Niet allemaal tegelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef Biancavia het volgende:
Broodjes, pizza, grieks, chinees, mac, niks.
Tegelijk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef Biancavia het volgende:
Broodjes, pizza, grieks, chinees, mac, niks.
1 |
Ja, dit klinkt toch al best wel als koken in mijn oren eigenlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef Sense het volgende:
Aardappelpuree voor stamppot uit een pakje, hier een tomaat in stukjes, rauwe paksoi/sla/andijvie/spinazie, en een half blokje verkruimelde kippenbouillon doorheen flikkeren, nog even opwarmen en heleboel geraspte oude kaas eroverheen...klaar!En alsnog gezond.
Tis anders echt binnen 10 mins. klaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dit klinkt toch al best wel als koken in mijn oren eigenlijk
Oh, ik zeg niet dat ik het erg vind hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:28 schreef Sense het volgende:
[..]
Tis anders echt binnen 10 mins. klaar.
maar ja, je moet wel even een tomaatje snijden en een pan op het vuur zetten, god wat erg![]()
na oke...als ik écht écht écht te brak ben wil ik er nog wel eens een zak grills of een kingsize reep chocola tegenaan gooienquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh, ik zeg niet dat ik het erg vind hoorHet klinkt ook lekker
Ik dacht alleen dat hier meer werd bedoeld als je van die buien hebt dat je zelfs nog te lamlendig bent om brood te gaan smeren en beleggen.. dat soort dingen. Kijk, als ik jouw receptje wil gaan maken en ik moet een pan op het vuur zetten dan kan ik net zogoed meteen een echte maaltijd maken
Een gepofte aardappel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
Meestal ga ik dan iets halen. En dat is dan heel verschillend, van patat tot pasta, van schnitzels tot kebab. Van chinese tomatensoep tot een aardappel in folie (hoe heet het?)
Komt me bekend voor, biefstukje van de slager, salade en stokbroodje met (zelfgemaakte) kruidenboter en gewoon de steengrill op tafel en de hele avond lekker eten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:27 schreef MUUS het volgende:
Vandaag ook geen zin om te koken. Lappies vlees gehaald, salade, kruidenboter en stokbrood, gourmetgrillpan op tafel en klaar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |