en 9100 zijn in ieder geval bij KPN beschikbaar en waarschijnlijk sowieso wel te regelen via GSMShop.nl ofzo, als je je daaraan wilt wagen.
Mwa, 9,50 per maand vind ik nou niet echt prijzig...

En het probleem in dit geval is, is dat T-mobile het toestel onder zijn eigen naam een paar honderd euro goedkoper aanbied.. En ja, het is (intern) exact hetzelfde toestel als de Qtek.
I was an atheist until I realized I was God
pi_38458881
Er is geen catch
pi_38459268
ik zie de catch ook niet
pi_38459483
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mwa, 9,50 per maand vind ik nou niet echt prijzig...

En het probleem in dit geval is, is dat T-mobile het toestel onder zijn eigen naam een paar honderd euro goedkoper aanbied.. En ja, het is (intern) exact hetzelfde toestel als de Qtek.
Wel eens geprobeerd met GPRS-snelheid te internetten?
pi_38459556
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:00 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wel eens geprobeerd met GPRS-snelheid te internetten?
Collega van me heeft de Qtek 9100 met hetzelfde abo en dat is best goed te doen hoor...
En ach, op het werk en thuis heb ik sowieso een wlan netwerkje tot m'n beschikking als backup .
pi_38459631
Ik had ook de Qtek 9100 met dat 9,50 gprs gedoe.. het is echt gewoon 9,50 soms gebruik je dan 100 euro aan gprs kosten en dan staat er GPRS 100 euro en later staat er ergens -100 euro ofzo. GPRS is inderdaad niet erg snel maar ff een mailtje lezen of ns tijden zoeken of zelfs fokken gaat prima!
pi_38459665
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Collega van me heeft de Qtek 9100 met hetzelfde abo en dat is best goed te doen hoor...
En ach, op het werk en thuis heb ik sowieso een wlan netwerkje tot m'n beschikking als backup .
Ach, om af en toe te emailen ofzo is het zeker nuttig.
pi_38459722
Troost je: de MDA Pro is wel een heel erg geil toestel. Heb het toestel nu een week of 2 en het is super goed te doen. 9,50 per maand en dan ff onderweg je mail checken, filmpje kijken en een beetje surfen

Eerst week is het wennen, tweede week is het gewoon handig.
pi_38459791
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:03 schreef tonks het volgende:
Ik had ook de Qtek 9100 met dat 9,50 gprs gedoe.. het is echt gewoon 9,50 soms gebruik je dan 100 euro aan gprs kosten en dan staat er GPRS 100 euro en later staat er ergens -100 euro ofzo. GPRS is inderdaad niet erg snel maar ff een mailtje lezen of ns tijden zoeken of zelfs fokken gaat prima!
QTEK 9000 heeft ook UMTS, en dat zit ook in dat 9,50 abo (wel gecapped). Pas als je je telefoon aan je laptop hangt zie je dat het best snel is.
pi_38467944
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Met GPRS is natuurlijk wel behoorlijk traag, maar je gebruikt het toch ook alleen maar voor als je "onderweg' bent. Voor die 9,50 kan je ook gratis op alle Hotspots van T-Mobile (en dat zijn er ook al behoorlijk wat en worden er steeds meer ) en die gaan als een treintje qua snelheid...!
Ik ben niet per definitie PRO-T-Mobile, maar qua mobiel internet zijn ze de beste (lees goedkoopste)telecomaanbieder momenteel...
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:18:32 #43
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_38468183
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef nelisb het volgende:

[..]

He Wilbert opzich slim,alleen je kan geen abbo nemen bij tmobile met een nieuw toestel en behoud van je nummer. tmobile prepaid met nummerbehoud naar tmobile abbo kan alleen via de klantenservice met behoud van je eigen gsm. terwijl tmobile toch wel de meest gunstige abbos van dit moment heeft.
Ben opzich niet van plan om bij T-Mobile te blijven. Zit te denken om de overstap te maken naar vodafone met een nieuwe Nokia N80
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_38500364
Ben inmiddels bij drie telefonieshops geweest met de vraag of ze per direct een porteringsverzoek in kunnen schieten, maar helaas, was onmogelijk.
Ook maar even bij de Debitelshop langsgeweest, die luitjes hebben ook nog even met een contactpersoon gebeld met de vraag wat de mogelijkheden nog zijn, maar die zei dus ook min of meer dat ik gewoon de lul ben nu.

Een nee, T-mobile heeft ondanks herhaaldelijke beloftes nog steeds geen contact met me opgenomen, dus die lui zullen ook wel denken "Stik er maar lekker in met je nummerbehoud." ofzo..
For fucks sake, wat een service... En dan te bedenken dat ik daar een 2-jarig contract af wilde sluiten .
pi_38502515
je bent niet de lul, je moet gewoon zorgen dat t-mobile dat contract intrekt (lees ff de rest niet meer, geen zin in) dan debitel opbellen en zeggen dat je de opzegging wilt intrekken en dan opnieuw een porterings verzoek indienen, doe dit dan samen met het aansluiten van je nieuwe abo, dan gaat nl je nieuwe provider je abo opzeggen bij debitel en gaat het in 99,99999999% van de gevallen gewoon goed!

werk zelf nu al 6 jaar in de telecom en heb het 1x fout zien gaan en dat was binnen 10 minuten toen opgelost, heb ook veel klanten in de winkel gehad die het zelf wilden regelen en dat ging allemaal fout en dat hebben we op de eerder genoemde wijze opgelost voor ze!
pi_38502535
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 12:18 schreef kastanova het volgende:
For fucks sake, wat een service... En dan te bedenken dat ik daar een 2-jarig contract af wilde sluiten .
bij een bedrijf ben je geen persoon hoor, je bent gewoon een nummer, voor jouw 20 anderen die geen gezeik opleveren
pi_38503017
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 13:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
je bent niet de lul, je moet gewoon zorgen dat t-mobile dat contract intrekt (lees ff de rest niet meer, geen zin in) dan debitel opbellen en zeggen dat je de opzegging wilt intrekken en dan opnieuw een porterings verzoek indienen, doe dit dan samen met het aansluiten van je nieuwe abo, dan gaat nl je nieuwe provider je abo opzeggen bij debitel en gaat het in 99,99999999% van de gevallen gewoon goed!
Over het intrekken van de order zou T-mobile dus ook contact met me opnemen, maar dat doen ze dus simpelweg niet...
En als ik de opzegging bij Debitel annuleer/intrek, zit ik er dus goddomme weer 3 maanden aan vast.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 14:24:59 #48
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_38503205
Kasta mocht het niet lukken is de enige optie een vette KLACHT indienen! Ik ben zelf van T-mobile naar KPN overgestapt met nummer behoud.. Heb toen idd ook 3 maanden moeten wachten alvorens het overgezet kon worden Echter, wat ben ik blij dat ik een Hi-abbo heb! Nergens geen last meer van, lage kosten en altijd bereik! Ik was T-mobile kots en kots beu! Dit oa door foute rekeningen (later natuurlijk niet meer te achterhalen) en een belofte die na een procedure (zoals je topic-start) waarbij ik 50% korting kon krijgen op mijn belbundel! man ow man wat een gedoe! Good luck in ieder geval Kasta en laat ons weten hoe het afloopt!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_38509151
En nog maar eens een poging gewaagd:

- Ja hoi, met Kasta, ik dacht ik bel weer eens want ondanks dat me toegezegd is dat zowel:
- E-Sales
- Escalatie
- Je senior
me binnen 24 / 48 / 48 uur terug zouden bellen, ik nog niets van jullie gehoord heb.

Bladiebla, ze kunnen helemaal niet dergelijke toezeggingen doen, ze weten immers niet eens op welke termijn ik teruggebeld zou worden. (<= let op, wordt later nog belangrijk)

Naja, ze zou het navragen bij haar senior die de eerder doorgezette mail dan zou zoeken.
*5 minuten later*
Nou, die kon hij dus niet vinden. Nou ja, niet vinden, ze wisten niet eens waar ze op moesten zoeken .

Ik: Ok, heel mooi, maar nu? Ik moet m'n antwoord voor 6 juni hebben en aangezien men zondag en maandag niet werkt, moet het dus vandaag.
Zij: Tja, ik weet het ook niet meer...
Ik: Kan ik je senior niet gewoon direct spreken, hij zou me immers toch nog terugbellen, dus kunnen we het net zo goed direct afhandelen.
Zij: Nope.. Die kan u namelijk ook niet verder helpen.
Ik: Euuuh, jawel, daar zou hij me immers over terugbellen. En hij kan in ieder geval meer toezeggingen doen en zal waarschijnlijk ook meer mogelijkheden hebben.
Zij: Nou, weet u wat ik doe, ik stuur een mailtje door naar de klachtenafdeling en dan wordt het binnen 48 uur behandeld! (euuuuh, toezeggingen over terugbellen mochten toch niet gedaan worden .)
Ik: . . Dat gebeurt dus al tijdenlang, maar vervolgens blijft het weer stil... En dat gaat dus nu problemen opleveren aangezien ik vanaf de 6e echt m'n nummer al kwijt ben... En Debitel is morgen gesloten en maandag ook in verband met pinksteren, dus zelfs al wórd ik deze keer wel gebeld, dan zijn ze sowieso te laat.
Zij: Tja, ik kan er niet meer van maken...
Ik: En als je nu net doet alsof ik gigantisch over de zeik ben en niet op wil hangen? Heb je dan een noodoplossing? Dat je me dán wel met iemand mag doorverbinden? Escalatie of retentie ofzo?
Zij: Nee, dan geven we aan dat we de verbinding verbreken...
Ik: Tja, dan houdt het op hé, werk ze nog .

[ Bericht 5% gewijzigd door kastanova op 03-06-2006 19:20:02 ]
pi_38509361
Je zou er agressief van kunnen worden, van zoiets. Zou kunnen natuurlijk.
pi_38510190
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 18:46 schreef heiden6 het volgende:
Je zou er agressief van kunnen worden, van zoiets. Zou kunnen natuurlijk.
Naja, ze vroeg me op een gegeven moment nog wel hoe ik nog zo kalm bleef, maar ja... Jij werkt ook op een klantenservice... Kwaad worden op zo'n agent schiet ook niet echt op... Hij volgt slechts procedures en vangt de klappen op, doorverbinden met een supervisor gebeurt toch niet.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:24:36 #52
67385 ROG
Go on, say it.
pi_38510260
Porteren naar bijvoorbeeld een Orange prepaid (onbeperkt geldig) en doorporteren naar T-Mobile abo?
pi_38510557
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 19:24 schreef ROG het volgende:
Porteren naar bijvoorbeeld een Orange prepaid (onbeperkt geldig) en doorporteren naar T-Mobile abo?
Allemaal al te laat... .
pi_38515206
heraansluiten misschien bij debitel? dinsdag ben je uit de lucht gelijk bellen voor een heraansluiting.
dit heb ik onlangs voor een klant ook geregeld alleen dit was bij vodafone dus weet niet of debitel dit ook an

dan weer 3maand aan debitel betalen en dan over 3 maand tmobile in laten gaan.
want hoe dan ooktmobile heeft wel het goedkoopste internet
pi_38587134
Nou, whoopdiefuckingdoo, heb vanaf vanmorgen 8:00 dus geen mobiel ontvangst meer en ben dus afgesloten... Toch mooi om te zien dat providers wel stipt zijn als het in m'n nadeel is...

En nee, uiteraard geen telefoontje van wie dan ook ontvangen voor de afsluiting .
pi_38589356
heb je debitel al gebeld voor een heraansluiting of wil je dat niet?
pi_38591377
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef nelisb het volgende:
heb je debitel al gebeld voor een heraansluiting of wil je dat niet?
Nah, dan zal ik ook heraansluitkosten moeten betalen of niet?
pi_38592981
meestal wel inderdaad.

gewoon een nieuw nummer dan maar!!! soms ook weleens makkelijk
pi_38593814
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 15:18 schreef nelisb het volgende:
gewoon een nieuw nummer dan maar!!! soms ook weleens makkelijk
Dat is sowieso geen optie eigenlijk... Dit nummer heb ik al jaren en is in veel gevallen het enige contactgegeven...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 16:31:27 #60
67385 ROG
Go on, say it.
pi_38595331
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, dan zal ik ook heraansluitkosten moeten betalen of niet?
Als ze een beetje coulant zijn niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')