KPN en T-Mobile werken samen op dit gebied.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:10 schreef nelisb het volgende:
[..]
geheel onbeperkt voor maar 9,50 per maand. beter als wat kpn de klant biedt![]()
samenwerken waarmee??quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
KPN en T-Mobile werken samen op dit gebied.
Ik zie op de site meerdere tarieven staan, waarvan die veruit de goedkoopste is. Er moet een catch zijn.
Mwa, 9,50 per maand vind ik nou niet echt prijzig...quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef heiden6 het volgende:
Geheel onbeperkt? Zou kunnen, mag wel wat kosten dan zeker...
De Gtek 9000 en 9100 zijn in ieder geval bij KPN beschikbaar en waarschijnlijk sowieso wel te regelen via GSMShop.nl ofzo, als je je daaraan wilt wagen.
Wel eens geprobeerd met GPRS-snelheid te internetten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwa, 9,50 per maand vind ik nou niet echt prijzig...
En het probleem in dit geval is, is dat T-mobile het toestel onder zijn eigen naam een paar honderd euro goedkoper aanbied.. En ja, het is (intern) exact hetzelfde toestel als de Qtek.
Collega van me heeft de Qtek 9100 met hetzelfde abo en dat is best goed te doen hoor...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd met GPRS-snelheid te internetten?![]()
Ach, om af en toe te emailen ofzo is het zeker nuttig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Collega van me heeft de Qtek 9100 met hetzelfde abo en dat is best goed te doen hoor...
En ach, op het werk en thuis heb ik sowieso een wlan netwerkje tot m'n beschikking als backup.
QTEK 9000 heeft ook UMTS, en dat zit ook in dat 9,50 abo (wel gecapped). Pas als je je telefoon aan je laptop hangt zie je dat het best snel is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:03 schreef tonks het volgende:
Ik had ook de Qtek 9100 met dat 9,50 gprs gedoe.. het is echt gewoon 9,50 soms gebruik je dan 100 euro aan gprs kosten en dan staat er GPRS 100 euro en later staat er ergens -100 euro ofzo. GPRS is inderdaad niet erg snel maar ff een mailtje lezen of ns tijden zoeken of zelfs fokken gaat prima!
Met GPRS is natuurlijk wel behoorlijk traag, maar je gebruikt het toch ook alleen maar voor als je "onderweg' bent. Voor die 9,50 kan je ook gratis op alle Hotspots van T-Mobile (en dat zijn er ook al behoorlijk wat en worden er steeds meerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Collega van me heeft de Qtek 9100 met hetzelfde abo en dat is best goed te doen hoor...
En ach, op het werk en thuis heb ik sowieso een wlan netwerkje tot m'n beschikking als backup.
Ben opzich niet van plan om bij T-Mobile te blijven. Zit te denken om de overstap te maken naar vodafone met een nieuwe Nokia N80quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef nelisb het volgende:
[..]
He Wilbert opzich slim,alleen je kan geen abbo nemen bij tmobile met een nieuw toestel en behoud van je nummer. tmobile prepaid met nummerbehoud naar tmobile abbo kan alleen via de klantenservice met behoud van je eigen gsm. terwijl tmobile toch wel de meest gunstige abbos van dit moment heeft.
bij een bedrijf ben je geen persoon hoor, je bent gewoon een nummer, voor jouw 20 anderen die geen gezeik opleverenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:18 schreef kastanova het volgende:
For fucks sake, wat een service... En dan te bedenken dat ik daar een 2-jarig contract af wilde sluiten.
Over het intrekken van de order zou T-mobile dus ook contact met me opnemen, maar dat doen ze dus simpelweg niet...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
je bent niet de lul, je moet gewoon zorgen dat t-mobile dat contract intrekt (lees ff de rest niet meer, geen zin in) dan debitel opbellen en zeggen dat je de opzegging wilt intrekken en dan opnieuw een porterings verzoek indienen, doe dit dan samen met het aansluiten van je nieuwe abo, dan gaat nl je nieuwe provider je abo opzeggen bij debitel en gaat het in 99,99999999% van de gevallen gewoon goed!
Naja, ze vroeg me op een gegeven moment nog wel hoe ik nog zo kalm bleef, maar ja... Jij werkt ook op een klantenservice... Kwaad worden op zo'n agent schiet ook niet echt op... Hij volgt slechts procedures en vangt de klappen op, doorverbinden met een supervisor gebeurt toch niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:46 schreef heiden6 het volgende:
Je zou er agressief van kunnen worden, van zoiets. Zou kunnen natuurlijk.
Allemaal al te laat...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:24 schreef ROG het volgende:
Porteren naar bijvoorbeeld een Orange prepaid (onbeperkt geldig) en doorporteren naar T-Mobile abo?
Nah, dan zal ik ook heraansluitkosten moeten betalen of niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:40 schreef nelisb het volgende:
heb je debitel al gebeld voor een heraansluiting of wil je dat niet?
Dat is sowieso geen optie eigenlijk... Dit nummer heb ik al jaren en is in veel gevallen het enige contactgegeven...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:18 schreef nelisb het volgende:
gewoon een nieuw nummer dan maar!!! soms ook weleens makkelijk
Als ze een beetje coulant zijn niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dan zal ik ook heraansluitkosten moeten betalen of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |