3 bier is een paasbier.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef mcDavid het volgende:
1 bier is geen bier!
B&J? Chéck!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil ijs.
Óh.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
B&J? Chéck!
Krijg ik nu een hele horde mensen op mijn stoep?quote:
Ik ga stad en land afzoeken en bij iedereen aanbellen tot ik je gevonden heb.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Krijg ik nu een hele horde mensen op mijn stoep?
Hint: Zwolle.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga stad en land afzoeken en bij iedereen aanbellen tot ik je gevonden heb.
halte Coelenhage!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Hint: Zwolle.
En iets met lijn 100 en een zwembad.
Ohja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Hint: Zwolle.
En iets met lijn 100 en een zwembad.
Je hebt de douche gevonden?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef jogy het volgende:
Hoi. Hallo mensen, ik heb net de geneugten van water herontdekt
Eindelijk goed!quote:
Dat ook, werkt een stuk beter dan zand en kiezels.quote:
Dat ligt niet aan jou, in het geheel niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:26 schreef Aurelianus het volgende:
Ligt het aan mij of is 'bier' een terugkerend thema in deze reeks?
Ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:26 schreef Aurelianus het volgende:
Ligt het aan mij of is 'bier' een terugkerend thema in deze reeks?
Ik kan er wel wat aan doen hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, in het geheel niet.
Bier.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
Ik heb in mijn keel een prikkelend gevoel, alsof ik net heel hard van het balkon heb staan schreeuwen.
Eindelijk, de baard in de keel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
Ik heb in mijn keel een prikkelend gevoel, alsof ik net heel hard van het balkon heb staan schreeuwen.
Verdomme, was mijn stem nog niet laag genoeg?quote:
Kalm maar, koekiemonster.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdomme, was mijn stem nog niet laag genoeg?
och, zo lang die baard er nog in zit, is 'ie gemíddeld redelijk hoog, toch!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdomme, was mijn stem nog niet laag genoeg?
Qúé?quote:
Je zware stem boezemt me angst in. Vandaar.quote:
Wacht maar tot ik 's nachts door je raam klim, over je heen buig, en woorden met meer dan vijf lettergrepen in je oor brom.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:52 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je zware stem boezemt me angst in. Vandaar.
"Paraskevidekatriafobie."quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik 's nachts door je raam klim, over je heen buig, en woorden met meer dan vijf lettergrepen in je oor brom.
Dat inbreken zou ik nog kunnen toleren, maar voor de rest blijk je over geen enkel moraal te beschikken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik 's nachts door je raam klim, over je heen buig, en woorden met meer dan vijf lettergrepen in je oor brom.
een kutmoraal is ook een moraal!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:58 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat inbreken zou ik nog kunnen toleren, maar voor de rest blijk je over geen enkel moraal te beschikken.
Dus maltbier is ook bier?quote:
heb je dr nou al geneukt, of hoe zit dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:12 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hier even zeggen dat ik van Chowi hou?
Nee, maar misschien zijn dit de eerste tekenen van bekrot en heb je morgen alleen nog gruis in je mond. Oh, en liggen al je tandzenuwen blood.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik kom hier voor deskundig advies.
Ik ben dus bier aan het drinken, maar bij elke slok doet het pijn aan mijn kies linksonder.
Is mijn vulling er nu uit
Niet zo vuig knul!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb je dr nou al geneukt, of hoe zit dat?
Mooi, gewoon doordrinken dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, maar misschien zijn dit de eerste tekenen van bekrot en heb je morgen allen nog gruis in je mond.
We kunnen slechts hopen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, maar misschien zijn dit de eerste tekenen van bekrot en heb je morgen allen nog gruis in je mond.
Ja hoor, je gaat er niet dood aan gelukkig.quote:
tik eerst 5 jägermeister weg, dan gewoon doordrinken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik kom hier voor deskundig advies.
Ik ben dus bier aan het drinken, maar bij elke slok doet het pijn aan mijn kies linksonder.
Is mijn vulling er nu uit
Fobie voor vrijdag de dertiende.quote:
Ja, trouwens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:12 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hier even zeggen dat ik van Chowi hou?
Buhbyequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
Nu ga ik echt. Doei.
Je was gestopt, toch?quote:
heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:21 schreef Chowi het volgende:
Neem eens een fatsoenlijke avatar, jongetje.
Hoe kom je aan mijn peuken?!quote:
Shit, ik val door de mand.quote:
Dat is heul nie zo! Alleen zie je het nu aan de voorkant van de monitor, jouw kant. En normaal zit ze natuurlijk aan de andere kant van de monitor en wordt het op de achterkant van het scherm geprojecteerd en dan klopt het weer wel vanwege de spiegelbrekingsfluxindexificatie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef mcDavid het volgende:
sinds wanneer zetten ze die tekst trouwens in spiegelbeeld op de pakjes?
Wil je me iets duidelijk maken!quote:
Oh. Misschien moet ik toch eens een TFT monitor kopen dan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is heul nie zo! Alleen zie je het nu aan de voorkant van de monitor, jouw kant. En normaal zit ze natuurlijk aan de andere kant van de monitor en wordt het op de achterkant van het scherm geprojecteerd en dan klopt het weer wel vanwege de spiegelbrekingsfluxindexificatie.
Hoi.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
Nu ga ik echt. Doei.
Nou?quote:
Bos en hei-de.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:39 schreef Misstique het volgende:
Het wordt trouwens beter weer dit weekend zeggen ze!
Had ik al gezegd dat ik je heul lief vind?quote:
Hallo.quote:
Nee, maar ik zie ook het verband met m'n sigaretten niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik je heul lief vind?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |