AB it is dan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
- American Beauty
- Pulp Fiction
- Schinders list
![]()
En de andere twee uit de top5? :xquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
- American Beauty
- Pulp Fiction
- Schinders list
![]()
Was meer een verkapte 'hoe weet je d'r top5'quote:
Das geheimquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Was meer een verkapte 'hoe weet je d'r top5'
Een lift waarheen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Top als je om 16:00 in breda staat geef ik je een lift
AB gaat wel over sexueel gefrustreerden eigenlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Hugster het volgende:
Als het maar bij filmpjes kijken blijft
[afbeelding]
naakt en gekneveld op een parkeerplaats gedropt langs de snelwegquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Word ik dan geblindoekt zodat ik de weg niet weet oid?
Sorryquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef BazzoS het volgende:
Ik heb me vandaag een gedrocht gezien joh![]()
Ben je Peu weer tegen gekomen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef BazzoS het volgende:
Ik heb me vandaag een gedrocht gezien joh![]()
Teringquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
naakt en gekneveld op een parkeerplaats gedropt langs de snelweg
Eens even gluren danquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[..]
zal wel in dr fotobroek staan dus[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Word ik dan geblindoekt zodat ik de weg niet weet oid?
Onder de gordelquote:
welke plaatjes?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Eens even gluren dan
en wtf @ die rare plaatjes
Navigatiequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]durf te wedden als ik je hier bij de deur dag zeg en je moet naar huis dat je het niet vind
![]()
Edit: overdag komt wel goed maar savonds zie je geen fuck hier
FMJ al 25x gezienquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:39 schreef Paladijn het volgende:
Bara, je hebt FMJ en the Godfather niet eens?
KAPPENquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[..]
welke plaatjes?
Alexxx, je doet eng.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[..]
welke plaatjes?
Skaai?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Onder de gordel
Nee, even de foto's van mijn foon halen.
Ga maar vast raden:
-Breeeed
-Rood
-Lelijk.
Zeker weten dat jullie het fout hebben
"Ga nu links"quote:
Ah puik, je komt ook naar het wapen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alexxx, je doet eng.
Straks durf ik zaterdag niet meer langs te komen.
De navigatie bij m'n oom in z'n C5quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Ga nu rechts"
*splet*
Hè toch, dat was Paladijn.
Denk't welquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah puik, je komt ook naar het wapen?
Ik ontwijk Braboland, daar wonen nuvere mensen :xquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Ga nu rechts"
*splet*
Hè toch, dat was Paladijn.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De navigatie bij m'n oom in z'n C5stuurde hem serieus het water in toen hij hier heen wilde
Maar dat is dan ook citroen software
Ho hoquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ontwijk Braboland, daar wonen nuvere mensen :x
Ehh, wat heeft dat met mij te maken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ontwijk Braboland, daar wonen nuvere mensen :x
omfg, een hippe kever!quote:
Er zijn altijd uitzonderingen op de regelquote:
Ahaquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen op de regel
Het ziet er niet uit, maar hij heeft het toch netjes gedaanquote:
Komt die eigenaar eraan, compleet met ketting. Ik zo van: "Lekker breed hè" en dan lachend weglopenquote:
schitterendquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
Beste autoclubsite intro dat ik ooit heb gezien: www.opelclub.be
* Opa_vertelt moest lachen![]()
![]()
![]()
whehehe prachtigquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
![]()
![]()
kon het niet latenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:55 schreef Opa_vertelt het volgende:
![]()
![]()
die van het linkje?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader gaat lid worden van een opelclub![]()
Wat voor opel heeft hij dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:59 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader gaat lid worden van een opelclub![]()
Mja, mijn vader doet hem weg.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
toen ik golf cabrio had was de kadett cabrio m'n vijand
Niets mis met een Opel, mits het maar een (oude) GT of Manta isquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, 2
De een een station, de ander een cabriolet.
Ik ook, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ik las C & D kadett een cabrio en een station
![]()
Ik vind 2 auto's wel zat voor hemquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]ik las C & D kadett een cabrio en een station
![]()
Jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zeker als we het over opels hebben ja![]()
Beetje handelen in auto's? of gewoon koopzucht?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja
Ik ben benieuwd waar ie straks weer mee thuis komt
Ehh, beetje handelen en hij is auto's gewoon snel zatquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Beetje handelen in auto's? of gewoon koopzucht?
Ah komt bekend voorquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh, beetje handelen en hij is auto's gewoon snel zat
Oh dat was de bedoeling niet dat je er serieus op ingingquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
[..]
wat vraagje d'r voor? bouwjaar? km stand?
nee jij zit straks ook gebakken bij vrouw en 2.4 kindquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:51 schreef M5 het volgende:
ik koop de komende jaren helemaal geen andere auto
2.4 kind?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee jij zit straks ook gebakken bij vrouw en 2.4 kind![]()
zal ie eerst zn lul ergens in moeten hangenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ook?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
thnx,quote:
rijdt goed hequote:Op donderdag 1 juni 2006 21:51 schreef M5 het volgende:
ik koop de komende jaren helemaal geen andere auto
Gaat een leuk feestje worden zondagquote:Line-up
Main Hall 1
Erick E
Fedde le Grand
Jip Deluxe
Switch (U.K.)
MC: MC Gee
Studio 2
Jay Colin
Off the Wall
William Shagspeare
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, ga in UVT bivakkeren!
ja superquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het boeit me geen aars, al dat domme muziekgelul van jou
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het boeit me geen aars, al dat domme muziekgelul van jou
Ga je inderdaad maar eens diep schamen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef BaraCuda het volgende:
Oh alle godfather dvd's 5 stuks? zijn er morgen....
schandalig dat ik die nog niet heb![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga je inderdaad maar eens diep schamen!
meisje?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef ook_gek het volgende:
En jullie mening boeit mij dan weer helemaal niks.
En al helemaal niet van een kansloze werkloze hippie.
En van een labiel en contact gestoord meisje boeit het me ook niet![]()
Ik kan je muziek wel waarderenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef ook_gek het volgende:
En jullie mening boeit mij dan weer helemaal niks.
En al helemaal niet van een kansloze werkloze hippie.
En van een labiel en contact gestoord meisje boeit het me ook niet![]()
http://www.ministryofbeats.nl/quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan je muziek wel waarderen
[afbeelding]
beter stop je met de drugs gekquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:00 schreef BoJo het volgende:
oh wacht... ik miste die post van ijsmeis ff![]()
Daar kijk je gewoon overheen, net als de rest hierquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:00 schreef BoJo het volgende:
oh wacht... ik miste die post van ijsmeis ff![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.ministryofbeats.nl/
Vol met heerlijke live sets
Lekker he. Ik heb dat vanmiddag in het magazijn gedaan op mijn werk. HEEERLIJKquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je CD van gisteren ook weer VOL openstaan nu![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb hem al 4x geluisterd vandaagquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker he. Ik heb dat vanmiddag in het magazijn gedaan op mijn werk. HEEERLIJK
Zondag het paard. Dan gaan ze die cd effe over doen zeg maar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb hem al 4x geluisterd vandaag
[afbeelding]
Sneackerz CD met Fedde le grand en gregor saltoquote:
Jij bent gewoon een zeikerd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar kijk je gewoon overheen, net als de rest hier
[afbeelding]
Jammer dat ik er niet bij kan zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zondag het paard. Dan gaan ze die cd effe over doen zeg maar.
Afgelopen dinsdag heeft Erick E dat al gedaan. Je kan je voor stellen wat voor een feest dat geweest is. Gaat hij zondag nog eens dubbel over doen heeft hij mij verzekerd![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sneackerz CD met Fedde le grand en gregor salto
Ach wees nou eens eerlijk tegen Hugster waarom je niet komt. Heeft die knul ook recht op is het niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee joh
Er komen nog wel meer donderdagen Huug
Zelfspot is oke.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan alleen niet zo tegen zeikende mensen
[afbeelding]
Absoluutquote:
Jij denkt dat ik niet durfquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ach wees nou eens eerlijk tegen Hugster waarom je niet komt. Heeft die knul ook recht op is het niet.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut
Ik zou het derhalve ook fijn vinden als je gewoon niet kwam posten in je "hallo ik ben herman en ik ga nu even zeiken over alles en iedereen wie of wat ik ook tegenkom" tijdperkjes
[afbeelding]
Ik heb opzich niet zo heel veel problemenquote:
ach heb je weer iets op "trots" op te zijn he voor in je boekjequote:
Daar ben ik allang vanafquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ach heb je weer iets op "trots" op te zijn he voor in je boekje![]()
quote:
Juistem, ik leer snelquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jha dat zal vast wel jha
![]()
even kijken nog geen jaar geleden was het toch?
Lol liegen ben je nog steets niet verleerd zo te merkenquote:
Dat je eerlijk zegt waarom je niet komtquote:Wat is je doel nu eigenlijk hiermee?
Heh?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lol liegen ben je nog steets niet verleerd zo te merken![]()
[..]
Dat je eerlijk zegt waarom je niet komt![]()
Ga ik niet doen maar geef je effe een zetje. Anders ook zo lullig he voor een bepaalt iemand. Kom kom zo moeilijk is het niet. Je hebt het al eens eerder gedaan.
Even kijken hoor,
de laatste paar weken ga je niet ergens heen en elke keer maar weer heb je een 1 of andere kut smoes. Elke keer maar weer gooi je het op zelfspot en dat je dom bent. En geloof me. Ik ben niet de enige die het opvalt.
Ach je bent spontaan alles vergeten. Pak anders even de trein of de bus ergens heen. Ga je dan wel alleen? wie weet komt het dan wel naar boven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heh?
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, meneer ik denk dat ik iedereen van binnen en buiten ken
quote:
Heej dat is leuk. doet die zelfde persoon ook behandelingen voor mensen die schizofreen zijn?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heh?
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Je bent zelf ook een beetje dom, is het niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ach je bent spontaan alles vergeten. Pak anders even de trein of de bus ergens heen. Ga je dan wel alleen? wie weet komt het dan wel naar boven.
Wel appart he. Eerst zeg je van ik ben er van af. En dan zeg je opeens dat je geen idee hebt waar ik het over heb?
Hmmm appart is het niet?
Ziet u, je hebt het over de laatste paar weken cq. ik heb geen idee waar je het over hebt ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:39 schreef ook_gek het volgende:
Even kijken hoor,
de laatste paar weken ga je niet ergens heen en elke keer maar weer heb je een 1 of andere kut smoes. Elke keer maar weer gooi je het op zelfspot en dat je dom bent. En geloof me. Ik ben niet de enige die het opvalt.
Je kunt ook eerst even een reactie afwachten eer je je conclusies trekt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Heej dat is leuk. doet die zelfde persoon ook behandelingen voor mensen die schizofreen zijn?
Zou wel handig zijn niet dan?
Laatste paar weken slaat op het feit dat je niet naar hugster durftquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bent zelf ook een beetje dom, is het niet?
Quote1:
[..]
Ziet u, je hebt het over de laatste paar weken cq. ik heb geen idee waar je het over hebt ja.
Waar jij het over hebt is van meer dan een half jaar geleden, meneer iwab.
Wauw, hij vroeg vanmiddag of ik vanavond zou komen, voor het eerst. Dat komt niet altijd uitquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laatste paar weken slaat op het feit dat je niet naar hugster durft![]()
Ah op het zieltje getrapt kind. Hey maar als het dan over is he. En dat verhaal is niet de reden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:47 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ga maar fijn in je eentje verder kletsen, ik ben weg
Nee hoor, totaal niet op mijn ziel getrapt. Maar ik moet morgen vroeg op om verplicht sociaal te gaan doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah op het zieltje getrapt kind. Hey maar als het dan over is he. En dat verhaal is niet de reden.
Waarom zeg je dan niet wat het probleem is/was
Gek blijft wel dat je elke keer een kut excuus hebt om niet te gaan. Waar je ook heen moet of het nou Hugster is of niet. Meetings alleen doe je ook al nietHmmmm was dat niet het zelfde als een half jaar geleden wat al heel lang loopt?
ach ach ach meisje toch. Zo lekker dom en aandachts geil. Gaat toch lekker slapen kind.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet op mijn ziel getrapt. Maar ik moet morgen vroeg op om verplicht sociaal te gaan doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pardon? De mensen die ik gemeet heb van internet zijn niet op 1 hand te tellen.
Dus ik heb geen idee waar jij je feitjes vandaan haalt, maar doe eens wat beter onderzoek.
Nee, ik heb werkelijk geen idee waarom je zo achterlijk bent en/of doetquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ach ach ach meisje toch. Zo lekker dom en aandachts geil. Gaat toch lekker slapen kind.
Je weet heel goed waar ik het over heb![]()
mens je kent je zelf niet eensquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik heb werkelijk geen idee waarom je zo achterlijk bent en/of doet
Je dénkt mij te kennen, maar sorry, dat is helaas niet zo
Ik ga er niet eens meer op inquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mens je kent je zelf niet eens![]()
Ga jij nou maar braaf in je boekje schrijven. Anders worden bepaalde mensen weer boos op je.
quote:
heb je kennelijk moeite mee om ergens niet meer op in te gaan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:47 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ga maar fijn in je eentje verder kletsen, ik ben weg
quote:
ja joh? heb je lekker je draadje geknepen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:48 schreef Sjoewe het volgende:
Hield zo opeens mn lieve PC'tje ermee op![]()
Gelukkig was het maar een los draadje, maar ik kneep hem wel effe
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ja joh? heb je lekker je draadje geknepen?
nou respect hoor ... niemand die dat in zulke beeldvorm zou toegeven
Ik vind hem ook meesterlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sneackerz CD met Fedde le grand en gregor salto
Not your wire ... that wouldn't float diddley.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whatever floats your boat...
[afbeelding]
It practically makes me a tripodquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Not your wire ... that wouldn't float diddley.
It definitely makes you look sillyquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
It practically makes me a tripod
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
It definitely makes you look silly.
* Googol didn't notice anyway so why botherquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sjoewe stopt 'm weer terug in z'n sok
[afbeelding]
Ik heb geen iPod RoFL!!11111einseinsoneonePWDROFLLOLLERJEWEETSquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[me=Googol didn't notice anyway so why bother
It looked like one of your iPod ear pieces fell out of your zipper.
That's why it looked very, very sillyquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb geen iPod RoFL!!11111einseinsoneonePWDROFLLOLLERJEWEETS
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:20 schreef ook_gek het volgende:
Mooi he,
Herm
Sjoewe
googolplexian
ik
vriendin van googolplexian
en nog wat andere fokkers vinden die cd helemaal goud
Dat nummer met die panfluit is achterlijk goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]is een toppertje
Vooral het begin vinnik. Nummer 4 is heerlijk en vanaf daar wordt het serieus
![]()
'morgenquote:
Als ik 'm zou horen vermoed ik dat ik die ook goed ga vindenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:20 schreef ook_gek het volgende:
Mooi he,
Herm
Sjoewe
googolplexian
ik
vriendin van googolplexian
en nog wat andere fokkers vinden die cd helemaal goud
jazekersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:17 schreef hermandeperman het volgende:
Muuk! Alles goed? Blij met je nieuwe huisje?
[afbeelding]
quote:
achja tis idd tentamen en scriptietijd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelijk maar een paar hectare gekocht?
Wanneer denk je precies over te gaan...?
En momenteel wat brakjes maar opzich gaat het wel, over 2 weken precies moet ik m'n scriptie inleveren... dus nog ff knallen![]()
[afbeelding]
Tijdje vrijgenomen van het werk ook of niet...?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
achja tis idd tentamen en scriptietijd.![]()
Veel succes alvast dan
Waar gaat ie over?
Ik ga ws al de 15e juni erin werken
tuin van 10m diep![]()
Je mag dus je eigen jacht bouwen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tijdje vrijgenomen van het werk ook of niet...?
En lekker hoor zo'n tuin, is toch wel op het zuiden hoop ik eh?
En dankje
Het gaat over de ideale spantafstand bij het construeren van een 19 meter jacht van aluminium![]()
[afbeelding]
hi Hugsterquote:
Dat is wel lekker danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je mag dus je eigen jacht bouwen?
damn dan wil ik ook weer naar school.
Tijd vrijnemen doe ik alleen als ik het nieuwe huis en het opleveren van mn appartement niet meer op tijd afkrijg. Maar voor zover staat alles lekker op schema. Eigenlijk zou ik 19 juli pas de sleutel krijgen, maar krijg alles zo lekker snel rond, dat ik eerder kan beginnen
Huugjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]M
A
N
G
O
is okay
[afbeelding]
Ja hoor alles okayquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
hi Hugster
alles ok?![]()
of je pakt een plaatje van 5mb
Balen zeg, heb je een droom, mag je hem niet waarmaken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is wel lekker danWanneer is de planning dat je erin gaat? En moet er nog veel aan gebeuren...?
En was dat maar waarAlleen in theorie helaas
Maar school is best oke
[afbeelding]
of ze blocken weer hier allesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja hoor alles okay
Of je pakt een trage hostplaatje is maar 5kb
[afbeelding]
Het werk valt dan opzich goed meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Balen zeg, heb je een droom, mag je hem niet waarmaken.![]()
Erm ff denken, de 19e juli officieel is het van mij, tenzij ik de hypotheek eerder rond heb en die is al aangevraagd.
We willen de tuin mooi maken (vlonder erin, veel gras en blommetjes), een extra tussenmuur in de woonkamer/eetkamer en de rest is behangen/verven klaar.
Sorryyyyyquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:02 schreef Sjoewe het volgende:
Wakkergebeld worden door de mondhygiëniste
HODRF WWAAR BEN JE!
Woeps
[afbeelding]
Nu moet ik zometeen, en ik heb maar gelijk een afspraak bij de tandartsgemaakt, want dat had ik de vorige keer dat ik daar was beloofdquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nu moet ik zometeen, en ik heb maar gelijk een afspraak bij de tandartsgemaakt, want dat had ik de vorige keer dat ik daar was beloofd
[afbeelding]
Studiekosten/lening heet dat toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het werk valt dan opzich goed meeEn als je de hypotheek eerder rond hebt is het dus eerder van jou...?
Tuurlijk mag je hem wel waarmaken, maar dan moet je even de financiering rondkrijgen
[afbeelding]
lolquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, ik was ook een half uur aan het wachten op de mango
[afbeelding]
roflquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nu moet ik zometeen, en ik heb maar gelijk een afspraak bij de tandartsgemaakt, want dat had ik de vorige keer dat ik daar was beloofd
[afbeelding]
Lekker gevoel lijkt me datquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Studiekosten/lening heet dat toch?
en na 5j dan kwijtschelding![]()
Jups dan is het eerder van mij, van mij van MIJ![]()
je bent student en in Nederland kan toch alles?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker gevoel lijkt me dat
En was het maar zo'n feestff een bootje kwijtschelden na 5 jaar
[afbeelding]
Was dat maar waarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
je bent student en in Nederland kan toch alles?
ja, want als het 1 minuut langer is dan gemeld hebben ze meteen 1000 mensen aan de telefoon.... dus ze bouwen een reserve voor zichzelf inquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:29 schreef hermandeperman het volgende:
Kwamen ze net voorbij met zo'n omroepwagen enzo. Riepen ze dat het water voor "enkele uren zou worden afgesloten"
Naja mij best
Maar het is nog geen kwartier geweest
[afbeelding]
Die negerts hier spreken toch geen Nederlandsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, want als het 1 minuut langer is dan gemeld hebben ze meteen 1000 mensen aan de telefoon.... dus ze bouwen een reserve voor zichzelf in
mogge
Wazzeggie swa?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die negerts hier spreken toch geen Nederlands
[afbeelding]
Zo zwart dat ze blauw zien? Lang gezicht (Droopy)? -> Somaliërsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee geen Antillianen hier, veel van die echt donkere. Afrikanen denk ik
[afbeelding]
Dat ze blauw zien?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo zwart dat ze blauw zien? Lang gezicht (Droopy)? -> Somaliërs
En waar zou ik die op moeten doen danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:37 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Een meesterlijke gadget voor Sjoewe
[afbeelding]
da's een uitdrukkingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ze blauw zien?Wat bedoel je?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:37 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Een meesterlijke gadget voor Sjoewe
[afbeelding]
salontafelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En waar zou ik die op moeten doen dan
[afbeelding]
Voorhoofd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En waar zou ik die op moeten doen dan
[afbeelding]
Nadenken kan geen kwaad.... Maar in m'n glazen bol zie ik al 2 cruciale punten die wel eens voor problemen zouden kunnen gaan zorgenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:46 schreef Sjoewe het volgende:
Ik denk dat ik van de zomer maar eens na ga denken over "plan W123/190D" zodat er op termijn een echte ster voor de deur komt![]()
[afbeelding]
Geld.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nadenken kan geen kwaad.... Maar in m'n glazen bol zie ik al 2 cruciale punten die wel eens voor problemen zouden kunnen gaan zorgen
[afbeelding]
Welke dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nadenken kan geen kwaad.... Maar in m'n glazen bol zie ik al 2 cruciale punten die wel eens voor problemen zouden kunnen gaan zorgen
[afbeelding]
Dat zijn geen structurele problemen ehquote:
Een echte Turk/Kamper heeft geen rijbewijs nodigquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat zijn geen structurele problemen eh
[afbeelding]
Sjoewe is dan ook een volbloed Hollanderquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een echte Turk/Kamper heeft geen rijbewijs nodig
Rijbewijs gaat na de zomer aan gewerkt worden, en tja als ik voor een duidelijk doel ga werken, dan vind ik het geen ramp.quote:
geld lenen bij de IBG om een ster aan te kunnen schaffenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Rijbewijs gaat na de zomer aan gewerkt worden, en tja als ik voor een duidelijk doel ga werken, dan vind ik het geen ramp.
Of ik leen alles bij de IBgroep![]()
[afbeelding]
Hokjesdenkerfascistbekrompenziequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een echte Turk/Kamper heeft geen rijbewijs nodig
Dan kan ik het werken nog 6 jaar uitstellenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef vlad het volgende:
[..]
geld lenen bij de IBG om een ster aan te kunnen schaffen![]()
Vandaar de optie 'Kamper'quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewe is dan ook een volbloed Hollander
[afbeelding]
daar hoef je geen geld voor te lenen, vraag maar aan Alexxxxxquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan kan ik het werken nog 6 jaar uitstellen
[afbeelding]
had gewoon jovder gezegd, komt op hetzelfde neerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hokjesdenkerfascistbekrompenzie
lconservatiefdrolopeenstokbangvoo
rallesmeteenkleurtjestiklekkerinjevoor
oodelenachterlijkedakhaasmeaugauwlme
tsuperieoriteitsgevoelmetjke4045voorliefde
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had gewoon jovder gezegd, komt op hetzelfde neer
De eerste planning was Mei toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Rijbewijs gaat na de zomer aan gewerkt worden, en tja als ik voor een duidelijk doel ga werken, dan vind ik het geen ramp.
Of ik leen alles bij de IBgroep![]()
[afbeelding]
veel sparen en een vrouw met WIA aan de haak slaan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:03 schreef vlad het volgende:
[..]
daar hoef je geen geld voor te lenen, vraag maar aan Alexxxxx![]()
Mja maar daar koop ik dan weer geen Benz voorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:03 schreef vlad het volgende:
[..]
daar hoef je geen geld voor te lenen, vraag maar aan Alexxxxx![]()
Ja, of in Rotterdam gaan wonen, of nog dommer: in Eindhoven studerenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De eerste planning was Mei toch?
En geld voor een auto lenenDa's bijna net zo dom als op je 22e een auto van 10k kopen
[afbeelding]
Nee, gewoon in Friesland gaan wonenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
veel sparen en een vrouw met WIA aan de haak slaan?
Ja nou ik ben me toch ook vanaf Mei aan het orienteren. Heb wat offertes aangevraagd, binnenkort de zaak thuis eens doorspreken en dan na de vakantie stevig doorlessenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En geld voor een auto lenenDa's bijna net zo dom als op je 22e een auto van 10k kopen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, of in Rotterdam gaan wonen, of nog dommer: in Eindhoven studeren
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, gewoon in Friesland gaan wonen
[afbeelding]
Sjoewe betaalt belastingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hollanders betalen belasting
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja nou ik ben me toch ook vanaf Mei aan het orienteren. Heb wat offertes aangevraagd, binnenkort de zaak thuis eens doorspreken en dan na de vakantie stevig doorlessen![]()
In Fryslân gaan wonen lost dus meer dan 1 probleem opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:12 schreef Sjoewe het volgende:
Het grootste probleem is eigenlijk waar ik het gevaarte zou moeten laten
Parkeren en Utrecht
[afbeelding]
Net buiten Utrecht, in een pittoresk dorpje, is nog wel wat ruimte voor een echte sterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:12 schreef Sjoewe het volgende:
Parkeren en Utrecht
[afbeelding]
toen ik 22 was kon ik nog niet eens een auto van 10k kopenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
NEE IK GA NIET IN DIE SEPERATITISCHE KANKERPROVINCIE VAN JE WONEN!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In Fryslân gaan wonen lost dus meer dan 1 probleem op
En hoevaak zou ik daarvoor in de tuin moeten werkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net buiten Utrecht, in een pittoresk dorpje, is nog wel wat ruimte voor een echte ster
[afbeelding]
Weinig problemen mee gehad so far, ergens komen zonder tich km om te rijden is in Utrecht een groter probleemquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:12 schreef Sjoewe het volgende:
Parkeren en Utrecht
[afbeelding]
Ik moest echt KEIHARD lachenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
NEE IK GA NIET IN DIE SEPERATITISCHE KANKERPROVINCIE VAN JE WONEN!
[afbeelding]
zet notequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
NEE IK GA NIET IN DIE SEPERATITISCHE KANKERPROVINCIE VAN JE WONEN!
[afbeelding]
Geld lenen voor een Rover is daarentegen nog dommerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Overigens was mijn Rover niet 10k
Geld lenen om een auto te kopen is idd "een beetje dom".
Net zo keihard als die plaat voor je kop?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moest echt KEIHARD lachen![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Net buiten Utrecht, in een pittoresk dorpje, is nog wel wat ruimte voor een echte ster
[afbeelding]
Je maakt je daar drukker om dan om de bustijden?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En hoevaak zou ik daarvoor in de tuin moeten werken
[afbeelding]
Heul niet. Het is gewoon even oplettenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weinig problemen mee gehad so far, ergens komen zonder tich km om te rijden is in Utrecht een groter probleem
Maar serieus, wat is er mis met een auto van 10k halen op je 22e (zonder geld te lenen)?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geld lenen voor een Rover is daarentegen nog dommer
[afbeelding]
Laat ze lekker, die komen tegen het einde van hun leven er pas achter wat voor mooie provincie dit isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Net zo keihard als die plaat voor je kop?
Als je nog thuis woont en geen vaste baan hebt, veel imoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar serieus, wat is er mis met een auto van 10k halen op je 22e (zonder geld te lenen)?
Droog in de schuur in de winterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je maakt je daar drukker om dan om de bustijden?
[afbeelding]
true... maar dan is een auto halen sowieso geen goed ideequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je nog thuis woont en geen vaste baan hebt, veel imo
[afbeelding]
-5 De waarheid zeggen over Fryslân?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |